hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.30. 22:15



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 283 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 283 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Örök Tár
HozzászólásElküldve: 2016.06.20. 13:38 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2016.05.28. 18:14
Hozzászólások: 34
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Sziasztok!
Azt, hogy lehet megoldani, hogy:

Veszel pl. egy AK47-et. Alapvetően a tárba 30 golyó van. És ha elkezdessz lőni akkor nem fogy.
Vagyis annyit lőhetsz amennyit akarsz és nem kell R betűt nyomj ,hogy cseréljen, hanem folyamatosan lő úgy, hogy nemfogy a golyó a tárból.

Előre is köszi.


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Ni[T]r0 2016.06.20. 13:40-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Örök Tár
HozzászólásElküldve: 2016.06.20. 13:40 
Offline
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2016.06.13. 22:55
Hozzászólások: 14
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Ni[T]r0 írta:
Sziasztok!
Olyan plugint keresek, hogy:

Veszel pl. egy AK47-et. Alapvetően a tárba 30 golyó van. És ha elkezdessz lőni akkor nem fogy.
Vagyis annyit lőhetsz amennyit akarsz és nem kell R betűt nyomj ,hogy cseréljen, hanem folyamatosan lő úgy, hogy nemfogy a golyó a tárból.

Előre is köszi.

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <fakemeta>
  5.  
  6. #define find_ent_by_class(%1,%2) engfunc(EngFunc_FindEntityByString, %1, "classname", %2)
  7.  
  8. new ne_uammo_enable
  9. new CSW_MAXAMMO[33]=
  10. {
  11.     -2,
  12.     52,
  13.     0,
  14.     90,
  15.     1,
  16.     32,
  17.     1,
  18.     100,
  19.     90,
  20.     1,
  21.     120,
  22.     100,
  23.     100,
  24.     90,
  25.     90,
  26.     90,
  27.     100,
  28.     120,
  29.     30,
  30.     120,
  31.     200,
  32.     32,
  33.     90,
  34.     120,
  35.     90,
  36.     2,
  37.     35,
  38.     90,
  39.     90,
  40.     0,
  41.     100,
  42.     -1,
  43.     -1
  44. }
  45.  
  46. public plugin_init()
  47. {
  48.     register_plugin("New-Era_UnlimitedAmmo", NE_UA_VERSION, "New-Era Scripting Team")
  49.     register_cvar("ne_uammo_version", NE_UA_VERSION, FCVAR_SPONLY)
  50.  
  51.     ne_uammo_enable        =    register_cvar("ne_uammo_enable", "1")
  52.  
  53.     register_event("CurWeapon", "event_curweapon", "be", "1=1")
  54.     register_clcmd("ne_uammo", "command_ne_uammo", _, "Dispays information about New-Era_UnlimitedAmmo")
  55. }
  56.  
  57. public event_curweapon(id)
  58. {
  59.     if(!get_pcvar_num(ne_uammo_enable) || !is_user_alive(id))
  60.         return 0
  61.  
  62.     new weaponID = read_data(2)
  63.     if(weaponID == CSW_C4 || weaponID == CSW_KNIFE || weaponID == CSW_HEGRENADE || weaponID == CSW_SMOKEGRENADE || weaponID == CSW_FLASHBANG)
  64.         return PLUGIN_CONTINUE;
  65.    
  66.     cs_set_user_bpammo(id, weaponID, CSW_MAXAMMO[weaponID])
  67.    
  68.     return 0
  69. }
  70.  
  71. public command_ne_uammo(id, level, clientId)
  72. {
  73.     client_print(id, print_console, " ")
  74.     client_print(id, print_console, "+-----|  About New-Era_UnlimitedAmmo  |-----+")
  75.     client_print(id, print_console, "| ")
  76.     client_print(id, print_console, "| New-Era_UnlimitedAmmo %s", NE_UA_VERSION)
  77.     client_print(id, print_console, "| ")
  78.     client_print(id, print_console, "| Coded by New-Era Scripting Team members:")
  79.     client_print(id, print_console, "|     Alican Cubukcuoglu (AKA AlicanC and Shaman)")
  80.     client_print(id, print_console, "| ")
  81.     client_print(id, print_console, "| You can reach us from Steam Community group ^"#n.E Scripting Team^"")
  82.     client_print(id, print_console, "| ")
  83.     client_print(id, print_console, "+-----+")
  84.     client_print(id, print_console, " ")
  85.    
  86.     return 1
  87. }

Tessék

_________________
Nem vagyok nagy focirajongó, de most nagyon szurkolok! Hajrá Magyarország!
Weboldalam


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Örök Tár
HozzászólásElküldve: 2016.06.20. 13:44 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2016.05.28. 18:14
Hozzászólások: 34
Megköszönték neki: 1 alkalommal
LabelFlash írta:
Ni[T]r0 írta:
Sziasztok!
Olyan plugint keresek, hogy:

Veszel pl. egy AK47-et. Alapvetően a tárba 30 golyó van. És ha elkezdessz lőni akkor nem fogy.
Vagyis annyit lőhetsz amennyit akarsz és nem kell R betűt nyomj ,hogy cseréljen, hanem folyamatosan lő úgy, hogy nemfogy a golyó a tárból.

Előre is köszi.

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <fakemeta>
  5.  
  6. #define find_ent_by_class(%1,%2) engfunc(EngFunc_FindEntityByString, %1, "classname", %2)
  7.  
  8. new ne_uammo_enable
  9. new CSW_MAXAMMO[33]=
  10. {
  11.     -2,
  12.     52,
  13.     0,
  14.     90,
  15.     1,
  16.     32,
  17.     1,
  18.     100,
  19.     90,
  20.     1,
  21.     120,
  22.     100,
  23.     100,
  24.     90,
  25.     90,
  26.     90,
  27.     100,
  28.     120,
  29.     30,
  30.     120,
  31.     200,
  32.     32,
  33.     90,
  34.     120,
  35.     90,
  36.     2,
  37.     35,
  38.     90,
  39.     90,
  40.     0,
  41.     100,
  42.     -1,
  43.     -1
  44. }
  45.  
  46. public plugin_init()
  47. {
  48.     register_plugin("New-Era_UnlimitedAmmo", NE_UA_VERSION, "New-Era Scripting Team")
  49.     register_cvar("ne_uammo_version", NE_UA_VERSION, FCVAR_SPONLY)
  50.  
  51.     ne_uammo_enable        =    register_cvar("ne_uammo_enable", "1")
  52.  
  53.     register_event("CurWeapon", "event_curweapon", "be", "1=1")
  54.     register_clcmd("ne_uammo", "command_ne_uammo", _, "Dispays information about New-Era_UnlimitedAmmo")
  55. }
  56.  
  57. public event_curweapon(id)
  58. {
  59.     if(!get_pcvar_num(ne_uammo_enable) || !is_user_alive(id))
  60.         return 0
  61.  
  62.     new weaponID = read_data(2)
  63.     if(weaponID == CSW_C4 || weaponID == CSW_KNIFE || weaponID == CSW_HEGRENADE || weaponID == CSW_SMOKEGRENADE || weaponID == CSW_FLASHBANG)
  64.         return PLUGIN_CONTINUE;
  65.    
  66.     cs_set_user_bpammo(id, weaponID, CSW_MAXAMMO[weaponID])
  67.    
  68.     return 0
  69. }
  70.  
  71. public command_ne_uammo(id, level, clientId)
  72. {
  73.     client_print(id, print_console, " ")
  74.     client_print(id, print_console, "+-----|  About New-Era_UnlimitedAmmo  |-----+")
  75.     client_print(id, print_console, "| ")
  76.     client_print(id, print_console, "| New-Era_UnlimitedAmmo %s", NE_UA_VERSION)
  77.     client_print(id, print_console, "| ")
  78.     client_print(id, print_console, "| Coded by New-Era Scripting Team members:")
  79.     client_print(id, print_console, "|     Alican Cubukcuoglu (AKA AlicanC and Shaman)")
  80.     client_print(id, print_console, "| ")
  81.     client_print(id, print_console, "| You can reach us from Steam Community group ^"#n.E Scripting Team^"")
  82.     client_print(id, print_console, "| ")
  83.     client_print(id, print_console, "+-----+")
  84.     client_print(id, print_console, " ")
  85.    
  86.     return 1
  87. }

Tessék


Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2013 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Error: Undefined symbol "NE_UA_VERSION" on line 49
Warning: Expression has no effect on line 49
Error: Expected token: ";", but found ")" on line 49
Error: Invalid expression, assumed zero on line 49
Error: Too many error messages on one line on line 49

Compilation aborted.
4 Errors.
Could not locate output file c:\Documents and Settings\asd\Dokumentumok\valami (1).amx (compile failed).


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Örök Tár
HozzászólásElküldve: 2016.06.20. 13:47 
Offline
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2016.06.13. 22:55
Hozzászólások: 14
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fakemeta>
  3. #include <hamsandwich>
  4.  
  5. #define PLUGIN "Örök lőster"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR ""
  8.  
  9. // weapons offsets
  10. #define OFFSET_CLIPAMMO        51
  11. #define OFFSET_LINUX_WEAPONS    4
  12. #define fm_cs_get_weapon_ammo(%1,%2)    set_pdata_int(%1, OFFSET_CLIPAMMO, %2, OFFSET_LINUX_WEAPONS)
  13.  
  14. // players offsets
  15. #define m_pActiveItem 373
  16.  
  17. const NOCLIP_WPN_BS    = ((1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_KNIFE)|(1<<CSW_C4))
  18.  
  19. new const g_MaxClipAmmo[] =
  20. {
  21.     0,
  22.     13, //CSW_P228
  23.     0,
  24.     10, //CSW_SCOUT
  25.     0,  //CSW_HEGRENADE
  26.     7,  //CSW_XM1014
  27.     0,  //CSW_C4
  28.     30,//CSW_MAC10
  29.     30, //CSW_AUG
  30.     0,  //CSW_SMOKEGRENADE
  31.     15,//CSW_ELITE
  32.     20,//CSW_FIVESEVEN
  33.     25,//CSW_UMP45
  34.     30, //CSW_SG550
  35.     35, //CSW_GALIL
  36.     25, //CSW_FAMAS
  37.     12,//CSW_USP
  38.     20,//CSW_GLOCK18
  39.     10, //CSW_AWP
  40.     30,//CSW_MP5NAVY
  41.     100,//CSW_M249
  42.     8,  //CSW_M3
  43.     30, //CSW_M4A1
  44.     30,//CSW_TMP
  45.     20, //CSW_G3SG1
  46.     0,  //CSW_FLASHBANG
  47.     7,  //CSW_DEAGLE
  48.     30, //CSW_SG552
  49.     30, //CSW_AK47
  50.     0,  //CSW_KNIFE
  51.     50//CSW_P90
  52. }
  53.  
  54. public plugin_init()
  55. {
  56.     register_plugin( PLUGIN , VERSION , AUTHOR );
  57.     register_event("CurWeapon" , "Event_CurWeapon" , "be" , "1=1" );
  58. }
  59.  
  60. public Event_CurWeapon( id )
  61. {
  62.     new iWeapon = read_data(2)
  63.     if( !( NOCLIP_WPN_BS & (1<<iWeapon) ) )
  64.     {
  65.         fm_cs_get_weapon_ammo( get_pdata_cbase(id, m_pActiveItem) , g_MaxClipAmmo[ iWeapon ] )
  66.     }
  67. }

Próbáld

_________________
Nem vagyok nagy focirajongó, de most nagyon szurkolok! Hajrá Magyarország!
Weboldalam


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára LabelFlash 2016.06.20. 16:58-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Örök Tár
HozzászólásElküldve: 2016.06.20. 13:52 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2016.05.28. 18:14
Hozzászólások: 34
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Köszi megy :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Örök Tár
HozzászólásElküldve: 2016.06.20. 13:57 
Offline
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2016.06.13. 22:55
Hozzászólások: 14
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Ni[T]r0 írta:
Köszi megy :)

Nincsmit.:)

_________________
Nem vagyok nagy focirajongó, de most nagyon szurkolok! Hajrá Magyarország!
Weboldalam


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Örök Tár
HozzászólásElküldve: 2016.06.20. 16:57 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.27. 22:56
Hozzászólások: 1367
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 351 alkalommal
LabelFlash írta:
► Spoiler mutatása

Próbáld


Legközelebb azért ne írd ét az Authort magadra, hanem hagyd ott az eredetit: -Acid-
https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=94658


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 47 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole