hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.28. 14:44



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 510 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 509 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 13 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Kés menü HIBA
HozzászólásElküldve: 2016.06.25. 11:12 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2015.12.27. 11:47
Hozzászólások: 88
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Sziasztok javitanátok? Köszönöm előre is:D Úgy hogy csak az a 3 kés legyen bent:D


Csatolmányok:
amxmodx-14084-knife_mod.sma [6.7 KiB]
Letöltve 113 alkalommal.

_________________
Gyertek fel!!
Kép
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés menü HIBA
HozzászólásElküldve: 2016.06.25. 12:14 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.06.05. 20:55
Hozzászólások: 347
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 28 alkalommal
luxi írta:
Sziasztok javitanátok? Köszönöm előre is:D Úgy hogy csak az a 3 kés legyen bent:D

és mit is kellene, javítani?.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés menü HIBA
HozzászólásElküldve: 2016.06.25. 12:16 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2015.12.27. 11:47
Hozzászólások: 88
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
a szerver nem olvassa be.

_________________
Gyertek fel!!
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés menü HIBA
HozzászólásElküldve: 2016.06.25. 12:17 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.06.05. 20:55
Hozzászólások: 347
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 28 alkalommal
luxi írta:
a szerver nem olvassa be.

szóval nemtöltile a skineket?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés menü HIBA
HozzászólásElküldve: 2016.06.25. 12:18 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2016.03.03. 17:37
Hozzászólások: 530
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 65 alkalommal
Nem nagyon értem a kérésed, de a plugin hibátlanul lefordul!

Welcome to the AMX Mod X 1.76-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Header size: 1564 bytes
Code size: 8516 bytes
Data size: 3500 bytes
Stack/heap size: 16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion
Total requirements: 29964 bytes
Done.


  1. /*
  2.    Fordította: BBk - Death of Legend
  3. */
  4.  
  5. #include <amxmodx>
  6. #include <amxmisc>
  7. #include <engine>
  8. #include <vault>
  9. #include <fun>
  10.  
  11. #define PLUGIN "Knife Mod"
  12. #define VERSION "1.0"
  13. #define AUTHOR "spunko"
  14.  
  15. #define TASK_INTERVAL 4.0  
  16. #define MAX_HEALTH 255  
  17.  
  18. new knife_model[33]
  19. new g_Menu
  20.  
  21. new CVAR_HIGHSPEED
  22. new CVAR_LOWSPEED
  23. new CVAR_LOWGRAV
  24. new CVAR_NORMGRAV
  25. new CVAR_HEALTH_ADD
  26. new CVAR_HEALTH_MAX
  27. new CVAR_DAMAGE
  28.  
  29. public plugin_init() {
  30.    
  31.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  32.    
  33.     register_event( "Damage", "event_damage", "be" )
  34.     register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1")
  35.    
  36.     g_Menu = register_menuid("Kes Mod")
  37.     register_menucmd(g_Menu, 1023, "knifemenu")
  38.    
  39.     register_clcmd("say /knife", "display_knife")
  40.    
  41.     CVAR_HIGHSPEED = register_cvar("km_highspeed","340")
  42.     CVAR_LOWSPEED = register_cvar("km_lowspeed","170")
  43.     CVAR_HEALTH_ADD = register_cvar("km_addhealth", "3")
  44.     CVAR_HEALTH_MAX = register_cvar("km_maxhealth", "75")
  45.     CVAR_DAMAGE = register_cvar("km_damage", "2")
  46.     CVAR_LOWGRAV = register_cvar("km_lowgravity" , "400")
  47.     CVAR_NORMGRAV = get_cvar_pointer("sv_gravity")
  48.    
  49.     set_task(480.0, "kmodmsg", 0, _, _, "b")
  50. }
  51.  
  52. public plugin_precache() {
  53.     precache_model("models/glo/v_knife1.mdl")
  54.     precache_model("models/glo/v_knife2.mdl")
  55.     precache_model("models/v_knife.mdl")
  56.     precache_model("models/p_knife.mdl")
  57. }
  58.  
  59. public display_knife(id) {
  60.     new menuBody[512]
  61.     add(menuBody, 511, "\r[\dGloUsP\r] \wKĂ©s menĂĽ!\yBy:Ádi^n^n")
  62.     add(menuBody, 511, "1. Hunter KĂ©s \r(\d+SebzĂ©s\r)\w^n")
  63.     add(menuBody, 511, "4. Hentes Bard \r(\d+Gravity\r)\w^n")
  64.     add(menuBody, 511, "5. Alap KĂ©s \r(+RegenerálĂłdás\r)\w^n^n")
  65.     add(menuBody, 511, "0. Kilepes^n")
  66.    
  67.     new keys = ( 1<<0 | 1<<1 | 1<<2 | 1<<3 | 1<<4 | 1<<9 )
  68.     show_menu(id, keys, menuBody, -1, "Kes Modok")
  69. }
  70.  
  71. public knifemenu(id, key) {
  72.     switch(key)
  73.     {
  74.         case 0: SetKnife(id , 4)
  75.         case 1: SetKnife(id , 2)
  76.         case 2: SetKnife(id , 3)
  77.         case 3: SetKnife(id , 1)
  78.         case 4: SetKnife(id , 0)
  79.         default: return PLUGIN_HANDLED
  80.     }
  81.     SaveData(id)
  82.     return PLUGIN_HANDLED
  83. }
  84.  
  85. public SetKnife(id , Knife) {
  86.     knife_model[id] = Knife
  87.    
  88.     new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo)
  89.     if ( Weapon != CSW_KNIFE )
  90.         return PLUGIN_HANDLED
  91.    
  92.     new vModel[56],pModel[56]
  93.    
  94.     switch(Knife)
  95.     {
  96.         case 0: {
  97.             format(vModel,55,"models/v_knife.mdl")
  98.             format(pModel,55,"models/p_knife.mdl")
  99.         }
  100.         case 1: {
  101.             format(vModel,55,"models/glo/v_knife1.mdl")
  102.         }
  103.         case 4: {
  104.             format(vModel,55,"models/glo/v_knife2.mdl")
  105.         }
  106.     }
  107.    
  108.     entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vModel)
  109.     entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, pModel)
  110.    
  111.     return PLUGIN_HANDLED;  
  112. }
  113.  
  114. public event_damage( id ) {
  115.    
  116.     new victim_id = id;
  117.     if( !is_user_connected( victim_id ) ) return PLUGIN_CONTINUE
  118.     new dmg_take = read_data( 2 );
  119.     new dmgtype = read_data( 3 );
  120.     new Float:multiplier = get_pcvar_float(CVAR_DAMAGE);
  121.     new Float:damage = dmg_take * multiplier;
  122.     new health = get_user_health( victim_id );
  123.    
  124.     new iWeapID, attacker_id = get_user_attacker( victim_id, iWeapID );
  125.    
  126.     if( !is_user_connected( attacker_id ) || !is_user_alive( victim_id ) ) {
  127.         return PLUGIN_HANDLED
  128.     }
  129.    
  130.     if( iWeapID == CSW_KNIFE && knife_model[attacker_id] == 4 ) {
  131.        
  132.         if( floatround(damage) >= health ) {
  133.             if( victim_id == attacker_id ) {
  134.                 return PLUGIN_CONTINUE
  135.                 }else{
  136.                 log_kill( attacker_id, victim_id, "knife", 0 );
  137.             }
  138.            
  139.             return PLUGIN_CONTINUE
  140.             }else {
  141.             if( victim_id == attacker_id ) return PLUGIN_CONTINUE
  142.            
  143.             fakedamage( victim_id, "weapon_knife", damage, dmgtype );
  144.         }
  145.     }
  146.     return PLUGIN_CONTINUE
  147. }
  148.  
  149. public CurWeapon(id)
  150.     {
  151.     new Weapon = read_data(2)
  152.    
  153.     // Set Knife Model
  154.     SetKnife(id, knife_model[id])  
  155.    
  156.     // Task Options
  157.    
  158.     if(knife_model[id] == 0 && !task_exists(id) && Weapon == CSW_KNIFE)
  159.         set_task(TASK_INTERVAL , "task_healing",id,_,_,"b")
  160.     else if(task_exists(id))
  161.         remove_task(id)
  162.    
  163.     // Abilities
  164.     set_user_footsteps(id , ( (knife_model[id] == 2 && Weapon == CSW_KNIFE) ? 1 : 0) )
  165.    
  166.     new Float:Gravity = ((knife_model[id] == 1 && Weapon == CSW_KNIFE)? get_pcvar_float(CVAR_LOWGRAV) : get_pcvar_float(CVAR_NORMGRAV)) / 800.0
  167.     set_user_gravity(id , Gravity)
  168.    
  169.     // Speed
  170.     new Float:Speed
  171.     if(Weapon != CSW_KNIFE || knife_model[id] < 3)
  172.         return PLUGIN_CONTINUE
  173.     else if(knife_model[id] == 3)
  174.         Speed = get_pcvar_float(CVAR_HIGHSPEED)
  175.     else if(knife_model[id] == 4)
  176.         Speed = get_pcvar_float(CVAR_LOWSPEED)
  177.    
  178.     set_user_maxspeed(id, Speed)
  179.    
  180.     return PLUGIN_HANDLED  
  181.    
  182. }
  183.  
  184. stock log_kill(killer, victim, weapon[],headshot) {
  185.     user_silentkill( victim );
  186.    
  187.     message_begin( MSG_ALL, get_user_msgid( "DeathMsg" ), {0,0,0}, 0 );
  188.     write_byte( killer );
  189.     write_byte( victim );
  190.     write_byte( headshot );
  191.     write_string( weapon );
  192.     message_end();
  193.    
  194.     new kfrags = get_user_frags( killer );
  195.     set_user_frags( killer, kfrags++ );
  196.     new vfrags = get_user_frags( victim );
  197.     set_user_frags( victim, vfrags++ );
  198.    
  199.     return  PLUGIN_CONTINUE
  200. }
  201.  
  202.  
  203. public task_healing(id) {  
  204.     new addhealth = get_pcvar_num(CVAR_HEALTH_ADD)  
  205.     if (!addhealth)
  206.         return  
  207.    
  208.     new maxhealth = get_pcvar_num(CVAR_HEALTH_MAX)  
  209.     if (maxhealth > MAX_HEALTH) {
  210.         set_pcvar_num(CVAR_HEALTH_MAX, MAX_HEALTH)  
  211.         maxhealth = MAX_HEALTH
  212.     }  
  213.    
  214.     new health = get_user_health(id)  
  215.    
  216.     if (is_user_alive(id) && (health < maxhealth)) {
  217.         set_user_health(id, health + addhealth)
  218.         set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.1, 4)
  219.         show_hudmessage(id,"<< !!ELET TOLTODES!! >>")
  220.         message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenFade"), {0,0,0}, id)
  221.         write_short(1<<10)
  222.         write_short(1<<10)
  223.         write_short(0x0000)
  224.         write_byte(0)
  225.         write_byte(200)
  226.         write_byte(0)
  227.         write_byte(75)
  228.         message_end()
  229.     }
  230.    
  231.     else {
  232.         if (is_user_alive(id) && (health > maxhealth))
  233.             remove_task(id)
  234.     }
  235. }  
  236.  
  237. public client_disconnect(id) {  
  238.     if(task_exists(id)) remove_task(id)  
  239. }  
  240.  
  241.  
  242. public kmodmsg() {
  243.    
  244.     client_print(0,print_chat,"[.:GloUsP:.] Ha szeretnĂ©l kĂ©seket elĂ©rni akkor ird be /knife!")
  245. }  
  246.  
  247. public client_authorized(id)
  248.     {
  249.     LoadData(id)
  250. }
  251.  
  252. SaveData(id)
  253. {
  254.    
  255.     new authid[32]
  256.     get_user_authid(id, authid, 31)
  257.    
  258.     new vaultkey[64]
  259.     new vaultdata[64]
  260.    
  261.     format(vaultkey, 63, "KMOD_%s", authid)
  262.     format(vaultdata, 63, "%d", knife_model[id])
  263.     set_vaultdata(vaultkey, vaultdata)
  264. }
  265.  
  266. LoadData(id)
  267. {
  268.     new authid[32]
  269.     get_user_authid(id,authid,31)
  270.    
  271.     new vaultkey[64], vaultdata[64]
  272.    
  273.     format(vaultkey, 63, "KMOD_%s", authid)
  274.     get_vaultdata(vaultkey, vaultdata, 63)
  275.     knife_model[id] = str_to_num(vaultdata)
  276.    
  277. }


u.i: Ha nem olvassa be írd az 1. sorba.

_________________
DeteCT0R írta:
Van egy kis baj a pluginnal :DEs orulnek ha a kockak megneznek egy csepet:D

Kép


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára PikHácsúú# 2016.06.25. 12:19-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés menü HIBA
HozzászólásElküldve: 2016.06.25. 12:19 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2015.12.27. 11:47
Hozzászólások: 88
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
de mégsem jó

_________________
Gyertek fel!!
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés menü HIBA
HozzászólásElküldve: 2016.06.25. 12:21 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2015.12.27. 11:47
Hozzászólások: 88
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
ebből kellene ki venni 2-est 3-ast kést és csak 3 maradjon a machete,butcher,alap:D
Kés Mód 1.0

_________________
Gyertek fel!!
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés menü HIBA
HozzászólásElküldve: 2016.06.25. 12:21 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.06.05. 20:55
Hozzászólások: 347
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 28 alkalommal
luxi írta:
de mégsem jó

Tessék próbáld.


Csatolmányok:
amxmodx-14084-knife_mod.sma [6.78 KiB]
Letöltve 85 alkalommal.

_________________
Kép
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés menü HIBA
HozzászólásElküldve: 2016.06.25. 12:28 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2015.12.27. 11:47
Hozzászólások: 88
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
sikeröült köszi skacok:D

_________________
Gyertek fel!!
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés menü HIBA
HozzászólásElküldve: 2016.06.25. 12:30 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.06.05. 20:55
Hozzászólások: 347
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 28 alkalommal
luxi írta:
sikeröült köszi skacok:D

Nincs mit.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 13 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 16 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole