hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.27. 22:27



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 541 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 540 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 14 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Piac Hiba
HozzászólásElküldve: 2016.03.04. 11:17 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2015.12.14. 18:19
Hozzászólások: 216
Megköszönt másnak: 15 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
Valaki tudna segíteni itt elakadtam:C
Rosszul irja ki a kés nevét :C
  1. public Vasarlas(id)
  2. {      
  3.     new mpont[512], menu, cim[121]
  4.    
  5.     static players[32],temp[10],pnum;  
  6.     get_players(players,pnum,"c")
  7.    
  8.     formatex(cim, charsmax(cim), "\r.:[H]4R[D]:. 2.0 \y-\d Made Troy^n\wArany: \r%d \w| \r#Vásárlás",arany[id])
  9.     menu = menu_create(cim, "vasarlas_h" )
  10.    
  11.  
  12.      
  13.     for (new i; i < pnum; i++)
  14.     {
  15.         if(kirakva[players[i]] == 1 && Erteke[players[i]] > 0)
  16.         {
  17.             for(new a=0; a < MAX; a++) {
  18.              if(kicucc[players[i]] == a)
  19.              formatex(mpont,256,"\y%s\d(\wElado: \r%s  \d| \wara: \r%d\d)",  KNIFENAMES[a-1], get_player_name(players[i]), mennyiseg[players[i]], Erteke[players[i]])
  20.             }
  21.            
  22.             num_to_str(players[i],temp,charsmax(temp))
  23.             menu_additem(menu, mpont, temp)
  24.         }
  25.     }
  26.     menu_setprop(menu, MPROP_PERPAGE, 6)
  27.     menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL )
  28.     menu_display(id, menu)
  29.     return PLUGIN_HANDLED
  30. }  
  31. public vasarlas_h(id,menu, item){
  32.     if(item == MENU_EXIT)
  33.     {
  34.         menu_destroy(menu);
  35.         return
  36.     }
  37.     if(pido != 0){
  38.         Vasarlas(id)
  39.         return
  40.     }
  41.     new data[6] ,szName[64],access,callback;
  42.     new name[32], name2[32]
  43.     get_user_name(id, name, charsmax(name))
  44.    
  45.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data, charsmax(data), szName, charsmax(szName), callback);
  46.    
  47.     new player = str_to_num(data);
  48.     get_user_name(player, name2, charsmax(name2))
  49.     pido = 2
  50.     set_task(2.0, "vido")
  51.    for(new i=0; i < MAX-2; i++) {
  52.         if(arany[id] >= Erteke[player] && kicucc[player] == i && kirakva[player] == 1)
  53.         {
  54.        
  55.             kirakva[player] = 0
  56.             print_color(0, "!g* !g%s !nvásárolt egy %s!n-t !g%d!n aranyĂ©rt !t%s!n-tĂłl/tĹ‘l!", name,  Knifes[i][id],  Erteke[player],name2)
  57.             arany[player] += Erteke[player]
  58.             arany[id] -= Erteke[player]
  59.             Knifes[i][id] += mennyiseg[player]
  60.             Knifes[i][player] -= mennyiseg[player]
  61.             kicucc[player] = 0
  62.             mennyiseg[player] = 0
  63.             Erteke[player] = 0
  64.         }
  65.     }
  66. }

_________________
.::#0n3.Sh00T[Clan] Only AWP#Update[DEAGELE PÁRBAJ & RTD & Statrak*
Kép
Go,Go,Go Nagyon jó szerver :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Piac Hiba
HozzászólásElküldve: 2016.03.04. 11:19 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.18. 19:24
Hozzászólások: 193
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 20 alkalommal
Troy írta:
Valaki tudna segíteni itt elakadtam:C
Rosszul irja ki a kés nevét :C
  1. public Vasarlas(id)
  2. {      
  3.     new mpont[512], menu, cim[121]
  4.    
  5.     static players[32],temp[10],pnum;  
  6.     get_players(players,pnum,"c")
  7.    
  8.     formatex(cim, charsmax(cim), "\r.:[H]4R[D]:. 2.0 \y-\d Made Troy^n\wArany: \r%d \w| \r#Vásárlás",arany[id])
  9.     menu = menu_create(cim, "vasarlas_h" )
  10.    
  11.  
  12.      
  13.     for (new i; i < pnum; i++)
  14.     {
  15.         if(kirakva[players[i]] == 1 && Erteke[players[i]] > 0)
  16.         {
  17.             for(new a=0; a < MAX; a++) {
  18.              if(kicucc[players[i]] == a)
  19.              formatex(mpont,256,"\y%s\d(\wElado: \r%s  \d| \wara: \r%d\d)",  KNIFENAMES[a-1], get_player_name(players[i]), mennyiseg[players[i]], Erteke[players[i]])
  20.             }
  21.            
  22.             num_to_str(players[i],temp,charsmax(temp))
  23.             menu_additem(menu, mpont, temp)
  24.         }
  25.     }
  26.     menu_setprop(menu, MPROP_PERPAGE, 6)
  27.     menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL )
  28.     menu_display(id, menu)
  29.     return PLUGIN_HANDLED
  30. }  
  31. public vasarlas_h(id,menu, item){
  32.     if(item == MENU_EXIT)
  33.     {
  34.         menu_destroy(menu);
  35.         return
  36.     }
  37.     if(pido != 0){
  38.         Vasarlas(id)
  39.         return
  40.     }
  41.     new data[6] ,szName[64],access,callback;
  42.     new name[32], name2[32]
  43.     get_user_name(id, name, charsmax(name))
  44.    
  45.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data, charsmax(data), szName, charsmax(szName), callback);
  46.    
  47.     new player = str_to_num(data);
  48.     get_user_name(player, name2, charsmax(name2))
  49.     pido = 2
  50.     set_task(2.0, "vido")
  51.    for(new i=0; i < MAX-2; i++) {
  52.         if(arany[id] >= Erteke[player] && kicucc[player] == i && kirakva[player] == 1)
  53.         {
  54.        
  55.             kirakva[player] = 0
  56.             print_color(0, "!g* !g%s !nvásárolt egy %s!n-t !g%d!n aranyĂ©rt !t%s!n-tĂłl/tĹ‘l!", name,  Knifes[i][id],  Erteke[player],name2)
  57.             arany[player] += Erteke[player]
  58.             arany[id] -= Erteke[player]
  59.             Knifes[i][id] += mennyiseg[player]
  60.             Knifes[i][player] -= mennyiseg[player]
  61.             kicucc[player] = 0
  62.             mennyiseg[player] = 0
  63.             Erteke[player] = 0
  64.         }
  65.     }
  66. }


  1. print_color(0, "!g* !g%s !nvásárolt egy %s!n-t !g%d!n aranyĂ©rt !t%s!n-tĂłl/tĹ‘l!", name,  Knifes[i][id],  Erteke[player],name2)


itt nem a tombot kell. hanem a constod amiben vannak a nevek :)

_________________
Global Offensive Mod[5000 ft/ Sql Mentes / 6 Lada / 135 Skin]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Piac Hiba
HozzászólásElküldve: 2016.03.04. 11:20 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2015.12.14. 18:19
Hozzászólások: 216
Megköszönt másnak: 15 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
Pardon írta:
Troy írta:
Valaki tudna segíteni itt elakadtam:C
Rosszul irja ki a kés nevét :C
  1. public Vasarlas(id)
  2. {      
  3.     new mpont[512], menu, cim[121]
  4.    
  5.     static players[32],temp[10],pnum;  
  6.     get_players(players,pnum,"c")
  7.    
  8.     formatex(cim, charsmax(cim), "\r.:[H]4R[D]:. 2.0 \y-\d Made Troy^n\wArany: \r%d \w| \r#Vásárlás",arany[id])
  9.     menu = menu_create(cim, "vasarlas_h" )
  10.    
  11.  
  12.      
  13.     for (new i; i < pnum; i++)
  14.     {
  15.         if(kirakva[players[i]] == 1 && Erteke[players[i]] > 0)
  16.         {
  17.             for(new a=0; a < MAX; a++) {
  18.              if(kicucc[players[i]] == a)
  19.              formatex(mpont,256,"\y%s\d(\wElado: \r%s  \d| \wara: \r%d\d)",  KNIFENAMES[a-1], get_player_name(players[i]), mennyiseg[players[i]], Erteke[players[i]])
  20.             }
  21.            
  22.             num_to_str(players[i],temp,charsmax(temp))
  23.             menu_additem(menu, mpont, temp)
  24.         }
  25.     }
  26.     menu_setprop(menu, MPROP_PERPAGE, 6)
  27.     menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL )
  28.     menu_display(id, menu)
  29.     return PLUGIN_HANDLED
  30. }  
  31. public vasarlas_h(id,menu, item){
  32.     if(item == MENU_EXIT)
  33.     {
  34.         menu_destroy(menu);
  35.         return
  36.     }
  37.     if(pido != 0){
  38.         Vasarlas(id)
  39.         return
  40.     }
  41.     new data[6] ,szName[64],access,callback;
  42.     new name[32], name2[32]
  43.     get_user_name(id, name, charsmax(name))
  44.    
  45.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data, charsmax(data), szName, charsmax(szName), callback);
  46.    
  47.     new player = str_to_num(data);
  48.     get_user_name(player, name2, charsmax(name2))
  49.     pido = 2
  50.     set_task(2.0, "vido")
  51.    for(new i=0; i < MAX-2; i++) {
  52.         if(arany[id] >= Erteke[player] && kicucc[player] == i && kirakva[player] == 1)
  53.         {
  54.        
  55.             kirakva[player] = 0
  56.             print_color(0, "!g* !g%s !nvásárolt egy %s!n-t !g%d!n aranyĂ©rt !t%s!n-tĂłl/tĹ‘l!", name,  Knifes[i][id],  Erteke[player],name2)
  57.             arany[player] += Erteke[player]
  58.             arany[id] -= Erteke[player]
  59.             Knifes[i][id] += mennyiseg[player]
  60.             Knifes[i][player] -= mennyiseg[player]
  61.             kicucc[player] = 0
  62.             mennyiseg[player] = 0
  63.             Erteke[player] = 0
  64.         }
  65.     }
  66. }


  1. print_color(0, "!g* !g%s !nvásárolt egy %s!n-t !g%d!n aranyĂ©rt !t%s!n-tĂłl/tĹ‘l!", name,  Knifes[i][id],  Erteke[player],name2)


itt nem a tombot kell. hanem a constod amiben vannak a nevek :)


itt is hibásan irja ki alap kést ir amikor nem is azt teszem ki
  1. for (new i; i < pnum; i++)
  2.     {
  3.         if(kirakva[players[i]] == 1 && Erteke[players[i]] > 0)
  4.         {
  5.             for(new a=0; a < MAX; a++) {
  6.              if(kicucc[players[i]] == a)
  7.              formatex(mpont,256,"\y%s\d(\wElado: \r%s  \d| \wara: \r%d\d)",  KNIFENAMES[a-1], get_player_name(players[i]), mennyiseg[players[i]], Erteke[players[i]])
  8.             }
  9.            
  10.             num_to_str(players[i],temp,charsmax(temp))
  11.             menu_additem(menu, mpont, temp)
  12.         }
  13.     }

_________________
.::#0n3.Sh00T[Clan] Only AWP#Update[DEAGELE PÁRBAJ & RTD & Statrak*
Kép
Go,Go,Go Nagyon jó szerver :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Piac Hiba
HozzászólásElküldve: 2016.03.04. 11:22 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.18. 19:24
Hozzászólások: 193
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 20 alkalommal
Troy írta:
Pardon írta:
Troy írta:
Valaki tudna segíteni itt elakadtam:C
Rosszul irja ki a kés nevét :C
  1. public Vasarlas(id)
  2. {      
  3.     new mpont[512], menu, cim[121]
  4.    
  5.     static players[32],temp[10],pnum;  
  6.     get_players(players,pnum,"c")
  7.    
  8.     formatex(cim, charsmax(cim), "\r.:[H]4R[D]:. 2.0 \y-\d Made Troy^n\wArany: \r%d \w| \r#Vásárlás",arany[id])
  9.     menu = menu_create(cim, "vasarlas_h" )
  10.    
  11.  
  12.      
  13.     for (new i; i < pnum; i++)
  14.     {
  15.         if(kirakva[players[i]] == 1 && Erteke[players[i]] > 0)
  16.         {
  17.             for(new a=0; a < MAX; a++) {
  18.              if(kicucc[players[i]] == a)
  19.              formatex(mpont,256,"\y%s\d(\wElado: \r%s  \d| \wara: \r%d\d)",  KNIFENAMES[a-1], get_player_name(players[i]), mennyiseg[players[i]], Erteke[players[i]])
  20.             }
  21.            
  22.             num_to_str(players[i],temp,charsmax(temp))
  23.             menu_additem(menu, mpont, temp)
  24.         }
  25.     }
  26.     menu_setprop(menu, MPROP_PERPAGE, 6)
  27.     menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL )
  28.     menu_display(id, menu)
  29.     return PLUGIN_HANDLED
  30. }  
  31. public vasarlas_h(id,menu, item){
  32.     if(item == MENU_EXIT)
  33.     {
  34.         menu_destroy(menu);
  35.         return
  36.     }
  37.     if(pido != 0){
  38.         Vasarlas(id)
  39.         return
  40.     }
  41.     new data[6] ,szName[64],access,callback;
  42.     new name[32], name2[32]
  43.     get_user_name(id, name, charsmax(name))
  44.    
  45.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data, charsmax(data), szName, charsmax(szName), callback);
  46.    
  47.     new player = str_to_num(data);
  48.     get_user_name(player, name2, charsmax(name2))
  49.     pido = 2
  50.     set_task(2.0, "vido")
  51.    for(new i=0; i < MAX-2; i++) {
  52.         if(arany[id] >= Erteke[player] && kicucc[player] == i && kirakva[player] == 1)
  53.         {
  54.        
  55.             kirakva[player] = 0
  56.             print_color(0, "!g* !g%s !nvásárolt egy %s!n-t !g%d!n aranyĂ©rt !t%s!n-tĂłl/tĹ‘l!", name,  Knifes[i][id],  Erteke[player],name2)
  57.             arany[player] += Erteke[player]
  58.             arany[id] -= Erteke[player]
  59.             Knifes[i][id] += mennyiseg[player]
  60.             Knifes[i][player] -= mennyiseg[player]
  61.             kicucc[player] = 0
  62.             mennyiseg[player] = 0
  63.             Erteke[player] = 0
  64.         }
  65.     }
  66. }


  1. print_color(0, "!g* !g%s !nvásárolt egy %s!n-t !g%d!n aranyĂ©rt !t%s!n-tĂłl/tĹ‘l!", name,  Knifes[i][id],  Erteke[player],name2)


itt nem a tombot kell. hanem a constod amiben vannak a nevek :)


itt is hibásan irja ki alap kést ir amikor nem is azt teszem ki
  1. for (new i; i < pnum; i++)
  2.     {
  3.         if(kirakva[players[i]] == 1 && Erteke[players[i]] > 0)
  4.         {
  5.             for(new a=0; a < MAX; a++) {
  6.              if(kicucc[players[i]] == a)
  7.              formatex(mpont,256,"\y%s\d(\wElado: \r%s  \d| \wara: \r%d\d)",  KNIFENAMES[a-1], get_player_name(players[i]), mennyiseg[players[i]], Erteke[players[i]])
  8.             }
  9.            
  10.             num_to_str(players[i],temp,charsmax(temp))
  11.             menu_additem(menu, mpont, temp)
  12.         }
  13.     }

  1. for (new i; i < pnum; i++)
  2.     {
  3.         if(kirakva[players[i]] == 1 && Erteke[players[i]] > 0)
  4.         {
  5.             for(new a=0; a < MAX; a++) {
  6.              if(kicucc[players[i]] == a)
  7.              formatex(mpont,256,"\y%s\d(\wElado: \r%s  \d| \wara: \r%d\d)",  KNIFENAMES[a-1], get_player_name(players[i]), Erteke[players[i]])
  8.             }
  9.            
  10.             num_to_str(players[i],temp,charsmax(temp))
  11.             menu_additem(menu, mpont, temp)
  12.         }
  13.     }

_________________
Global Offensive Mod[5000 ft/ Sql Mentes / 6 Lada / 135 Skin]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Piac Hiba
HozzászólásElküldve: 2016.03.04. 11:28 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2015.12.14. 18:19
Hozzászólások: 216
Megköszönt másnak: 15 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
továbbra is azt irja alap kés közbe nem azt kéne :C

_________________
.::#0n3.Sh00T[Clan] Only AWP#Update[DEAGELE PÁRBAJ & RTD & Statrak*
Kép
Go,Go,Go Nagyon jó szerver :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Piac Hiba
HozzászólásElküldve: 2016.03.04. 12:04 
Offline
Lelkes
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.30. 12:14
Hozzászólások: 20
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Troy írta:
továbbra is azt irja alap kés közbe nem azt kéne :C

[Codebox=sma file=valami.sma] formatex(cim, charsmax(cim), "\r Made Troy ..../Codebox]

Szerintem ez magáért beszél, meg ha te írtad akkor csak megbirod csinálni :o

_________________
Szia


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Piac Hiba
HozzászólásElküldve: 2016.03.04. 12:11 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2015.12.14. 18:19
Hozzászólások: 216
Megköszönt másnak: 15 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
dik kivagy te? noname :3 hagyál már prefix mindegy nem én csinálom a modot és közöd? :C

_________________
.::#0n3.Sh00T[Clan] Only AWP#Update[DEAGELE PÁRBAJ & RTD & Statrak*
Kép
Go,Go,Go Nagyon jó szerver :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Piac Hiba
HozzászólásElküldve: 2016.03.04. 13:14 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2015.09.21. 11:57
Hozzászólások: 53
Megköszönték neki: 3 alkalommal
Hamár odaírtad hogy te csináltad, akkor csináld is meg pls.. :lol:

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Piac Hiba
HozzászólásElküldve: 2016.03.04. 13:35 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.21. 00:49
Hozzászólások: 178
Megköszönt másnak: 23 alkalommal
Megköszönték neki: 20 alkalommal
Ha tényleg te írtad, akkor magad is meg tudod csinálni.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Piac Hiba
HozzászólásElküldve: 2016.03.04. 13:38 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2016.01.17. 07:11
Hozzászólások: 296
Megköszönt másnak: 60 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
  1. print_color(0, "!g* !g%s !nvásárolt egy %s!n-t !g%d!n aranyĂ©rt !t%s!n-tĂłl/tĹ‘l!", name,  Knifes[a-1][id],  Erteke[player],name2)

_________________
Global Offensive: (50%)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 14 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 70 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole