hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.16. 13:22



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 359 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 357 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [1 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: burok képzési utasítások
HozzászólásElküldve:2016.12.28. 12:28 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott:2014.10.30. 10:18
Hozzászólások:468
Megköszönt másnak: 235 alkalommal
Megköszönték neki: 34 alkalommal
Sziasztok!

Valaki segítene az utasítások megértésében?
Azt már megtaláltam mi a különbség a két burok adási utasítás között:

- fm_set_rendering
Syntax, fakemeta_util.inc:
stock fm_set_rendering(entity, fx = kRenderFxNone, r = 255, g = 255, b = 255, render = kRenderNormal, amount = 16) {


- set_user_rendering
Syntax, fun.inc:
native set_user_rendering(index, fx = kRenderFxNone, r = 0, g = 0, b = 0, render = kRenderNormal, amount = 0);

De azt nem értem hogy az egyik miért stock, a másik miért native? És ha nem stocként használom okozhat fagyást? Vagy ezt a leírást hogyan kellene értelmeznem?

Válaszokat előre is köszönöm!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [1 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 16 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole