hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.08.08. 04:13



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 375 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 373 vendég

A legtöbb felhasználó (2883 fő) 2025.07.30. 16:00-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Lezárt fórum A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [11 hozzászólás ]  Oldal12Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Fegyver hangok
HozzászólásElküldve:2016.08.03. 14:14 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott:2015.08.11. 14:21
Hozzászólások:215
Megköszönt másnak: 50 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
Sziasztok!
Valaki tud adni olyan plugint ami nem csak a kés hangját hanem pl m4 hangját is lecseréli? vagy épp hozzáadja.
Aki tud előre is köszönöm.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver hangok
HozzászólásElküldve:2016.08.03. 14:18 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott:2015.07.14. 14:30
Hozzászólások:380
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 30 alkalommal
Fegyver hangot tudtommal nem lehet, csak kését, mivel azok kliens oldalon játszódnak le és ezért a fegyver hangját a kliens blokkolni fogja, valami ilyesmi van.
Ha rosszul tudom javítsatok.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver hangok
HozzászólásElküldve:2016.08.03. 14:22 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott:2015.08.11. 14:21
Hozzászólások:215
Megköszönt másnak: 50 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
Akkor nem tudom, hogy minek tesznek csgo-s modell mellé fegyver hangot:D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver hangok
HozzászólásElküldve:2016.08.03. 14:28 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott:2015.07.14. 14:30
Hozzászólások:380
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 30 alkalommal
CoopCola írta:
Akkor nem tudom, hogy minek tesznek csgo-s modell mellé fegyver hangot:D


Mivel sokan a kliensükön kicserélik a hangot is és a modellt is és ez olyan mintha, CS:GO-s klienssel nyomná valaki. Nem szerverekre gyártják a modelleket! :D

Pl.: Nézd csak meg a Carbon-t az is Source-os modellekkel fut mekkora szám volt. Valakinek még most is az.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver hangok
HozzászólásElküldve:2016.08.03. 17:05 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott:2015.07.21. 00:49
Hozzászólások:178
Megköszönt másnak: 23 alkalommal
Megköszönték neki: 20 alkalommal
A modellt kell szerkeszteni, hogy lejátssza az új hangot + precachelni kell, hogy letöltse.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver hangok
HozzászólásElküldve:2016.08.03. 20:39 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott:2015.07.14. 14:30
Hozzászólások:380
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 30 alkalommal
V!RUSHĐ írta:
A modellt kell szerkeszteni, hogy lejátssza az új hangot + precachelni kell, hogy letöltse.


Nem fogja lejátszani mivel a fegyver hangok kliens oldaliak ,nem tudsz pluginnal hozzányúlni.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver hangok
HozzászólásElküldve:2016.08.03. 20:43 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott:2015.07.21. 00:49
Hozzászólások:178
Megköszönt másnak: 23 alkalommal
Megköszönték neki: 20 alkalommal
voga955 írta:
V!RUSHĐ írta:
A modellt kell szerkeszteni, hogy lejátssza az új hangot + precachelni kell, hogy letöltse.


Nem fogja lejátszani mivel a fegyver hangok kliens oldaliak ,nem tudsz pluginnal hozzányúlni.


Ember ne mondjál már ennyi hülyeséget...Mennyél már fel pbT-re, szerinted ott, hogy vannak CS:GO-s fegyver hangok?
Attól, mert te nem tudod, hogy kell megcsinálni nem azt jelenti, hogy nem lehet.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver hangok
HozzászólásElküldve:2016.08.03. 20:55 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott:2015.07.14. 14:30
Hozzászólások:380
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 30 alkalommal
V!RUSHĐ írta:

Ember ne mondjál már ennyi hülyeséget...Mennyél már fel pbT-re, szerinted ott, hogy vannak CS:GO-s fegyver hangok?
Attól, mert te nem tudod, hogy kell megcsinálni nem azt jelenti, hogy nem lehet.


Hát de jó pofa, kár ,hogy steamesek-nek nem működik és megint nekem ne okoskodjál,hogy rosszul hallok 1 év GO után talán felismerem a fegyverek hangjait.. :lol:
Tudnád mennyit olvastam én ezután és minden külföldi oldalon azt találtam mivel ezek kliens oldali dolgok ezért te ezt nem fogod lecserélni sose, maximum ha rekreálod újból az adott fegyvert
Mint pl.: Paintball-nál.

  1. public fw_playerprethink(id)
  2. {
  3.     new my_pbgun = user_has_pbgun(id);
  4.     if (my_pbgun)
  5.     {
  6.         new buttons = pev(id, pev_button);
  7.         if (buttons & IN_ATTACK)
  8.         {
  9.             new ammo, null = get_user_weapon(id, ammo, null);
  10.             if (ammo)
  11.             {
  12.                 set_pev(id, pev_button, buttons & ~IN_ATTACK);
  13.                 new Float:gametime = get_gametime(), Float:g_speed;
  14.                 if (my_pbgun == 1)
  15.                     g_speed = get_pcvar_float(speed);
  16.                 else
  17.                     g_speed = (my_pbgun == 2) ? get_pcvar_float(speed) * 2.0 : get_pcvar_float(speed) * 3.0;
  18.                 if (gametime-lastshot[id] > g_speed  && nextattack[id] < 0.0 && !freezetime)
  19.                 {
  20.                     if (paint_fire(id))
  21.                     {
  22.                         lastshot[id] = gametime;
  23.                         set_user_clip(id, ammo - 1);
  24.                         set_pev(id, pev_punchangle, Float:{-0.5, 0.0, 0.0});
  25.                         message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, SVC_WEAPONANIM, _, id);
  26.                         write_byte(g_shot_anim[my_pbgun]);
  27.                         write_byte(0);
  28.                         message_end();
  29.                         if (get_pcvar_num(sound))
  30.                             emit_sound(id, CHAN_AUTO, "misc/pbg.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
  31.                     }
  32.                 }
  33.             }
  34.         }
  35.     }
  36.     return FMRES_IGNORED;
  37. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver hangok
HozzászólásElküldve:2016.08.03. 21:46 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott:2015.07.21. 00:49
Hozzászólások:178
Megköszönt másnak: 23 alkalommal
Megköszönték neki: 20 alkalommal
Te ne okoskodjál, az már más dolog, hogy Steameseknek nem működik.Attól még le lehet cserélni modell felől, úgy, hogy az NS-ek hallják.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver hangok
HozzászólásElküldve:2016.08.03. 21:53 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott:2015.07.14. 14:30
Hozzászólások:380
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 30 alkalommal
V!RUSHĐ írta:
az már más dolog, hogy Steameseknek nem működik.Attól még le lehet cserélni modell felől, úgy, hogy az NS-ek hallják.


Szerver információk: CS:GO hangok

Felmegy egy Steames mit hall az alap 1.6-os hangokat semmi értelme fél kész munkát berakni..


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Lezárt fórum A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [11 hozzászólás ]  Oldal12Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole