hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.16. 13:15



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 353 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 352 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [1 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Kés rendszer Szint bugg
HozzászólásElküldve:2016.08.14. 11:26 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott:2015.12.27. 11:47
Hozzászólások:88
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Sziasztok valaki kijavitaná? Mert az a baj hogy megnyitom a menőt és a szitned :49
ezt írja ki kellene javitani hogy nulla legyen alapból ne 49 irjon
A másik meg hogy az Xp 0/0 Ir.
Megköszönném aki segitene. UI:Includokat direkt nem irtam oda
  1. new iLevel[33];
  2. new iXp[33];
  3.  
  4. new knife_on;
  5.  
  6. new MaxLevel;
  7. new StartedLevel;
  8.  
  9. new cvar_KillXp;
  10. new cvar_HsXp;
  11. new cvar_KnifeXp;
  12.  
  13. new Forward_spawn;
  14. new Forward_levelup;
  15. new ForwardReturn;
  16.  
  17. new const g_KnifeNames[][32] =
  18. {
  19. "Normál Kés",
  20. "Alien Kés",
  21. "Ellium Tőr",
  22. "Fekete Kard",
  23. "Transparent Kés",
  24. "Őszinte Tőr",
  25. "Vadász Kés",
  26. "Árnyék Penge",
  27. "Vágóhidi Balta",
  28. "Arany Katana",
  29. "Gyilkos Penge",
  30. "Fény Kard",
  31. "Véres Farkaskarom",
  32. "Proton Fejsze"
  33. };
  34.  
  35. new const g_KnifevModels[][256] =
  36. {
  37. "models/v_knife.mdl",
  38. "models/Knifes/v_knife_alien.mdl",
  39. "models/Knifes/v_knife_ellium.mdl",
  40. "models/Knifes/v_knife_dark.mdl",
  41. "models/Knifes/v_knife_transparent.mdl",
  42. "models/Knifes/v_knife_genuine.mdl",
  43. "models/Knifes/v_knife_hunt.mdl",
  44. "models/Knifes/v_knife_shadow.mdl",
  45. "models/Knifes/v_knife_slaughterer.mdl",
  46. "models/Knifes/v_knife_katana.mdl",
  47. "models/Knifes/v_knife_assasins.mdl",
  48. "models/Knifes/v_knife_lightsaber.mdl",
  49. "models/Knifes/v_knife_wolverine.mdl",
  50. "models/Knifes/v_knife_proton.mdl"
  51. }
  52.  
  53. native register_maxlevels( maxlevel = 99, started_xp_level = 100 );
  54. native get_user_level( index );
  55. native get_user_xp( index );
  56.  
  57. public plugin_init() {  
  58.    
  59.     register_plugin(g_VAULTNAME, VERSION, AUTHOR);
  60.     register_cvar("knife_skins", VERSION, FCVAR_SERVER); // Find Servers on Game-Monitor
  61.     set_cvar_string("knife_skins", VERSION); // Find Servers on Game-Monitor
  62.    
  63.     // register max levels 13 is the top level, 100 is the started level xp.
  64.     register_maxlevels( 13, 100 );
  65.    
  66.     //Admin commands
  67.    
  68.     register_concmd("knife_givexp" ,"givexp",ADMIN_RCON,"xp adasa")
  69.     register_concmd("knife_takexp", "takexp",ADMIN_RCON,"xp megvonasa")
  70.    
  71.     //Clcmd's
  72.    
  73.     knife_on = register_cvar( "knife_skins", "1" );
  74.    
  75.     register_clcmd("say","HandleSay");
  76.     register_clcmd("say_team","HandleSay")
  77.     register_clcmd("say /kes", "KnifeSkinsMenu");
  78.     register_clcmd("say /szintek", "PlayerLevelsMenu");
  79.    
  80.     //Event's
  81.    
  82.     register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1");
  83.     register_event( "DeathMsg", "EventDeathMsg", "a" );
  84.    
  85.     //Cvar's
  86.    
  87.     cvar_KillXp = register_cvar( "kill_xp", "5" );
  88.     cvar_HsXp = register_cvar( "hs_xp", "2" );
  89.     cvar_KnifeXp = register_cvar( "knife_xp", "3" );
  90.    
  91.     //Ham's
  92.    
  93.     RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "FwdPlayerSpawn", 1 );
  94.     RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_TakeDamage")
  95.    
  96.     //Forward's
  97.    
  98.     Forward_levelup = CreateMultiForward( "forward_client_levelup", ET_IGNORE, FP_CELL, FP_CELL, FP_CELL );
  99.     Forward_spawn = CreateMultiForward( "forward_client_spawn", ET_IGNORE, FP_CELL , FP_CELL, FP_CELL );
  100.    
  101.     set_task(15.0, "Knifemessage", 0, _, _, "b")
  102.     set_task(35.0, "Levelmessage", 0, _, _, "b")
  103. }
  104.  
  105. public plugin_precache() {  
  106.    
  107.     precache_model("models/Knifes/v_knife_alien.mdl")  
  108.     precache_model("models/Knifes/v_knife_ellium.mdl")  
  109.     precache_model("models/Knifes/v_knife_dark.mdl")
  110.     precache_model("models/Knifes/v_knife_transparent.mdl")
  111.     precache_model("models/Knifes/v_knife_genuine.mdl")
  112.     precache_model("models/Knifes/v_knife_hunt.mdl")
  113.     precache_model("models/Knifes/v_knife_shadow.mdl")
  114.     precache_model("models/Knifes/v_knife_slaughterer.mdl")
  115.     precache_model("models/Knifes/v_knife_katana.mdl")
  116.     precache_model("models/Knifes/v_knife_assasins.mdl")
  117.     precache_model("models/Knifes/v_knife_lightsaber.mdl")
  118.     precache_model("models/Knifes/v_knife_wolverine.mdl")
  119.     precache_model("models/Knifes/v_knife_proton.mdl")
  120.    
  121. }
  122.  
  123. public plugin_natives( )
  124. {
  125.     //Native's
  126.    
  127.     register_library( "Knife-Skins" );
  128.    
  129.     register_native( "register_maxlevels", "_register_maxlevels" );
  130.     register_native( "get_user_level", "_get_user_level" );
  131.     register_native( "set_user_level", "_set_user_level" );
  132.     register_native( "get_user_xp", "_get_user_xp" );
  133.     register_native( "set_user_xp", "_set_user_xp" );
  134. }
  135.  
  136. public _register_maxlevels( plugin, params )
  137. {
  138.     if( MaxLevel != 0 && StartedLevel != 0 )
  139.     {
  140.         return;
  141.     }
  142.     else
  143.     {
  144.         MaxLevel = get_param( 1 );
  145.         StartedLevel = get_param( 2 );
  146.     }
  147. }
  148.  
  149. public _get_user_level( plugin, params )
  150. {
  151.     return iLevel[ get_param( 1 ) ];
  152. }
  153.  
  154. public _set_user_level( plugin, params )
  155. {
  156.     iLevel[ get_param( 1 ) ] = max( get_param( 2 ), MaxLevel );
  157.    
  158.     FlsahLevelUp( get_param( 1 ) );
  159.    
  160.     SaveData( get_param( 1 ) );
  161.    
  162.     LoadData( get_param( 1 ) );
  163. }
  164.  
  165. public _get_user_xp( plugin, params )
  166. {
  167.     return iXp[ get_param( 1 ) ];
  168. }
  169.  
  170. public _set_user_xp( plugin, params )
  171. {
  172.     iXp[ get_param( 1 ) ] = get_param( 2 );
  173.    
  174.     CheckLevel( get_param( 1 ) );
  175.    
  176.     SaveData( get_param( 1 ) );
  177.    
  178.     LoadData( get_param( 1 ) );
  179. }
  180.  
  181. public CheckLevel( id )
  182. {
  183.     if( iLevel[id] == MaxLevel )
  184.     {
  185.         return;
  186.     }
  187.     else
  188.     {
  189.         new level = iLevel[id] > 0 ? iLevel[id] : 1;
  190.        
  191.         new xp = level * StartedLevel;
  192.        
  193.         if( iLevel[id] > 0 )
  194.         {
  195.             xp +=  ( xp * 4 / 2 );
  196.         }
  197.        
  198.         while( iXp[id] >= xp )
  199.         {
  200.             iLevel[id]++;
  201.            
  202.             ColorChat(id,"^4Gratulálunk!^1 Szintet leptĂ©l! Ăšj^4 SZINT^1 : ^3%i^1.", iLevel[id]);
  203.             ColorChat(0,"^3%s^1 felugrott a^4 LEVEL^3 %i^1 szintre!",get_player_name(id), iLevel[id]);
  204.            
  205.             FlsahLevelUp(id);
  206.            
  207.             ExecuteForward( Forward_levelup, ForwardReturn, id, iLevel[id], iXp[id] );
  208.            
  209.             SaveData( id );
  210.            
  211.             CheckLevel( id );
  212.            
  213.             break;
  214.         }
  215.     }
  216. }
  217.  
  218. public FlsahLevelUp( id )
  219. {
  220.     message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "ScreenFade" ), { 0, 0, 0}, id );
  221.     write_short( 1 << 10 );
  222.     write_short( 1 << 10 );
  223.     write_short( 0 );
  224.     write_byte( 0 );
  225.     write_byte( 255 );
  226.     write_byte( 215 );
  227.     write_byte( 100 );
  228.     message_end( );
  229. }
  230.  
  231.  
  232. public HandleSay(id){
  233.    
  234.     if (get_pcvar_num(knife_on) == 0)
  235.     {
  236.         ColorChat(id, "A mod kikapcsolva.");
  237.         return PLUGIN_HANDLED;
  238.     }
  239.    
  240.     new iMsg[200], iArgs[4][60];
  241.     new level = iLevel[id] > 0 ? iLevel[id] : 1;
  242.    
  243.     new xp = level * StartedLevel;
  244.    
  245.     if( iLevel[id] > 0 )
  246.     {
  247.         xp +=  ( xp * 4 / 2 );
  248.     }
  249.    
  250.     read_argv(1,iMsg ,sizeof iMsg - 1);
  251.     parse(iMsg,iArgs[0],charsmax(iArgs[]),iArgs[1],charsmax(iArgs[]),iArgs[2],charsmax(iArgs[]),iArgs[3],charsmax(iArgs[]));
  252.    
  253.     if (equali(iArgs[0],"/szintek") || equali(iArgs[0],"/szint") || equali(iArgs[0],"/xp"))
  254.     {    
  255.         new player = cmd_target(id,iArgs[1],CMDTARGET_NO_BOTS);
  256.        
  257.         if (!player)
  258.         {
  259.             ColorChat( id, "A te^4 szinted^1:^3 %i^4 |^1 Az^4 XP^1 -d:^3 %i^1/^3%i^1.", iLevel[id], iXp[id], xp );
  260.         }
  261.     }
  262.    
  263.     return 0;
  264. }
  265.  
  266. public EventDeathMsg(id)
  267. {
  268.     if (get_pcvar_num(knife_on) == 0)
  269.         return PLUGIN_HANDLED;
  270.    
  271.     new killer = read_data( 1 );
  272.     new victim = read_data( 2 );
  273.    
  274.     if( killer == victim || ! is_user_connected( killer ) || ! is_user_connected( victim ) )
  275.     {
  276.         return PLUGIN_HANDLED;
  277.         //return;
  278.     }
  279.    
  280.     new XpAmount = get_pcvar_num( cvar_KillXp );
  281.    
  282.     if( read_data( 3 ) )
  283.     {
  284.         XpAmount += get_pcvar_num( cvar_HsXp );
  285.     }
  286.    
  287.     static sWeapon[ 26 ];
  288.    
  289.     read_data( 4, sWeapon, sizeof( sWeapon ) - 1 );
  290.    
  291.    
  292.     if( equal( sWeapon, "knife" ) )  
  293.     {
  294.         XpAmount += get_pcvar_num( cvar_KnifeXp );
  295.     }
  296.    
  297.     iXp[ killer ] += XpAmount;
  298.    
  299.     CheckLevel( killer );
  300.    
  301.     SaveData( killer );
  302.    
  303.     ColorChat( killer, "NyertĂ©l^3 %i^1 XP-t.", XpAmount );
  304.    
  305.     return PLUGIN_HANDLED;
  306. }
  307.  
  308. public FwdPlayerSpawn( id )
  309. {
  310.     ExecuteForward( Forward_spawn, ForwardReturn, id, iLevel[id], iXp[id] );
  311. }
  312.  
  313. public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage)
  314. {
  315.     if( get_pcvar_num( knife_on ) == 0 )
  316.         return HAM_IGNORED;
  317.    
  318.     if( is_valid_player( attacker ) && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE )
  319.     {
  320.         SetHamParamFloat(4, damage + knife_model[attacker]);
  321.        
  322.         return HAM_HANDLED;
  323.     }
  324.    
  325.     return HAM_IGNORED;
  326. }
  327.  
  328. public KnifeSkinsMenu(id) {
  329.    
  330.     if (get_pcvar_num(knife_on) == 0)
  331.     {
  332.         ColorChat(id, "A mod kikapcsolva.");
  333.         return PLUGIN_HANDLED;
  334.     }
  335.    
  336.     new szItem[256], szAlien[50], szEllium[50], szDark[50], szTransparent[50], szGenuine[50], szHunt[50], szShadow[50], szSlaughterer[50], szKatana[50], szAssasins[50],
  337.     szLightsaber[50], szWolverine[50], szProton[50];
  338.    
  339.     new level = iLevel[id] > 0 ? iLevel[id] : 1;
  340.    
  341.     new xp = level * StartedLevel;
  342.    
  343.     if( iLevel[id] > 0 )
  344.     {
  345.         xp +=  ( xp * 4 / 2 );
  346.     }
  347.    
  348.     formatex(szItem, charsmax(szItem), "\w[\rEvolution\w]\y~\wCSDM \yKĂ©s rendszer \r%s^n\ySzinted: \r%d \w- \yXP: \r%d\w/\r%d\w.^n\yOldal:\r", g_VAULTNAME, VERSION,iLevel[id],iXp[id], xp);
  349.     formatex(szAlien, charsmax(szAlien),"%s", iLevel[id] >= 1 ? "\wAlien KĂ©s [\yFELOLDVA\w]" : "\dAllien KĂ©s [\rSzĂĽksĂ©ges szint: 1\d]");
  350.     formatex(szEllium, charsmax(szEllium),"%s", iLevel[id] >= 2 ? "\wEllium TĹ‘r [\yFELOLDVA\w]" : "\dEllium TĹ‘r [\rSzĂĽksĂ©ges szint: 2\d]");
  351.     formatex(szDark, charsmax(szDark),"%s", iLevel[id] >= 3 ? "\wFekete Kard [\yFELOLDVA\w]" : "\dFekete Kard [\rSzĂĽksĂ©ges szint: 3\d]");
  352.     formatex(szTransparent, charsmax(szTransparent),"%s", iLevel[id] >= 4 ? "\wTransparent Kes [\yFELOLDVA\w]" : "\dTransparent KĂ©s [\rSZUKSEGES SZINT: 4\d]");
  353.     formatex(szGenuine, charsmax(szGenuine),"%s", iLevel[id] >= 5 ? "\wOszinte Tor [\yFELOLDVA\w]" : "\dŐszinte TĹ‘r [\rSzĂĽksĂ©ges szint: 5\d]");
  354.     formatex(szHunt, charsmax(szHunt),"%s", iLevel[id] >= 6 ? "\wVadaszkes [\yFELOLDVA\w]" : "\dVadászkĂ©s [\rSSzĂĽksĂ©ges szint: 6\d]");
  355.     formatex(szShadow, charsmax(szShadow),"%s", iLevel[id] >= 7 ? "\wArnyek Penge [\yFELOLDVA\w]" : "\dÁrnyĂ©k Penge [\rSzĂĽksĂ©ges szint: 7\d]");
  356.     formatex(szSlaughterer, charsmax(szSlaughterer),"%s", iLevel[id] >= 8 ? "\wVagohidi Balta [\yFELOLDVA\w]" : "\dVágĂłhidi Balta [\rSzĂĽksĂ©ges szint: 8\d]");
  357.     formatex(szKatana, charsmax(szKatana),"%s", iLevel[id] >= 9 ? "\wArany Katana [\yFELOLDVA\w]" : "\dArany Katana [\rSzĂĽksĂ©ges szint: 9\d]");
  358.     formatex(szAssasins, charsmax(szAssasins),"%s", iLevel[id] >= 10 ? "\wA Gyilkos Penge [\yFELOLDVA\w]" : "\dA Gyilkos Penge [\rSzĂĽksĂ©ges szint: 10\d]");
  359.     formatex(szLightsaber, charsmax(szLightsaber),"%s", iLevel[id] >= 11 ? "\wFenykard [\yFELOLDVA\w]" : "\dFĂ©nykard [\rSzĂĽksĂ©ges szint: 11\d]");
  360.     formatex(szWolverine, charsmax(szWolverine),"%s", iLevel[id] >= 12 ? "\wVeres Farkaskarom [\yFELOLDVA\w]" : "\dVĂ©res Farkaskarom [\rSzĂĽksĂ©ges szint: 12\d]");
  361.     formatex(szProton, charsmax(szProton),"%s", iLevel[id] >= 13 ? "\wProton Fejsze [\yFELOLDVA\w]" : "\dProton Fejsze [\rSzĂĽksĂ©ges szint: 13\d]");
  362.    
  363.     new menu = menu_create( szItem, "KnifeSkinsMenu_Handler" );
  364.     menu_additem(menu, "\wNormal Kes [\yFELOLDVA\w]", "", 0 );
  365.     menu_additem(menu, szAlien, "", iLevel[id] >= 1 ? 0 : 1);
  366.     menu_additem(menu, szEllium, "", iLevel[id] >= 2 ? 0 : 1);
  367.     menu_additem(menu, szDark, "", iLevel[id] >= 3 ? 0 : 1);
  368.     menu_additem(menu, szTransparent, "", iLevel[id] >= 4 ? 0 : 1);
  369.     menu_additem(menu, szGenuine, "", iLevel[id] >= 5 ? 0 : 1);
  370.     menu_additem(menu, szHunt, "", iLevel[id] >= 6 ? 0 : 1);
  371.     menu_additem(menu, szShadow, "", iLevel[id] >= 7 ? 0 : 1);
  372.     menu_additem(menu, szSlaughterer, "", iLevel[id] >= 8 ? 0 : 1);
  373.     menu_additem(menu, szKatana, "", iLevel[id] >= 9 ? 0 : 1);
  374.     menu_additem(menu, szAssasins, "", iLevel[id] >= 10 ? 0 : 1);
  375.     menu_additem(menu, szLightsaber, "", iLevel[id] >= 11 ? 0 : 1);
  376.     menu_additem(menu, szWolverine, "", iLevel[id] >= 12 ? 0 : 1);
  377.     menu_additem(menu, szProton, "", iLevel[id] >= 13 ? 0 : 1);
  378.    
  379.     menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL );
  380.     menu_display(id, menu, 0 );
  381.    
  382.     return PLUGIN_HANDLED;
  383. }
  384.  
  385. public KnifeSkinsMenu_Handler(id, menu, item)
  386. {
  387.     if(item == MENU_EXIT)
  388.     {
  389.         menu_destroy(menu)
  390.         return PLUGIN_HANDLED
  391.     }
  392.    
  393.     SetKnife(id, item);
  394.     ColorChat(id, "A kiválasztott kĂ©s: ^4%s^1.", g_KnifeNames[item]);
  395.    
  396.     SaveData(id);
  397.     return PLUGIN_HANDLED;
  398. }
  399.  
  400. public SetKnife(id, item) {
  401.    
  402.     knife_model[id] = item
  403.    
  404.     new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo)  
  405.     if ( Weapon != CSW_KNIFE )
  406.         return PLUGIN_HANDLED
  407.    
  408.     new vModel[56],pModel[56]
  409.    
  410.     if (get_pcvar_num(knife_on) == 0)
  411.     {
  412.         format(vModel,55,"models/v_knife.mdl")
  413.         return PLUGIN_HANDLED;
  414.     }
  415.    
  416.     format(vModel,55, g_KnifevModels[item])
  417.     format(pModel,55,"models/p_knife.mdl")
  418.     entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vModel)
  419.     entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, pModel)
  420.    
  421.     return PLUGIN_HANDLED;  
  422. }
  423.  
  424. public PlayerLevelsMenu(id)
  425. {  
  426.     if (get_pcvar_num(knife_on) == 0)
  427.     {
  428.         ColorChat(id, "A mod kikapcsolva.");
  429.         return PLUGIN_HANDLED;
  430.     }
  431.    
  432.     new some[256], menu;
  433.    
  434.     static players[32],szTemp[10],pnum;
  435.     get_players(players,pnum,"ch");
  436.    
  437.     formatex(some,255,"\w[\rEvolution\w] \yA játĂ©kos szintje:\r", g_VAULTNAME);
  438.    
  439.     menu = menu_create(some,"PlayerLevelsMenu_Handler");
  440.    
  441.     for (new i; i < pnum; i++)
  442.     {
  443.         new level = iLevel[players[i]] > 0 ? iLevel[players[i]] : 1;
  444.        
  445.         new xp = level * StartedLevel;
  446.        
  447.         if( iLevel[players[i]] > 0 )
  448.         {
  449.             xp +=  ( xp * 4 / 2 );
  450.         }
  451.        
  452.         formatex(some,256,"%s \y(Szint: \r%i\y) \w- \y(XP: \r%i\w/\r%i\y)",get_player_name(players[i]), iLevel[players[i]], iXp[players[i]], xp);
  453.         num_to_str(players[i],szTemp,charsmax(szTemp));
  454.         menu_additem(menu, some, szTemp);
  455.     }
  456.    
  457.     menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL );
  458.     menu_display(id, menu);
  459.    
  460.     return PLUGIN_HANDLED;
  461. }
  462.  
  463. public PlayerLevelsMenu_Handler(id,menu, item){
  464.     if (item == MENU_EXIT)
  465.     {
  466.         menu_destroy(menu);
  467.         return;
  468.     }
  469.    
  470.     new data[6] ,szName[64],access,callback;
  471.    
  472.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data, charsmax(data), szName, charsmax(szName), callback);
  473.    
  474.     new player = str_to_num(data);
  475.    
  476.     new level = iLevel[player] > 0 ? iLevel[player] : 1;
  477.    
  478.     new xp = level * StartedLevel;
  479.    
  480.     if( iLevel[player] > 0 )
  481.     {
  482.         xp +=  ( xp * 4 / 2 );
  483.     }
  484.    
  485.     ColorChat(id,"^3%s ^4SZINTJE ^1: ^3%i ^1%i^1/^3%i ^4XP-vel^1.",get_player_name(player), iLevel[player], iXp[player], xp);
  486.     PlayerLevelsMenu(id);
  487. }
  488.  
  489. public CurWeapon(id)
  490. {
  491.     // Set Knife Model
  492.     SetKnife(id, knife_model[id])
  493. }
  494.  
  495. public givexp(id) {
  496.     if (get_pcvar_num(knife_on) == 0)
  497.     {
  498.         ColorChat(id, "A mod kikapcsolva.");
  499.         return PLUGIN_HANDLED;
  500.     }
  501.    
  502.     if( get_user_flags( id ) & ADMIN_RCON ) {
  503.        
  504.         new PlayerToGive[32], XP[32]
  505.         read_argv(1,PlayerToGive,31)
  506.         read_argv(2,XP, 31)
  507.         new Player = cmd_target(id,PlayerToGive,9)
  508.        
  509.         if(!Player) {
  510.            
  511.             return PLUGIN_HANDLED
  512.            
  513.         }
  514.        
  515.         new XPtoGive = str_to_num(XP)
  516.         new name[32],owner[32]
  517.         get_user_name(id,owner,31)
  518.         get_user_name(Player,name,31)
  519.         ColorChat(0,"^4ADMIN^3 %s^1 adott^4 %s XP-t^3 %s^1 játĂ©kosnak.", owner,XP,name );
  520.         iXp[Player]+= XPtoGive
  521.         CheckLevel(Player);
  522.         SaveData(id)
  523.        
  524.     }
  525.    
  526.     else {
  527.        
  528.         client_print(id,print_console,"Nincs hozzaferesed ehhez a parancshoz")
  529.        
  530.         return PLUGIN_HANDLED
  531.     }
  532.    
  533.     return PLUGIN_HANDLED;
  534. }
  535.  
  536. public takexp(id) {
  537.     if (get_pcvar_num(knife_on) == 0)
  538.     {
  539.         ColorChat(id, "A mod kikapcsolva.");
  540.         return PLUGIN_HANDLED;
  541.     }
  542.    
  543.     if(get_user_flags(id) & ADMIN_RCON ) {
  544.        
  545.        
  546.         new PlayerToTake[32], XP[32]
  547.         read_argv(1,PlayerToTake,31 )
  548.         read_argv(2,XP,31 )
  549.         new Player = cmd_target(id,PlayerToTake,9)
  550.        
  551.         if(!Player) {
  552.            
  553.             return PLUGIN_HANDLED
  554.            
  555.         }
  556.        
  557.         new XPtoTake = str_to_num(XP)
  558.         new name[32],owner[32]
  559.         get_user_name(id,owner,31)
  560.         get_user_name(Player,name,31)
  561.         ColorChat(0,"^4ADMIN^3 %s^1 megvont^4 %s XP-t^3 %s^1 játĂ©kostĂłl.", owner,XP,name );
  562.         iXp[ Player ]-=XPtoTake
  563.         CheckLevel(Player);
  564.         SaveData(id)
  565.        
  566.     }
  567.    
  568.     else {
  569.        
  570.         client_print(id,print_console,"Nincs hozzaferesed ehhez a parancshoz.")
  571.        
  572.         return PLUGIN_HANDLED
  573.        
  574.     }
  575.    
  576.     return PLUGIN_HANDLED;
  577. }
  578.  
  579. public client_disconnect(id) {  
  580.    
  581.     if(task_exists(id)){
  582.         remove_task(id)
  583.     }
  584.     SaveData(id);
  585. }  
  586.  
  587.  
  588. public Knifemessage(id) {
  589.    
  590.     if (get_pcvar_num(knife_on) == 0)
  591.         return PLUGIN_HANDLED;
  592.    
  593.     ColorChat(0, "ĂŤrd be ^3/kes ^1hogy megnyisd a ^4KĂ©s rendszer^1-t.");
  594.     ColorChat(0, "Ezen a szerveren ^4%s ^3v%s^1 by ^4%s^1 mod fut.",g_VAULTNAME, VERSION, AUTHOR)
  595.     return PLUGIN_HANDLED;
  596. }  
  597.  
  598. public Levelmessage(id) {
  599.    
  600.     if (get_pcvar_num(knife_on) == 0)
  601.         return PLUGIN_HANDLED;
  602.    
  603.     ColorChat(0,"Megtekintheted a ^4JátĂ©kosok szintjeit. ^1ĂŤrd be ^3/szintek ^1.");
  604.     return PLUGIN_HANDLED;
  605. }
  606.  
  607. public client_putinserver(id) LoadData(id);
  608.  
  609. public SaveData(id){
  610.    
  611.     new authid[32]
  612.     get_user_authid(id, authid, 31)
  613.    
  614.     new vaultkey[64]
  615.     new vaultdata[64]
  616.    
  617.     format(vaultkey, 63, "KNIFEMOD_%s", authid)
  618.     format(vaultdata, 63, "%d", knife_model[id])
  619.     set_vaultdata(vaultkey, vaultdata)
  620.    
  621.     new data[ 16 ];
  622.    
  623.     get_user_authid( id, authid, sizeof( authid ) - 1 );
  624.    
  625.     formatex( data, sizeof( data ) - 1, "%d %d", iLevel[id], iXp[id] );
  626.    
  627.     fvault_set_data(g_VAULTNAME, authid, data );
  628.    
  629.     return;
  630.    
  631.    
  632. }
  633.  
  634. public LoadData(id){
  635.    
  636.     new authid[32]  
  637.     get_user_authid(id,authid,31)
  638.    
  639.     new vaultkey[64], vaultdata[64]
  640.    
  641.     format(vaultkey, 63, "KNIFEMOD_%s", authid)
  642.     get_vaultdata(vaultkey, vaultdata, 63)
  643.     knife_model[id] = str_to_num(vaultdata)
  644.    
  645.     new data[ 16 ], szLevel[ 8 ], szXp[ 8 ];
  646.    
  647.     get_user_authid( id, authid, sizeof( authid ) - 1 );
  648.    
  649.     if( fvault_get_data(g_VAULTNAME, authid, data, sizeof( data ) - 1 ) )
  650.     {
  651.         strbreak( data, szLevel, sizeof( szLevel ) - 1, szXp, sizeof( szXp ) - 1 );
  652.        
  653.         iLevel[id] = str_to_num( szLevel );
  654.         iXp[id] = str_to_num( szXp );
  655.        
  656.         return;
  657.     }
  658.     else
  659.     {
  660.         iLevel[id] = 0;
  661.         iXp[id] = 0;
  662.        
  663.         return;
  664.     }
  665. }
  666.  
  667. stock get_player_name(id){
  668.     static szName[32];
  669.     get_user_name(id,szName,31);
  670.     return szName;
  671. }
  672.  
  673. stock ColorChat( const id, const string[ ], { Float, Sql, Resul, _ } : ... )
  674. {
  675. new msg[ 191 ], players[ 32 ], count = 1;
  676.  
  677. static len;
  678. len = formatex( msg, charsmax( msg ), "^x04[^x01Evolution^4]^x01 " );
  679. vformat( msg[ len ], charsmax( msg ) - len, string, 3 );
  680.  
  681. if( id )
  682.     players[ 0 ] = id;
  683.     else
  684.         get_players( players,count,"ch" );
  685.    
  686.     for( new i = 0; i < count; i++ )
  687.     {
  688.         if( is_user_connected( players[i] ) )
  689.         {
  690.             message_begin( MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid( "SayText" ), _ , players[ i ] );
  691.             write_byte( players[ i ] );
  692.             write_string( msg );
  693.             message_end( );
  694.         }
  695.     }
  696. }
  697. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  698. *{\\ rtf1\\ fbidis\\ ansi\\ ansicpg1252\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil\\ fcharset0 Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ ltrpar\\ lang1033\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  699. */

_________________
Gyertek fel!!
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [1 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 11 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole