hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.24. 14:16



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 450 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 448 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 13 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Fegyverváltás hiba
HozzászólásElküldve: 2016.10.16. 08:08 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.06. 14:20
Hozzászólások: 968
Megköszönt másnak: 109 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Üdv!

Lenne egy olyan problémám, hogy az Sima USP menümet Const-ba csináltam, és a Limit USP menüt meg Sima Menü additem-es menüvel, és az lenne a problémám hogy ha megvan mondjuk a Limit USP-ből PL: a jég, akkor már nem birok vissza váltani a Sima usp szekcióból mert nem cseréli le arra a skint:/

mi a teendő?

Így van megoldva:

  1. public fegyvervaltas(id)
  2. {  
  3.     new fegyver = get_user_weapon(id)
  4.     switch(get_user_weapon(id))
  5.     {
  6.         case CSW_KNIFE:
  7.         {
  8.             set_pev(id, pev_viewmodel2, Knives[knife[id]][2]);set_user_maxspeed(id, sebesseg[knife[id]]);set_user_gravity(id, gravity[knife[id]])
  9.    
  10.         }
  11.         case CSW_USP: {
  12.             set_pev(id, pev_viewmodel2, Usp[selectedpistol[id]][2]);set_user_maxspeed(id, 250.0);set_user_gravity(id, 1.0)
  13.         }
  14.         }
  15.         if(usp_szam[id] == 1 && fegyver == CSW_USP)
  16.         {
  17.             set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/st_deathrun/usp/v_jeg1.mdl");set_user_maxspeed(id, 250.0);set_user_gravity(id, 1.0)
  18.         }
  19.         if(usp_szam[id] == 2 && fegyver == CSW_USP)
  20.         {
  21.             set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/st_deathrun/usp/v_hk.mdl");set_user_maxspeed(id, 250.0);set_user_gravity(id, 1.0)
  22.         }
  23.         if(valorblade[id] == 1 && fegyver == CSW_KNIFE)
  24.         {
  25.             set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/st_deathrun/aruhaz/v_valorblade.mdl");
  26.         }
  27.         if(killusp[id] == 1 && fegyver == CSW_USP)
  28.         {
  29.             set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/st_deathrun/aruhaz/v_killconfirmed.mdl");
  30.         }
  31.  
  32. }



ha így nem érthető, akkor le is videóztam a problémát , a videó azt mutatja: Hogy az alap amit nekem bead az a ValorBlade meg a KillConfirmed usp [Ez direkt így van], és ha ráakarok menni bármelyik usp-re vagy Kés-re, akkor ugyan az marad meg!! :$

Videó Letöltése: http://data.hu/get/10040227/hl_2016-10- ... 18-587.avi

_________________
 ! Moderátori megjegyzés (kiki):
Kérlek csekkold az aláírásra vonatkozó szabályokat!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyverváltás hiba
HozzászólásElküldve: 2016.10.16. 10:29 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2016.10.05. 16:06
Hozzászólások: 20
Megköszönték neki: 1 alkalommal
The Peace írta:
Üdv!

Lenne egy olyan problémám, hogy az Sima USP menümet Const-ba csináltam, és a Limit USP menüt meg Sima Menü additem-es menüvel, és az lenne a problémám hogy ha megvan mondjuk a Limit USP-ből PL: a jég, akkor már nem birok vissza váltani a Sima usp szekcióból mert nem cseréli le arra a skint:/

mi a teendő?

Így van megoldva:

  1. public fegyvervaltas(id)
  2. {  
  3.     new fegyver = get_user_weapon(id)
  4.     switch(get_user_weapon(id))
  5.     {
  6.         case CSW_KNIFE:
  7.         {
  8.             set_pev(id, pev_viewmodel2, Knives[knife[id]][2]);set_user_maxspeed(id, sebesseg[knife[id]]);set_user_gravity(id, gravity[knife[id]])
  9.    
  10.         }
  11.         case CSW_USP: {
  12.             set_pev(id, pev_viewmodel2, Usp[selectedpistol[id]][2]);set_user_maxspeed(id, 250.0);set_user_gravity(id, 1.0)
  13.         }
  14.         }
  15.         if(usp_szam[id] == 1 && fegyver == CSW_USP)
  16.         {
  17.             set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/st_deathrun/usp/v_jeg1.mdl");set_user_maxspeed(id, 250.0);set_user_gravity(id, 1.0)
  18.         }
  19.         if(usp_szam[id] == 2 && fegyver == CSW_USP)
  20.         {
  21.             set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/st_deathrun/usp/v_hk.mdl");set_user_maxspeed(id, 250.0);set_user_gravity(id, 1.0)
  22.         }
  23.         if(valorblade[id] == 1 && fegyver == CSW_KNIFE)
  24.         {
  25.             set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/st_deathrun/aruhaz/v_valorblade.mdl");
  26.         }
  27.         if(killusp[id] == 1 && fegyver == CSW_USP)
  28.         {
  29.             set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/st_deathrun/aruhaz/v_killconfirmed.mdl");
  30.         }
  31.  
  32. }



ha így nem érthető, akkor le is videóztam a problémát , a videó azt mutatja: Hogy az alap amit nekem bead az a ValorBlade meg a KillConfirmed usp [Ez direkt így van], és ha ráakarok menni bármelyik usp-re vagy Kés-re, akkor ugyan az marad meg!! :$

Videó Letöltése: http://data.hu/get/10040227/hl_2016-10- ... 18-587.avi

Szia. Nem itt lesz a baj.. hanem a menu-nel....

_________________
DeathRun:[95%]
Paintball:[10%]
KésMód:[100%]


Publikus Pluginjaim!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyverváltás hiba
HozzászólásElküldve: 2016.10.16. 10:55 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.06. 14:20
Hozzászólások: 968
Megköszönt másnak: 109 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Yoltan írta:
Szia. Nem itt lesz a baj.. hanem a menu-nel....



Ugye így van az első menüm [itt ha váltogatok akkor váltogat , de csak akkor ha ebből van USP-m]:

  1. new const Usp[][][] = {
  2.     // Usp Neve |    Pont |  Eleresi Ăşt
  3.     { "Sima USP","", "models/v_usp.mdl" }, // 0
  4.     { "Spitfire USP | \y(+1.2x DMG)" ,"250 Pont", "models/st_deathrun/usp/v_spitfire.mdl" },  // 1
  5.     { "Tűz USP | \y(+1.3x DMG)" ,"350 Pont", "models/st_deathrun/usp/v_tuz.mdl" }, // 2
  6.     { "TerepMintás USP | \y(+1.5x DMG)" ,"750 Pont","models/st_deathrun/usp/v_terepmintas.mdl" }, // 3
  7.     { "EzĂĽst USP | \y(+1.6x DMG)" ,"1250 Pont", "models/st_deathrun/usp/v_ezust.mdl" }, // 4
  8.     { "Katonai USP | \y(+1.8x DMG)" ,"1750. Pont", "models/st_deathrun/usp/v_katonai.mdl" }, // 5
  9.     { "Modern USP | \y(+2.0x DMG)" ,"2000. Pont", "models/st_deathrun/usp/v_modern.mdl" }, // 6
  10.     { "Arany USP | \y(+2.1x DMG)" ,"2500. Pont", "models/st_deathrun/usp/v_arany.mdl" }, // 7
  11.     { "KĂ©k USP | \y(+2.2x DMG)" ,"2950. Pont", "models/st_deathrun/usp/v_kek.mdl" }, // 8
  12.     { "Engraved USP | \y(+2.3x DMG)" ,"3500. Pont", "models/st_deathrun/usp/v_engraved.mdl" }, // 9
  13.     { "RedLine USP | \y(+2.4x DMG)" ,"4550. Pont", "models/st_deathrun/usp/v_redlinee.mdl" }, // 10
  14.     { "Caiman USP | \y(+2.4x DMG)" ,"5000. Pont", "models/st_deathrun/usp/v_caiman.mdl" }, // 11
  15.     { "Taktika USP | \y(+2.5x DMG)" ,"8000. Pont", "models/st_deathrun/usp/v_taktika_v2.mdl" }, // 12
  16.     { "Immun USP | \y(+2.5x DMG)" ,"15000. Pont", "models/st_deathrun/usp/v_immunusp.mdl" }, // 13
  17.     { "Sugár USP | \y(+2.6x DMG)" ,"20000. Pont", "models/st_deathrun/usp/v_sugarusp.mdl" } // 14
  18. };


Aztán így van a következő menüm, ami ha pl: nállam van a jég és onnan akarok átváltani Caiman-ra vagy bármire az USP menüből ,akkor nem rakja rá, hanem marad a Jég!


  1. public limit_usp(id) {
  2.     new cim[121]
  3.     format(cim, charsmax(cim), "\r[s]T* \yLimitált USP-k ^n\wLádáid: \r%d ", lada[id])
  4.     new menu = menu_create(cim, "limit_h")
  5.    
  6.     if(usp1[id] == 1)
  7.     menu_additem(menu, "JĂ©g  USP | \r(2.9x DMG, +6 Pont / Kill) \y[Feloldva]", "1", 0)
  8.     else
  9.     menu_additem(menu, "JĂ©g  USP | 145 láda \y(2.9x DMG, +6 Pont / Kill) \r[Zárolva]", "1", 0)
  10.     if(usp2[id] == 1)
  11.     menu_additem(menu, "HK USP | \r(3x DMG, +8% XP / Kill) \y[Feloldva]", "2", 0)
  12.     else
  13.     menu_additem(menu, "HK USP | 230 láda \y(3x DMG, +8% XP / Kill) \r[Zárolva]", "2", 0)
  14.    
  15.     menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
  16.     menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "\dKilĂ©pĂ©s")
  17.     menu_display(id, menu, 0)
  18.     return PLUGIN_HANDLED
  19. }

_________________
 ! Moderátori megjegyzés (kiki):
Kérlek csekkold az aláírásra vonatkozó szabályokat!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyverváltás hiba
HozzászólásElküldve: 2016.10.16. 11:10 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2016.10.05. 16:06
Hozzászólások: 20
Megköszönték neki: 1 alkalommal
The Peace írta:
Yoltan írta:
Szia. Nem itt lesz a baj.. hanem a menu-nel....



Ugye így van az első menüm [itt ha váltogatok akkor váltogat , de csak akkor ha ebből van USP-m]:

  1. new const Usp[][][] = {
  2.     // Usp Neve |    Pont |  Eleresi Ăşt
  3.     { "Sima USP","", "models/v_usp.mdl" }, // 0
  4.     { "Spitfire USP | \y(+1.2x DMG)" ,"250 Pont", "models/st_deathrun/usp/v_spitfire.mdl" },  // 1
  5.     { "Tűz USP | \y(+1.3x DMG)" ,"350 Pont", "models/st_deathrun/usp/v_tuz.mdl" }, // 2
  6.     { "TerepMintás USP | \y(+1.5x DMG)" ,"750 Pont","models/st_deathrun/usp/v_terepmintas.mdl" }, // 3
  7.     { "EzĂĽst USP | \y(+1.6x DMG)" ,"1250 Pont", "models/st_deathrun/usp/v_ezust.mdl" }, // 4
  8.     { "Katonai USP | \y(+1.8x DMG)" ,"1750. Pont", "models/st_deathrun/usp/v_katonai.mdl" }, // 5
  9.     { "Modern USP | \y(+2.0x DMG)" ,"2000. Pont", "models/st_deathrun/usp/v_modern.mdl" }, // 6
  10.     { "Arany USP | \y(+2.1x DMG)" ,"2500. Pont", "models/st_deathrun/usp/v_arany.mdl" }, // 7
  11.     { "KĂ©k USP | \y(+2.2x DMG)" ,"2950. Pont", "models/st_deathrun/usp/v_kek.mdl" }, // 8
  12.     { "Engraved USP | \y(+2.3x DMG)" ,"3500. Pont", "models/st_deathrun/usp/v_engraved.mdl" }, // 9
  13.     { "RedLine USP | \y(+2.4x DMG)" ,"4550. Pont", "models/st_deathrun/usp/v_redlinee.mdl" }, // 10
  14.     { "Caiman USP | \y(+2.4x DMG)" ,"5000. Pont", "models/st_deathrun/usp/v_caiman.mdl" }, // 11
  15.     { "Taktika USP | \y(+2.5x DMG)" ,"8000. Pont", "models/st_deathrun/usp/v_taktika_v2.mdl" }, // 12
  16.     { "Immun USP | \y(+2.5x DMG)" ,"15000. Pont", "models/st_deathrun/usp/v_immunusp.mdl" }, // 13
  17.     { "Sugár USP | \y(+2.6x DMG)" ,"20000. Pont", "models/st_deathrun/usp/v_sugarusp.mdl" } // 14
  18. };


Aztán így van a következő menüm, ami ha pl: nállam van a jég és onnan akarok átváltani Caiman-ra vagy bármire az USP menüből ,akkor nem rakja rá, hanem marad a Jég!


  1. public limit_usp(id) {
  2.     new cim[121]
  3.     format(cim, charsmax(cim), "\r[s]T* \yLimitált USP-k ^n\wLádáid: \r%d ", lada[id])
  4.     new menu = menu_create(cim, "limit_h")
  5.    
  6.     if(usp1[id] == 1)
  7.     menu_additem(menu, "JĂ©g  USP | \r(2.9x DMG, +6 Pont / Kill) \y[Feloldva]", "1", 0)
  8.     else
  9.     menu_additem(menu, "JĂ©g  USP | 145 láda \y(2.9x DMG, +6 Pont / Kill) \r[Zárolva]", "1", 0)
  10.     if(usp2[id] == 1)
  11.     menu_additem(menu, "HK USP | \r(3x DMG, +8% XP / Kill) \y[Feloldva]", "2", 0)
  12.     else
  13.     menu_additem(menu, "HK USP | 230 láda \y(3x DMG, +8% XP / Kill) \r[Zárolva]", "2", 0)
  14.    
  15.     menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
  16.     menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "\dKilĂ©pĂ©s")
  17.     menu_display(id, menu, 0)
  18.     return PLUGIN_HANDLED
  19. }

az handlet ot elkuldenet ?

_________________
DeathRun:[95%]
Paintball:[10%]
KésMód:[100%]


Publikus Pluginjaim!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyverváltás hiba
HozzászólásElküldve: 2016.10.16. 11:16 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.06. 14:20
Hozzászólások: 968
Megköszönt másnak: 109 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Felesleges a handler, mert nem azzal van a baj! [Valaki más tudja a megoldást?] esetleg ti? ( [profil]regener[/profil] ) ( [profil]Akosch:.[/profil] ) ( [profil]mforce[/profil] ) ( [profil]6almasok[/profil] )

_________________
 ! Moderátori megjegyzés (kiki):
Kérlek csekkold az aláírásra vonatkozó szabályokat!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyverváltás hiba
HozzászólásElküldve: 2016.10.16. 11:42 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2016.06.01. 21:49
Hozzászólások: 234
Megköszönt másnak: 29 alkalommal
Megköszönték neki: 17 alkalommal
lekel nullázni a skint
vagyis pl: én meg veszem a jég usp-t, és másik uspt akarok akkor oda kell a jegusp[id] = 0.
Csak példa

_________________
*pbT# Knife Hamarosan.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyverváltás hiba
HozzászólásElküldve: 2016.10.16. 11:53 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.06. 14:20
Hozzászólások: 968
Megköszönt másnak: 109 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Pista. írta:
lekel nullázni a skint
vagyis pl: én meg veszem a jég usp-t, és másik uspt akarok akkor oda kell a jegusp[id] = 0.
Csak példa

jajjj :o

Így lenullázza az adott usp-t ugye, és hát az a baj hogy akkor 0 lesz az érték és ami megvolt neki azt elveszi :o


Lásd:
  1. if(szint[id] >= Level[item])
  2.         {
  3.             knife[id] = item;print_color(id, "!g[s]T* !ySikeres Választás!");valorblade[id] = 0;Knives_menu(id)
  4.         }
  5.         else{
  6.             print_color(id, "!g[s]T* !ySajnálom de nincs elegendĹ‘ szinted!");Knives_menu(id)
  7.         }
  8.     }

_________________
 ! Moderátori megjegyzés (kiki):
Kérlek csekkold az aláírásra vonatkozó szabályokat!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyverváltás hiba
HozzászólásElküldve: 2016.10.16. 13:18 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2016.10.05. 16:06
Hozzászólások: 20
Megköszönték neki: 1 alkalommal
  1. if(szint[id] >= Level[item])
  2.         {
  3.            knife[id] = item;
  4.            print_color(id, "!g[s]T* !ySikeres Választás!");
  5.            Knives_menu(id)
  6.         }
  7.         else{
  8.             print_color(id, "!g[s]T* !ySajnálom de nincs elegendĹ‘ szinted!");Knives_menu(id)
  9.         }
  10.     }
  11.  
  12.  
  13. valorblade[id] = 0// ez mi ? o.O

_________________
DeathRun:[95%]
Paintball:[10%]
KésMód:[100%]


Publikus Pluginjaim!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyverváltás hiba
HozzászólásElküldve: 2016.10.16. 13:44 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.06. 14:20
Hozzászólások: 968
Megköszönt másnak: 109 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Yoltan írta:
  1. if(szint[id] >= Level[item])
  2.         {
  3.            knife[id] = item;
  4.            print_color(id, "!g[s]T* !ySikeres Választás!");
  5.            Knives_menu(id)
  6.         }
  7.         else{
  8.             print_color(id, "!g[s]T* !ySajnálom de nincs elegendĹ‘ szinted!");Knives_menu(id)
  9.         }
  10.     }
  11.  
  12.  
  13. valorblade[id] = 0// ez mi ? o.O



azt csináltam meg amit az egyik írt, és neki elküldtem!

_________________
 ! Moderátori megjegyzés (kiki):
Kérlek csekkold az aláírásra vonatkozó szabályokat!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyverváltás hiba
HozzászólásElküldve: 2016.10.16. 17:05 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2016.10.05. 16:06
Hozzászólások: 20
Megköszönték neki: 1 alkalommal
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <fakemeta>
  5.  
  6. new x[33], x1[33];
  7.  
  8. enum _:Data {Nv[32], Ct[8], Md[64]}
  9.  
  10. new const Skinek[][Data] = {
  11.     { "Jég Usp", 30, "models/v/1.mdl"},
  12.     { "Kill Ups", 60, "models/v/2.mdl"}
  13. };
  14.  
  15. public plugin_init() {
  16.     register_plugin("", "", "");
  17.    
  18.     register_event("CurWeapon", "Fegyvaltas", "be", "1=1");
  19. }
  20. public plugin_precache() {
  21.     for(new i;i < sizeof(Skinek); i++) {
  22.         precache_model(Skinek[i][Md]);
  23.     }
  24. }
  25. public Fegyvaltas(id) {
  26.     for(new i;i < sizeof(Skinek); i++) {
  27.         if(x[id] == 1+i && get_user_weapon(id) == CSW_USP) {
  28.             set_pev(id, pev_viewmodel2, Skinek[i][Md]);
  29.         }
  30.     }
  31. }
  32. public Menu(id) {
  33.     new menu = menu_create("Usp", "Menu_h");
  34.    
  35.     for(new i;i < sizeof(Skinek); i++) {
  36.         menu_additem(menu, x1[id] >= Skinek[i][Ct] ? "%s \rMegszerezve":"%s \r%d", Skinek[i][Nv], Skinek[i][Ct]);
  37.     }
  38.    
  39.     menu_display(id, menu, 0);
  40. }
  41. public Menu_h(id, menu, item) {
  42.     if(item == MENU_EXIT) {
  43.         menu_destroy(menu);
  44.         return;
  45.     }
  46.    
  47.     if(x1[id] >= Skinek[item][Ct]) {
  48.         x[id] = item;
  49.     }
  50. }


is igy ?

_________________
DeathRun:[95%]
Paintball:[10%]
KésMód:[100%]


Publikus Pluginjaim!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 13 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 118 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole