hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.27. 11:50



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 539 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 538 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 12 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Menüpont joghoz kötése
HozzászólásElküldve: 2016.03.09. 12:10 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2016.01.30. 12:31
Hozzászólások: 112
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
Hogy tudom azt megoldani, hogy pl.: Paintballvető nevü fegyvert csak VIP tudja használni?
Forráskódot nemtudok adni mert nem saját gépemről vagyok.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Menüpont joghoz kötése
HozzászólásElküldve: 2016.03.09. 12:22 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.05. 20:56
Hozzászólások: 663
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 124 alkalommal
  1. if(get_user_flags(id)&ADMIN_BAN)

_________________
Global Offensive modok:

Global Offensive Mode 1.0
Global Offensive Mode 3.0
exodus Global Offensive 4.0


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Menüpont joghoz kötése
HozzászólásElküldve: 2016.03.09. 14:08 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2016.01.30. 12:31
Hozzászólások: 112
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
Probaltam es nem volt jo!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Menüpont joghoz kötése
HozzászólásElküldve: 2016.03.09. 14:14 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.05. 20:56
Hozzászólások: 663
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 124 alkalommal
Uwillpay írta:
Probaltam es nem volt jo!

A menü neve alá beilleszted majd nyitod a sort.
  1. public teszt(id) {
  2. if(get_user_flags(id)&ADMIN_BAN)
  3. }

_________________
Global Offensive modok:

Global Offensive Mode 1.0
Global Offensive Mode 3.0
exodus Global Offensive 4.0

Ők köszönték meg exodus nek ezt a hozzászólást: Uwillpay (2016.03.09. 14:33)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Menüpont joghoz kötése
HozzászólásElküldve: 2016.03.09. 14:33 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2016.01.30. 12:31
Hozzászólások: 112
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
Hazaerek megprobalom akkor meg1x!
Kossz!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Menüpont joghoz kötése
HozzászólásElküldve: 2016.03.09. 16:01 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2016.01.30. 12:31
Hozzászólások: 112
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fakemeta>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <colorchat>
  6.  
  7. #define PLUGIN "R Paintball Mod"
  8. #define VERSION "5.8b"
  9. #define AUTHOR "Rul4 - WhooKid"
  10.  
  11. #define TASK_DELAY 0.1 // The delay between model changing tasks
  12. #define MODELSET_TASK 3000 // offset for the models task
  13. #define MENU_TASK 3500
  14.  
  15.  
  16. new onoff, cmodel, money, strip, death, protc, pbgun, pbnade, pbsnade, randomgun, maxplayers, vendetta, vendetta_cant;
  17. new g_team_select[33], g_plyr_skin[33], g_has_kill[33];
  18. new MenuState[33]
  19. new ShowMenu[33]
  20. new g_has_custom_model[33] // whether the player is using a custom model
  21. new g_team[33]
  22. new got_killed_by[33], vendetta_bonus[33], got_killed_times[33], in_vendetta[33]
  23. new pbslauncher, got_slauncher;
  24. new Float:g_models_counter // counter used to set task durations
  25.  
  26.  
  27. public plugin_init()
  28. {
  29.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  30.     register_cvar("rpaintballmod", VERSION, FCVAR_SERVER|FCVAR_UNLOGGED);
  31.     set_cvar_string("rpaintballmod", VERSION)
  32.     if (get_pcvar_num(onoff))
  33.     {
  34.        
  35.         register_logevent("new_round", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start");
  36.         register_event("ResetHUD", "ev_resethud", "be");
  37.         register_event("DeathMsg", "ev_death", "a")
  38.         register_event("Money", "ev_money", "be");
  39.         register_clcmd("say /respawn", "say_respawn", _, "<Ujraeledes engedelyezve>");
  40.  
  41.         register_clcmd("say pbguns", "enableMenu")
  42.         register_clcmd("say /pbguns", "enableMenu")
  43.  
  44.         register_forward(FM_GetGameDescription, "fw_gamedesc");
  45.         register_forward(FM_SetModel, "fw_setmodel", 1);
  46.         if (get_pcvar_num(cmodel))
  47.         {
  48.             register_forward(FM_ClientUserInfoChanged, "fw_clientuserinfochanged");
  49.             register_forward(FM_SetClientKeyValue, "fw_SetClientKeyValue")
  50.             //register_message(get_user_msgid("ClCorpse"), "spawn_clcorpse")
  51.             //set_msg_block(get_user_msgid("ClCorpse"), BLOCK_SET);
  52.         }
  53.  
  54.         maxplayers = get_maxplayers();
  55.        
  56.         //initialize the menu
  57.         for (new a = 0; a < 33; a++)
  58.         {
  59.             ShowMenu[a] = 1;
  60.             in_vendetta[a] = 0
  61.             got_killed_by[a] = -1
  62.             got_killed_times[a] = 0
  63.         }
  64.         //load the config
  65.         new file[64]
  66.         get_configsdir(file, 63)
  67.         format(file, 63, "%s/rpaintball.cfg", file)
  68.        
  69.         if(file_exists(file))
  70.             server_cmd("exec %s", file)
  71.     }
  72.  
  73. }
  74.  
  75. public plugin_precache()
  76. {
  77.     onoff = register_cvar("amx_pbmod", "1");
  78.     pbgun = register_cvar("amx_pbgun", "1");
  79.     pbnade = register_cvar("amx_pbnade", "1");
  80.     pbsnade = register_cvar("amx_pbsnade", "1");
  81.     if (get_pcvar_num(onoff)){
  82.         cmodel = register_cvar("amx_pbmodel", "1");
  83.         money = register_cvar("amx_pbmoney", "1");
  84.         strip = register_cvar("amx_pbstrip", "1");
  85.         death = register_cvar("amx_pbdm", "0");
  86.         protc = register_cvar("amx_pbspawnprotect", "5");
  87.         randomgun = register_cvar("pbgun_selectmode", "1");
  88.         vendetta = register_cvar("pbgun_vendetta_enabled", "1");
  89.         vendetta_cant = register_cvar("pbgun_vendetta_cant", "3");
  90.         pbslauncher = register_cvar("pbgun_pbslauncher", "1");
  91.    
  92.         if (get_pcvar_num(cmodel))
  93.             precache_model("models/player/paintballer/paintballer.mdl");
  94.     }
  95. }
  96.  
  97. public fw_gamedesc()
  98. {
  99.     if (get_pcvar_num(onoff))
  100.     {
  101.         forward_return(FMV_STRING, PLUGIN);
  102.         return FMRES_SUPERCEDE;
  103.     }
  104.     return FMRES_IGNORED;
  105. }
  106.  
  107. public new_round()
  108. {
  109.     if (get_pcvar_num(onoff) && get_pcvar_num(strip))
  110.     {
  111.         new ent;
  112.         while ((ent = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, ent, "classname", "armoury_entity")) != 0)
  113.             engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent);
  114.        
  115.     }
  116.  
  117.     // Reset the models task counter           
  118.     g_models_counter = 0.0
  119.    
  120.     select_new_slauncher()
  121.    
  122. }
  123.  
  124. public select_new_slauncher()
  125. {
  126.    
  127.     new original = got_slauncher
  128.    
  129.     got_slauncher++
  130.    
  131.     while((!is_user_connected(got_slauncher) && !is_user_bot(got_slauncher) && got_slauncher != original))
  132.     {
  133.         got_slauncher++
  134.  
  135.         if (got_slauncher > 32)
  136.             got_slauncher = 0
  137.     }
  138.    
  139.     //client_print(0, print_chat, "%d got it", got_slauncher)
  140.            
  141. }
  142.  
  143. public ev_resethud(id)
  144. {
  145.     if (get_pcvar_num(onoff))
  146.     {
  147.         if (!task_exists(id))
  148.             set_task(0.3, "player_spawn", id);     
  149.     }
  150. }
  151. public player_spawn(id)
  152.     if (is_user_alive(id))
  153.     {
  154.         if (get_pcvar_num(protc))
  155.         {
  156.             set_pev(id, pev_takedamage, DAMAGE_NO);
  157.             set_task(float(get_pcvar_num(protc)), "player_godmodeoff", id+100);
  158.         }
  159.  
  160.         if (get_pcvar_num(strip)) //&& !user_has_mp5(id))
  161.         {
  162.             if (pev(id, pev_weapons) & (1 << CSW_C4))
  163.                 engclient_cmd(id, "drop", "weapon_c4")
  164.             fm_strip_user_weapons(id);
  165.         }
  166.  
  167.         if (get_pcvar_num(money))
  168.         {
  169.             message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, 94, _, id);
  170.             write_byte(1 << 5);
  171.             message_end();
  172.         }
  173.  
  174.         if (get_pcvar_num(cmodel))
  175.         {
  176.             set_task(0.1 + g_models_counter, "task_set_model", id+MODELSET_TASK)
  177.             g_models_counter += TASK_DELAY
  178.         }
  179.  
  180.         remove_task(id);
  181.         set_task(random_float(0.9, 1.3), "player_weapons", id);
  182.         set_task(2.0, "clear_moneyhud", id + 300);     
  183.        
  184.     }
  185.  
  186. public client_command(id)
  187.     if (get_pcvar_num(cmodel))
  188.     {      
  189.         new command[10], speech[2];
  190.         read_argv(0, command, 9);
  191.         read_argv(1, speech, 1);
  192.         if (containi(command, "join") != -1)
  193.             if (equali(command, "jointeam"))
  194.                 g_team_select[id] = str_to_num(speech);
  195.             else if (equali(command, "joinclass"))
  196.                 g_plyr_skin[id] = (g_team_select[id] == 1) ? str_to_num(speech) - 1: str_to_num(speech) + 3;
  197.     }
  198.  
  199. public player_weapons(id)
  200.     if (is_user_alive(id))
  201.     {
  202.    
  203.         menu_cancel(id)
  204.        
  205.         if(in_vendetta[id])
  206.         {
  207.             new kname[32]; get_user_name(got_killed_by[id],kname,31);
  208.             set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.33, 0, 5.0, 5.0);
  209.             show_hudmessage(id, "Elvetted %s", kname);
  210.         }
  211.  
  212.        
  213.         set_pdata_int(id, 386, 120, 5);
  214.         fm_give_item(id, "weapon_knife");
  215.         if (get_user_team(id) == 1)
  216.             fm_give_item(id, "weapon_glock18");
  217.         else
  218.         {
  219.             set_pdata_int(id, 382, 48, 5);
  220.             fm_give_item(id, "weapon_usp");
  221.         }
  222.         if (get_pcvar_num(pbgun) && !vendetta_bonus[id]){
  223.  
  224.             if (get_pcvar_num(randomgun)==1){
  225.  
  226.                 if(is_user_bot(id))
  227.                 {
  228.                     ShowMenu[id] = false;
  229.                     MenuState[id] = random(4);
  230.                 }
  231.                
  232.                 if (ShowMenu[id])
  233.                     launchMenu(id);
  234.                 else
  235.                 {  
  236.                     give_menu_weapon(id, MenuState[id]);
  237.                     ColorChat(0, GREEN, "[InformáciĂł]^1A menĂĽ le van tiltva. Ird be ^4'pbguns' ^1az aktiváláshoz.") 
  238.                 }
  239.  
  240.             }
  241.             else
  242.             {
  243.                 new choose;
  244.                 if (get_pcvar_num(randomgun)==2){
  245.                     choose = random(4);
  246.                    
  247.                     if (random(20)==0){
  248.                         fm_give_item(id, "weapon_p90");
  249.                         cs_set_user_bpammo(id, CSW_P90, 300);
  250.                         set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.33, 0, 5.0, 5.0);
  251.                         show_hudmessage(id, "Szerencsed van! Van egy SUPER MARKER nalad!!!!");
  252.                     }
  253.                     else
  254.                     switch (choose)
  255.                     {
  256.                         case 0: fm_give_item(id, "weapon_mp5navy");
  257.                         case 1: fm_give_item(id, "weapon_scout");
  258.                         case 2: fm_give_item(id, "weapon_m3");
  259.                         case 3: fm_give_item(id, "weapon_xm1014");
  260.                         default: fm_give_item(id, "weapon_mp5navy");
  261.                     }
  262.                     cs_set_user_bpammo(id, CSW_MP5NAVY, 150);
  263.                     cs_set_user_bpammo(id, CSW_SCOUT, 20);
  264.                     cs_set_user_bpammo(id, CSW_M3, 16);
  265.                     cs_set_user_bpammo(id, CSW_XM1014, 80);
  266.                     cs_set_user_bpammo(id, CSW_P90, 300);
  267.                 }else
  268.                 {
  269.                     //always gets a marker
  270.                     fm_give_item(id, "weapon_mp5navy");
  271.                     cs_set_user_bpammo(id, CSW_MP5NAVY, 150);
  272.    
  273.                     //did not kill someone, has a chance of getting a shotgun
  274.                     choose = random(3);                
  275.                     if (!g_has_kill[id] && !choose){
  276.                             fm_give_item(id, "weapon_xm1014");
  277.                             cs_set_user_bpammo(id, CSW_XM1014, 80);
  278.                         }
  279.                        
  280.                     //killed 2 or more, gets a sniper or a launcher
  281.                     choose = random(2);                
  282.                     if (g_has_kill[id]>2)
  283.                         if (g_has_kill[id]>4){
  284.                             fm_give_item(id, "weapon_p90");
  285.                             cs_set_user_bpammo(id, CSW_P90, 300);
  286.                             set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.33, 0, 5.0, 5.0);
  287.                             show_hudmessage(id, "Szent szar! Nalad van a SUPER MARKER!!!!");
  288.                         }  
  289.                         else
  290.                             if (choose){
  291.                                 fm_give_item(id, "weapon_scout");
  292.                                 cs_set_user_bpammo(id, CSW_SCOUT, 20);
  293.                             }else
  294.                             {
  295.                                 fm_give_item(id, "weapon_m3");
  296.                                 cs_set_user_bpammo(id, CSW_M3, 16);
  297.                             }
  298.                     g_has_kill[id] = 0;
  299.                 }
  300.             }  
  301.         }
  302.        
  303.         if(vendetta_bonus[id] == 1)
  304.         {
  305.             fm_give_item(id, "weapon_p90");
  306.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_P90, 300);
  307.             set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.33, 0, 5.0, 5.0);
  308.             show_hudmessage(id, "Verbosszu! Nalad van a SUPER MARKER!!!!");
  309.         }
  310.  
  311.         if(vendetta_bonus[id] == -1)
  312.         {
  313.             vendetta_bonus[id] = 0
  314.             set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.33, 0, 5.0, 5.0);
  315.             show_hudmessage(id, "Haha! Nem kapsz tobb fegyert ebben a korben!!!!");
  316.         }
  317.  
  318.        
  319.         if (get_pcvar_num(pbnade))
  320.             fm_give_item(id, "weapon_hegrenade");
  321.    
  322.         if (get_pcvar_num(pbsnade))
  323.             fm_give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  324.  
  325.         if (get_pcvar_num(pbslauncher) && id == got_slauncher)
  326.         {
  327.             new kname[32]; get_user_name(id,kname,31);
  328.             new teamname[3][] = {"Egyik sem", "Piros Csapat", "Kek Csapat"};
  329.             set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.7, 0, 5.0, 5.0);
  330.             show_hudmessage(0, "%s: %s nal van a super launcher!!!", teamname[get_user_team(id)], kname);
  331.             //client_print(0, print_chat, "%s: %s nal van a super launcher!!!", teamname[get_user_team(id)], kname)
  332.             fm_give_item(id, "weapon_flashbang");
  333.             //fm_give_item(id, "weapon_flashbang");
  334.            
  335.             if (get_pcvar_num(death))
  336.                 select_new_slauncher()
  337.    
  338.         }
  339.        
  340.         remove_task(id);
  341.     }
  342.  
  343. public clear_moneyhud(id)
  344.     if (get_pcvar_num(money))
  345.     {
  346.         message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, 94, _, id - 300); //HideWeapon
  347.         write_byte(1 << 5);
  348.         message_end();
  349.     }
  350.    
  351. public ev_death()
  352. {
  353.  
  354.     new killer = read_data(1);
  355.     new victim = read_data(2);
  356.    
  357.     g_has_kill[killer] += 1;
  358.     if (get_pcvar_num(death))
  359.     {
  360.         new id = victim + 200;
  361.         set_task(3.0, "player_spawner", id);
  362.         set_task(3.2, "player_spawner", id);
  363.     }
  364.  
  365.     if (get_pcvar_num(vendetta) && killer != victim)
  366.     {
  367.  
  368.         vendetta_bonus[victim] = 0
  369.    
  370.         if (got_killed_by[victim] == killer)
  371.         {
  372.             got_killed_times[victim] += 1;
  373.         }
  374.         else
  375.         {
  376.             got_killed_by[victim] = killer;
  377.             got_killed_times[victim] = 1;
  378.         }
  379.    
  380.         if (got_killed_times[victim] < get_pcvar_num(vendetta_cant))
  381.             in_vendetta[victim] = 0;
  382.         else
  383.             in_vendetta[victim] = 1;
  384.  
  385.         if (got_killed_by[killer] == victim)
  386.             if (in_vendetta[killer])
  387.             {
  388.                 in_vendetta[killer] = 0
  389.                 vendetta_bonus[killer] = 1
  390.                 vendetta_bonus[victim] = -1
  391.                 got_killed_times[killer] = 0
  392.                 got_killed_by[killer] = -1
  393.                
  394.                 new kname[32]; get_user_name(killer,kname,31);
  395.                
  396.                 set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.4, 0, 5.0, 5.0);
  397.                 show_hudmessage(0, "%s Verbosszu!!!!", kname);
  398.             }
  399.             else
  400.                 got_killed_times[killer] = 0
  401.            
  402.     }
  403.  
  404. }
  405.  
  406. public ev_money(id)
  407.     if (get_pcvar_num(money))
  408.         if (get_pdata_int(id, 115, 5) > 0)
  409.             set_pdata_int(id, 115, 0, 5);
  410.  
  411. public say_respawn(id)
  412.     if (get_pcvar_num(death))
  413.         if (!is_user_alive(id))
  414.             if (get_user_team(id) == 1 || get_user_team(id) == 2)
  415.             {
  416.                 set_task(1.5, "player_spawner", id + 200);
  417.                 set_task(1.7, "player_spawner", id + 200);
  418.             }
  419.  
  420. public player_godmodeoff(id)
  421.     set_pev(id-100, pev_takedamage, DAMAGE_AIM);
  422.  
  423. public player_spawner(id)
  424.     if (is_user_connected(id - 200))
  425.         if (get_user_team(id - 200) == 1 || get_user_team(id - 200) == 2)
  426.             dllfunc(DLLFunc_Spawn, id - 200);
  427.  
  428. stock user_has_mp5(id)
  429. {
  430.     new weapons[32], num;
  431.     get_user_weapons(id, weapons, num);
  432.     for (new i = 0; i < num; i++)
  433.         if (weapons[i] == CSW_MP5NAVY)
  434.             return 1;
  435.     return 0;
  436. }
  437.  
  438. public fw_setmodel(ent, model[])
  439. {
  440.     if (get_pcvar_num(death) && pev_valid(ent))
  441.     {
  442.         new id = pev(ent, pev_owner);
  443.         if ((!is_user_alive(id) || task_exists(id + 200)) && equali(model, "models/w_", 9) && !equali(model, "models/w_weaponbox.mdl"))
  444.         {
  445.             new classname[16];
  446.             pev(ent, pev_classname, classname, 15);
  447.             if (equal(classname, "weaponbox") && !equal(model, "models/w_backpack.mdl"))
  448.                 for (new i = maxplayers + 1; i < engfunc(EngFunc_NumberOfEntities) + 5; i++)
  449.                     if (pev_valid(i))
  450.                         if (ent == pev(i, pev_owner))
  451.                         {
  452.                             dllfunc(DLLFunc_Think, ent);
  453.                             return FMRES_IGNORED;
  454.                         }
  455.         }
  456.     }
  457.     return FMRES_IGNORED;
  458. }
  459.  
  460. public fw_clientuserinfochanged(id, infobuffer)
  461. {
  462.    
  463. //  return (get_pcvar_num(cmodel) && pev(id, pev_deadflag) == DEAD_NO) ? FMRES_SUPERCEDE : FMRES_IGNORED;
  464.        
  465.     if (get_pcvar_num(cmodel) && (g_has_custom_model[id]))
  466.     {
  467.  
  468.         if (g_team[id] != get_user_team(id))
  469.             g_has_custom_model[id] = 0;
  470.        
  471.         // Get current model
  472.         static currentmodel[32]
  473.        
  474.         engfunc(EngFunc_InfoKeyValue, engfunc(EngFunc_GetInfoKeyBuffer, id), "model", currentmodel, 31)
  475.        
  476.         // Check whether it matches the custom model - if not, set it again
  477.         if (!equal(currentmodel, "paintballer") || g_has_custom_model[id] == 0)
  478.         {
  479.             set_task(0.1 + g_models_counter, "task_set_model", id+MODELSET_TASK)
  480.             g_models_counter += TASK_DELAY
  481.         }
  482.        
  483.         return FMRES_SUPERCEDE;
  484.     }
  485.     return FMRES_IGNORED
  486. }
  487.  
  488. public fw_SetClientKeyValue(id, const infobuffer[], const key[])
  489. {  
  490.     // Block CS model changes
  491.     if (g_has_custom_model[id] && equal(key, "model"))
  492.         return FMRES_SUPERCEDE;
  493.        
  494.     return FMRES_IGNORED;
  495. }  
  496.  
  497. ////////*****************VEN STOCKS START*****************////////
  498. stock fm_strip_user_weapons(index)
  499. {
  500.     new ent = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "player_weaponstrip"));
  501.     if (!pev_valid(ent))
  502.         return 0;
  503.     dllfunc(DLLFunc_Spawn, ent);
  504.     dllfunc(DLLFunc_Use, ent, index);
  505.     engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent);
  506.     return 1;
  507. }
  508.  
  509. stock fm_give_item(index, const item[])
  510. {
  511.     new ent = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, item));
  512.     if (!pev_valid(ent))
  513.         return 0;
  514.     new Float:origin[3];
  515.     pev(index, pev_origin, origin);
  516.     engfunc(EngFunc_SetOrigin, ent, origin);
  517.     set_pev(ent, pev_spawnflags, pev(ent, pev_spawnflags) | SF_NORESPAWN);
  518.     dllfunc(DLLFunc_Spawn, ent);
  519.     new save = pev(ent, pev_solid);
  520.     dllfunc(DLLFunc_Touch, ent, index);
  521.     if (pev(ent, pev_solid) != save)
  522.         return ent;
  523.     engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent);
  524.     return -1;
  525. }
  526. ////////*****************VEN STOCKS END*****************////////
  527.  
  528. public enableMenu(id)
  529. {
  530.     ShowMenu[id] = 1
  531.     ColorChat(0, GREEN, "[InformáciĂł]^1A menĂĽ ujra engedĂ©lyezve lett.")
  532.     return PLUGIN_HANDLED
  533.  
  534. }
  535.  
  536. public launchMenu(id)
  537.  {
  538.  
  539.     new menu = menu_create("\r-<\y[\gPlaY\r-\gHarD\y]\r>-\yVálassz Paintball Fegyvert:", "menu_handler")
  540.  
  541.     menu_additem(menu, "\wAlap fegyver", "0", 0)
  542.     menu_additem(menu, "\wShotgun", "1", 0)
  543.     menu_additem(menu, "\wPaintballveto\y[\rVIP\y]", "2", 0)
  544.          menu_additem(menu, "\wMesterlovesz", "3", 0)
  545.     menu_additem(menu, "\rMaradjon csak a pisztoly", "4", 0, -1)
  546.     menu_additem(menu, "\rElozo Fegyver \y(Ne mutassa tA¶bbet a menĂĽt)", "5", 0, -1)
  547.  
  548.     menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
  549.    
  550.     menu_display(id, menu, 0)
  551.    
  552. }
  553.  
  554. public menu_handler(id, menu, item)
  555.  {
  556.  
  557.     if (item == MENU_EXIT)
  558.     {
  559.         menu_destroy(menu)
  560.         return PLUGIN_HANDLED
  561.     }
  562.  
  563.     new data[6], iName[64]
  564.     new access, callback
  565.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback)
  566.  
  567.     new key = str_to_num(data);
  568.    
  569.     if (key==4)
  570.         key = MenuState[id]
  571.  
  572.     if(key == 5)
  573.     {
  574.         ShowMenu[id] = 0;
  575.         ColorChat(0, GREEN, "[InformáciĂł]^1A menĂĽ le van tiltva. Ird be ^4'pbguns' ^1az aktiváláshoz.") 
  576.         key = MenuState[id]
  577.     }
  578.    
  579.     MenuState[id] = key
  580.  
  581.     give_menu_weapon(id, MenuState[id]);
  582.        
  583.     menu_destroy(menu)
  584.     return PLUGIN_HANDLED
  585.  }
  586.  
  587. public give_menu_weapon(id,key)
  588. {
  589.     switch (key)
  590.     {
  591.         case 0: fm_give_item(id, "weapon_mp5navy");
  592.         case 1: fm_give_item(id, "weapon_xm1014");
  593.         case 2: fm_give_item(id, "weapon_m3");
  594.         case 3: fm_give_item(id, "weapon_scout");
  595.         default: fm_give_item(id, "weapon_mp5navy");
  596.     }
  597.    
  598.     cs_set_user_bpammo(id, CSW_MP5NAVY, 150);
  599.     cs_set_user_bpammo(id, CSW_SCOUT, 20);
  600.     cs_set_user_bpammo(id, CSW_M3, 16);
  601.     cs_set_user_bpammo(id, CSW_XM1014, 80);
  602.  
  603. }
  604.  
  605. public task_set_model(id)
  606. {
  607.     remove_task(id)
  608.    
  609.     // Get player id
  610.     id -= MODELSET_TASK
  611.    
  612.     // Actually set the player's model
  613.     set_user_model(id, "paintballer")
  614. }
  615.  
  616. public set_user_model(player, const modelname[])
  617. {
  618.     // Set new model
  619.     engfunc(EngFunc_SetClientKeyValue, player, engfunc(EngFunc_GetInfoKeyBuffer, player), "model", modelname)
  620.    
  621.     g_team[player] = get_user_team(player)
  622.  
  623.     //if (!g_has_custom_model[player])
  624.     if (g_team[player] == 1)
  625.     {
  626.         g_plyr_skin[player] = 0//random(4);
  627.     }
  628.     else
  629.     {
  630.         g_plyr_skin[player] = 4 // + random(4);
  631.     }
  632.  
  633.        
  634.     set_pev(player, pev_skin, g_plyr_skin[player]);
  635.    
  636.     g_has_custom_model[player] = 1 
  637. }
  638.  
  639. public spawn_clcorpse()
  640. {
  641.     // Get player id
  642.     static id
  643.     id = get_msg_arg_int(12)
  644.    
  645.     new entCorpse = read_data(2);
  646.     set_pev(entCorpse, pev_skin, g_plyr_skin[id]);
  647.    
  648.    
  649.     // Check if the player is using a custom player model
  650.     if (false && g_has_custom_model[id])
  651.     {
  652.         //client_print(0, print_chat, "%d", id);
  653.  
  654.     set_msg_arg_string(1, "")
  655.    
  656.     new entCorpse = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target"));
  657.     if(entCorpse > 0)
  658.     {
  659.         new Float:modelOrigin[3], Float:modelAngle[3]
  660.         pev(id, pev_origin, modelOrigin)
  661.         pev(id, pev_angles, modelAngle)
  662.  
  663.         client_print(0, print_chat, "corpse coords %f %f %f", float(get_msg_arg_int(2)), float(get_msg_arg_int(3)), float(get_msg_arg_int(4)));    
  664.         client_print(0, print_chat, "corpse coords %i %i %i", get_msg_arg_int(2), get_msg_arg_int(3), get_msg_arg_int(4));     
  665.         //client_print(0, print_chat, "corpse string %f %f %f", float(get_msg_arg_string(2)), float(get_msg_arg_string(3)), float(get_msg_arg_string(4)));     
  666.         client_print(0, print_chat, "player coords %f %f %f", modelOrigin[0], modelOrigin[1], modelOrigin[2]);     
  667. //      client_print(0, print_chat, "player %f %f %f", modelAngle[0], modelAngle[1], modelAngle[2]);       
  668.    
  669.         modelAngle[0] += 90.0
  670.        
  671.         modelOrigin[2] -= 35.0
  672.        
  673.         set_pev(entCorpse, pev_owner, id)
  674.         set_pev(entCorpse, pev_classname, "clcorpse")
  675.         engfunc(EngFunc_SetSize, entCorpse, Float:{-6.0,-12.0,-6.0},Float:{6.0,12.0,6.0})
  676.         engfunc(EngFunc_SetModel, entCorpse, "models/player/paintballer/paintballer.mdl");
  677.         set_pev(entCorpse, pev_skin, g_plyr_skin[id]);
  678.         set_pev(entCorpse, pev_solid, SOLID_NOT)
  679.         set_pev(entCorpse, pev_movetype, MOVETYPE_TOSS)
  680.         set_pev(entCorpse, pev_sequence, 103)
  681.         set_pev(entCorpse, pev_origin, modelOrigin)
  682.         set_pev(entCorpse, pev_angles, modelAngle)
  683.         set_pev(entCorpse, pev_v_angle, pev(id, pev_v_angle))
  684.         set_pev(entCorpse, pev_nextthink, 1.0)
  685.        
  686.         }
  687.  
  688.     return PLUGIN_HANDLED;
  689.     }
  690.     return PLUGIN_CONTINUE;
  691. }


Valaki beleírná hogy a paintballvetőt csak ADMIN_RESERVATION jogtól tudják használni!
És, hogyha nincs meg a joga a játékosnak kiirja ColorChatben [Információ]Ezt csak VIP használhatja!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Menüpont joghoz kötése
HozzászólásElküldve: 2016.03.09. 16:19 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.05. 20:56
Hozzászólások: 663
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 124 alkalommal
Tessék:

  1. menu_additem(menu, "\wPaintballveto\y[\rVIP\y]", "2", 0)
  2. if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)


Csak telefonról nemtudtam neked délelőtt megcsinálni.. :D

_________________
Global Offensive modok:

Global Offensive Mode 1.0
Global Offensive Mode 3.0
exodus Global Offensive 4.0


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Menüpont joghoz kötése
HozzászólásElküldve: 2016.03.09. 16:55 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.10. 19:49
Hozzászólások: 610
Megköszönt másnak: 53 alkalommal
Megköszönték neki: 147 alkalommal
menu_additem( )
1. param - menu azonosítója amihez hozzáadod
2. - menüpont neve
3. - plusz infó a menüponthoz, amit nem látni a játékban csak a pluginban tudod lekérni stb
4. - szükséges jog az adott menüponthoz ( ADMIN_* konstansok )
5. - visszahívó függvény azonosítója ( menu_makecallback )

_________________
Néha itt, de többször nem.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Menüpont joghoz kötése
HozzászólásElküldve: 2016.03.10. 05:24 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2016.01.30. 12:31
Hozzászólások: 112
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
Megadtam a forráskódot.
Valaki írja bele kérem!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Menüpont joghoz kötése
HozzászólásElküldve: 2016.03.10. 09:22 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.05. 20:56
Hozzászólások: 663
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 124 alkalommal
Uwillpay írta:
Megadtam a forráskódot.
Valaki írja bele kérem!


Leírtam fentebb.

_________________
Global Offensive modok:

Global Offensive Mode 1.0
Global Offensive Mode 3.0
exodus Global Offensive 4.0


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 12 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 58 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole