hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.27. 17:26



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 530 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 529 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: siska15 az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 24 hozzászólás ]  Oldal 1 2 3 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Raktár cuccok menükre osztás
HozzászólásElküldve: 2017.05.12. 19:13 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2016.06.13. 14:05
Hozzászólások: 144
Megköszönt másnak: 20 alkalommal
Megköszönték neki: 10 alkalommal
Sziasztok

Jobb nevet nem tudtam kitalálni..
A lényeg az hogy van csgo és a raktár ezt a raktárt hogy birnám megcsinálni hogy ne egybe legyenek a skinek hanem pld.: Awp skinek, Deagle skinek igy tovább tovább...

Nagyon sokat próbálggatam több félle modon de egyszerüen mind sikertelenül...
Aki segít vagy utal hogy hogyan megy a pacsi meg a like....

Előre is kösszönöm szépen
Erről lenne most jelen esetben szó.

public Raktar(id)
{
new cim[121];
new menu = menu_create("Global Offensive \r- \dRaktár", "Raktar_h");

for(new i;i < sizeof(Fegyverek); i++)
{
if(OsszesSkin[i][id] > 0)
{
new Sor[6]; num_to_str(i, Sor, 5);
formatex(cim, charsmax(cim), "\w%s \r(%d) \d(Összes: %d)", Fegyverek[i][0], OsszesSkin[i][id], OsszesFegyver[i]);
menu_additem(menu, cim, Sor);
}
}
menu_display(id, menu, 0);
}
public Raktar_h(id, menu, item){
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return;
}

new data[9], szName[64];
new access, callback;
menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
new key = str_to_num(data);

switch(key) {
case 0: Skin[0][id] = 1;
case 1: Skin[0][id] = 2;
case 2: Skin[0][id] = 3;
case 3: Skin[0][id] = 4;
case 4: Skin[0][id] = 5;
case 5: Skin[0][id] = 6;
case 6: Skin[0][id] = 7;
case 7: Skin[0][id] = 8;
case 8: Skin[0][id] = 9;
case 9: Skin[0][id] = 10;
case 10: Skin[0][id] = 11;

case 11: Skin[1][id] = 1;
case 12: Skin[1][id] = 2;
case 13: Skin[1][id] = 3;
case 14: Skin[1][id] = 4;
case 15: Skin[1][id] = 5;
case 16: Skin[1][id] = 6;
case 17: Skin[1][id] = 7;
case 18: Skin[1][id] = 8;
case 19: Skin[1][id] = 9;
case 20: Skin[1][id] = 10;
case 21: Skin[1][id] = 11;

case 22: Skin[2][id] = 1;
case 23: Skin[2][id] = 2;
case 24: Skin[2][id] = 3;
case 25: Skin[2][id] = 4;
case 26: Skin[2][id] = 5;
case 27: Skin[2][id] = 6;
case 28: Skin[2][id] = 7;
case 29: Skin[2][id] = 8;
case 30: Skin[2][id] = 9;
case 31: Skin[2][id] = 10;
case 32: Skin[2][id] = 11;
case 33: Skin[2][id] = 12;
case 34: Skin[2][id] = 13;

case 35: Skin[3][id] = 1;
case 36: Skin[3][id] = 2;
case 37: Skin[3][id] = 3;
case 38: Skin[3][id] = 4;
case 39: Skin[3][id] = 5;
case 40: Skin[3][id] = 6;
case 41: Skin[3][id] = 7;
case 42: Skin[3][id] = 8;
case 43: Skin[3][id] = 9;
case 44: Skin[3][id] = 10;

case 45: Skin[4][id] = 1;
case 46: Skin[4][id] = 2;
case 47: Skin[4][id] = 3;
case 48: Skin[4][id] = 4;
case 49: Skin[4][id] = 5;
case 50: Skin[4][id] = 6;
case 51: Skin[4][id] = 7;

case 52: Skin[5][id] = 1;
case 53: Skin[5][id] = 2;
case 54: Skin[5][id] = 3;
case 55: Skin[5][id] = 4;

case 56: Skin[6][id] = 1;
case 57: Skin[6][id] = 2;
case 58: Skin[6][id] = 3;
case 59: Skin[6][id] = 4;

case 60: Skin[7][id] = 1;
case 61: Skin[7][id] = 2;
case 62: Skin[7][id] = 3;
case 63: Skin[7][id] = 4;
case 64: Skin[7][id] = 5;
case 65: Skin[7][id] = 6;
case 66: Skin[7][id] = 7;

case 67: Skin[8][id] = 1;
case 68: Skin[8][id] = 2;
case 69: Skin[8][id] = 3;
case 70: Skin[8][id] = 4;
case 71: Skin[8][id] = 5;
case 72: Skin[8][id] = 6;
case 73: Skin[8][id] = 7;

case 74: Skin[9][id] = 1;
case 75: Skin[9][id] = 2;
case 76: Skin[9][id] = 3;

case 77: Skin[10][id] = 1;
case 78: Skin[10][id] = 2;
case 79: Skin[10][id] = 3;

case 80: Skin[11][id] = 1;
case 81: Skin[11][id] = 2;
case 82: Skin[11][id] = 3;
case 83: Skin[11][id] = 4;
case 84: Skin[11][id] = 5;
case 85: Skin[11][id] = 6;
case 86: Skin[11][id] = 7;
case 87: Skin[11][id] = 8;
case 88: Skin[11][id] = 9;
case 89: Skin[11][id] = 10;

case 90: Skin[12][id] = 1;
case 91: Skin[12][id] = 2;
case 92: Skin[12][id] = 3;
case 93: Skin[12][id] = 4;
case 94: Skin[12][id] = 5;
case 95: Skin[12][id] = 6;
case 96: Skin[12][id] = 7;
case 97: Skin[12][id] = 8;
case 98: Skin[12][id] = 9;
case 99: Skin[12][id] = 10;
case 100: Skin[12][id] = 11;
case 101: Skin[12][id] = 12;
case 102: Skin[12][id] = 13;
case 103: Skin[12][id] = 14;
case 104: Skin[12][id] = 15;
case 105: Skin[12][id] = 16;
case 106: Skin[12][id] = 17;
case 107: Skin[12][id] = 18;
case 108: Skin[12][id] = 19;
case 109: Skin[12][id] = 20;
}
}

_________________
(Zeus)Pogibanane :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Raktár cuccok menükre osztás
HozzászólásElküldve: 2017.05.12. 19:19 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2016.03.03. 17:37
Hozzászólások: 530
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 65 alkalommal
pogibanane írta:
Sziasztok

Jobb nevet nem tudtam kitalálni..
A lényeg az hogy van csgo és a raktár ezt a raktárt hogy birnám megcsinálni hogy ne egybe legyenek a skinek hanem pld.: Awp skinek, Deagle skinek igy tovább tovább...

Nagyon sokat próbálggatam több félle modon de egyszerüen mind sikertelenül...
Aki segít vagy utal hogy hogyan megy a pacsi meg a like....

Előre is kösszönöm szépen
Erről lenne most jelen esetben szó.

public Raktar(id)
{
new cim[121];
new menu = menu_create("Global Offensive \r- \dRaktár", "Raktar_h");

for(new i;i < sizeof(Fegyverek); i++)
{
if(OsszesSkin[i][id] > 0)
{
new Sor[6]; num_to_str(i, Sor, 5);
formatex(cim, charsmax(cim), "\w%s \r(%d) \d(Összes: %d)", Fegyverek[i][0], OsszesSkin[i][id], OsszesFegyver[i]);
menu_additem(menu, cim, Sor);
}
}
menu_display(id, menu, 0);
}
public Raktar_h(id, menu, item){
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return;
}

new data[9], szName[64];
new access, callback;
menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
new key = str_to_num(data);

switch(key) {
case 0: Skin[0][id] = 1;
case 1: Skin[0][id] = 2;
case 2: Skin[0][id] = 3;
case 3: Skin[0][id] = 4;
case 4: Skin[0][id] = 5;
case 5: Skin[0][id] = 6;
case 6: Skin[0][id] = 7;
case 7: Skin[0][id] = 8;
case 8: Skin[0][id] = 9;
case 9: Skin[0][id] = 10;
case 10: Skin[0][id] = 11;

case 11: Skin[1][id] = 1;
case 12: Skin[1][id] = 2;
case 13: Skin[1][id] = 3;
case 14: Skin[1][id] = 4;
case 15: Skin[1][id] = 5;
case 16: Skin[1][id] = 6;
case 17: Skin[1][id] = 7;
case 18: Skin[1][id] = 8;
case 19: Skin[1][id] = 9;
case 20: Skin[1][id] = 10;
case 21: Skin[1][id] = 11;

case 22: Skin[2][id] = 1;
case 23: Skin[2][id] = 2;
case 24: Skin[2][id] = 3;
case 25: Skin[2][id] = 4;
case 26: Skin[2][id] = 5;
case 27: Skin[2][id] = 6;
case 28: Skin[2][id] = 7;
case 29: Skin[2][id] = 8;
case 30: Skin[2][id] = 9;
case 31: Skin[2][id] = 10;
case 32: Skin[2][id] = 11;
case 33: Skin[2][id] = 12;
case 34: Skin[2][id] = 13;

case 35: Skin[3][id] = 1;
case 36: Skin[3][id] = 2;
case 37: Skin[3][id] = 3;
case 38: Skin[3][id] = 4;
case 39: Skin[3][id] = 5;
case 40: Skin[3][id] = 6;
case 41: Skin[3][id] = 7;
case 42: Skin[3][id] = 8;
case 43: Skin[3][id] = 9;
case 44: Skin[3][id] = 10;

case 45: Skin[4][id] = 1;
case 46: Skin[4][id] = 2;
case 47: Skin[4][id] = 3;
case 48: Skin[4][id] = 4;
case 49: Skin[4][id] = 5;
case 50: Skin[4][id] = 6;
case 51: Skin[4][id] = 7;

case 52: Skin[5][id] = 1;
case 53: Skin[5][id] = 2;
case 54: Skin[5][id] = 3;
case 55: Skin[5][id] = 4;

case 56: Skin[6][id] = 1;
case 57: Skin[6][id] = 2;
case 58: Skin[6][id] = 3;
case 59: Skin[6][id] = 4;

case 60: Skin[7][id] = 1;
case 61: Skin[7][id] = 2;
case 62: Skin[7][id] = 3;
case 63: Skin[7][id] = 4;
case 64: Skin[7][id] = 5;
case 65: Skin[7][id] = 6;
case 66: Skin[7][id] = 7;

case 67: Skin[8][id] = 1;
case 68: Skin[8][id] = 2;
case 69: Skin[8][id] = 3;
case 70: Skin[8][id] = 4;
case 71: Skin[8][id] = 5;
case 72: Skin[8][id] = 6;
case 73: Skin[8][id] = 7;

case 74: Skin[9][id] = 1;
case 75: Skin[9][id] = 2;
case 76: Skin[9][id] = 3;

case 77: Skin[10][id] = 1;
case 78: Skin[10][id] = 2;
case 79: Skin[10][id] = 3;

case 80: Skin[11][id] = 1;
case 81: Skin[11][id] = 2;
case 82: Skin[11][id] = 3;
case 83: Skin[11][id] = 4;
case 84: Skin[11][id] = 5;
case 85: Skin[11][id] = 6;
case 86: Skin[11][id] = 7;
case 87: Skin[11][id] = 8;
case 88: Skin[11][id] = 9;
case 89: Skin[11][id] = 10;

case 90: Skin[12][id] = 1;
case 91: Skin[12][id] = 2;
case 92: Skin[12][id] = 3;
case 93: Skin[12][id] = 4;
case 94: Skin[12][id] = 5;
case 95: Skin[12][id] = 6;
case 96: Skin[12][id] = 7;
case 97: Skin[12][id] = 8;
case 98: Skin[12][id] = 9;
case 99: Skin[12][id] = 10;
case 100: Skin[12][id] = 11;
case 101: Skin[12][id] = 12;
case 102: Skin[12][id] = 13;
case 103: Skin[12][id] = 14;
case 104: Skin[12][id] = 15;
case 105: Skin[12][id] = 16;
case 106: Skin[12][id] = 17;
case 107: Skin[12][id] = 18;
case 108: Skin[12][id] = 19;
case 109: Skin[12][id] = 20;
}
}


Ahoz több const kell. Vagyis szerintem ugyanígy kell, csak külön az AK/M4 .. stb.. fegyvereket.

_________________
DeteCT0R írta:
Van egy kis baj a pluginnal :DEs orulnek ha a kockak megneznek egy csepet:D

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Raktár cuccok menükre osztás
HozzászólásElküldve: 2017.05.12. 19:28 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2016.06.13. 14:05
Hozzászólások: 144
Megköszönt másnak: 20 alkalommal
Megköszönték neki: 10 alkalommal
kb 5 félle képen próbáltam de egyszerüen nem volt jó pld.:

public raktár()
new cim[121];
format(cim, charsmax(cim), "Global Offensive \r- \dPiac^n\yDollár: \d%d", Dollar[id]);
new menu = menu_create(cim, "raktár_h");
{
menu_additem(menu, "awp skinek", "1", 0);
}
public raktár_h()
{
case 1: Skin[0][id] = 1;
case 1: Skin[0][id] = 2;
case 2: Skin[0][id] = 3;
case 3: Skin[0][id] = 4;
case 4: Skin[0][id] = 5;
case 5: Skin[0][id] = 6;
case 6: Skin[0][id] = 7;
case 7: Skin[0][id] = 8;
case 8: Skin[0][id] = 9;
case 9: Skin[0][id] = 10;
case 10: Skin[0][id] = 11;
}

Igy valahogy de nagyon sikertelenül vagy én irok hülyeséget de az tutti....

_________________
(Zeus)Pogibanane :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Raktár cuccok menükre osztás
HozzászólásElküldve: 2017.05.13. 09:37 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2016.06.13. 14:05
Hozzászólások: 144
Megköszönt másnak: 20 alkalommal
Megköszönték neki: 10 alkalommal
Próbáltam megint meg csinálni de ez is hiba és már nem tudom hogyan oldjam meg itt már egy sma -ba bele mentetem.....

AMX Mod X Compiler 1.8.3-manual
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase
Copyright (c) 2004-2013 AMX Mod X Team

Modified for www.Freakz.ro / amx.freakz.ro

globalmodom.sma(1754) : error 055: start of function body without function header
globalmodom.sma(1755) : error 010: invalid function or declaration
globalmodom.sma(1756) : error 010: invalid function or declaration
globalmodom.sma(1757) : error 010: invalid function or declaration
globalmodom.sma(1758) : error 010: invalid function or declaration
globalmodom.sma(1759) : error 010: invalid function or declaration
globalmodom.sma(1760) : error 010: invalid function or declaration
globalmodom.sma(1761) : error 010: invalid function or declaration
globalmodom.sma(1762) : error 010: invalid function or declaration
globalmodom.sma(1763) : error 010: invalid function or declaration
globalmodom.sma(1764) : error 010: invalid function or declaration
globalmodom.sma(1765) : error 010: invalid function or declaration
globalmodom.sma(1766) : error 010: invalid function or declaration
globalmodom.sma(1767) : error 010: invalid function or declaration
globalmodom.sma(1768) : error 010: invalid function or declaration
globalmodom.sma(1769) : error 010: invalid function or declaration
globalmodom.sma(1770) : error 010: invalid function or declaration
globalmodom.sma(1771) : error 010: invalid function or declaration
globalmodom.sma(1772) : error 010: invalid function or declaration
globalmodom.sma(1773) : error 010: invalid function or declaration
globalmodom.sma(1774) : error 010: invalid function or declaration
globalmodom.sma(1775) : error 010: invalid function or declaration
globalmodom.sma(1776) : error 010: invalid function or declaration
globalmodom.sma(1777) : error 010: invalid function or declaration
globalmodom.sma(1778) : error 010: invalid function or declaration
globalmodom.sma(1779) : error 010: invalid function or declaration

Compilation aborted.
26 Errors.
Done.


Csatolmányok:
teszt.sma [12.92 KiB]
Letöltve 89 alkalommal.

_________________
(Zeus)Pogibanane :D
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Raktár cuccok menükre osztás
HozzászólásElküldve: 2017.05.13. 09:59 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott: 2009.04.21. 09:33
Hozzászólások: 3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Sajnos ebből az SMA részletből nem derül ki, mi a hiba.

Üdv,
Mtl

pogibanane írta:
Próbáltam megint meg csinálni de ez is hiba és már nem tudom hogyan oldjam meg itt már egy sma -ba bele mentetem.....

AMX Mod X Compiler 1.8.3-manual
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase
Copyright (c) 2004-2013 AMX Mod X Team

Modified for www.Freakz.ro / amx.freakz.ro

globalmodom.sma(1754) : error 055: start of function body without function header
globalmodom.sma(1755) : error 010: invalid function or declaration
globalmodom.sma(1756) : error 010: invalid function or declaration
globalmodom.sma(1757) : error 010: invalid function or declaration
globalmodom.sma(1758) : error 010: invalid function or declaration
globalmodom.sma(1759) : error 010: invalid function or declaration
globalmodom.sma(1760) : error 010: invalid function or declaration
globalmodom.sma(1761) : error 010: invalid function or declaration
globalmodom.sma(1762) : error 010: invalid function or declaration
globalmodom.sma(1763) : error 010: invalid function or declaration
globalmodom.sma(1764) : error 010: invalid function or declaration
globalmodom.sma(1765) : error 010: invalid function or declaration
globalmodom.sma(1766) : error 010: invalid function or declaration
globalmodom.sma(1767) : error 010: invalid function or declaration
globalmodom.sma(1768) : error 010: invalid function or declaration
globalmodom.sma(1769) : error 010: invalid function or declaration
globalmodom.sma(1770) : error 010: invalid function or declaration
globalmodom.sma(1771) : error 010: invalid function or declaration
globalmodom.sma(1772) : error 010: invalid function or declaration
globalmodom.sma(1773) : error 010: invalid function or declaration
globalmodom.sma(1774) : error 010: invalid function or declaration
globalmodom.sma(1775) : error 010: invalid function or declaration
globalmodom.sma(1776) : error 010: invalid function or declaration
globalmodom.sma(1777) : error 010: invalid function or declaration
globalmodom.sma(1778) : error 010: invalid function or declaration
globalmodom.sma(1779) : error 010: invalid function or declaration

Compilation aborted.
26 Errors.
Done.

_________________
Kód:
I'm back

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Raktár cuccok menükre osztás
HozzászólásElküldve: 2017.05.13. 23:39 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2016.11.08. 18:40
Hozzászólások: 127
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 22 alkalommal
  1. new Skin[33];
  2.  
  3. public RaktarMenu(iId)
  4. {
  5.     new iMenu = menu_create("Raktar", "RaktarMenu_h");
  6.    
  7.     menu_additem(iMenu, "AK47", "0", 0);
  8.    
  9.     menu_display(iId, iMenu, 0);
  10. }
  11. public RaktarMenu_h(iId, iMenu, iKey)
  12. {
  13.     switch(iKey)
  14.     {
  15.         case MENU_EXIT:
  16.         {
  17.             menu_destroy(iMenu);
  18.             return PLUGIN_HANDLED;
  19.         }
  20.         case 0:AKMENU(iId);
  21.     }
  22.     return PLUGIN_HANDLED;
  23. }
  24. public AKMENU(iId)
  25. {
  26.     new iCim[121], iMenu, iSor[8];
  27.     iMenu = menu_create("AK47 Menu", "AKMENU_h");
  28.    
  29.     menu_additem(iMenu, "AK47 1", "0", 0);
  30.     menu_additem(iMenu, "AK47 2", "1", 0);
  31.     menu_additem(iMenu, "AK47 3", "2", 0);
  32.    
  33.     menu_display(iId, iMenu, 0);
  34. }
  35. public AKMENU_h(iId, iMenu, iKey)
  36. {
  37.     switch(iKey)
  38.     {
  39.         case MENU_EXIT:
  40.         {
  41.             menu_destroy(iMenu);
  42.             return PLUGIN_HANDLED;
  43.         }
  44.         case 0: Skin[iId] = 0;
  45.         case 1: Skin[iId] = 1;
  46.         case 2: Skin[iId] = 2;
  47.     }
  48.     return PLUGIN_HANDLED;
  49. }


ez 1 pelda..

_________________
Just* Szerverek hamarosan!

Ők köszönték meg Zoe nek ezt a hozzászólást: pogibanane (2017.05.14. 21:58)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Raktár cuccok menükre osztás
HozzászólásElküldve: 2017.05.14. 19:02 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2016.11.08. 18:40
Hozzászólások: 127
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 22 alkalommal
PikHácsúú# írta:
Zoe írta:
  1. new Skin[33];
  2.  
  3. public RaktarMenu(iId)
  4. {
  5.     new iMenu = menu_create("Raktar", "RaktarMenu_h");
  6.    
  7.     menu_additem(iMenu, "AK47", "0", 0);
  8.    
  9.     menu_display(iId, iMenu, 0);
  10. }
  11. public RaktarMenu_h(iId, iMenu, iKey)
  12. {
  13.     switch(iKey)
  14.     {
  15.         case MENU_EXIT:
  16.         {
  17.             menu_destroy(iMenu);
  18.             return PLUGIN_HANDLED;
  19.         }
  20.         case 0:AKMENU(iId);
  21.     }
  22.     return PLUGIN_HANDLED;
  23. }
  24. public AKMENU(iId)
  25. {
  26.     new iCim[121], iMenu, iSor[8];
  27.     iMenu = menu_create("AK47 Menu", "AKMENU_h");
  28.    
  29.     menu_additem(iMenu, "AK47 1", "0", 0);
  30.     menu_additem(iMenu, "AK47 2", "1", 0);
  31.     menu_additem(iMenu, "AK47 3", "2", 0);
  32.    
  33.     menu_display(iId, iMenu, 0);
  34. }
  35. public AKMENU_h(iId, iMenu, iKey)
  36. {
  37.     switch(iKey)
  38.     {
  39.         case MENU_EXIT:
  40.         {
  41.             menu_destroy(iMenu);
  42.             return PLUGIN_HANDLED;
  43.         }
  44.         case 0: Skin[iId] = 0;
  45.         case 1: Skin[iId] = 1;
  46.         case 2: Skin[iId] = 2;
  47.     }
  48.     return PLUGIN_HANDLED;
  49. }


ez 1 pelda..


ASD. De Constos. De nem tudom fel-e tűnt.

  1. new Skin[33];
  2.  
  3. new const AkSkinek[][] = {
  4.     "AK 1",
  5.     "AK 2",
  6.     "AK 3",
  7.     "Ak 4"
  8. };
  9.  
  10. public RaktarMenu(iId)
  11. {
  12.     new iMenu = menu_create("Raktar", "RaktarMenu_h");
  13.    
  14.     menu_additem(iMenu, "AK47", "0", 0);
  15.    
  16.     menu_display(iId, iMenu, 0);
  17. }
  18. public RaktarMenu_h(iId, iMenu, iKey)
  19. {
  20.     switch(iKey)
  21.     {
  22.         case MENU_EXIT:
  23.         {
  24.             menu_destroy(iMenu);
  25.             return PLUGIN_HANDLED;
  26.         }
  27.         case 0:AKMENU(iId);
  28.         }
  29.     return PLUGIN_HANDLED;
  30. }
  31. public AKMENU(iId)
  32. {
  33.     new iCim[121], iMenu, iSor[8];
  34.     iMenu = menu_create("AK47 Menu", "AKMENU_h");
  35.    
  36.     for(new i;i < sizeof(AkSkinek); i++)
  37.     {
  38.         num_to_str(i, iSor, charsmax(iSor));
  39.         formatex(iCim, charsmax(iCim), "%s", AkSkinek[i]);
  40.         menu_additem(iMenu, iCim, iSor);
  41.     }
  42.    
  43.     menu_display(iId, iMenu, 0);
  44. }
  45. public AKMENU_h(iId, iMenu, iKey)
  46. {
  47.     switch(iKey)
  48.     {
  49.         case MENU_EXIT:
  50.         {
  51.             menu_destroy(iMenu);
  52.             return PLUGIN_HANDLED;
  53.         }
  54.         case 0: Skin[iId] = 0;
  55.         case 1: Skin[iId] = 1;
  56.         case 2: Skin[iId] = 2;
  57.     }
  58.     return PLUGIN_HANDLED;
  59. }

jobb ?

_________________
Just* Szerverek hamarosan!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Raktár cuccok menükre osztás
HozzászólásElküldve: 2017.05.14. 20:30 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott: 2009.04.21. 09:33
Hozzászólások: 3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Szia!

Kérlek, magyarázd el Nekem, mert nem értem. Mi az h "ASD. De Constos.".
Kérlek, a nyelved megértését segítsd és ne a flegmázást nyomasd.

Üdv,
Mtl

PikHácsúú# írta:

Nekem miért lenne jobb? Te retardált vagy esküszöm. Ha eleve úgyvan a módban, akkor. áh hiába magyarázom bazdmeg. :lol:

_________________
Kód:
I'm back

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Raktár cuccok menükre osztás
HozzászólásElküldve: 2017.05.15. 16:24 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott: 2009.04.21. 09:33
Hozzászólások: 3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Sziasztok.

Hajtépés off. Nem jó kopasznak lenni.
Am ettől függetlenül számomra továbbra sem világos mi az, amit hiába magyaráznál. Persze ennek oka lehet az, hogy maradi vagyok.

Ha azóta a kérdés az edittel megválaszolásra került, akkor tárgytalan.

_________________
Kód:
I'm back

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Raktár cuccok menükre osztás
HozzászólásElküldve: 2017.05.15. 16:32 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2016.03.03. 17:37
Hozzászólások: 530
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 65 alkalommal
Metal írta:
Sziasztok.

Hajtépés off. Nem jó kopasznak lenni.
Am ettől függetlenül számomra továbbra sem világos mi az, amit hiába magyaráznál. Persze ennek oka lehet az, hogy maradi vagyok.

Ha azóta a kérdés az edittel megválaszolásra került, akkor tárgytalan.


Van egy olyan érzésem, hogy én keverek valamit.

Ugye van ez a Const. Fogalam sincs, hogy kell használni, vagyis tudom, de nem értek annyira hozzá. És a CS:GO mód-ban Constal voltak lekérve a fegyverek, és Zoe meg a skineket 1 tömbként new skin[33]; lekérte, és arr írtam, hogy miért kéred le külön tömbel ha constba levan. Aztán gondolkoztam rajta, és nemtudo, hogy jól e álapítottam meg, hogy Const-ol független kell neki az a 2 dimenziós változó mégis csak.

_________________
DeteCT0R írta:
Van egy kis baj a pluginnal :DEs orulnek ha a kockak megneznek egy csepet:D

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 24 hozzászólás ]  Oldal 1 2 3 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 58 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole