hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.17. 01:40



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 360 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 360 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználóaz elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [6 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: fps
HozzászólásElküldve:2016.11.26. 16:14 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott:2016.06.20. 10:23
Hozzászólások:489
Megköszönt másnak: 47 alkalommal
Megköszönték neki: 15 alkalommal
Sziasztok, olyant plugint keresek amivel beírom hogy /fps és kiírja az fpst a chatra mindenkinek, persze énis lássam.
pl
[xy] Pelda FPS-e 100 Előreis köszönöm!

_________________
BfS* #Team ~Global Offensive IP: 213.181.206.26:27059

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: fps
HozzászólásElküldve:2016.11.26. 16:28 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2015.07.27. 22:56
Hozzászólások:1367
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 351 alkalommal
Próbáld ki:
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fakemeta>
  3.  
  4. public plugin_init()
  5. {
  6.     register_plugin("Cmd test", "0.1", "Lt.RAT")
  7.     //register_forward(FM_CmdStart, "cmdStart");
  8.     register_clcmd("say /fps", "cmdStart");
  9. }
  10.  
  11. new gFrameTime[33][2]
  12.  
  13. new Float:gFrameTimeInMsec[33]
  14.  
  15. public cmdStart(id, uc_handle, seed)
  16. {
  17.  
  18.     gFrameTime[id][1] = gFrameTime[id][0];
  19.     gFrameTime[id][0] = get_uc(uc_handle, UC_Msec);
  20.  
  21.     gFrameTimeInMsec[id] = gFrameTime[id][0] * 0.001;
  22.  
  23.     client_print(0,print_chat, "%s FPS-e: %d %f", get_player_name(id),gFrameTime[id][0], gFrameTimeInMsec[id])
  24.     //engclient_print(id, engprint_console, "DBG: %d %f", gFrameTime[id][0], gFrameTimeInMsec[id]);
  25. }
  26.  
  27. stock get_player_name(id)
  28. {
  29.     static szName[32]
  30.     get_user_name(id,szName,31)
  31.     return szName
  32. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: fps
HozzászólásElküldve:2016.11.30. 20:51 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott:2016.06.20. 10:23
Hozzászólások:489
Megköszönt másnak: 47 alkalommal
Megköszönték neki: 15 alkalommal
Ez nem jó, pl Teszt FPS-e 0.0000

regener írta:
Próbáld ki:
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fakemeta>
  3.  
  4. public plugin_init()
  5. {
  6.     register_plugin("Cmd test", "0.1", "Lt.RAT")
  7.     //register_forward(FM_CmdStart, "cmdStart");
  8.     register_clcmd("say /fps", "cmdStart");
  9. }
  10.  
  11. new gFrameTime[33][2]
  12.  
  13. new Float:gFrameTimeInMsec[33]
  14.  
  15. public cmdStart(id, uc_handle, seed)
  16. {
  17.  
  18.     gFrameTime[id][1] = gFrameTime[id][0];
  19.     gFrameTime[id][0] = get_uc(uc_handle, UC_Msec);
  20.  
  21.     gFrameTimeInMsec[id] = gFrameTime[id][0] * 0.001;
  22.  
  23.     client_print(0,print_chat, "%s FPS-e: %d %f", get_player_name(id),gFrameTime[id][0], gFrameTimeInMsec[id])
  24.     //engclient_print(id, engprint_console, "DBG: %d %f", gFrameTime[id][0], gFrameTimeInMsec[id]);
  25. }
  26.  
  27. stock get_player_name(id)
  28. {
  29.     static szName[32]
  30.     get_user_name(id,szName,31)
  31.     return szName
  32. }

_________________
BfS* #Team ~Global Offensive IP: 213.181.206.26:27059

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: fps
HozzászólásElküldve:2016.11.30. 22:10 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2015.07.27. 22:56
Hozzászólások:1367
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 351 alkalommal
Jaj ez frametime ami nem fps, nem találtam olyan plugint amivel a játékostól letudnád kérdezni.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: fps
HozzászólásElküldve:2016.11.30. 22:23 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott:2016.06.20. 10:23
Hozzászólások:489
Megköszönt másnak: 47 alkalommal
Megköszönték neki: 15 alkalommal
regener írta:
Jaj ez frametime ami nem fps, nem találtam olyan plugint amivel a játékostól letudnád kérdezni.


Ja értem.

_________________
BfS* #Team ~Global Offensive IP: 213.181.206.26:27059

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: fps
HozzászólásElküldve:2016.11.30. 22:39 
Offline
Minden6ó
Avatar

Csatlakozott:2011.01.19. 12:14
Hozzászólások:4294
Megköszönt másnak: 219 alkalommal
Megköszönték neki: 289 alkalommal
http://amx-x.ru/viewtopic.php?f=8&t=19119&start=10

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fakemeta>
  4.  
  5. #define PLUGIN_NAME             "rFPSometer"
  6. #define PLUGIN_VERSION          "1.1.1"
  7. #define PLUGIN_AUTHOR           "raggy"
  8.  
  9. #pragma semicolon               1
  10.  
  11. #define DELAY_COUNT             1.0     //Delay between frame counts, adjust this according to server ticrate. MUST BE FLOAT
  12.  
  13. #define DELAY_COMMAND           5.0     //Delay between user /fps command. MUST BE FLOAT
  14.  
  15. #define MAX_PLAYERS             32 + 1
  16.  
  17. new g_iUserFPS[MAX_PLAYERS];
  18.  
  19. new g_irFPS;
  20. new g_irFPSAll;
  21. new g_irFPSVisual;
  22.  
  23. public plugin_init()
  24. {
  25.         register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR);
  26.         register_cvar(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY);
  27.        
  28.         g_irFPS         = register_cvar("rfps",         "1");
  29.         g_irFPSAll      = register_cvar("rfpsall",      "1");
  30.         g_irFPSVisual   = register_cvar("rfpsvisual",   "1");
  31.        
  32.         register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwdPlayerPreThink");
  33.        
  34.         register_clcmd("say",                   "sayHandle");
  35. }
  36.  
  37. public fwdPlayerPreThink(id)
  38. {
  39.         if ( !get_pcvar_num(g_irFPS) )
  40.                 return FMRES_IGNORED;
  41.        
  42.         static Float:fGameTime, Float:fCountNext[MAX_PLAYERS], iCountFrames[MAX_PLAYERS];
  43.        
  44.         if ( fCountNext[id] >= (fGameTime = get_gametime()) )
  45.         {
  46.                 iCountFrames[id]++;
  47.                
  48.                 return FMRES_IGNORED;
  49.         }
  50.        
  51.         g_iUserFPS[id]          = iCountFrames[id];
  52.         iCountFrames[id]        = 0;
  53.        
  54.         fCountNext[id]          = fGameTime + DELAY_COUNT;
  55.        
  56.         return FMRES_IGNORED;
  57. }
  58.  
  59. public sayHandle(id)
  60. {
  61.         if ( !get_pcvar_num(g_irFPS) )
  62.                 return PLUGIN_CONTINUE;
  63.        
  64.         new szArgs[64];
  65.         read_args(szArgs, charsmax(szArgs));
  66.         remove_quotes(szArgs);
  67.         trim(szArgs);
  68.        
  69.         if ( !szArgs[0] )
  70.                 return PLUGIN_HANDLED;
  71.        
  72.         if ( szArgs[0] != '/' )
  73.                 return PLUGIN_CONTINUE;
  74.        
  75.        
  76.         //Command
  77.         new szTarget[32];
  78.        
  79.         parse(szArgs,\
  80.         szArgs, charsmax(szArgs),\
  81.         szTarget, charsmax(szTarget));
  82.        
  83.         if ( !equali(szArgs, "/fps", 4) )
  84.                 return PLUGIN_CONTINUE;
  85.         //Command
  86.        
  87.        
  88.         //Delay
  89.         new Float:fCommandDelay = DELAY_COMMAND;
  90.        
  91.         static Float:fCommandUsed[MAX_PLAYERS];
  92.        
  93.         if ( fCommandUsed[id] > get_gametime() )
  94.         {
  95.                 printMessage(id, id, "^x03[^x04FPS^x03] ^x01 Kérlek várj^x03 %.0f ^x01másodpercet a^x03 2 ^x01parancs beírása között!", fCommandDelay);
  96.                 return PLUGIN_HANDLED;
  97.         }
  98.         //Delay
  99.        
  100.        
  101.         //Display
  102.         trim(szTarget);
  103.        
  104.         if ( !szTarget[0] )
  105.                 fCommandUsed[id] = displayFPS(id, id, fCommandDelay);
  106.         else {
  107.                 new targetId = cmd_target(id, szTarget, 2);
  108.                
  109.                 if ( targetId )
  110.                         fCommandUsed[id] = displayFPS(id, targetId, fCommandDelay);
  111.                 else {
  112.                         printMessage(id, id, "Nincs ilyen nevű, vagy esetleg több játékosnak használja. ->^x04 %s", szTarget);
  113.                         return PLUGIN_HANDLED;
  114.                 }
  115.         }
  116.         //Display
  117.        
  118.        
  119.         return get_pcvar_num(g_irFPSVisual) ? PLUGIN_CONTINUE : PLUGIN_HANDLED;
  120. }
  121.  
  122. Float:displayFPS(id, targetId, Float:fCommandDelay)  
  123. {
  124.         new szName[32];
  125.         get_user_name(targetId, szName, charsmax(szName));
  126.        
  127.         new szMsg[192];
  128.         formatex(szMsg, charsmax(szMsg), "^x04[FPS] ^x03 %s^x01-nek van^x03 %d^x01 FPS-e.", szName, g_iUserFPS[targetId]);
  129.        
  130.         printMessage(id, get_pcvar_num(g_irFPSAll) ? 0 : id, szMsg);
  131.        
  132.         return get_gametime() + fCommandDelay;
  133. }
  134.  
  135. printMessage(id, targetId, const sMsg[], any:...)
  136. {
  137.         new szMessage[192];
  138.        
  139.         vformat(szMessage, charsmax(szMessage), sMsg, 4);
  140.         format(szMessage, charsmax(szMessage), "%s", szMessage);
  141.        
  142.         static iSayText;
  143.        
  144.         if ( !iSayText )
  145.                 iSayText = get_user_msgid("SayText");
  146.        
  147.         message_begin(targetId ? MSG_ONE_UNRELIABLE : MSG_BROADCAST, iSayText, {0, 0, 0}, targetId);
  148.         write_byte(id);
  149.         write_string(szMessage);
  150.         message_end();
  151. }

_________________
<<eb@>>Team Website - Közösség
17Buddies - Általam készített pályák.
GameBanana - Általam készített pályák/vágott hangok.

Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [6 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole