hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.16. 20:37



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 376 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 374 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: animáció
HozzászólásElküldve:2016.06.03. 14:10 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott:2015.12.14. 18:19
Hozzászólások:216
Megköszönt másnak: 15 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
ez igy müködik csak valamiért kifagy a szerver lehet emiatt?

ezzel a szovegel fagy ki
FATAL ERROR (shutting down): SV_ModelIndex: model  not precached
  1. public OnItemDeployPost(ent) {
  2.     new id = get_weapon_owner(ent);
  3.  
  4.     if(id > 0) {
  5.         new Weapon = get_weapon_id(ent);
  6.         if(Weapon == CSW_AWP )
  7.      set_pev(id, pev_viewmodel2, awp[id]);    // v_model
  8.         if(Weapon == CSW_KNIFE)
  9.       set_pev(id, pev_viewmodel2, kes[id]);    // v_model
  10.      
  11.                
  12.  
  13.     }
  14.  
  15.  
  16.     return HAM_IGNORED;
  17. }

  1. public plugin_precache()
  2. {
  3. precache_model("models/wp_nyit_awp/awp.mdl")   
  4. precache_model("models/wp_nyit_awp/kes.mdl")
  5. precache_model("models/wp_nyit_awp/1.mdl")
  6. precache_model("models/wp_nyit_awp/2.mdl")
  7. precache_model("models/wp_nyit_awp/3.mdl")
  8. precache_model("models/wp_nyit_awp/4.mdl")
  9. precache_model("models/wp_nyit_awp/5.mdl")
  10. precache_model("models/wp_nyit_awp/6.mdl")
  11. precache_model("models/wp_nyit_awp/7.mdl")
  12. precache_model("models/wp_nyit_awp/8.mdl")
  13. precache_model("models/wp_nyit_awp/9.mdl")
  14. precache_model("models/wp_nyit_awp/10.mdl")
  15. precache_model("models/wp_nyit_awp/11.mdl")
  16. precache_model("models/wp_nyit_awp/12.mdl")
  17. precache_model("models/wp_nyit_awp/13.mdl")
  18. precache_model("models/wp_nyit_awp/14.mdl")
  19. precache_model("models/wp_nyit_awp/15.mdl")
  20. precache_model("models/wp_nyit_awp/16.mdl")
  21. precache_model("models/wp_nyit_awp/17.mdl")
  22. precache_model("models/wp_nyit_awp/18.mdl")
  23. precache_model("models/wp_nyit_awp/19.mdl")
  24.  
  25. }
  26. public csere(id)
  27. {
  28. new fegyver = get_user_weapon(id)
  29. if(awp[id] == 0 && fegyver == CSW_AWP && kapcsolo[id] == true)
  30. {
  31. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/wp_nyit_awp/awp.mdl")
  32. }
  33. if(awp[id] == 1 && fegyver == CSW_AWP && kapcsolo[id] == true)
  34. {
  35. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/wp_nyit_awp/1.mdl")
  36. }
  37. if(awp[id] == 2 && fegyver == CSW_AWP && kapcsolo[id] == true)
  38. {
  39. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/wp_nyit_awp/2.mdl")
  40. }
  41. if(awp[id] == 3 && fegyver == CSW_AWP && kapcsolo[id] == true)
  42. {
  43. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/wp_nyit_awp/3.mdl")
  44. }
  45. if(awp[id] == 4 && fegyver == CSW_AWP && kapcsolo[id] == true)
  46. {
  47. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/wp_nyit_awp/4.mdl")
  48. }
  49. if(awp[id] == 5 && fegyver == CSW_AWP && kapcsolo[id] == true)
  50. {
  51. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/wp_nyit_awp/5.mdl")
  52. }
  53. if(awp[id] == 6 && fegyver == CSW_AWP && kapcsolo[id] == true)
  54. {
  55. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/wp_nyit_awp/6.mdl")
  56. }
  57. if(awp[id] == 7 && fegyver == CSW_AWP && kapcsolo[id] == true)
  58. {
  59. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/wp_nyit_awp/7.mdl")
  60. }
  61. if(awp[id] == 8 && fegyver == CSW_AWP && kapcsolo[id] == true)
  62. {
  63. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/wp_nyit_awp/8.mdl")
  64. }
  65. if(awp[id] == 9 && fegyver == CSW_AWP && kapcsolo[id] == true)
  66. {
  67. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/wp_nyit_awp/9.mdl")
  68. }
  69. if(awp[id] == 10 && fegyver == CSW_AWP && kapcsolo[id] == true)
  70. {
  71. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/wp_nyit_awp/10.mdl")
  72. }
  73. if(awp[id] == 11 && fegyver == CSW_AWP && kapcsolo[id] == true)
  74. {
  75. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/wp_nyit_awp/11.mdl")
  76. }
  77. if(awp[id] == 12 && fegyver == CSW_AWP && kapcsolo[id] == true)
  78. {
  79. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/wp_nyit_awp/12.mdl")
  80. }
  81. if(awp[id] == 13 && fegyver == CSW_AWP && kapcsolo[id] == true)
  82. {
  83. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/wp_nyit_awp/13.mdl")
  84. }
  85. if(awp[id] == 14 && fegyver == CSW_AWP && kapcsolo[id] == true)
  86. {
  87. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/wp_nyit_awp/14.mdl")
  88. }
  89. if(awp[id] == 15 && fegyver == CSW_AWP && kapcsolo[id] == true)
  90. {
  91. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/wp_nyit_awp/15.mdl")
  92. }
  93. if(awp[id] == 16 && fegyver == CSW_AWP && kapcsolo[id] == true)
  94. {
  95. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/wp_nyit_awp/16.mdl")
  96. }
  97. if(awp[id] == 17 && fegyver == CSW_AWP && kapcsolo[id] == true)
  98. {
  99. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/wp_nyit_awp/17.mdl")
  100. }
  101. if(awp[id] == 18 && fegyver == CSW_AWP && kapcsolo[id] == true)
  102. {
  103. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/wp_nyit_awp/18.mdl")
  104. }
  105. if(awp[id] == 19 && fegyver == CSW_AWP && kapcsolo[id] == true)
  106. {
  107. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/wp_nyit_awp/19.mdl")
  108. }
  109. if(kes[id] == 0 && fegyver == CSW_KNIFE && kapcsolo[id] == true)
  110. {
  111. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/wp_nyit_awp/kes.mdl")
  112. }
  113. }

  1. public ClCmd_Impulse(id) {
  2.     new ActiveItem = get_active_item(id);
  3.     new Weapon = get_weapon_id(ActiveItem);
  4.     if(Weapon == CSW_AWP ) {
  5.         SendWeaponAnim(id, .iAnim = 6)
  6.       }
  7.      if(Weapon == CSW_KNIFE ) {
  8.         SendWeaponAnim(id, .iAnim = 8)
  9.    
  10.    
  11.         return PLUGIN_HANDLED;
  12.     }
  13.     return PLUGIN_CONTINUE;
  14. }
  15.  
  16. // fm
  17. stock SendWeaponAnim(id, iAnim) {
  18.     set_pev(id, pev_weaponanim, iAnim)
  19.  
  20.     message_begin(MSG_ONE/* _UNRELIABLE */, SVC_WEAPONANIM, _, id)
  21.     write_byte(iAnim)
  22.     write_byte(pev(id, pev_body))
  23.     message_end()
  24. }

_________________
.::#0n3.Sh00T[Clan] Only AWP#Update[DEAGELE PÁRBAJ & RTD & Statrak*
Kép
Go,Go,Go Nagyon jó szerver :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: animáció
HozzászólásElküldve:2016.06.05. 18:57 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott:2016.03.03. 17:37
Hozzászólások:530
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 65 alkalommal
Gondolom azért fagy ki, mert lehet nincs precache-lve az a modell amelyiket épp animálni akarod.
(szerintem!)

_________________
DeteCT0R írta:
Van egy kis baj a pluginnal :DEs orulnek ha a kockak megneznek egy csepet:D

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 17 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole