hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.16. 13:19



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 345 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 344 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: skin hozzáadás
HozzászólásElküldve:2017.08.25. 23:23 
Offline
Tag

Csatlakozott:2016.01.24. 15:04
Hozzászólások:37
Megköszönték neki: 3 alkalommal
A weapon skin systemről van szó(WSS)
Hogyan tudok +skineket hozzáírni?
pl usp,m3, stb
beleírtam aztán bugolt és az usp kinézettel volt az ak47 és ugy lőttem :/



  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fun>
  3. #include <engine>
  4. #include <fakemeta>
  5. #include <hamsandwich>
  6. #include <fakemeta_util>
  7. #include <colorchat>
  8. #include <fvault>
  9.  
  10. #define PLUGIN "Weapon Skin System [WSS]"
  11. #define VERSION "1.0"
  12. #define AUTHOR "6almasok"
  13.  
  14. #define IsValidPlayers(%1,%2) ((1 <= %1 <= 32) && (1 <= %2 <= 32))
  15.  
  16. new oles[33],csomag[33], kredit[33],switchbutton[33],knife[33],getfrag[3][33]
  17. new ModelData[40][64], ModelNum, MaximumBtton
  18.  
  19. new const File[] = "addons/amxmodx/configs/wss_models.ini"
  20. new const szVaultName[] = "wss_vault"
  21. new const prefix[] = "WSS"
  22.  
  23. /*Rust Kills | Silver Kills | Gold Kills | Veteran Kills | Knife Kredit*/
  24. new const need_kills[] = { 500, 1000, 2000, 4000, 500 }
  25.  
  26. /*Pack Names*/
  27. new const csomagmsg[6][] = { "Nincs","Rozsdás Csomag","Ezüst Csomag","Arany Csomag","Veterán Csomag","Speed Knife" }
  28.  
  29. new const knifedisenable[2][] = { "Kikapcsolva", "Bekapcsolva" }
  30.  
  31. new const menuszoveg[][][] = {
  32.     {"Rozsdás Csomag \r[MEGSZEREZVE]", "\dRozsdás Csomag \r[%i/%i Ölés]"}, //0
  33.     {"Ezüst Csomag \r[MEGSZEREZVE]", "\dEzüst Csomag \r[%i/%i Ölés]"}, //1
  34.     {"Arany Csomag \r[MEGSZEREZVE]", "\dArany Csomag \r[%i/%i Ölés]"}, //2
  35.     {"Veterán Csomag \r[MEGSZEREZVE]", "\dVeterán Csomag \r[%i/%i Ölés]"}, //3
  36.     {"Speed Knife \r[MEGSZEREZVE]^n", "\dSpeed Knife \r[%i/%i Ölés]^n"}, //4
  37.     {"\ySkin Csomagok \r[KIKAPCSOLVA]", "\ySkin Csomagok \r[BEKAPCSOLVA]"} //5
  38. }
  39. new const chatszoveg[10][] =
  40. {
  41.     "^4[%s]^1 FEJLÖVÉS!^3 %s ^1megöléséért kaptál ^3+%i^1 ölést!",
  42.     "^4[%s]^3 %s ^1megöléséért kaptál ^3+%i^1 ölést!",
  43.     "^4[%s]^3 %s ^1kapott ^3+1 ^1ölést ember lesebzésért!",
  44.     "^4[%s]^1 Találtál^3 +%i^1 kreditet a csomagbol!",
  45.     "^4[%s]^1 Kiválasztottad a(z)^3 %s^1-ot!",
  46.     "^4[%s]^1 Sajnos nincs elég ölésed!",
  47.     "^4[%s]^1 Kikapcsoltad a Skin Csomagokat!",
  48.     "^4[%s]^1 Bekapcsoltad a Skin Csomagokat!",
  49.     "^4[%s]^1 A Szerveren Jelenleg a(z) ^3Weapon Skin System^1 fut. Megnyitáshoz írd be ^3/menu^1.",
  50.     "^4[%s]^1 Sajnos nincs elég kredited!"
  51. }
  52. public plugin_init() {
  53.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  54.  
  55.     /* Client Command */
  56.     register_clcmd("say /menu" , "fomenu")
  57.  
  58.     /* Events */
  59.     register_event("CurWeapon", "changeweapon", "be", "1=1")
  60.     register_event("Damage", "sebzes_event", "be", "2!0", "3=0", "4!0")
  61.     register_event("DeathMsg","Halal","a")
  62.  
  63.     /* Cvars */
  64.     register_cvar("wss_hudenable", "1");
  65.     register_cvar("wss_advertmp", "40.0");
  66.     register_cvar("kill_recived", "1");
  67.     register_cvar("hs_recived", "2");
  68.     register_cvar("found_kredit", "1");
  69.  
  70.     /* Other */
  71.     register_forward(FM_Touch,"ForwardTouch" );
  72.     RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "spawn_event", 1)
  73.     set_task(1.0, "infohud", 0, _, _, "b")
  74.     set_task(get_cvar_float("wss_advertmp"), "advertist", 0, "", 0, "b", 0)
  75.  
  76.     LoadModel();
  77. }
  78. public advertist(){
  79.     ColorChat(0, GREEN, chatszoveg[8],prefix);
  80.     return PLUGIN_HANDLED;
  81. }
  82. public plugin_precache() {
  83.  
  84.     new Len, btton[196], Data[64], Letoltes[40][64];
  85.     MaximumBtton = file_size(File, 1);
  86.  
  87.     for(new Num = 0; Num < MaximumBtton; Num++){
  88.         read_file(File, Num, btton, 196, Len);
  89.         parse(btton, Data, 63);
  90.         remove_quotes(btton);
  91.         if(btton[0] == ';')
  92.         {
  93.             continue;
  94.         }
  95.         remove_quotes(Data);
  96.         format(Letoltes[Num], 63, "%s", Data);
  97.         precache_model(Letoltes[Num]);
  98.     }
  99.     precache_model("models/wss/pack/kredit.mdl");
  100. }
  101. public LoadModel()
  102. {
  103.     new Len, btton[196], Data[64];
  104.     MaximumBtton = file_size(File, 1);
  105.     for(new Num; Num < MaximumBtton; Num++){
  106.         ModelNum++;
  107.         read_file(File, Num, btton, 196, Len);
  108.         parse(btton, Data, 63);
  109.         remove_quotes(btton);
  110.         if(btton[0] == ';')
  111.         {
  112.             continue;
  113.         }
  114.         remove_quotes(Data);
  115.         format(ModelData[ModelNum], 63, "%s", Data);
  116.     }
  117. }
  118. public changeweapon(id)
  119. {
  120.     if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id) || id < 1 || id > 32 || switchbutton[id] == 1)
  121.     return
  122.  
  123.     new fegyver = get_user_weapon(id)
  124.  
  125.     if(csomag[id] == 1){
  126.         if(fegyver == CSW_AK47)set_pev(id, pev_viewmodel2, ModelData[1]) //Rozsdas ak
  127.         if(fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, ModelData[2]) //Rozsdas awp
  128.         if(fegyver == CSW_DEAGLE)set_pev(id, pev_viewmodel2, ModelData[3]) //Rozsdas desi
  129.         if(fegyver == CSW_M4A1)set_pev(id, pev_viewmodel2, ModelData[4]) //Rozsdas m4
  130.     }
  131.     else if(csomag[id] == 2){
  132.         if(fegyver == CSW_AK47)set_pev(id, pev_viewmodel2, ModelData[5]) //ezust ak
  133.         if(fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, ModelData[6]) //ezust awp
  134.         if(fegyver == CSW_DEAGLE)set_pev(id, pev_viewmodel2, ModelData[7]) //ezust desi
  135.         if(fegyver == CSW_M4A1)set_pev(id, pev_viewmodel2, ModelData[8]) //ezust m4
  136.     }
  137.     else if(csomag[id] == 3){
  138.         if(fegyver == CSW_AK47)set_pev(id, pev_viewmodel2, ModelData[9]) //arany ak
  139.         if(fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, ModelData[10]) //arany awp
  140.         if(fegyver == CSW_DEAGLE)set_pev(id, pev_viewmodel2, ModelData[11]) //arany desi
  141.         if(fegyver == CSW_M4A1)set_pev(id, pev_viewmodel2, ModelData[12]) //arany m4
  142.     }
  143.     else if(csomag[id] == 4){
  144.         if(fegyver == CSW_AK47)set_pev(id, pev_viewmodel2, ModelData[13]) //veteran ak
  145.         if(fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, ModelData[14]) //veteran awp
  146.         if(fegyver == CSW_DEAGLE)set_pev(id, pev_viewmodel2, ModelData[15]) //veteran desi
  147.         if(fegyver == CSW_M4A1)set_pev(id, pev_viewmodel2, ModelData[16]) //veteran m4
  148.     }
  149.     if(knife[id] == 1 && fegyver == CSW_KNIFE){
  150.  
  151.         set_user_maxspeed(id, Float:320.0)
  152.         set_pev(id, pev_viewmodel2, ModelData[17]) //knife
  153.     }
  154.  
  155. }
  156. public spawn_event(id){
  157.     getfrag[0][id] = 0;
  158.     getfrag[1][id] = 0;
  159.     getfrag[2][id] = 0;
  160. }
  161. public sebzes_event(id)
  162. {
  163.     new tamado = get_user_attacker(id);
  164.     if(id == tamado  || !IsValidPlayers(id, tamado )) return;
  165.     getfrag[1][tamado] += read_data(2);
  166.  
  167.     if(!getfrag[2][id] && getfrag[1][tamado] >= 50)
  168.     {
  169.         getfrag[0][tamado] = id;
  170.         getfrag[2][id] = tamado;
  171.     }
  172. }
  173. public Halal() {
  174.  
  175.     new attacker = read_data(1)
  176.     new victim = read_data(2)
  177.  
  178.     new nev[32]
  179.     get_user_name(victim, nev, charsmax(nev))
  180.  
  181.     if(attacker == victim || attacker == 0)
  182.         return PLUGIN_HANDLED
  183.  
  184.     if(read_data( 3 )){
  185.         oles[attacker] += get_cvar_num("hs_recived");
  186.         ColorChat(attacker, GREEN, chatszoveg[0] ,prefix ,nev, get_cvar_num("hs_recived"))
  187.     }
  188.     else{
  189.         oles[attacker] += get_cvar_num("kill_recived");
  190.         ColorChat(attacker, GREEN, chatszoveg[1],prefix, nev, get_cvar_num("kill_recived"))
  191.     }
  192.     if(getfrag[2][victim] && getfrag[2][victim] != attacker){
  193.         new fragetkap = getfrag[2][victim];
  194.         new fragetkapneve[32];
  195.         getfrag[0][fragetkap] = 0;
  196.         getfrag[1][fragetkap] = 0;
  197.         getfrag[2][victim] = 0;
  198.         get_user_name(fragetkap, fragetkapneve, charsmax(fragetkapneve));
  199.         oles[fragetkap]++
  200.         ColorChat(0, GREEN, chatszoveg[2],prefix ,fragetkapneve);
  201.     }
  202.     switch(random_num(1,3)){
  203.         case 1: dropdobas()
  204.     }
  205.     return PLUGIN_HANDLED;
  206. }
  207. public dropdobas()
  208. {  
  209.     new victim = read_data( 2 );
  210.  
  211.     static Float:origin[ 3 ];
  212.     pev( victim, pev_origin, origin );
  213.  
  214.     new ent = engfunc( EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc( EngFunc_AllocString, "info_target" ) );
  215.     origin[ 2 ] -= 36;
  216.     engfunc( EngFunc_SetOrigin, ent, origin );
  217.  
  218.     if( !pev_valid( ent ) )
  219.     {
  220.         return PLUGIN_HANDLED;
  221.     }
  222.  
  223.     set_pev( ent, pev_classname, "kredit" );
  224.     engfunc( EngFunc_SetModel, ent, "models/wss/pack/kredit.mdl" );
  225.     dllfunc( DLLFunc_Spawn, ent );
  226.     set_pev( ent, pev_solid, SOLID_BBOX );
  227.     set_pev( ent, pev_movetype, MOVETYPE_NONE );
  228.     engfunc( EngFunc_SetSize, ent, Float:{ -23.160000, -13.660000, -0.050000 }, Float:{ 11.470000, 12.780000, 6.720000 } );
  229.     engfunc( EngFunc_DropToFloor, ent );
  230.  
  231.     return PLUGIN_HANDLED;
  232. }
  233. public ForwardTouch( ent, id )
  234. {
  235.     if(pev_valid(ent))
  236.     {
  237.     new classname[ 32 ];
  238.     pev( ent, pev_classname, classname, charsmax( classname ) );
  239.  
  240.     if( !equal( classname, "kredit") )
  241.     {
  242.         return FMRES_IGNORED;
  243.     }
  244.  
  245.     kredit[id] += get_cvar_num("found_kredit");
  246.     ColorChat(id, GREEN, chatszoveg[3],prefix, get_cvar_num("found_kredit"));
  247.  
  248.     engfunc( EngFunc_RemoveEntity, ent );
  249.     }
  250.     return FMRES_IGNORED
  251. }
  252. public logevent_round_start()
  253. {
  254.     new hkt = FM_NULLENT;
  255.     while ( ( hkt = fm_find_ent_by_class( hkt, "kredit") ) )
  256.     {
  257.         engfunc( EngFunc_RemoveEntity, hkt );
  258.     }  
  259. }
  260. public fomenu(id)
  261. {
  262.     new String[96]
  263.     format(String, charsmax(String), "\r[Weapon Skin System] \wFőmenü^n\yÖlések: \d%i \w|\y Kreditek: \d%i", oles[id],kredit[id])
  264.     new menu = menu_create(String, "fomenu_MyMenu");
  265.  
  266.     menu_additem(menu, "Fegyver Skin Csomagok", "0");
  267.     menu_additem(menu, "Játékos Infók", "1");
  268.     menu_additem(menu, "Pack Információk", "2");
  269.  
  270.     menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  271.     menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "\rKilépés");
  272.  
  273.     menu_display(id, menu, 0);
  274.  
  275.     return PLUGIN_HANDLED;
  276. }
  277. public fomenu_MyMenu(id, menu, item)
  278. {
  279.     if(item == MENU_EXIT)
  280.     {
  281.         menu_destroy(menu);
  282.         return PLUGIN_HANDLED;
  283.     }
  284.  
  285.     new command[6], name[64], access, callback;
  286.     menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  287.  
  288.     switch(item)
  289.     {
  290.         case 0: fegymenu(id)
  291.         case 1: playerinfo(id)
  292.         case 2: show_motd(id, "addons/amxmodx/configs/wssinfo.txt", "[WSS] Infok")
  293.     }
  294.  
  295.     menu_destroy(menu);
  296.  
  297.     return PLUGIN_HANDLED;
  298. }
  299. public playerinfo(id)
  300. {  
  301.     new some[256], menu
  302.     static players[32],szTemp[10],pnum
  303.     get_players(players,pnum,"ch");
  304.  
  305.     formatex(some,255,"\r[Weapon Skin System] \wJátékos \d|\w Ölés \d|\w Kredit");
  306.     menu = menu_create(some,"pinfo_Handler");
  307.  
  308.     for (new i; i < pnum; i++)
  309.     {
  310.         formatex(some,256,"%s \r(\yÖlése: \w%i \d| \yKreditje: \w%i\r)",get_player_name(players[i]), oles[players[i]],kredit[players[i]]);
  311.         num_to_str(players[i],szTemp,charsmax(szTemp));
  312.         menu_additem(menu, some, szTemp);
  313.     }
  314.  
  315.     menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL );
  316.     menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
  317.     menu_display(id, menu);
  318.     return PLUGIN_HANDLED;
  319. }
  320. public pinfo_Handler(id,menu, item)
  321. {
  322.     if(item == MENU_EXIT)
  323.     {
  324.         menu_destroy(menu);
  325.         return;
  326.     }
  327.  
  328.     playerinfo(id)
  329. }
  330. public fegymenu(id)
  331. {
  332.     new String[96]
  333.     format(String, charsmax(String), "\r[Weapon Skin System] \wSkin csomagok^n\yKiválasztott Csomag: \d[%s]", csomagmsg[csomag[id]])
  334.     new menu = menu_create(String, "fegymenu_handler" )
  335.  
  336.     format(String, charsmax(String), oles[id] >= need_kills[0] ? (menuszoveg[0][0]):(menuszoveg[0][1]), oles[id], need_kills[0]);
  337.     menu_additem(menu, String, "0" );
  338.     formatex(String, charsmax(String), oles[id] >= need_kills[1] ? (menuszoveg[1][0]):(menuszoveg[1][1]), oles[id], need_kills[1]);
  339.     menu_additem(menu, String, "1");
  340.     formatex(String, charsmax(String), oles[id] >= need_kills[2] ? (menuszoveg[2][0]):(menuszoveg[2][1]), oles[id], need_kills[2]);
  341.     menu_additem(menu, String, "2");
  342.     format(String, charsmax(String), oles[id] >= need_kills[3] ? (menuszoveg[3][0]):(menuszoveg[3][1]), oles[id], need_kills[3]);
  343.     menu_additem(menu, String, "3");
  344.     formatex(String, charsmax(String), kredit[id] >= need_kills[4] ? (menuszoveg[4][0]):(menuszoveg[4][1]), kredit[id], need_kills[4]);
  345.     menu_additem(menu, String, "4");
  346.     menu_additem(menu, switchbutton[id] == 1 ? (menuszoveg[5][0]):(menuszoveg[5][1]), "5");
  347.  
  348.     menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  349.     menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  350.     menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Előre");
  351.     menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
  352.  
  353.     menu_display(id, menu, 0);
  354.     return PLUGIN_HANDLED;
  355. }
  356. public fegymenu_handler(id, menu, item)
  357. {
  358.     if(item == MENU_EXIT)
  359.     {
  360.         menu_destroy(menu)
  361.         return PLUGIN_HANDLED;
  362.     }
  363.  
  364.     new command[6], name[64], access, callback;
  365.     menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  366.  
  367.     switch(item)
  368.     {
  369.         case 0: {
  370.             if(oles[id] >= need_kills[0]) {
  371.             csomag[id] = 1
  372.             ColorChat(id, GREEN, chatszoveg[4],prefix, csomagmsg[csomag[id]]);
  373.             }
  374.             else  {
  375.             ColorChat(id, GREEN, chatszoveg[5],prefix);
  376.             }
  377.         }
  378.         case 1: {
  379.             if(oles[id] >= need_kills[1]) {
  380.             csomag[id] = 2
  381.             ColorChat(id, GREEN, chatszoveg[4],prefix, csomagmsg[csomag[id]]);
  382.             }
  383.             else  {
  384.             ColorChat(id, GREEN, chatszoveg[5],prefix);
  385.             }
  386.         }
  387.         case 2: {
  388.             if(oles[id] >= need_kills[2]) {
  389.             csomag[id] = 3
  390.             ColorChat(id, GREEN, chatszoveg[4],prefix, csomagmsg[csomag[id]]);
  391.             }
  392.             else  {
  393.             ColorChat(id, GREEN, chatszoveg[5],prefix);
  394.             }
  395.         }
  396.         case 3: {
  397.             if(oles[id] >= need_kills[3]) {
  398.             csomag[id] = 4
  399.             ColorChat(id, GREEN, chatszoveg[4],prefix, csomagmsg[csomag[id]]);
  400.             }
  401.             else  {
  402.             ColorChat(id, GREEN, chatszoveg[5],prefix);
  403.             }
  404.         }
  405.         case 4: {
  406.             if(kredit[id] >= need_kills[4]) {
  407.             knife[id] = 1
  408.             ColorChat(id, GREEN, chatszoveg[4],prefix, csomagmsg[5]);
  409.             }
  410.             else  {
  411.             ColorChat(id, GREEN, chatszoveg[9],prefix);
  412.             }
  413.         }
  414.         case 5: {
  415.             if(switchbutton[id] == 0){
  416.             switchbutton[id] = 1
  417.             csomag[id] = 0
  418.             knife[id] = 0
  419.             ColorChat(id, GREEN, chatszoveg[6],prefix);
  420.             }
  421.             else {
  422.             switchbutton[id] = 0
  423.             ColorChat(id, GREEN, chatszoveg[7],prefix);
  424.             }
  425.         }
  426.         case 6: {
  427.             ColorChat(id, GREEN, chatszoveg[5],prefix);
  428.         }
  429.     }
  430.  
  431.     fegymenu(id)
  432.     return PLUGIN_HANDLED;
  433. }
  434. public infohud() {
  435.  
  436.     if(!get_cvar_num("wss_hudenable")) return PLUGIN_HANDLED
  437.  
  438.     static id
  439.     for(id = 1; id <= get_maxplayers(); id++)
  440.     {
  441.         if(is_user_alive(id)){
  442.             set_hudmessage(0, 127, 255, 0.01, 0.20, 0, 6.0, 1.0)
  443.             show_hudmessage(id, "[Ölés: %i]^n[Kredit: %i]^n[Kiválasztott Csomag: %s]^n[Speed Knife: %s]", oles[id],kredit[id],csomagmsg[csomag[id]], knifedisenable[knife[id]])
  444.         }
  445.         else{
  446.             new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);
  447.  
  448.             if(!target)
  449.             return PLUGIN_CONTINUE;
  450.  
  451.             set_hudmessage(255, 255, 255, 0.01, 0.20, 0, 6.0, 1.0)
  452.             show_hudmessage(id, "[Ölés: %i]^n[Kredit: %i]^n[Kiválasztott Csomag: %s]^n[Speed Knife: %s]", oles[target],kredit[target],csomagmsg[csomag[target]], knifedisenable[knife[target]])
  453.         }
  454.     }
  455.     return PLUGIN_CONTINUE;
  456. }
  457. stock get_player_name(id){
  458.     static szName[32];
  459.     get_user_name(id,szName,31);
  460.     return szName;
  461. }
  462. public client_disconnect(id){
  463.     if(is_user_bot(id)) return;
  464.  
  465.     save(id);
  466. }
  467. public client_putinserver( id ) {
  468.     if(is_user_bot(id)) return;
  469.  
  470.     oles[id] = 0;
  471.     kredit[id] = 0;
  472.     csomag[id] = 0;
  473.     switchbutton[id] = 0;
  474.     load(id);
  475. }
  476. load(id) {
  477.     new szAuthid[32], szData[32];
  478.     get_user_name( id, szAuthid, charsmax(szAuthid));
  479.     new s1[16],s2[16],s3[16],s4[16]
  480.     fvault_get_data( szVaultName, szAuthid, szData, 31 );
  481.     parse( szData, s1, 15, s2, 15 , s3 , 15, s4 ,15);
  482.     oles[id] = str_to_num(s1);
  483.     kredit[id] = str_to_num(s2);
  484.     csomag[id] = str_to_num(s3);
  485.     switchbutton[id] = str_to_num(s4);
  486. }
  487. save(id) {
  488.     new szAuthid[ 32 ], szData[ 32 ];
  489.     get_user_name( id, szAuthid, charsmax(szAuthid));
  490.  
  491.     formatex( szData, 31, "%i %i %i %i", oles[id], kredit[id], csomag[id], switchbutton[id]);
  492.     fvault_set_data( szVaultName, szAuthid, szData );
  493. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: skin hozzáadás
HozzászólásElküldve:2017.08.25. 23:52 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott:2017.07.14. 12:17
Hozzászólások:208
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 22 alkalommal
Helló.
Holnap megnézem!

_________________
~ Mondd ki amit ki akarsz mondani, tedd azt amihez kedved van, ne bánj meg semmit és ne hagyd hogy az emberek elgyengítsenek! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: skin hozzáadás
HozzászólásElküldve:2017.08.26. 12:51 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott:2016.02.27. 17:55
Hozzászólások:368
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 61 alkalommal
kris128 írta:
A weapon skin systemről van szó(WSS)
Hogyan tudok +skineket hozzáírni?
pl usp,m3, stb
beleírtam aztán bugolt és az usp kinézettel volt az ak47 és ugy lőttem :/



  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fun>
  3. #include <engine>
  4. #include <fakemeta>
  5. #include <hamsandwich>
  6. #include <fakemeta_util>
  7. #include <colorchat>
  8. #include <fvault>
  9.  
  10. #define PLUGIN "Weapon Skin System [WSS]"
  11. #define VERSION "1.0"
  12. #define AUTHOR "6almasok"
  13.  
  14. #define IsValidPlayers(%1,%2) ((1 <= %1 <= 32) && (1 <= %2 <= 32))
  15.  
  16. new oles[33],csomag[33], kredit[33],switchbutton[33],knife[33],getfrag[3][33]
  17. new ModelData[40][64], ModelNum, MaximumBtton
  18.  
  19. new const File[] = "addons/amxmodx/configs/wss_models.ini"
  20. new const szVaultName[] = "wss_vault"
  21. new const prefix[] = "WSS"
  22.  
  23. /*Rust Kills | Silver Kills | Gold Kills | Veteran Kills | Knife Kredit*/
  24. new const need_kills[] = { 500, 1000, 2000, 4000, 500 }
  25.  
  26. /*Pack Names*/
  27. new const csomagmsg[6][] = { "Nincs","Rozsdás Csomag","Ezüst Csomag","Arany Csomag","Veterán Csomag","Speed Knife" }
  28.  
  29. new const knifedisenable[2][] = { "Kikapcsolva", "Bekapcsolva" }
  30.  
  31. new const menuszoveg[][][] = {
  32.     {"Rozsdás Csomag \r[MEGSZEREZVE]", "\dRozsdás Csomag \r[%i/%i Ölés]"}, //0
  33.     {"Ezüst Csomag \r[MEGSZEREZVE]", "\dEzüst Csomag \r[%i/%i Ölés]"}, //1
  34.     {"Arany Csomag \r[MEGSZEREZVE]", "\dArany Csomag \r[%i/%i Ölés]"}, //2
  35.     {"Veterán Csomag \r[MEGSZEREZVE]", "\dVeterán Csomag \r[%i/%i Ölés]"}, //3
  36.     {"Speed Knife \r[MEGSZEREZVE]^n", "\dSpeed Knife \r[%i/%i Ölés]^n"}, //4
  37.     {"\ySkin Csomagok \r[KIKAPCSOLVA]", "\ySkin Csomagok \r[BEKAPCSOLVA]"} //5
  38. }
  39. new const chatszoveg[10][] =
  40. {
  41.     "^4[%s]^1 FEJLÖVÉS!^3 %s ^1megöléséért kaptál ^3+%i^1 ölést!",
  42.     "^4[%s]^3 %s ^1megöléséért kaptál ^3+%i^1 ölést!",
  43.     "^4[%s]^3 %s ^1kapott ^3+1 ^1ölést ember lesebzésért!",
  44.     "^4[%s]^1 Találtál^3 +%i^1 kreditet a csomagbol!",
  45.     "^4[%s]^1 Kiválasztottad a(z)^3 %s^1-ot!",
  46.     "^4[%s]^1 Sajnos nincs elég ölésed!",
  47.     "^4[%s]^1 Kikapcsoltad a Skin Csomagokat!",
  48.     "^4[%s]^1 Bekapcsoltad a Skin Csomagokat!",
  49.     "^4[%s]^1 A Szerveren Jelenleg a(z) ^3Weapon Skin System^1 fut. Megnyitáshoz írd be ^3/menu^1.",
  50.     "^4[%s]^1 Sajnos nincs elég kredited!"
  51. }
  52. public plugin_init() {
  53.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  54.  
  55.     /* Client Command */
  56.     register_clcmd("say /menu" , "fomenu")
  57.  
  58.     /* Events */
  59.     register_event("CurWeapon", "changeweapon", "be", "1=1")
  60.     register_event("Damage", "sebzes_event", "be", "2!0", "3=0", "4!0")
  61.     register_event("DeathMsg","Halal","a")
  62.  
  63.     /* Cvars */
  64.     register_cvar("wss_hudenable", "1");
  65.     register_cvar("wss_advertmp", "40.0");
  66.     register_cvar("kill_recived", "1");
  67.     register_cvar("hs_recived", "2");
  68.     register_cvar("found_kredit", "1");
  69.  
  70.     /* Other */
  71.     register_forward(FM_Touch,"ForwardTouch" );
  72.     RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "spawn_event", 1)
  73.     set_task(1.0, "infohud", 0, _, _, "b")
  74.     set_task(get_cvar_float("wss_advertmp"), "advertist", 0, "", 0, "b", 0)
  75.  
  76.     LoadModel();
  77. }
  78. public advertist(){
  79.     ColorChat(0, GREEN, chatszoveg[8],prefix);
  80.     return PLUGIN_HANDLED;
  81. }
  82. public plugin_precache() {
  83.  
  84.     new Len, btton[196], Data[64], Letoltes[40][64];
  85.     MaximumBtton = file_size(File, 1);
  86.  
  87.     for(new Num = 0; Num < MaximumBtton; Num++){
  88.         read_file(File, Num, btton, 196, Len);
  89.         parse(btton, Data, 63);
  90.         remove_quotes(btton);
  91.         if(btton[0] == ';')
  92.         {
  93.             continue;
  94.         }
  95.         remove_quotes(Data);
  96.         format(Letoltes[Num], 63, "%s", Data);
  97.         precache_model(Letoltes[Num]);
  98.     }
  99.     precache_model("models/wss/pack/kredit.mdl");
  100. }
  101. public LoadModel()
  102. {
  103.     new Len, btton[196], Data[64];
  104.     MaximumBtton = file_size(File, 1);
  105.     for(new Num; Num < MaximumBtton; Num++){
  106.         ModelNum++;
  107.         read_file(File, Num, btton, 196, Len);
  108.         parse(btton, Data, 63);
  109.         remove_quotes(btton);
  110.         if(btton[0] == ';')
  111.         {
  112.             continue;
  113.         }
  114.         remove_quotes(Data);
  115.         format(ModelData[ModelNum], 63, "%s", Data);
  116.     }
  117. }
  118. public changeweapon(id)
  119. {
  120.     if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id) || id < 1 || id > 32 || switchbutton[id] == 1)
  121.     return
  122.  
  123.     new fegyver = get_user_weapon(id)
  124.  
  125.     if(csomag[id] == 1){
  126.         if(fegyver == CSW_AK47)set_pev(id, pev_viewmodel2, ModelData[1]) //Rozsdas ak
  127.         if(fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, ModelData[2]) //Rozsdas awp
  128.         if(fegyver == CSW_DEAGLE)set_pev(id, pev_viewmodel2, ModelData[3]) //Rozsdas desi
  129.         if(fegyver == CSW_M4A1)set_pev(id, pev_viewmodel2, ModelData[4]) //Rozsdas m4
  130.     }
  131.     else if(csomag[id] == 2){
  132.         if(fegyver == CSW_AK47)set_pev(id, pev_viewmodel2, ModelData[5]) //ezust ak
  133.         if(fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, ModelData[6]) //ezust awp
  134.         if(fegyver == CSW_DEAGLE)set_pev(id, pev_viewmodel2, ModelData[7]) //ezust desi
  135.         if(fegyver == CSW_M4A1)set_pev(id, pev_viewmodel2, ModelData[8]) //ezust m4
  136.     }
  137.     else if(csomag[id] == 3){
  138.         if(fegyver == CSW_AK47)set_pev(id, pev_viewmodel2, ModelData[9]) //arany ak
  139.         if(fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, ModelData[10]) //arany awp
  140.         if(fegyver == CSW_DEAGLE)set_pev(id, pev_viewmodel2, ModelData[11]) //arany desi
  141.         if(fegyver == CSW_M4A1)set_pev(id, pev_viewmodel2, ModelData[12]) //arany m4
  142.     }
  143.     else if(csomag[id] == 4){
  144.         if(fegyver == CSW_AK47)set_pev(id, pev_viewmodel2, ModelData[13]) //veteran ak
  145.         if(fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, ModelData[14]) //veteran awp
  146.         if(fegyver == CSW_DEAGLE)set_pev(id, pev_viewmodel2, ModelData[15]) //veteran desi
  147.         if(fegyver == CSW_M4A1)set_pev(id, pev_viewmodel2, ModelData[16]) //veteran m4
  148.     }
  149.     if(knife[id] == 1 && fegyver == CSW_KNIFE){
  150.  
  151.         set_user_maxspeed(id, Float:320.0)
  152.         set_pev(id, pev_viewmodel2, ModelData[17]) //knife
  153.     }
  154.  
  155. }
  156. public spawn_event(id){
  157.     getfrag[0][id] = 0;
  158.     getfrag[1][id] = 0;
  159.     getfrag[2][id] = 0;
  160. }
  161. public sebzes_event(id)
  162. {
  163.     new tamado = get_user_attacker(id);
  164.     if(id == tamado  || !IsValidPlayers(id, tamado )) return;
  165.     getfrag[1][tamado] += read_data(2);
  166.  
  167.     if(!getfrag[2][id] && getfrag[1][tamado] >= 50)
  168.     {
  169.         getfrag[0][tamado] = id;
  170.         getfrag[2][id] = tamado;
  171.     }
  172. }
  173. public Halal() {
  174.  
  175.     new attacker = read_data(1)
  176.     new victim = read_data(2)
  177.  
  178.     new nev[32]
  179.     get_user_name(victim, nev, charsmax(nev))
  180.  
  181.     if(attacker == victim || attacker == 0)
  182.         return PLUGIN_HANDLED
  183.  
  184.     if(read_data( 3 )){
  185.         oles[attacker] += get_cvar_num("hs_recived");
  186.         ColorChat(attacker, GREEN, chatszoveg[0] ,prefix ,nev, get_cvar_num("hs_recived"))
  187.     }
  188.     else{
  189.         oles[attacker] += get_cvar_num("kill_recived");
  190.         ColorChat(attacker, GREEN, chatszoveg[1],prefix, nev, get_cvar_num("kill_recived"))
  191.     }
  192.     if(getfrag[2][victim] && getfrag[2][victim] != attacker){
  193.         new fragetkap = getfrag[2][victim];
  194.         new fragetkapneve[32];
  195.         getfrag[0][fragetkap] = 0;
  196.         getfrag[1][fragetkap] = 0;
  197.         getfrag[2][victim] = 0;
  198.         get_user_name(fragetkap, fragetkapneve, charsmax(fragetkapneve));
  199.         oles[fragetkap]++
  200.         ColorChat(0, GREEN, chatszoveg[2],prefix ,fragetkapneve);
  201.     }
  202.     switch(random_num(1,3)){
  203.         case 1: dropdobas()
  204.     }
  205.     return PLUGIN_HANDLED;
  206. }
  207. public dropdobas()
  208. {  
  209.     new victim = read_data( 2 );
  210.  
  211.     static Float:origin[ 3 ];
  212.     pev( victim, pev_origin, origin );
  213.  
  214.     new ent = engfunc( EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc( EngFunc_AllocString, "info_target" ) );
  215.     origin[ 2 ] -= 36;
  216.     engfunc( EngFunc_SetOrigin, ent, origin );
  217.  
  218.     if( !pev_valid( ent ) )
  219.     {
  220.         return PLUGIN_HANDLED;
  221.     }
  222.  
  223.     set_pev( ent, pev_classname, "kredit" );
  224.     engfunc( EngFunc_SetModel, ent, "models/wss/pack/kredit.mdl" );
  225.     dllfunc( DLLFunc_Spawn, ent );
  226.     set_pev( ent, pev_solid, SOLID_BBOX );
  227.     set_pev( ent, pev_movetype, MOVETYPE_NONE );
  228.     engfunc( EngFunc_SetSize, ent, Float:{ -23.160000, -13.660000, -0.050000 }, Float:{ 11.470000, 12.780000, 6.720000 } );
  229.     engfunc( EngFunc_DropToFloor, ent );
  230.  
  231.     return PLUGIN_HANDLED;
  232. }
  233. public ForwardTouch( ent, id )
  234. {
  235.     if(pev_valid(ent))
  236.     {
  237.     new classname[ 32 ];
  238.     pev( ent, pev_classname, classname, charsmax( classname ) );
  239.  
  240.     if( !equal( classname, "kredit") )
  241.     {
  242.         return FMRES_IGNORED;
  243.     }
  244.  
  245.     kredit[id] += get_cvar_num("found_kredit");
  246.     ColorChat(id, GREEN, chatszoveg[3],prefix, get_cvar_num("found_kredit"));
  247.  
  248.     engfunc( EngFunc_RemoveEntity, ent );
  249.     }
  250.     return FMRES_IGNORED
  251. }
  252. public logevent_round_start()
  253. {
  254.     new hkt = FM_NULLENT;
  255.     while ( ( hkt = fm_find_ent_by_class( hkt, "kredit") ) )
  256.     {
  257.         engfunc( EngFunc_RemoveEntity, hkt );
  258.     }  
  259. }
  260. public fomenu(id)
  261. {
  262.     new String[96]
  263.     format(String, charsmax(String), "\r[Weapon Skin System] \wFőmenü^n\yÖlések: \d%i \w|\y Kreditek: \d%i", oles[id],kredit[id])
  264.     new menu = menu_create(String, "fomenu_MyMenu");
  265.  
  266.     menu_additem(menu, "Fegyver Skin Csomagok", "0");
  267.     menu_additem(menu, "Játékos Infók", "1");
  268.     menu_additem(menu, "Pack Információk", "2");
  269.  
  270.     menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  271.     menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "\rKilépés");
  272.  
  273.     menu_display(id, menu, 0);
  274.  
  275.     return PLUGIN_HANDLED;
  276. }
  277. public fomenu_MyMenu(id, menu, item)
  278. {
  279.     if(item == MENU_EXIT)
  280.     {
  281.         menu_destroy(menu);
  282.         return PLUGIN_HANDLED;
  283.     }
  284.  
  285.     new command[6], name[64], access, callback;
  286.     menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  287.  
  288.     switch(item)
  289.     {
  290.         case 0: fegymenu(id)
  291.         case 1: playerinfo(id)
  292.         case 2: show_motd(id, "addons/amxmodx/configs/wssinfo.txt", "[WSS] Infok")
  293.     }
  294.  
  295.     menu_destroy(menu);
  296.  
  297.     return PLUGIN_HANDLED;
  298. }
  299. public playerinfo(id)
  300. {  
  301.     new some[256], menu
  302.     static players[32],szTemp[10],pnum
  303.     get_players(players,pnum,"ch");
  304.  
  305.     formatex(some,255,"\r[Weapon Skin System] \wJátékos \d|\w Ölés \d|\w Kredit");
  306.     menu = menu_create(some,"pinfo_Handler");
  307.  
  308.     for (new i; i < pnum; i++)
  309.     {
  310.         formatex(some,256,"%s \r(\yÖlése: \w%i \d| \yKreditje: \w%i\r)",get_player_name(players[i]), oles[players[i]],kredit[players[i]]);
  311.         num_to_str(players[i],szTemp,charsmax(szTemp));
  312.         menu_additem(menu, some, szTemp);
  313.     }
  314.  
  315.     menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL );
  316.     menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
  317.     menu_display(id, menu);
  318.     return PLUGIN_HANDLED;
  319. }
  320. public pinfo_Handler(id,menu, item)
  321. {
  322.     if(item == MENU_EXIT)
  323.     {
  324.         menu_destroy(menu);
  325.         return;
  326.     }
  327.  
  328.     playerinfo(id)
  329. }
  330. public fegymenu(id)
  331. {
  332.     new String[96]
  333.     format(String, charsmax(String), "\r[Weapon Skin System] \wSkin csomagok^n\yKiválasztott Csomag: \d[%s]", csomagmsg[csomag[id]])
  334.     new menu = menu_create(String, "fegymenu_handler" )
  335.  
  336.     format(String, charsmax(String), oles[id] >= need_kills[0] ? (menuszoveg[0][0]):(menuszoveg[0][1]), oles[id], need_kills[0]);
  337.     menu_additem(menu, String, "0" );
  338.     formatex(String, charsmax(String), oles[id] >= need_kills[1] ? (menuszoveg[1][0]):(menuszoveg[1][1]), oles[id], need_kills[1]);
  339.     menu_additem(menu, String, "1");
  340.     formatex(String, charsmax(String), oles[id] >= need_kills[2] ? (menuszoveg[2][0]):(menuszoveg[2][1]), oles[id], need_kills[2]);
  341.     menu_additem(menu, String, "2");
  342.     format(String, charsmax(String), oles[id] >= need_kills[3] ? (menuszoveg[3][0]):(menuszoveg[3][1]), oles[id], need_kills[3]);
  343.     menu_additem(menu, String, "3");
  344.     formatex(String, charsmax(String), kredit[id] >= need_kills[4] ? (menuszoveg[4][0]):(menuszoveg[4][1]), kredit[id], need_kills[4]);
  345.     menu_additem(menu, String, "4");
  346.     menu_additem(menu, switchbutton[id] == 1 ? (menuszoveg[5][0]):(menuszoveg[5][1]), "5");
  347.  
  348.     menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  349.     menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  350.     menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Előre");
  351.     menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
  352.  
  353.     menu_display(id, menu, 0);
  354.     return PLUGIN_HANDLED;
  355. }
  356. public fegymenu_handler(id, menu, item)
  357. {
  358.     if(item == MENU_EXIT)
  359.     {
  360.         menu_destroy(menu)
  361.         return PLUGIN_HANDLED;
  362.     }
  363.  
  364.     new command[6], name[64], access, callback;
  365.     menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  366.  
  367.     switch(item)
  368.     {
  369.         case 0: {
  370.             if(oles[id] >= need_kills[0]) {
  371.             csomag[id] = 1
  372.             ColorChat(id, GREEN, chatszoveg[4],prefix, csomagmsg[csomag[id]]);
  373.             }
  374.             else  {
  375.             ColorChat(id, GREEN, chatszoveg[5],prefix);
  376.             }
  377.         }
  378.         case 1: {
  379.             if(oles[id] >= need_kills[1]) {
  380.             csomag[id] = 2
  381.             ColorChat(id, GREEN, chatszoveg[4],prefix, csomagmsg[csomag[id]]);
  382.             }
  383.             else  {
  384.             ColorChat(id, GREEN, chatszoveg[5],prefix);
  385.             }
  386.         }
  387.         case 2: {
  388.             if(oles[id] >= need_kills[2]) {
  389.             csomag[id] = 3
  390.             ColorChat(id, GREEN, chatszoveg[4],prefix, csomagmsg[csomag[id]]);
  391.             }
  392.             else  {
  393.             ColorChat(id, GREEN, chatszoveg[5],prefix);
  394.             }
  395.         }
  396.         case 3: {
  397.             if(oles[id] >= need_kills[3]) {
  398.             csomag[id] = 4
  399.             ColorChat(id, GREEN, chatszoveg[4],prefix, csomagmsg[csomag[id]]);
  400.             }
  401.             else  {
  402.             ColorChat(id, GREEN, chatszoveg[5],prefix);
  403.             }
  404.         }
  405.         case 4: {
  406.             if(kredit[id] >= need_kills[4]) {
  407.             knife[id] = 1
  408.             ColorChat(id, GREEN, chatszoveg[4],prefix, csomagmsg[5]);
  409.             }
  410.             else  {
  411.             ColorChat(id, GREEN, chatszoveg[9],prefix);
  412.             }
  413.         }
  414.         case 5: {
  415.             if(switchbutton[id] == 0){
  416.             switchbutton[id] = 1
  417.             csomag[id] = 0
  418.             knife[id] = 0
  419.             ColorChat(id, GREEN, chatszoveg[6],prefix);
  420.             }
  421.             else {
  422.             switchbutton[id] = 0
  423.             ColorChat(id, GREEN, chatszoveg[7],prefix);
  424.             }
  425.         }
  426.         case 6: {
  427.             ColorChat(id, GREEN, chatszoveg[5],prefix);
  428.         }
  429.     }
  430.  
  431.     fegymenu(id)
  432.     return PLUGIN_HANDLED;
  433. }
  434. public infohud() {
  435.  
  436.     if(!get_cvar_num("wss_hudenable")) return PLUGIN_HANDLED
  437.  
  438.     static id
  439.     for(id = 1; id <= get_maxplayers(); id++)
  440.     {
  441.         if(is_user_alive(id)){
  442.             set_hudmessage(0, 127, 255, 0.01, 0.20, 0, 6.0, 1.0)
  443.             show_hudmessage(id, "[Ölés: %i]^n[Kredit: %i]^n[Kiválasztott Csomag: %s]^n[Speed Knife: %s]", oles[id],kredit[id],csomagmsg[csomag[id]], knifedisenable[knife[id]])
  444.         }
  445.         else{
  446.             new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);
  447.  
  448.             if(!target)
  449.             return PLUGIN_CONTINUE;
  450.  
  451.             set_hudmessage(255, 255, 255, 0.01, 0.20, 0, 6.0, 1.0)
  452.             show_hudmessage(id, "[Ölés: %i]^n[Kredit: %i]^n[Kiválasztott Csomag: %s]^n[Speed Knife: %s]", oles[target],kredit[target],csomagmsg[csomag[target]], knifedisenable[knife[target]])
  453.         }
  454.     }
  455.     return PLUGIN_CONTINUE;
  456. }
  457. stock get_player_name(id){
  458.     static szName[32];
  459.     get_user_name(id,szName,31);
  460.     return szName;
  461. }
  462. public client_disconnect(id){
  463.     if(is_user_bot(id)) return;
  464.  
  465.     save(id);
  466. }
  467. public client_putinserver( id ) {
  468.     if(is_user_bot(id)) return;
  469.  
  470.     oles[id] = 0;
  471.     kredit[id] = 0;
  472.     csomag[id] = 0;
  473.     switchbutton[id] = 0;
  474.     load(id);
  475. }
  476. load(id) {
  477.     new szAuthid[32], szData[32];
  478.     get_user_name( id, szAuthid, charsmax(szAuthid));
  479.     new s1[16],s2[16],s3[16],s4[16]
  480.     fvault_get_data( szVaultName, szAuthid, szData, 31 );
  481.     parse( szData, s1, 15, s2, 15 , s3 , 15, s4 ,15);
  482.     oles[id] = str_to_num(s1);
  483.     kredit[id] = str_to_num(s2);
  484.     csomag[id] = str_to_num(s3);
  485.     switchbutton[id] = str_to_num(s4);
  486. }
  487. save(id) {
  488.     new szAuthid[ 32 ], szData[ 32 ];
  489.     get_user_name( id, szAuthid, charsmax(szAuthid));
  490.  
  491.     formatex( szData, 31, "%i %i %i %i", oles[id], kredit[id], csomag[id], switchbutton[id]);
  492.     fvault_set_data( szVaultName, szAuthid, szData );
  493. }



Konkrétan az adott csomagokon belül szeretnél még más fegyvereket is beleírni, vagy új csomagokat szeretnél új fegyverekkel?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: skin hozzáadás
HozzászólásElküldve:2017.08.26. 12:56 
Offline
Újonc

Csatlakozott:2017.08.26. 01:29
Hozzászólások:8
igazából mind a 2


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 9 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole