hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 09:58



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 218 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 218 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 20 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: csgos skinrendszer
HozzászólásElküldve: 2017.04.24. 19:56 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.12. 18:30
Hozzászólások: 975
Megköszönt másnak: 67 alkalommal
Megköszönték neki: 136 alkalommal
 ! Moderátori megjegyzés (kengurumancs):
Téma név!

w_ model kell hozzá.

_________________
Fórumi aktivitásom véget ért: 2017.09.07.
Innentől esetleg steamen vagyok elérhető.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: csgos skinrendszer
HozzászólásElküldve: 2017.04.24. 20:31 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.12. 18:30
Hozzászólások: 975
Megköszönt másnak: 67 alkalommal
Megköszönték neki: 136 alkalommal
Igen, ha a földön látja a skint akkor ha felveszed akkor a kezedben is az lesz.
Illetve hozzá kell adni a model felvételhez az eldobott ember nevét.

_________________
Fórumi aktivitásom véget ért: 2017.09.07.
Innentől esetleg steamen vagyok elérhető.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: csgos skinrendszer
HozzászólásElküldve: 2017.04.24. 21:15 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.09. 17:39
Hozzászólások: 4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
Lol, ez nettó hülyeség. Attól, hogy lent van a földön es van egy w_ modelje, attol meg ha felveszi nem kapja meg a v_ vagy p_ modelleket.

Az OP kerdesere a valasz, valahogy biztos meg lehet oldani, hogy valamikepp `attach`-lj valami id-t az eldobott fegyverhez, ami alapjan majd pickupkor elo tudod kaparni, h milyen skint is tegyel ra arra a fegyverre.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Skin átruházása eldobáskor
HozzászólásElküldve: 2017.04.24. 21:54 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.12. 18:30
Hozzászólások: 975
Megköszönt másnak: 67 alkalommal
Megköszönték neki: 136 alkalommal
Nem nem hülyeség.

_________________
Fórumi aktivitásom véget ért: 2017.09.07.
Innentől esetleg steamen vagyok elérhető.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Skin átruházása eldobáskor
HozzászólásElküldve: 2017.04.24. 22:02 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.09. 17:39
Hozzászólások: 4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
Tehát, ha a földön van egy piros M4.. és én felveszem, akkor a hl engine automatán megkeresi a worldmodelhez tartozó többi modelt és beállítja? Ezt kötve hiszem, de cáfolj meg.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Skin átruházása eldobáskor
HozzászólásElküldve: 2017.04.24. 22:55 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2016.11.08. 18:40
Hozzászólások: 127
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 22 alkalommal
Silent írta:
Tehát, ha a földön van egy piros M4.. és én felveszem, akkor a hl engine automatán megkeresi a worldmodelhez tartozó többi modelt és beállítja? Ezt kötve hiszem, de cáfolj meg.

Igen erre en es kivancsi lennek hogy lehet ezt megoldani neztem az alliedsen de nem talaltam semmi infot hozza

_________________
Just* Szerverek hamarosan!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Skin átruházása eldobáskor
HozzászólásElküldve: 2017.04.25. 14:50 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
Ez most komoly?
View és world model nem ugyan az.
Ha eldobja a fegyvert kell neki egy értéket adni (ha egy fegyverről -pl egy arany-ak- van szó,akkor boolent használnék),es kicserélném a world (w_) modellt. Majd fegyverfelvételkor lekéred az adott fegyvert,és ha a fegyver értéke true,akkor megváltoztatod a view (v_) modellt.
Nekem így futott le az agyamba,és hiába cseréled le a view modellt,nem fog a world változni,és nem,fordítva se igaz.

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA

Ők köszönték meg ultraibolya nek ezt a hozzászólást: kengurumancs (2017.04.25. 17:52)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Skin átruházása eldobáskor
HozzászólásElküldve: 2017.04.25. 18:12 
Offline
Fórum Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2014.05.01. 13:18
Hozzászólások: 627
Megköszönt másnak: 61 alkalommal
Megköszönték neki: 104 alkalommal
Sanda gyanúm, hogy ezt már valahol én is láttam... :) Bár nagyon sok helyen nem lehetett a kivitelezés nehézsége miatt.
-
A dolog ténylegesen nagyon egyszerű, de előzetes háttér információk hiányában ez nem fogod tudni megvalósítani. Kezdetnek még a modelleket csak hagyján, de a játékosok neveit nem tudod majd mi alapján beazonosítani, ha olyan módot használsz, amik halmozással tárolja az úgynevezett fegyvereket.
-
Visszatérve a modellekhez már rengeteg helyen megjelent ez a dolog, igaz ott konkrétan a W_ modellt is megváltoztatták, mely felvétele után a játékoshoz tartozó különleges értékek, mint hogy van-e neki, avagy lett-e olyan dolga amit megérintett is megváltoztak.
-
Egy szó, mint száz, ha eléggé kitartó vagy fogsz találni hasonló elven működő munkákat is.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Skin átruházása eldobáskor
HozzászólásElküldve: 2017.04.25. 20:22 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.15. 19:04
Hozzászólások: 407
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 176 alkalommal
Nem kell így túlbonyolítani a dolgokat, van sokkal egyszerűbb módja is.
Minden entityhez tartozik 4 darab integer változó (iuser1, iuser2, iuser3, iuser4), amelyet kedvünk szerint állíthatunk, ebben az esetben 1 is elég. Ezt a változót halálkor és drop estén állítjuk be, amely tartalmazni fogja a skin id-jét, ha felveszi valaki ezt a fegyvert akkor Ham_Item_Deploy eseménynél lekérjük ezt a változót és beállítjuk a skint.

#define SetWeapSkin(%1,%2) ( set_pev( %1, pev_iuser1, %2 ) )
#define GetWeapSkin(%1) ( pev( %1, pev_iuser1 ) )

SetWeapSkin( Entity, Érték ); -- beállítja az entity iuser1 értékét a megadott Értékre
GetWeapSkin( Entity ); -- visszaadja az adott Entity iuser1 értékét (0-t ad vissza, ha nincs beállítva)

Ők köszönték meg demon nek ezt a hozzászólást: 8mTNNe (2019.11.14. 17:44)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Skin átruházása eldobáskor
HozzászólásElküldve: 2017.04.25. 23:07 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2016.11.08. 18:40
Hozzászólások: 127
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 22 alkalommal
demon írta:
Nem kell így túlbonyolítani a dolgokat, van sokkal egyszerűbb módja is.
Minden entityhez tartozik 4 darab integer változó (iuser1, iuser2, iuser3, iuser4), amelyet kedvünk szerint állíthatunk, ebben az esetben 1 is elég. Ezt a változót halálkor és drop estén állítjuk be, amely tartalmazni fogja a skin id-jét, ha felveszi valaki ezt a fegyvert akkor Ham_Item_Deploy eseménynél lekérjük ezt a változót és beállítjuk a skint.

#define SetWeapSkin(%1,%2) ( set_pev( %1, pev_iuser1, %2 ) )
#define GetWeapSkin(%1) ( pev( %1, pev_iuser1 ) )

SetWeapSkin( Entity, Érték ); -- beállítja az entity iuser1 értékét a megadott Értékre
GetWeapSkin( Entity ); -- visszaadja az adott Entity iuser1 értékét (0-t ad vissza, ha nincs beállítva)

#define SetWeapSkin(%1,%2/*(es ide milyen erteket?)*/) ( set_pev( %1, pev_iuser1, %2/*(ide mit irunk?)*/ ) )

_________________
Just* Szerverek hamarosan!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 20 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 26 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole