hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.07. 02:13



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 214 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 214 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Skin bővités.
HozzászólásElküldve: 2017.01.23. 22:03 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2017.01.23. 21:59
Hozzászólások: 2
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Hali.
Exodus go modjába igy szerepel.
  1. new const M_AK47_UJ_1[][] = { "models/exodus_go_new/ak47/Asiimov.mdl", "models/exodus_go_new/ak47/Cerberus.mdl", "models/exodus_go_new/ak47/DeathBeast.mdl", "models/exodus_go_new/ak47/DragonLore.mdl", "models/exodus_go_new/ak47/EliteBuild.mdl", "models/exodus_go_new/ak47/Engraved.mdl", "models/exodus_go_new/ak47/Evolucio.mdl", "models/exodus_go_new/ak47/Fonix.mdl" };
  2. new const M_AK47_UJ_2[][] = { "models/exodus_go_new/ak47/FuelInjector.mdl", "models/exodus_go_new/ak47/Fusion.mdl", "models/exodus_go_new/ak47/Golden.mdl", "models/exodus_go_new/ak47/GoldSas.mdl", "models/exodus_go_new/ak47/Grafit.mdl", "models/exodus_go_new/ak47/HyperBeast.mdl", "models/exodus_go_new/ak47/Iron.mdl", "models/exodus_go_new/ak47/Lava.mdl" };

  1. for(new i;i < sizeof(M_AK47_UJ_1); i++)
  2. {
  3. if(Skin[0][id] == 27 + i && fgy == CSW_AK47 && Gun[id] == 1)
  4. {
  5.     set_pev(id, pev_viewmodel2, M_AK47_UJ_1[i]);
  6. }
  7. }
  8.  
  9. for(new i;i < sizeof(M_AK47_UJ_2); i++)
  10. {
  11. if(Skin[0][id] == 35 + i && fgy == CSW_AK47 && Gun[id] == 1)
  12. {
  13.     set_pev(id, pev_viewmodel2, M_AK47_UJ_2[i]);
  14. }
  15. }

a 27 az mit jelent?
  1. if(Skin[0][id] == 27 + i && fgy == CSW_AK47 && Gun[id] == 1)

Hogy birnám bővíteni a skineket legegyszerübben?
Nagyon köszönöm!

Ők köszönték meg Amator123 nek ezt a hozzászólást: FonoK (2017.01.27. 11:14)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Skin bővités.
HozzászólásElküldve: 2017.01.29. 17:39 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.05. 20:56
Hozzászólások: 663
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 124 alkalommal
Megprobálom érthetően elmagyarázni. :D

  1. for(new i;i < sizeof(M_AK47_UJ_1); i++)
  2. {
  3. if(Skin[0][id] == 27 + i && fgy == CSW_AK47 && Gun[id] == 1)
  4. {
  5.     set_pev(id, pev_viewmodel2, M_AK47_UJ_1[i]);
  6. }
  7. }


Ez mit is jelent?
Azt, hogy ha Skin[0][id] tömb értéke egyenlő 27-tel + i és a kezünkben lévő fegyver AK47 valamint ha Gun[id] tömb értéke 1
Akkor az M_AK47_UJ_1 constból sorrendben fogja megjeleníteni a modelleket.


Tehát egy példa:
Ha Skin[0][id] értéke = 27 akkor a megjelenítendő modell: "models/exodus_go_new/ak47/Asiimov.mdl"
Ha Skin[0][id] értéke = 28 akkor a megjelenítendő modell: "models/exodus_go_new/ak47/Cerberus.mdl"


Utólag rájöttem, hogy értelme nem volt így külön constból futtatgatnom őket, de mivel engem nem érdekel meg készítettem új modot is nem állt módomban átírni :D
De hát nem lehet mindenki profi, a hibákból kell tanulni

_________________
Global Offensive modok:

Global Offensive Mode 1.0
Global Offensive Mode 3.0
exodus Global Offensive 4.0


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 44 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole