hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.01. 01:23



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 291 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 290 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Lezárt fórum  A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 7 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Rang rendszer a HUD-ban
HozzászólásElküldve: 2016.02.28. 18:06 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2016.02.28. 12:29
Hozzászólások: 23
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
LEÍRÁS
Ez a plugin hasonló a hlmod.hus rangokhoz csak ez a rang a hudban írja hogy éppen milyen rangú vagy.

CVAROK:
Nincs

Lényeg:
Ölésért mész feljebb


Maga a plugin:
Ha beírod chatbe hogy /xp akkor a kiirja hudban a rangod az ölést stb.

Első rang = 25 ölés

TELEPÍTÉS:
amxx-->plugins mappa
sma-->scripting mappa(nem muszály)

Rangok:
  1. [codebox=sma file=valami.sma]

new const Specs[][] =
{
"Ujonc",
"Kezdo",
"Tag",
"Proi",
"Legenda"
}

new const Levels[] =
{
0,
25,
50,
75,
100
[/Codebox]


A hozzászólást 8 alkalommal szerkesztették, utoljára Desti Bacsi 2016.02.28. 19:56-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Rang a HUD-ban
HozzászólásElküldve: 2016.02.28. 18:08 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.18. 19:24
Hozzászólások: 193
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 20 alkalommal
Ez Erdekes 5-6 hat Rang van is az Xpnel legalabb 20 ne azt rakd fel mar ami fent van.

_________________
Global Offensive Mod[5000 ft/ Sql Mentes / 6 Lada / 135 Skin]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Rang a HUD-ban
HozzászólásElküldve: 2016.02.28. 18:10 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2016.02.28. 12:29
Hozzászólások: 23
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Pardon írta:
Ez Erdekes 5-6 hat Rang van is az Xpnel legalabb 20 ne azt rakd fel mar ami fent van.


Bocsánat javítom! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Rang a HUD-ban
HozzászólásElküldve: 2016.02.28. 20:35 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.11. 20:11
Hozzászólások: 915
Megköszönt másnak: 52 alkalommal
Megköszönték neki: 317 alkalommal
Csomó időpazarlás amiket csinálsz :D
Szintrendszer(XP mód)

_________________
viewtopic.php?f=101&t=25611#p184899
viewtopic.php?f=114&t=29544&p=209471#p209431


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Rang a HUD-ban
HozzászólásElküldve: 2016.02.28. 21:17 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2016.02.28. 12:29
Hozzászólások: 23
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
SmaCk írta:
Csomó időpazarlás amiket csinálsz :D
Szintrendszer(XP mód)




Bocs,:D :D :D https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=232797


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Rang a HUD-ban
HozzászólásElküldve: 2016.02.28. 21:18 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2016.02.28. 12:29
Hozzászólások: 23
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Desti Bacsi írta:
SmaCk írta:
Csomó időpazarlás amiket csinálsz :D
Szintrendszer(XP mód)




Bocs,:D :D :D https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=232797



  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fun>
  5. #include <nvault>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PREFIX "[...]"
  9.  
  10. new gExp[33], gLvl[33], gSpecs[33];
  11. new gCvarKill, gCvarHs, gCvarSui, gCvarWin, gCvarLoose;
  12. new gVault;
  13.  
  14. new const Specs[][] =
  15. {
  16.     "Newbie",
  17.     "Regular",
  18.     "ModeRate",
  19.     "Semi-Pro",
  20.     "OptiMax"
  21. }
  22.  
  23. new const Levels[] =
  24. {
  25.     0,
  26.     25,
  27.     50,
  28.     75,
  29.     100,
  30.     125,
  31.     150,
  32.     175,
  33.     200,
  34.     235,
  35.     270,
  36.     310,
  37.     350,
  38.     375,
  39.     400,
  40.     425,
  41.     450,
  42.     485,
  43.     520,
  44.     555,
  45.     600
  46. }
  47.  
  48. new const CTWin[][] =
  49. {
  50.     "2=%!MRAD_ctwin",
  51.     "2=%!MRAD_BOMBDEF",
  52.     "2=%!MRAD_rescued"
  53. }
  54.  
  55. public plugin_init()
  56. {
  57.     register_plugin("Exp-Mod", "1.0", "Rtk.Esc")
  58.      
  59.     register_event( "DeathMsg", "DeathEvent", "a" )
  60.     register_event( "SendAudio", "TwinEvent", "a", "2=%!MRAD_terwin" )
  61.     for(new i; i < sizeof(CTWin); i++)
  62.         register_event( "SendAudio", "CwinEvent", "a", CTWin[i] )
  63.     RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "HamSpawnEvent", 1 )
  64.      
  65.     gCvarKill  = register_cvar("exp_kill",     "20")
  66.     gCvarHs    = register_cvar("exp_headshot","10")
  67.     gCvarSui   = register_cvar("exp_suicide", "10")
  68.     gCvarWin   = register_cvar("exp_win",     "10")
  69.     gCvarLoose = register_cvar("exp_loose",   "5")
  70.      
  71.     register_clcmd("say /xp", "showExp")
  72.     register_clcmd("say /info", "showInfo")
  73.      
  74.     gVault = nvault_open("exp")
  75. }
  76.  
  77. public SaveExp(id)
  78. {
  79.     new SteamID[35]
  80.     get_user_authid(id, SteamID, 34)
  81.      
  82.     new vaultkey[64],vaultdata[256]
  83.     format(vaultkey, 63, "%s-Mod", SteamID)
  84.     format(vaultdata, 255, "%i#%i#%i#", gExp[id], gLvl[id], gSpecs[id])
  85.     nvault_set(gVault, vaultkey, vaultdata)
  86.      
  87.     return PLUGIN_CONTINUE
  88. }
  89.  
  90. public LoadExp( id )
  91. {
  92.     new SteamID[35]
  93.     get_user_authid(id, SteamID, 34)
  94.      
  95.     new vaultkey[64],vaultdata[256]
  96.     format(vaultkey, 63, "%s-Mod", SteamID)
  97.     format(vaultdata, 255, "%i#%i#%i#", gExp[id], gLvl[id], gSpecs[id])
  98.     nvault_get(gVault,vaultkey,vaultdata,255)
  99.      
  100.     replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  101.     new exp[32], lvl[32], specs[32]
  102.      
  103.     parse(vaultdata, exp, 31, lvl, 31, specs, 31)
  104.      
  105.     gExp[id] = str_to_num(exp)
  106.     gLvl[id] = str_to_num(lvl)
  107.     gSpecs[id] = str_to_num(specs)
  108.      
  109.     return PLUGIN_CONTINUE;
  110. }
  111.  
  112. public client_authorized(id)
  113. {
  114.     LoadExp(id)
  115. }
  116. public client_disconnect(id)
  117. {
  118.     SaveExp(id)
  119.     gExp[id] = 0;
  120.     gLvl[id] = 0;
  121.     gSpecs[id] = 0;
  122. }
  123. public DeathEvent()
  124. {
  125.     new iAtkr = read_data(1)
  126.     new iVict = read_data(2)
  127.     new iSuic = read_data(0)
  128.     new AtkrTeam = get_user_team(iAtkr)
  129.     new VictTeam = get_user_team(iVict)
  130.      
  131.     if(is_user_bot(iAtkr) || AtkrTeam == VictTeam)
  132.     {
  133.         return PLUGIN_HANDLED;
  134.     }
  135.      
  136.     if(iSuic)
  137.     {
  138.         gExp[iSuic] -= get_pcvar_num(gCvarSui)
  139.         SaveExp(iSuic)
  140.         return PLUGIN_HANDLED;
  141.     }
  142.      
  143.     if(AtkrTeam != VictTeam)
  144.     {
  145.         gExp[iAtkr] += get_pcvar_num(gCvarKill)
  146.          
  147.         if(read_data(3))
  148.         {
  149.             gExp[iAtkr] += get_pcvar_num(gCvarHs)
  150.         }
  151.     }
  152.     while(gExp[iAtkr] >= Levels[gLvl[iAtkr]])
  153.     {
  154.         gLvl[iAtkr] += 1;
  155.         ColorChat(iAtkr, GREEN, "%sCongratulations! You grew to level %i!", PREFIX, gLvl[iAtkr]);
  156.         if(gLvl[iAtkr] == 5 || 10 || 15 || 20)
  157.         {
  158.             rankUp(iAtkr);
  159.         }
  160.     }
  161.     SaveExp(iAtkr)
  162.     return PLUGIN_CONTINUE;
  163. }
  164. public TwinEvent( )
  165. {
  166.     for ( new id = 1; id <= 32; ++id )
  167.     {
  168.         if(get_user_team(id) == 2 )
  169.         {
  170.             gExp[id] -= get_pcvar_num(gCvarLoose)
  171.             SaveExp(id)
  172.             return PLUGIN_HANDLED;
  173.         }
  174.         if( get_user_team ( id ) == 1 )
  175.         {
  176.             gExp[id] += get_pcvar_num( gCvarWin )
  177.              
  178.             while( gExp[id] >= Levels[gLvl[id]] )
  179.             {
  180.                 gLvl[id] += 1;
  181.                 ColorChat(id, GREEN, "%sCongratulations! You grew to level %i!", PREFIX, gLvl[id]);
  182.                 if(gLvl[id] == 5 || 10 || 15 || 20)
  183.                 {
  184.                     rankUp(id);
  185.                 }
  186.                 SaveExp( id );
  187.             }
  188.         }
  189.     }
  190.     return PLUGIN_HANDLED;
  191. }
  192.  
  193. public CwinEvent( )
  194. {
  195.     for ( new id = 1; id <= 32; ++id )
  196.     {
  197.         if(get_user_team(id) == 1 )
  198.         {
  199.             gExp[id] -= get_pcvar_num(gCvarLoose)
  200.             SaveExp(id)
  201.             return PLUGIN_HANDLED;
  202.         }
  203.         if( get_user_team ( id ) == 2 )
  204.         {
  205.             gExp[id] += get_pcvar_num( gCvarWin )
  206.              
  207.             while( gExp[id] >= Levels[gLvl[id]] )
  208.             {
  209.                 gLvl[id] += 1;
  210.                 ColorChat(id, GREEN, "%sCongratulations! You grew to level %i!", PREFIX, gLvl[id]);
  211.                 if(gLvl[id] == 5 || 10 || 15 || 20)
  212.                 {
  213.                     rankUp(id);
  214.                 }
  215.                 SaveExp( id );
  216.             }
  217.         }
  218.     }
  219.     return PLUGIN_HANDLED;
  220. }
  221. public HamSpawnEvent(id)
  222. {
  223.     if(gLvl[id] >= 5)
  224.         set_user_health(id, 105)
  225.     if(gLvl[id] >= 8)
  226.         set_user_health(id, 110)
  227.     if(gLvl[id] >= 12)
  228.         set_user_health(id, 120)
  229.     if(gLvl[id] >= 15)
  230.         set_user_health(id, 130)
  231.     if(gLvl[id] >= 18)
  232.     {
  233.         set_user_health(id, 135)
  234.         give_item(id, "weapon_hegrenade")
  235.     }
  236.     if(gLvl[id] >= 21)
  237.     {
  238.         set_user_health(id, 140);
  239.         give_item(id, "weapon_hegrenade");
  240.         give_item(id, "weapon_awp");
  241.     }
  242. }
  243.  
  244.  
  245.  
  246. public showExp(id)
  247. {
  248.     set_hudmessage(255, 0, 0, 0.01, 0.17, 0, 6.0, 12.0)
  249.     show_hudmessage(id, "[%s]Exp: %i Lvl: %i", Specs[gSpecs[id]], gExp[id], gLvl[id])
  250. }
  251. public showInfo(id)
  252. {
  253.     set_hudmessage(255, 0, 0, 0.01, 0.17, 0, 6.0, 12.0)
  254.     show_hudmessage(id, "[%s]Exp:%i/%i Lvl: %i", Specs[gSpecs[id]], gExp[id], Levels[gLvl[id] + 1], gLvl[id])
  255. }
  256. public rankUp(id)
  257. {    
  258.     if(gLvl[id] == 5)
  259.     {
  260.         gSpecs[id] = 1;
  261.         ColorChat(id, GREEN, "%sYou grew to %s", PREFIX, Specs[gSpecs[id]])
  262.     }
  263.     if(gLvl[id] == 10)
  264.     {
  265.         gSpecs[id] = 2;
  266.         ColorChat(id, GREEN, "%sYou grew to %s", PREFIX, Specs[gSpecs[id]])
  267.     }
  268.     if(gLvl[id] == 15)
  269.     {
  270.         gSpecs[id] = 3;
  271.         ColorChat(id, GREEN, "%sYou grew to %s", PREFIX, Specs[gSpecs[id]])
  272.     }
  273.     if(gLvl[id] == 20)
  274.     {
  275.         gSpecs[id] = 4;
  276.         ColorChat(id, GREEN, "%sYou grew to %s", PREFIX, Specs[gSpecs[id]])
  277.     }
  278. }
  279. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  280. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1053\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  281. */


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Rang rendszer a HUD-ban
HozzászólásElküldve: 2016.02.28. 22:56 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Helyesírási hibák, bugok, felesleges ifek, felesleges tömbök, baromságok, lemásoltál alliedről egy baromságot, beleírtad magad authorként, ez igen. :lol:
Ilyen tagokra van még szükségünk, nincs elég belőle...

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Lezárt fórum  A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 7 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 9 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole