hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.24. 16:38



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 436 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 436 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 14 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Fegyvermenübe AWP korlát!
HozzászólásElküldve: 2017.07.28. 16:32 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2017.07.14. 12:17
Hozzászólások: 208
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 22 alkalommal
Sziasztok.
Valaki bele írná, hogy 3v3-tól lehessen AWP venni?
Mert van benne egy de az nem megy rajta.
Aki bele írja megy a pacsi.
Köszi !:)


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <colorchat>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "fegyvermenu"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Silent"

new gWPCT;
new gWPTE;

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /xd", "fegyvermenu");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fegyvermenu", 1)
register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
}

public logevent_end()
{
gWPCT = 0;
gWPTE = 0;
}


public fegyvermenu(id)
{
cs_set_user_money(id, 0); // Penz nullazasa
if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
{
strip_user_weapons(id);
new menu = menu_create("\r.:[~W!NNeR ~ *OnlyDust2* # Fegyvermenü\r]:.", "handler");
menu_additem(menu, "\d[\rM4A1 \yCsomag\d]", "1", 0);
menu_additem(menu, "\d[\rAK47 \yCsomag\d]", "2", 0);
menu_additem(menu, "\d[\rAWP \yCsomag]\d]", "3", 0);
menu_additem(menu, "\d[\rMachineGun \yCsomag\d]", "4", 0);
menu_additem(menu, "\d[\rAUG \yCsomag\d]", "5", 0);
menu_additem(menu, "\d[\rFAMAS \yCsomag\d]", "6", 0);
menu_additem(menu, "\d[\rGalil \yCsomag\d]", "7", 0);
menu_additem(menu, "\d[\rSMG \yCsomag\d]", "8", 0);
menu_additem(menu, "\d[\rAutoshotgun \yCsomag\d]", "9", 0);
menu_additem(menu, "\d[\rShotgun \yCsomag\d]", "10", 0);
menu_additem(menu, "\d[\rScout \yCsomag\d]", "11", 0);
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
menu_display(id, menu);
}
else
{
new menu = menu_create("\r[~W!NNeR ~ *OnlyDust2* # Fegyvermenü\r]:.", "handler");
menu_additem(menu, "\d[\rM4A1 \yCsomag\d]", "1", 0);
menu_additem(menu, "\d[\rAK47 \yCsomag\d]", "2", 0);
menu_additem(menu, "\d[\rAWP \yCsomag\d]", "3", 0);
menu_additem(menu, "\d[\rMachineGun \yCsomag\d]", "4", 0);
menu_additem(menu, "\d[\rAUG \yCsomag\d]", "5", 0);
menu_additem(menu, "\d[\rFAMAS \yCsomag\d]", "6", 0);
menu_additem(menu, "\d[\rGalil \yCsomag\d]", "7", 0);
menu_additem(menu, "\d[\rSMG \yCsomag\d]", "8", 0);
menu_additem(menu, "\d[\rAutoshotgun \yCsomag\d]", "9", 0);
menu_additem(menu, "\d[\rShotgun \yCsomag\d]", "10", 0);
menu_additem(menu, "\d[\rScout \yCsomag\d]", "11", 0);
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
menu_display(id, menu);
}
}

public handler(id, menu, item)
{
if( item == MENU_EXIT )
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
new data[6], szName[64];
new access, callback;
menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
new key = str_to_num(data);
switch(key)
{

case 1:
{

give_player_grenades(id);
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "weapon_m4a1");
give_item(id, "ammo_556nato");
give_item(id, "ammo_556nato");
give_item(id, "ammo_556nato");
ColorChat(id, BLUE, "^x03[~W!NNeR ~ *OnlyDust2*]^x04 # Kaptál egy M4A1 packot!");
}
case 2:
{

give_player_grenades(id);
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "weapon_ak47");
give_item(id, "ammo_762nato");
give_item(id, "ammo_762nato");
give_item(id, "ammo_762nato");
ColorChat(id, BLUE, "^x03[~W!NNeR ~ *OnlyDust2*]^x04 # Kaptál egy AK47 packot!");
}
case 3:
{
new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
if(userTeam == CS_TEAM_CT)
{
if(gWPCT < 2)
{

give_player_grenades(id);
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "weapon_awp");
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_338magnum");
give_item(id, "ammo_338magnum");
give_item(id, "ammo_338magnum");
ColorChat(id, BLUE, "^x03[~W!NNeR ~ *OnlyDust2*]^x04 # Kaptál egy AWP packot!");
gWPCT++
}
else
{
client_print(id, print_center, "Csak 2 ember Wépézhet csapatonként!");
fegyvermenu(id);
}
}
if(userTeam == CS_TEAM_T)
{
if(gWPTE < 2)
{

give_player_grenades(id);
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "weapon_awp");
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_338magnum");
give_item(id, "ammo_338magnum");
give_item(id, "ammo_338magnum");
ColorChat(id, BLUE, "^x03[~W!NNeR ~ *OnlyDust2*]^x04 # Kaptál egy AWP packot!");
gWPTE++
}
else
{
client_print(id, print_center, "Csak 2 ember Wépézhet csapatonként!");
fegyvermenu(id);
}
}

}
case 4:
{

give_player_grenades(id);
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "weapon_m249");
give_item(id, "ammo_556natobox");
give_item(id, "ammo_556natobox");
give_item(id, "ammo_556natobox");
ColorChat(id, BLUE, "^x03[~W!NNeR ~ *OnlyDust2*]^x04 # Kaptál egy MachineGun packot!");
}
case 5:
{

give_player_grenades(id);
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "weapon_aug");
give_item(id, "ammo_556nato");
give_item(id, "ammo_556nato");
give_item(id, "ammo_556nato");
ColorChat(id, BLUE, "^x03[~W!NNeR ~ *OnlyDust2*]^x04 # Kaptál egy AUG packot!");
}
case 6:
{

give_player_grenades(id);
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "weapon_famas");
give_item(id, "ammo_556nato");
give_item(id, "ammo_556nato");
give_item(id, "ammo_556nato");
ColorChat(id, BLUE, "^x03[~W!NNeR ~ *OnlyDust2*]^x04 # Kaptál egy Famas packot!");
}
case 7:
{

give_player_grenades(id);
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "weapon_galil");
give_item(id, "ammo_556nato");
give_item(id, "ammo_556nato");
give_item(id, "ammo_556nato");
ColorChat(id, BLUE, "^x03[~W!NNeR ~ *OnlyDust2*]^x04 # Kaptál egy Galil packot!");
}
case 8:
{

give_player_grenades(id);
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "weapon_mp5navy");
give_item(id, "ammo_9mm");
give_item(id, "ammo_9mm");
give_item(id, "ammo_9mm");
ColorChat(id, BLUE, "^x03[~W!NNeR ~ *OnlyDust2*]^x04 # Kaptál egy Smg packot!");
}
case 9:
{

give_player_grenades(id);
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "weapon_xm1014");
give_item(id, "ammo_buckshot");
give_item(id, "ammo_buckshot");
give_item(id, "ammo_buckshot");
ColorChat(id, BLUE, "^x03[~W!NNeR ~ *OnlyDust2*]^x04 # Kaptál egy AutoShotgun packot!");
}
case 10:
{

give_player_grenades(id);
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "weapon_m3");
give_item(id, "ammo_buckshot");
give_item(id, "ammo_buckshot");
give_item(id, "ammo_buckshot");
ColorChat(id, BLUE, "^x03[~W!NNeR ~ *OnlyDust2*]^x04 # Kaptál egy Shotgun packot!");
}
case 11:
{

give_player_grenades(id);
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "weapon_scout");
give_item(id, "ammo_762nato");
give_item(id, "ammo_762nato");
give_item(id, "ammo_762nato");
ColorChat(id, BLUE, "^x03[~W!NNeR ~ *OnlyDust2*]^x04 # Kaptál egy Scout packot!");
}
}
return PLUGIN_HANDLED;
}

stock give_player_grenades(index)
{
give_item(index, "weapon_hegrenade");
give_item(index, "weapon_flashbang");
give_item(index, "weapon_flashbang");
give_item(index, "weapon_smokegrenade");
give_item(index, "item_thighpack");
give_item(index, "item_assaultsuit");
}

_________________
~ Mondd ki amit ki akarsz mondani, tedd azt amihez kedved van, ne bánj meg semmit és ne hagyd hogy az emberek elgyengítsenek! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenübe AWP korlát!
HozzászólásElküldve: 2017.07.28. 16:38 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2017.06.28. 23:08
Hozzászólások: 155
Használhatnál szövegkiemelőt ez így nem valami igényes.

_________________
Túl sokan akarnak túl sok mindenről beszélni, és közben semmit sem tudnak.
Minek komolyan venni az életet, ha az élet egy képzelt kaland, amiből sosem kerülünk ki élve.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenübe AWP korlát!
HozzászólásElküldve: 2017.07.28. 20:17 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
Rald sma bbcodeba

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenübe AWP korlát!
HozzászólásElküldve: 2017.07.28. 21:29 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2017.07.16. 10:56
Hozzászólások: 91
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
Sheriff Kapitány. írta:
Sziasztok.
Valaki bele írná, hogy 3v3-tól lehessen AWP venni?
Mert van benne egy de az nem megy rajta.
Aki bele írja megy a pacsi.
Köszi !:)


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <colorchat>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "fegyvermenu"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Silent"

new gWPCT;
new gWPTE;

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /xd", "fegyvermenu");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fegyvermenu", 1)
register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
}

public logevent_end()
{
gWPCT = 0;
gWPTE = 0;
}


public fegyvermenu(id)
{
cs_set_user_money(id, 0); // Penz nullazasa
if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
{
strip_user_weapons(id);
new menu = menu_create("\r.:[~W!NNeR ~ *OnlyDust2* # Fegyvermenü\r]:.", "handler");
menu_additem(menu, "\d[\rM4A1 \yCsomag\d]", "1", 0);
menu_additem(menu, "\d[\rAK47 \yCsomag\d]", "2", 0);
menu_additem(menu, "\d[\rAWP \yCsomag]\d]", "3", 0);
menu_additem(menu, "\d[\rMachineGun \yCsomag\d]", "4", 0);
menu_additem(menu, "\d[\rAUG \yCsomag\d]", "5", 0);
menu_additem(menu, "\d[\rFAMAS \yCsomag\d]", "6", 0);
menu_additem(menu, "\d[\rGalil \yCsomag\d]", "7", 0);
menu_additem(menu, "\d[\rSMG \yCsomag\d]", "8", 0);
menu_additem(menu, "\d[\rAutoshotgun \yCsomag\d]", "9", 0);
menu_additem(menu, "\d[\rShotgun \yCsomag\d]", "10", 0);
menu_additem(menu, "\d[\rScout \yCsomag\d]", "11", 0);
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
menu_display(id, menu);
}
else
{
new menu = menu_create("\r[~W!NNeR ~ *OnlyDust2* # Fegyvermenü\r]:.", "handler");
menu_additem(menu, "\d[\rM4A1 \yCsomag\d]", "1", 0);
menu_additem(menu, "\d[\rAK47 \yCsomag\d]", "2", 0);
menu_additem(menu, "\d[\rAWP \yCsomag\d]", "3", 0);
menu_additem(menu, "\d[\rMachineGun \yCsomag\d]", "4", 0);
menu_additem(menu, "\d[\rAUG \yCsomag\d]", "5", 0);
menu_additem(menu, "\d[\rFAMAS \yCsomag\d]", "6", 0);
menu_additem(menu, "\d[\rGalil \yCsomag\d]", "7", 0);
menu_additem(menu, "\d[\rSMG \yCsomag\d]", "8", 0);
menu_additem(menu, "\d[\rAutoshotgun \yCsomag\d]", "9", 0);
menu_additem(menu, "\d[\rShotgun \yCsomag\d]", "10", 0);
menu_additem(menu, "\d[\rScout \yCsomag\d]", "11", 0);
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
menu_display(id, menu);
}
}

public handler(id, menu, item)
{
if( item == MENU_EXIT )
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
new data[6], szName[64];
new access, callback;
menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
new key = str_to_num(data);
switch(key)
{

case 1:
{

give_player_grenades(id);
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "weapon_m4a1");
give_item(id, "ammo_556nato");
give_item(id, "ammo_556nato");
give_item(id, "ammo_556nato");
ColorChat(id, BLUE, "^x03[~W!NNeR ~ *OnlyDust2*]^x04 # Kaptál egy M4A1 packot!");
}
case 2:
{

give_player_grenades(id);
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "weapon_ak47");
give_item(id, "ammo_762nato");
give_item(id, "ammo_762nato");
give_item(id, "ammo_762nato");
ColorChat(id, BLUE, "^x03[~W!NNeR ~ *OnlyDust2*]^x04 # Kaptál egy AK47 packot!");
}
case 3:
{
new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
if(userTeam == CS_TEAM_CT)
{
if(gWPCT < 2)
{

give_player_grenades(id);
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "weapon_awp");
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_338magnum");
give_item(id, "ammo_338magnum");
give_item(id, "ammo_338magnum");
ColorChat(id, BLUE, "^x03[~W!NNeR ~ *OnlyDust2*]^x04 # Kaptál egy AWP packot!");
gWPCT++
}
else
{
client_print(id, print_center, "Csak 2 ember Wépézhet csapatonként!");
fegyvermenu(id);
}
}
if(userTeam == CS_TEAM_T)
{
if(gWPTE < 2)
{

give_player_grenades(id);
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "weapon_awp");
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_338magnum");
give_item(id, "ammo_338magnum");
give_item(id, "ammo_338magnum");
ColorChat(id, BLUE, "^x03[~W!NNeR ~ *OnlyDust2*]^x04 # Kaptál egy AWP packot!");
gWPTE++
}
else
{
client_print(id, print_center, "Csak 2 ember Wépézhet csapatonként!");
fegyvermenu(id);
}
}

}
case 4:
{

give_player_grenades(id);
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "weapon_m249");
give_item(id, "ammo_556natobox");
give_item(id, "ammo_556natobox");
give_item(id, "ammo_556natobox");
ColorChat(id, BLUE, "^x03[~W!NNeR ~ *OnlyDust2*]^x04 # Kaptál egy MachineGun packot!");
}
case 5:
{

give_player_grenades(id);
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "weapon_aug");
give_item(id, "ammo_556nato");
give_item(id, "ammo_556nato");
give_item(id, "ammo_556nato");
ColorChat(id, BLUE, "^x03[~W!NNeR ~ *OnlyDust2*]^x04 # Kaptál egy AUG packot!");
}
case 6:
{

give_player_grenades(id);
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "weapon_famas");
give_item(id, "ammo_556nato");
give_item(id, "ammo_556nato");
give_item(id, "ammo_556nato");
ColorChat(id, BLUE, "^x03[~W!NNeR ~ *OnlyDust2*]^x04 # Kaptál egy Famas packot!");
}
case 7:
{

give_player_grenades(id);
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "weapon_galil");
give_item(id, "ammo_556nato");
give_item(id, "ammo_556nato");
give_item(id, "ammo_556nato");
ColorChat(id, BLUE, "^x03[~W!NNeR ~ *OnlyDust2*]^x04 # Kaptál egy Galil packot!");
}
case 8:
{

give_player_grenades(id);
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "weapon_mp5navy");
give_item(id, "ammo_9mm");
give_item(id, "ammo_9mm");
give_item(id, "ammo_9mm");
ColorChat(id, BLUE, "^x03[~W!NNeR ~ *OnlyDust2*]^x04 # Kaptál egy Smg packot!");
}
case 9:
{

give_player_grenades(id);
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "weapon_xm1014");
give_item(id, "ammo_buckshot");
give_item(id, "ammo_buckshot");
give_item(id, "ammo_buckshot");
ColorChat(id, BLUE, "^x03[~W!NNeR ~ *OnlyDust2*]^x04 # Kaptál egy AutoShotgun packot!");
}
case 10:
{

give_player_grenades(id);
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "weapon_m3");
give_item(id, "ammo_buckshot");
give_item(id, "ammo_buckshot");
give_item(id, "ammo_buckshot");
ColorChat(id, BLUE, "^x03[~W!NNeR ~ *OnlyDust2*]^x04 # Kaptál egy Shotgun packot!");
}
case 11:
{

give_player_grenades(id);
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "weapon_scout");
give_item(id, "ammo_762nato");
give_item(id, "ammo_762nato");
give_item(id, "ammo_762nato");
ColorChat(id, BLUE, "^x03[~W!NNeR ~ *OnlyDust2*]^x04 # Kaptál egy Scout packot!");
}
}
return PLUGIN_HANDLED;
}

stock give_player_grenades(index)
{
give_item(index, "weapon_hegrenade");
give_item(index, "weapon_flashbang");
give_item(index, "weapon_flashbang");
give_item(index, "weapon_smokegrenade");
give_item(index, "item_thighpack");
give_item(index, "item_assaultsuit");
}

Segítek.
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "fegyvermenu"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Silent"
  11.  
  12. new gWPCT;
  13. new gWPTE;
  14.  
  15. public plugin_init() {
  16. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  17. register_clcmd("say /xd", "fegyvermenu");
  18. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fegyvermenu", 1)
  19. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  20. }
  21.  
  22. public logevent_end()
  23. {
  24. gWPCT = 0;
  25. gWPTE = 0;
  26. }
  27.  
  28.  
  29. public fegyvermenu(id)
  30. {
  31. cs_set_user_money(id, 0); // Penz nullazasa
  32. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  33. {
  34. strip_user_weapons(id);
  35. new menu = menu_create("\r.:[~W!NNeR ~ *OnlyDust2* # Fegyvermenü\r]:.", "handler");
  36. menu_additem(menu, "\d[\rM4A1 \yCsomag\d]", "1", 0);
  37. menu_additem(menu, "\d[\rAK47 \yCsomag\d]", "2", 0);
  38. menu_additem(menu, "\d[\rAWP \yCsomag]\d]", "3", 0);
  39. menu_additem(menu, "\d[\rMachineGun \yCsomag\d]", "4", 0);
  40. menu_additem(menu, "\d[\rAUG \yCsomag\d]", "5", 0);
  41. menu_additem(menu, "\d[\rFAMAS \yCsomag\d]", "6", 0);
  42. menu_additem(menu, "\d[\rGalil \yCsomag\d]", "7", 0);
  43. menu_additem(menu, "\d[\rSMG \yCsomag\d]", "8", 0);
  44. menu_additem(menu, "\d[\rAutoshotgun \yCsomag\d]", "9", 0);
  45. menu_additem(menu, "\d[\rShotgun \yCsomag\d]", "10", 0);
  46. menu_additem(menu, "\d[\rScout \yCsomag\d]", "11", 0);
  47. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  48. menu_display(id, menu);
  49. }
  50. else
  51. {
  52. new menu = menu_create("\r[~W!NNeR ~ *OnlyDust2* # Fegyvermenü\r]:.", "handler");
  53. menu_additem(menu, "\d[\rM4A1 \yCsomag\d]", "1", 0);
  54. menu_additem(menu, "\d[\rAK47 \yCsomag\d]", "2", 0);
  55. menu_additem(menu, "\d[\rAWP \yCsomag\d]", "3", 0);
  56. menu_additem(menu, "\d[\rMachineGun \yCsomag\d]", "4", 0);
  57. menu_additem(menu, "\d[\rAUG \yCsomag\d]", "5", 0);
  58. menu_additem(menu, "\d[\rFAMAS \yCsomag\d]", "6", 0);
  59. menu_additem(menu, "\d[\rGalil \yCsomag\d]", "7", 0);
  60. menu_additem(menu, "\d[\rSMG \yCsomag\d]", "8", 0);
  61. menu_additem(menu, "\d[\rAutoshotgun \yCsomag\d]", "9", 0);
  62. menu_additem(menu, "\d[\rShotgun \yCsomag\d]", "10", 0);
  63. menu_additem(menu, "\d[\rScout \yCsomag\d]", "11", 0);
  64. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  65. menu_display(id, menu);
  66. }
  67. }
  68.  
  69. public handler(id, menu, item)
  70. {
  71. if( item == MENU_EXIT )
  72. {
  73. menu_destroy(menu);
  74. return PLUGIN_HANDLED;
  75. }
  76. new data[6], szName[64];
  77. new access, callback;
  78. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  79. new key = str_to_num(data);
  80. switch(key)
  81. {
  82.  
  83. case 1:
  84. {
  85.  
  86. give_player_grenades(id);
  87. give_item(id, "weapon_knife");
  88. give_item(id, "weapon_deagle");
  89. give_item(id, "ammo_50ae");
  90. give_item(id, "ammo_50ae");
  91. give_item(id, "ammo_50ae");
  92. give_item(id, "weapon_m4a1");
  93. give_item(id, "ammo_556nato");
  94. give_item(id, "ammo_556nato");
  95. give_item(id, "ammo_556nato");
  96. ColorChat(id, BLUE, "^x03[~W!NNeR ~ *OnlyDust2*]^x04 # Kaptál egy M4A1 packot!");
  97. }
  98. case 2:
  99. {
  100.  
  101. give_player_grenades(id);
  102. give_item(id, "weapon_knife");
  103. give_item(id, "weapon_deagle");
  104. give_item(id, "ammo_50ae");
  105. give_item(id, "ammo_50ae");
  106. give_item(id, "ammo_50ae");
  107. give_item(id, "weapon_ak47");
  108. give_item(id, "ammo_762nato");
  109. give_item(id, "ammo_762nato");
  110. give_item(id, "ammo_762nato");
  111. ColorChat(id, BLUE, "^x03[~W!NNeR ~ *OnlyDust2*]^x04 # Kaptál egy AK47 packot!");
  112. }
  113. case 3:
  114. {
  115. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  116. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  117. {
  118. if(gWPCT < 2)
  119. {
  120.  
  121. give_player_grenades(id);
  122. give_item(id, "weapon_knife");
  123. give_item(id, "weapon_awp");
  124. give_item(id, "weapon_deagle");
  125. give_item(id, "ammo_50ae");
  126. give_item(id, "ammo_50ae");
  127. give_item(id, "ammo_50ae");
  128. give_item(id, "ammo_338magnum");
  129. give_item(id, "ammo_338magnum");
  130. give_item(id, "ammo_338magnum");
  131. ColorChat(id, BLUE, "^x03[~W!NNeR ~ *OnlyDust2*]^x04 # Kaptál egy AWP packot!");
  132. gWPCT++
  133. }
  134. else
  135. {
  136. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember Wépézhet csapatonként!");
  137. fegyvermenu(id);
  138. }
  139. }
  140. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  141. {
  142. if(gWPTE < 2)
  143. {
  144.  
  145. give_player_grenades(id);
  146. give_item(id, "weapon_knife");
  147. give_item(id, "weapon_awp");
  148. give_item(id, "weapon_deagle");
  149. give_item(id, "ammo_50ae");
  150. give_item(id, "ammo_50ae");
  151. give_item(id, "ammo_50ae");
  152. give_item(id, "ammo_338magnum");
  153. give_item(id, "ammo_338magnum");
  154. give_item(id, "ammo_338magnum");
  155. ColorChat(id, BLUE, "^x03[~W!NNeR ~ *OnlyDust2*]^x04 # Kaptál egy AWP packot!");
  156. gWPTE++
  157. }
  158. else
  159. {
  160. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember Wépézhet csapatonként!");
  161. fegyvermenu(id);
  162. }
  163. }
  164.  
  165. }
  166. case 4:
  167. {
  168.  
  169. give_player_grenades(id);
  170. give_item(id, "weapon_knife");
  171. give_item(id, "weapon_deagle");
  172. give_item(id, "ammo_50ae");
  173. give_item(id, "ammo_50ae");
  174. give_item(id, "ammo_50ae");
  175. give_item(id, "weapon_m249");
  176. give_item(id, "ammo_556natobox");
  177. give_item(id, "ammo_556natobox");
  178. give_item(id, "ammo_556natobox");
  179. ColorChat(id, BLUE, "^x03[~W!NNeR ~ *OnlyDust2*]^x04 # Kaptál egy MachineGun packot!");
  180. }
  181. case 5:
  182. {
  183.  
  184. give_player_grenades(id);
  185. give_item(id, "weapon_knife");
  186. give_item(id, "weapon_deagle");
  187. give_item(id, "ammo_50ae");
  188. give_item(id, "ammo_50ae");
  189. give_item(id, "ammo_50ae")
  190. give_item(id, "weapon_aug");
  191. give_item(id, "ammo_556nato");
  192. give_item(id, "ammo_556nato");
  193. give_item(id, "ammo_556nato");
  194. ColorChat(id, BLUE, "^x03[~W!NNeR ~ *OnlyDust2*]^x04 # Kaptál egy AUG packot!");
  195. }
  196. case 6:
  197. {
  198.  
  199. give_player_grenades(id);
  200. give_item(id, "weapon_knife");
  201. give_item(id, "weapon_deagle");
  202. give_item(id, "ammo_50ae");
  203. give_item(id, "ammo_50ae");
  204. give_item(id, "ammo_50ae")
  205. give_item(id, "weapon_famas");
  206. give_item(id, "ammo_556nato");
  207. give_item(id, "ammo_556nato");
  208. give_item(id, "ammo_556nato");
  209. ColorChat(id, BLUE, "^x03[~W!NNeR ~ *OnlyDust2*]^x04 # Kaptál egy Famas packot!");
  210. }
  211. case 7:
  212. {
  213.  
  214. give_player_grenades(id);
  215. give_item(id, "weapon_knife");
  216. give_item(id, "weapon_deagle");
  217. give_item(id, "ammo_50ae");
  218. give_item(id, "ammo_50ae");
  219. give_item(id, "ammo_50ae")
  220. give_item(id, "weapon_galil");
  221. give_item(id, "ammo_556nato");
  222. give_item(id, "ammo_556nato");
  223. give_item(id, "ammo_556nato");
  224. ColorChat(id, BLUE, "^x03[~W!NNeR ~ *OnlyDust2*]^x04 # Kaptál egy Galil packot!");
  225. }
  226. case 8:
  227. {
  228.  
  229. give_player_grenades(id);
  230. give_item(id, "weapon_knife");
  231. give_item(id, "weapon_deagle");
  232. give_item(id, "ammo_50ae");
  233. give_item(id, "ammo_50ae");
  234. give_item(id, "ammo_50ae")
  235. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  236. give_item(id, "ammo_9mm");
  237. give_item(id, "ammo_9mm");
  238. give_item(id, "ammo_9mm");
  239. ColorChat(id, BLUE, "^x03[~W!NNeR ~ *OnlyDust2*]^x04 # Kaptál egy Smg packot!");
  240. }
  241. case 9:
  242. {
  243.  
  244. give_player_grenades(id);
  245. give_item(id, "weapon_knife");
  246. give_item(id, "weapon_deagle");
  247. give_item(id, "ammo_50ae");
  248. give_item(id, "ammo_50ae");
  249. give_item(id, "ammo_50ae")
  250. give_item(id, "weapon_xm1014");
  251. give_item(id, "ammo_buckshot");
  252. give_item(id, "ammo_buckshot");
  253. give_item(id, "ammo_buckshot");
  254. ColorChat(id, BLUE, "^x03[~W!NNeR ~ *OnlyDust2*]^x04 # Kaptál egy AutoShotgun packot!");
  255. }
  256. case 10:
  257. {
  258.  
  259. give_player_grenades(id);
  260. give_item(id, "weapon_knife");
  261. give_item(id, "weapon_deagle");
  262. give_item(id, "ammo_50ae");
  263. give_item(id, "ammo_50ae");
  264. give_item(id, "ammo_50ae")
  265. give_item(id, "weapon_m3");
  266. give_item(id, "ammo_buckshot");
  267. give_item(id, "ammo_buckshot");
  268. give_item(id, "ammo_buckshot");
  269. ColorChat(id, BLUE, "^x03[~W!NNeR ~ *OnlyDust2*]^x04 # Kaptál egy Shotgun packot!");
  270. }
  271. case 11:
  272. {
  273.  
  274. give_player_grenades(id);
  275. give_item(id, "weapon_knife");
  276. give_item(id, "weapon_deagle");
  277. give_item(id, "ammo_50ae");
  278. give_item(id, "ammo_50ae");
  279. give_item(id, "ammo_50ae")
  280. give_item(id, "weapon_scout");
  281. give_item(id, "ammo_762nato");
  282. give_item(id, "ammo_762nato");
  283. give_item(id, "ammo_762nato");
  284. ColorChat(id, BLUE, "^x03[~W!NNeR ~ *OnlyDust2*]^x04 # Kaptál egy Scout packot!");
  285. }
  286. }
  287. return PLUGIN_HANDLED;
  288. }
  289.  
  290. stock give_player_grenades(index)
  291. {
  292. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  293. give_item(index, "weapon_flashbang");
  294. give_item(index, "weapon_flashbang");
  295. give_item(index, "weapon_smokegrenade");
  296. give_item(index, "item_thighpack");
  297. give_item(index, "item_assaultsuit");
  298. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenübe AWP korlát!
HozzászólásElküldve: 2017.07.28. 21:56 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2017.07.14. 12:17
Hozzászólások: 208
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 22 alkalommal
Bele írtad Stew?

_________________
~ Mondd ki amit ki akarsz mondani, tedd azt amihez kedved van, ne bánj meg semmit és ne hagyd hogy az emberek elgyengítsenek! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenübe AWP korlát!
HozzászólásElküldve: 2017.07.28. 21:58 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2017.07.16. 10:56
Hozzászólások: 91
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
Sheriff Kapitány. írta:
Bele írtad Stew?

Használd ezt.
download/file.php?id=3819

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenübe AWP korlát!
HozzászólásElküldve: 2017.07.28. 22:03 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2017.07.14. 12:17
Hozzászólások: 208
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 22 alkalommal
Stew kérlek nekem ez kéne :(

_________________
~ Mondd ki amit ki akarsz mondani, tedd azt amihez kedved van, ne bánj meg semmit és ne hagyd hogy az emberek elgyengítsenek! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenübe AWP korlát!
HozzászólásElküldve: 2017.07.28. 22:07 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2017.07.14. 12:17
Hozzászólások: 208
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 22 alkalommal
Stew segíteni kénne nekem.Írtam privi!

_________________
~ Mondd ki amit ki akarsz mondani, tedd azt amihez kedved van, ne bánj meg semmit és ne hagyd hogy az emberek elgyengítsenek! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenübe AWP korlát!
HozzászólásElküldve: 2017.07.29. 02:59 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2016.06.13. 14:05
Hozzászólások: 144
Megköszönt másnak: 20 alkalommal
Megköszönték neki: 10 alkalommal
Hello

Tessek melle hasznald ezt azt ki is irja hogz awp korlat min 6player...
Ez nem magyar oldalrol van hissz en mar orosz oldalakrol szedek le mindent ami kell sokkal segito kesszebek...


Csatolmányok:
awp.sma [7.72 KiB]
Letöltve 69 alkalommal.

_________________
(Zeus)Pogibanane :D
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenübe AWP korlát!
HozzászólásElküldve: 2017.07.29. 08:17 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2017.07.14. 12:17
Hozzászólások: 208
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 22 alkalommal
Köszi szépen.

_________________
~ Mondd ki amit ki akarsz mondani, tedd azt amihez kedved van, ne bánj meg semmit és ne hagyd hogy az emberek elgyengítsenek! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 14 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 74 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole