hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.16. 14:27



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 350 felhasználó van jelen :: 3 regisztrált, 0 rejtett és 347 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot], Majestic-12 [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Nem Rakja ra a skineket
HozzászólásElküldve:2016.03.13. 21:55 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott:2016.02.18. 19:24
Hozzászólások:193
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 20 alkalommal
Sziasztok valamiert nem rakja ra a skineket .
Valaki javitana ?

  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5.  
  6. #define PLUGIN "New Plug-In"
  7. #define VERSION "1.0"
  8. #define AUTHOR "author"
  9.  
  10. new RaktarMod[33]
  11.  
  12. new const Skinek[MAX][] =
  13. {
  14.     { "AWP | Tiger" },
  15.     { "AWP | Redline" },
  16.     { "AWP | Carbonite" },
  17.     { "AWP | Smoke" },
  18.     { "AWP | Féreg Isten" },
  19.     { "AWP | Dragon Lore" },
  20.     { "AWP | Dream" },
  21.     { "AWP | Hyper Beast" },
  22.     { "AWP | Star" },
  23.     { "AWP | Razer" },
  24.     { "AWP | Comics" },
  25.     { "AWP | Dark King" },
  26.     { "AWP | Asiimov" },
  27.     { "KNIFE | Space Doppler Huntsman" },
  28.     { "KNIFE | Crimson Web Huntsman" },
  29.     { "KNIFE | Fade Huntsman" },
  30.     { "KNIFE | Slaughter Huntsman" },
  31.     { "KNIFE | Steel Huntsman" },
  32.     { "KNIFE | Ocean Doppler Karambit" },
  33.     { "KNIFE | Liquid Doppler Karambit" },
  34.     { "KNIFE | Space Doppler Karambit" },
  35.     { "KNIFE | Steel Karambit" },
  36.     { "KNIFE | Crimson Web Karambit" },
  37.     { "KNIFE | Tiger Tooth Bayonet" },
  38.     { "KNIFE | Space Bayonet" },
  39.     { "KNIFE | Sapphire Bayonet" },
  40.     { "KNIFE | Fade Bayonet" },
  41.     { "KNIFE | Crimson Web Bayonet" },
  42.     { "KNIFE | Case Hardened Butterfly" },
  43.     { "KNIFE | Crimson Web Butterfly" },
  44.     { "KNIFE | Sea Butterfly" },
  45.     { "KNIFE | Hawaiian Butterfly" },
  46.     { "KNIFE | Fade Butterfly" }
  47. };
  48. new const SkinModels[MAX][] = {
  49.     "AWP/Tigris.mdl",
  50.     "AWP/Redline.mdl",
  51.     "AWP/Carbonite.mdl",
  52.     "AWP/Smoke.mdl",
  53.     "AWP/WormGod.mdl",
  54.     "AWP/DragonLore.mdl",
  55.     "AWP/Dream.mdl",
  56.     "AWP/Star.mdl",
  57.     "AWP/Razer.mdl",
  58.     "AWP/Comics.mdl",
  59.     "AWP/DKing.mdl",
  60.     "AWP/HBeast.mdl",
  61.     "AWP/Asiimov.mdl",
  62.     "KNIFE/Doppler_HM.mdl",
  63.     "KNIFE/Crimson_HM.mdl",
  64.     "KNIFE/Fade_HM.mdl",
  65.     "KNIFE/Slaughter_HM.mdl",
  66.     "KNIFE/Steel_HM.mdl",
  67.     "KNIFE/DopplerOcean_K.mdl",
  68.     "KNIFE/DopplerPink_K.mdl",
  69.     "KNIFE/DopplerSpace_K.mdl",
  70.     "KNIFE/Steel_K.mdl",
  71.     "KNIFE/Crimson_K.mdl",
  72.     "KNIFE/Tigertooth_B.mdl",
  73.     "KNIFE/Space_B.mdl",
  74.     "KNIFE/Sapphire_B.mdl",
  75.     "KNIFE/Fade_B.mdl",
  76.     "KNIFE/Crimson_B.mdl",
  77.     "KNIFE/CaseHardened_BF.mdl",
  78.     "KNIFE/Crimson_BF.mdl",
  79.     "KNIFE/Sea_BF.mdl",
  80.     "KNIFE/Hawaiian_BF.mdl",
  81.     "KNIFE/Fade_BF.mdl"
  82. }
  83.  
  84. public plugin_init() {
  85.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  86.    
  87.     register_event("CurWeapon", "Fegyvervaltas", "be", "1=1")
  88. }
  89. public plugin_precache() {
  90.     for(new i;i < MAX; i++) {
  91.         new String[121]
  92.         format(String, charsmax(String), "models/sincefor_awp/%s", SkinModels[i])
  93.         precache_model(String)
  94.     }
  95. }
  96. public Fegyvervaltas(id) {
  97.     new Gun = get_user_weapon(id)
  98.    
  99.     for(new i=0; i < MAX-1; i++)
  100.     {
  101.         if(Skin[0][id] == i && Gun == CSW_AWP)
  102.         {
  103.             new String[121]
  104.             format(String, charsmax(String), "models/sincefor_awp/%s", SkinModels[i])
  105.             set_pev(id, pev_viewmodel2, String)
  106.         }
  107.     }
  108.     for(new i=13; i < MAX-13; i++)
  109.     {
  110.         if(Skin[1][id] == i && Gun == CSW_KNIFE) {
  111.             new String[121]
  112.             format(String, charsmax(String), "models/sincefor_awp/%s", SkinModels[i])
  113.             set_pev(id, pev_viewmodel2, String)
  114.         }
  115.     }
  116. }
  117. public Felszereles(id) {
  118.     new cim[121]
  119.     format(cim, charsmax(cim), "\r%s \wOnly Awp \y- \dFelszerelés", Prefix_Menu)
  120.     new menu = menu_create(cim, "Fel_h")
  121.    
  122.     for(new i;i < MAX; i++)
  123.     {
  124.         if(OsszesFegyver[i][id] > 0)
  125.         {
  126.             new Num[6]
  127.             num_to_str(i, Num, 5)
  128.             format(cim, charsmax(cim), "\r%s \w|\d %d Db", Skinek[i], OsszesFegyver[i][id])
  129.             menu_additem(menu, cim, Num)
  130.         }
  131.     }
  132.     menu_display(id, menu, 0)
  133. }
  134. public Fel_h(id, menu, item){
  135.     if(item == MENU_EXIT)
  136.     {
  137.         menu_destroy(menu)
  138.         return
  139.     }
  140.    
  141.     new data[9], szName[64]
  142.     new access, callback
  143.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback)
  144.     new key = str_to_num(data)
  145.    
  146.     RaktarMod[id] = key
  147.    
  148.     Raktar(id)
  149. }
  150. public Raktar(id)
  151. {
  152.     new cim[121]
  153.     format(cim, charsmax(cim), "\r%s \wOnly Awp \y- \dRaktár", Prefix_Menu)
  154.     new menu = menu_create(cim, "Raktar_h")
  155.    
  156.     format(cim, charsmax(cim), "\r%s \w| \d%d Db^n", Skinek[RaktarMod[id]], OsszesFegyver[RaktarMod[id]][id])
  157.     menu_additem(menu, cim, "0",0)
  158.    
  159.     menu_additem(menu, "\yFelszerelés", "1",0)
  160.     menu_additem(menu, "\dKukába Dobás", "2",0)
  161.    
  162.     menu_display(id, menu, 0)
  163. }
  164. public Raktar_h(id, menu, item){
  165.     if(item == MENU_EXIT)
  166.     {
  167.         menu_destroy(menu)
  168.         return
  169.     }
  170.    
  171.     new data[9], szName[64]
  172.     new access, callback
  173.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback)
  174.     new key = str_to_num(data)
  175.    
  176.     switch(key) {
  177.         case 0: Raktar(id)
  178.         case 1: {
  179.             if(key < 13) {
  180.                 Skin[0][id] = key
  181.             }
  182.             else if(key < 20) {
  183.                 Skin[1][id] = key+13
  184.             }
  185.         }
  186.         case 2: {
  187.             OsszesFegyver[RaktarMod[id]][id]--
  188.         }
  189.     }
  190. }

_________________
Global Offensive Mod[5000 ft/ Sql Mentes / 6 Lada / 135 Skin]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Nem Rakja ra a skineket
HozzászólásElküldve:2016.03.14. 08:14 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott:2014.04.10. 15:32
Hozzászólások:776
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 60 alkalommal
Ez is valami copy akart lenni a NAT GOból,ha jól emlékszem

Elfelejtettél pár dolgot ki másolni.

nem tudom ,hogy működik-e most már lefordul hiba nélkül az biztos

PROBÁLD MEG :

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fakemeta>
  3.  
  4. #define MAX 33
  5.  
  6. new RaktarMod[33];
  7. new Skin[2][33];
  8. new OsszesFegyver[MAX][33];
  9.  
  10. new const Prefix_Menu[] = "Global - Offensive Server"
  11. new const Skinek[MAX][] = {
  12.     { "AWP | Tiger" },
  13.     { "AWP | Redline" },
  14.     { "AWP | Carbonite" },
  15.     { "AWP | Smoke" },
  16.     { "AWP | FA©reg Isten" },
  17.     { "AWP | Dragon Lore" },
  18.     { "AWP | Dream" },
  19.     { "AWP | Hyper Beast" },
  20.     { "AWP | Star" },
  21.     { "AWP | Razer" },
  22.     { "AWP | Comics" },
  23.     { "AWP | Dark King" },
  24.     { "AWP | Asiimov" },
  25.     { "KNIFE | Space Doppler Huntsman" },
  26.     { "KNIFE | Crimson Web Huntsman" },
  27.     { "KNIFE | Fade Huntsman" },
  28.     { "KNIFE | Slaughter Huntsman" },
  29.     { "KNIFE | Steel Huntsman" },
  30.     { "KNIFE | Ocean Doppler Karambit" },
  31.     { "KNIFE | Liquid Doppler Karambit" },
  32.     { "KNIFE | Space Doppler Karambit" },
  33.     { "KNIFE | Steel Karambit" },
  34.     { "KNIFE | Crimson Web Karambit" },
  35.     { "KNIFE | Tiger Tooth Bayonet" },
  36.     { "KNIFE | Space Bayonet" },
  37.     { "KNIFE | Sapphire Bayonet" },
  38.     { "KNIFE | Fade Bayonet" },
  39.     { "KNIFE | Crimson Web Bayonet" },
  40.     { "KNIFE | Case Hardened Butterfly" },
  41.     { "KNIFE | Crimson Web Butterfly" },
  42.     { "KNIFE | Sea Butterfly" },
  43.     { "KNIFE | Hawaiian Butterfly" },
  44.     { "KNIFE | Fade Butterfly" }
  45. };
  46. new const SkinModels[MAX][] = {
  47.     "AWP/Tigris.mdl",
  48.     "AWP/Redline.mdl",
  49.     "AWP/Carbonite.mdl",
  50.     "AWP/Smoke.mdl",
  51.     "AWP/WormGod.mdl",
  52.     "AWP/DragonLore.mdl",
  53.     "AWP/Dream.mdl",
  54.     "AWP/Star.mdl",
  55.     "AWP/Razer.mdl",
  56.     "AWP/Comics.mdl",
  57.     "AWP/DKing.mdl",
  58.     "AWP/HBeast.mdl",
  59.     "AWP/Asiimov.mdl",
  60.     "KNIFE/Doppler_HM.mdl",
  61.     "KNIFE/Crimson_HM.mdl",
  62.     "KNIFE/Fade_HM.mdl",
  63.     "KNIFE/Slaughter_HM.mdl",
  64.     "KNIFE/Steel_HM.mdl",
  65.     "KNIFE/DopplerOcean_K.mdl",
  66.     "KNIFE/DopplerPink_K.mdl",
  67.     "KNIFE/DopplerSpace_K.mdl",
  68.     "KNIFE/Steel_K.mdl",
  69.     "KNIFE/Crimson_K.mdl",
  70.     "KNIFE/Tigertooth_B.mdl",
  71.     "KNIFE/Space_B.mdl",
  72.     "KNIFE/Sapphire_B.mdl",
  73.     "KNIFE/Fade_B.mdl",
  74.     "KNIFE/Crimson_B.mdl",
  75.     "KNIFE/CaseHardened_BF.mdl",
  76.     "KNIFE/Crimson_BF.mdl",
  77.     "KNIFE/Sea_BF.mdl",
  78.     "KNIFE/Hawaiian_BF.mdl",
  79.     "KNIFE/Fade_BF.mdl"
  80. }
  81.  
  82. public plugin_init() {
  83.     register_event("CurWeapon", "Fegyvervaltas", "be", "1=1")
  84. }
  85. public plugin_precache() {
  86.     for(new i;i < MAX; i++) {
  87.         new String[121]
  88.         format(String, charsmax(String), "models/sincefor_awp/%s", SkinModels[i])
  89.         precache_model(String)
  90.     }
  91. }
  92. public Fegyvervaltas(id) {
  93.     new Gun = get_user_weapon(id)
  94.    
  95.     for(new i=0; i < MAX-1; i++) {
  96.         if(Skin[0][id] == i && Gun == CSW_AWP)
  97.         {
  98.             new String[121]
  99.             format(String, charsmax(String), "models/sincefor_awp/%s", SkinModels[i])
  100.             set_pev(id, pev_viewmodel2, String)
  101.         }
  102.     }
  103.     for(new i=13; i < MAX-13; i++) {
  104.         if(Skin[1][id] == i && Gun == CSW_KNIFE) {
  105.             new String[121]
  106.             format(String, charsmax(String), "models/sincefor_awp/%s", SkinModels[i])
  107.             set_pev(id, pev_viewmodel2, String)
  108.         }
  109.     }
  110. }
  111. public Felszereles(id) {
  112.     new cim[121]
  113.     format(cim, charsmax(cim), "\r%s \wOnly Awp \y- \dFelszerelés", Prefix_Menu)
  114.     new menu = menu_create(cim, "Fel_h")
  115.    
  116.     for(new i;i < MAX; i++){
  117.         if(OsszesFegyver[i][id] > 0)
  118.         {
  119.             new Num[6]
  120.             num_to_str(i, Num, 5)
  121.             format(cim, charsmax(cim), "\r%s \w|\d %d Db", Skinek[i], OsszesFegyver[i][id])
  122.             menu_additem(menu, cim, Num)
  123.         }
  124.     }
  125.     menu_display(id, menu, 0)
  126. }
  127. public Fel_h(id, menu, item){
  128.     if(item == MENU_EXIT)
  129.     {
  130.         menu_destroy(menu)
  131.         return
  132.     }
  133.    
  134.     new data[9], szName[64]
  135.     new access, callback
  136.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback)
  137.     new key = str_to_num(data)
  138.    
  139.     RaktarMod[id] = key
  140.    
  141.     Raktar(id)
  142. }
  143. public Raktar(id){
  144.     new cim[121]
  145.     format(cim, charsmax(cim), "\r%s \wOnly Awp \y- \dRaktár", Prefix_Menu)
  146.     new menu = menu_create(cim, "Raktar_h")
  147.    
  148.     format(cim, charsmax(cim), "\r%s \w| \d%d Db^n", Skinek[RaktarMod[id]], OsszesFegyver[RaktarMod[id]][id])
  149.     menu_additem(menu, cim, "0",0)
  150.    
  151.     menu_additem(menu, "\yFelszerelés", "1",0)
  152.     menu_additem(menu, "\dKukába Dobás", "2",0)
  153.    
  154.     menu_display(id, menu, 0)
  155. }
  156. public Raktar_h(id, menu, item){
  157.     if(item == MENU_EXIT)
  158.     {
  159.         menu_destroy(menu)
  160.         return
  161.     }
  162.    
  163.     new data[9], szName[64]
  164.     new access, callback
  165.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback)
  166.     new key = str_to_num(data)
  167.    
  168.     switch(key) {
  169.         case 0: Raktar(id)
  170.         case 1: {
  171.             if(key < 13) {
  172.                 Skin[0][id] = key
  173.             }
  174.             else if(key < 20) {
  175.                 Skin[1][id] = key+13
  176.             }
  177.         }
  178.         case 2: {
  179.             OsszesFegyver[RaktarMod[id]][id]--
  180.         }
  181.     }
  182. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Nem Rakja ra a skineket
HozzászólásElküldve:2016.03.14. 14:17 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott:2016.02.18. 19:24
Hozzászólások:193
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 20 alkalommal
alfaanero írta:
Ez is valami copy akart lenni a NAT GOból,ha jól emlékszem

Elfelejtettél pár dolgot ki másolni.

nem tudom ,hogy működik-e most már lefordul hiba nélkül az biztos

PROBÁLD MEG :

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fakemeta>
  3.  
  4. #define MAX 33
  5.  
  6. new RaktarMod[33];
  7. new Skin[2][33];
  8. new OsszesFegyver[MAX][33];
  9.  
  10. new const Prefix_Menu[] = "Global - Offensive Server"
  11. new const Skinek[MAX][] = {
  12.     { "AWP | Tiger" },
  13.     { "AWP | Redline" },
  14.     { "AWP | Carbonite" },
  15.     { "AWP | Smoke" },
  16.     { "AWP | FA©reg Isten" },
  17.     { "AWP | Dragon Lore" },
  18.     { "AWP | Dream" },
  19.     { "AWP | Hyper Beast" },
  20.     { "AWP | Star" },
  21.     { "AWP | Razer" },
  22.     { "AWP | Comics" },
  23.     { "AWP | Dark King" },
  24.     { "AWP | Asiimov" },
  25.     { "KNIFE | Space Doppler Huntsman" },
  26.     { "KNIFE | Crimson Web Huntsman" },
  27.     { "KNIFE | Fade Huntsman" },
  28.     { "KNIFE | Slaughter Huntsman" },
  29.     { "KNIFE | Steel Huntsman" },
  30.     { "KNIFE | Ocean Doppler Karambit" },
  31.     { "KNIFE | Liquid Doppler Karambit" },
  32.     { "KNIFE | Space Doppler Karambit" },
  33.     { "KNIFE | Steel Karambit" },
  34.     { "KNIFE | Crimson Web Karambit" },
  35.     { "KNIFE | Tiger Tooth Bayonet" },
  36.     { "KNIFE | Space Bayonet" },
  37.     { "KNIFE | Sapphire Bayonet" },
  38.     { "KNIFE | Fade Bayonet" },
  39.     { "KNIFE | Crimson Web Bayonet" },
  40.     { "KNIFE | Case Hardened Butterfly" },
  41.     { "KNIFE | Crimson Web Butterfly" },
  42.     { "KNIFE | Sea Butterfly" },
  43.     { "KNIFE | Hawaiian Butterfly" },
  44.     { "KNIFE | Fade Butterfly" }
  45. };
  46. new const SkinModels[MAX][] = {
  47.     "AWP/Tigris.mdl",
  48.     "AWP/Redline.mdl",
  49.     "AWP/Carbonite.mdl",
  50.     "AWP/Smoke.mdl",
  51.     "AWP/WormGod.mdl",
  52.     "AWP/DragonLore.mdl",
  53.     "AWP/Dream.mdl",
  54.     "AWP/Star.mdl",
  55.     "AWP/Razer.mdl",
  56.     "AWP/Comics.mdl",
  57.     "AWP/DKing.mdl",
  58.     "AWP/HBeast.mdl",
  59.     "AWP/Asiimov.mdl",
  60.     "KNIFE/Doppler_HM.mdl",
  61.     "KNIFE/Crimson_HM.mdl",
  62.     "KNIFE/Fade_HM.mdl",
  63.     "KNIFE/Slaughter_HM.mdl",
  64.     "KNIFE/Steel_HM.mdl",
  65.     "KNIFE/DopplerOcean_K.mdl",
  66.     "KNIFE/DopplerPink_K.mdl",
  67.     "KNIFE/DopplerSpace_K.mdl",
  68.     "KNIFE/Steel_K.mdl",
  69.     "KNIFE/Crimson_K.mdl",
  70.     "KNIFE/Tigertooth_B.mdl",
  71.     "KNIFE/Space_B.mdl",
  72.     "KNIFE/Sapphire_B.mdl",
  73.     "KNIFE/Fade_B.mdl",
  74.     "KNIFE/Crimson_B.mdl",
  75.     "KNIFE/CaseHardened_BF.mdl",
  76.     "KNIFE/Crimson_BF.mdl",
  77.     "KNIFE/Sea_BF.mdl",
  78.     "KNIFE/Hawaiian_BF.mdl",
  79.     "KNIFE/Fade_BF.mdl"
  80. }
  81.  
  82. public plugin_init() {
  83.     register_event("CurWeapon", "Fegyvervaltas", "be", "1=1")
  84. }
  85. public plugin_precache() {
  86.     for(new i;i < MAX; i++) {
  87.         new String[121]
  88.         format(String, charsmax(String), "models/sincefor_awp/%s", SkinModels[i])
  89.         precache_model(String)
  90.     }
  91. }
  92. public Fegyvervaltas(id) {
  93.     new Gun = get_user_weapon(id)
  94.    
  95.     for(new i=0; i < MAX-1; i++) {
  96.         if(Skin[0][id] == i && Gun == CSW_AWP)
  97.         {
  98.             new String[121]
  99.             format(String, charsmax(String), "models/sincefor_awp/%s", SkinModels[i])
  100.             set_pev(id, pev_viewmodel2, String)
  101.         }
  102.     }
  103.     for(new i=13; i < MAX-13; i++) {
  104.         if(Skin[1][id] == i && Gun == CSW_KNIFE) {
  105.             new String[121]
  106.             format(String, charsmax(String), "models/sincefor_awp/%s", SkinModels[i])
  107.             set_pev(id, pev_viewmodel2, String)
  108.         }
  109.     }
  110. }
  111. public Felszereles(id) {
  112.     new cim[121]
  113.     format(cim, charsmax(cim), "\r%s \wOnly Awp \y- \dFelszerelés", Prefix_Menu)
  114.     new menu = menu_create(cim, "Fel_h")
  115.    
  116.     for(new i;i < MAX; i++){
  117.         if(OsszesFegyver[i][id] > 0)
  118.         {
  119.             new Num[6]
  120.             num_to_str(i, Num, 5)
  121.             format(cim, charsmax(cim), "\r%s \w|\d %d Db", Skinek[i], OsszesFegyver[i][id])
  122.             menu_additem(menu, cim, Num)
  123.         }
  124.     }
  125.     menu_display(id, menu, 0)
  126. }
  127. public Fel_h(id, menu, item){
  128.     if(item == MENU_EXIT)
  129.     {
  130.         menu_destroy(menu)
  131.         return
  132.     }
  133.    
  134.     new data[9], szName[64]
  135.     new access, callback
  136.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback)
  137.     new key = str_to_num(data)
  138.    
  139.     RaktarMod[id] = key
  140.    
  141.     Raktar(id)
  142. }
  143. public Raktar(id){
  144.     new cim[121]
  145.     format(cim, charsmax(cim), "\r%s \wOnly Awp \y- \dRaktár", Prefix_Menu)
  146.     new menu = menu_create(cim, "Raktar_h")
  147.    
  148.     format(cim, charsmax(cim), "\r%s \w| \d%d Db^n", Skinek[RaktarMod[id]], OsszesFegyver[RaktarMod[id]][id])
  149.     menu_additem(menu, cim, "0",0)
  150.    
  151.     menu_additem(menu, "\yFelszerelés", "1",0)
  152.     menu_additem(menu, "\dKukába Dobás", "2",0)
  153.    
  154.     menu_display(id, menu, 0)
  155. }
  156. public Raktar_h(id, menu, item){
  157.     if(item == MENU_EXIT)
  158.     {
  159.         menu_destroy(menu)
  160.         return
  161.     }
  162.    
  163.     new data[9], szName[64]
  164.     new access, callback
  165.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback)
  166.     new key = str_to_num(data)
  167.    
  168.     switch(key) {
  169.         case 0: Raktar(id)
  170.         case 1: {
  171.             if(key < 13) {
  172.                 Skin[0][id] = key
  173.             }
  174.             else if(key < 20) {
  175.                 Skin[1][id] = key+13
  176.             }
  177.         }
  178.         case 2: {
  179.             OsszesFegyver[RaktarMod[id]][id]--
  180.         }
  181.     }
  182. }

Nincs semmi copy de koszi megnezem

_________________
Global Offensive Mod[5000 ft/ Sql Mentes / 6 Lada / 135 Skin]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 34 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole