hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 22:46



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 208 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 207 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Lezárt fórum  A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 13 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Villámcsapás
HozzászólásElküldve: 2017.08.27. 17:56 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2017.06.23. 18:32
Hozzászólások: 55
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
Helló!
Valaki megtudná mondani mi a pluginnak a neve ?.
Ha meg ölsz valaki akkor le csap a villám :D
Megy a gomb!

_________________
[r!vals. ~TeaM] Global Offensive IP: 37.221.209.130:27415


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Villámcsapás
HozzászólásElküldve: 2017.08.27. 18:08 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.21. 15:51
Hozzászólások: 1109
Megköszönt másnak: 36 alkalommal
Megköszönték neki: 195 alkalommal
tomi12211 írta:
Helló!
Valaki megtudná mondani mi a pluginnak a neve ?.
Ha meg ölsz valaki akkor le csap a villám :D
Megy a gomb!


Hozzátartozó spriteokat szerezd be.

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fun>
  3.  
  4. new const g_szSound[] = "ambience/thunder_clap.wav"
  5. new g_iLightning, g_iSmoke
  6.  
  7. public plugin_init()
  8. {
  9.     register_plugin("Lightning on Kill", "1.0", "OciXCrom @ amxx-bg.info")
  10.     register_event("DeathMsg", "OnPlayerKilled", "a")
  11. }
  12.  
  13. public plugin_precache()
  14. {
  15.     precache_sound(g_szSound)
  16.     g_iLightning = precache_model("sprites/lgtning.spr")
  17.     g_iSmoke = precache_model("sprites/steam1.spr")
  18. }
  19.    
  20. public OnPlayerKilled()
  21. {
  22.     new iAttacker = read_data(1),
  23.         iVictim = read_data(2)
  24.        
  25.     if(is_user_connected(iAttacker) && iAttacker != iVictim)
  26.         StruckLightning(iVictim)
  27. }
  28.  
  29. StruckLightning(id)
  30. {
  31.     new iOrigin[2][3]
  32.     get_user_origin(id, iOrigin[0])
  33.     iOrigin[0][2] = iOrigin[0][2] - 26
  34.     iOrigin[1][0] = iOrigin[0][0] + 150
  35.     iOrigin[1][1] = iOrigin[0][1] + 150
  36.     iOrigin[1][2] = iOrigin[0][2] + 400
  37.    
  38.     emit_sound(id, CHAN_AUTO, g_szSound, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
  39.    
  40.     message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
  41.     write_byte(0)
  42.     write_coord(iOrigin[0][0])
  43.     write_coord(iOrigin[0][1])
  44.     write_coord(iOrigin[0][2])
  45.     write_coord(iOrigin[1][0])
  46.     write_coord(iOrigin[1][1])
  47.     write_coord(iOrigin[1][2])
  48.     write_short(g_iLightning)
  49.     write_byte(1)
  50.     write_byte(5)
  51.     write_byte(2)
  52.     write_byte(100)
  53.     write_byte(30)
  54.     write_byte(255)
  55.     write_byte(255)
  56.     write_byte(255)
  57.     write_byte(200)
  58.     write_byte(200)
  59.     message_end()
  60.    
  61.     message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, iOrigin[1])
  62.     write_byte(9)
  63.     write_coord(iOrigin[1][0])
  64.     write_coord(iOrigin[1][1])
  65.     write_coord(iOrigin[1][2])
  66.     message_end()
  67.        
  68.     message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin[1])
  69.     write_byte(5)
  70.     write_coord(iOrigin[1][0])
  71.     write_coord(iOrigin[1][1])
  72.     write_coord(iOrigin[1][2])
  73.     write_short(g_iSmoke)
  74.     write_byte(10)
  75.     write_byte(10)
  76.     message_end()
  77. }

Ők köszönték meg Pika nek ezt a hozzászólást: tomi12211 (2017.08.27. 18:10)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Villámcsapás
HozzászólásElküldve: 2017.08.27. 18:10 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2017.06.23. 18:32
Hozzászólások: 55
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
Kösz, ha tudnám honnan...

_________________
[r!vals. ~TeaM] Global Offensive IP: 37.221.209.130:27415


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Villámcsapás
HozzászólásElküldve: 2017.08.27. 18:29 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.21. 15:51
Hozzászólások: 1109
Megköszönt másnak: 36 alkalommal
Megköszönték neki: 195 alkalommal
tomi12211 írta:
Kösz, ha tudnám honnan...


  1. "ambience/thunder_clap.wav"
  2. g_iLightning = precache_model("sprites/lgtning.spr")
  3.     g_iSmoke = precache_model("sprites/steam1.spr"


Thunderclap: http://garrens.com/atronic92/cstrike/sound/ambience/thunder_clap.wav
steam1.spr http://dnfw.org/hl/sprites/steam1.spr
lgtning.spr http://dnfw.org/hl/sprites/lgtning.spr

Ők köszönték meg Pika nek ezt a hozzászólást: tomi12211 (2017.08.27. 18:49)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Villámcsapás
HozzászólásElküldve: 2017.08.27. 18:51 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2017.06.23. 18:32
Hozzászólások: 55
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
nem fordul le :D

_________________
[r!vals. ~TeaM] Global Offensive IP: 37.221.209.130:27415


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Villámcsapás
HozzászólásElküldve: 2017.08.28. 01:15 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.21. 15:51
Hozzászólások: 1109
Megköszönt másnak: 36 alkalommal
Megköszönték neki: 195 alkalommal
tomi12211 írta:
nem fordul le :D


Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2013 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Header size: 452 bytes
Code size: 2840 bytes
Data size: 580 bytes
Stack/heap size: 16384 bytes; estimated max. usage=39 cells (156 bytes)
Total requirements: 20256 bytes
Done.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Villámcsapás
HozzászólásElküldve: 2017.08.28. 08:13 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2017.06.23. 18:32
Hozzászólások: 55
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
Melyikkel fordítottad ?.

_________________
[r!vals. ~TeaM] Global Offensive IP: 37.221.209.130:27415


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Villámcsapás
HozzászólásElküldve: 2017.08.28. 16:17 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.21. 15:51
Hozzászólások: 1109
Megköszönt másnak: 36 alkalommal
Megköszönték neki: 195 alkalommal
tomi12211 írta:
Melyikkel fordítottad ?.


Hogy melyiket? 1 Plugin van itt, amit csatoltam neked. Azt fordítottam.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Villámcsapás
HozzászólásElküldve: 2017.08.29. 19:53 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2017.02.14. 23:05
Hozzászólások: 193
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
Megköszönték neki: 18 alkalommal
melyikkel-t írt és nem melyiket. gondolom fordítóra gondol, hogy melyiket használtad...:)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Villámcsapás
HozzászólásElküldve: 2017.08.30. 02:11 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.21. 15:51
Hozzászólások: 1109
Megköszönt másnak: 36 alkalommal
Megköszönték neki: 195 alkalommal
Uh köszi.
AMXXSTUDIO Compilerrel. Most fejből nemtudom milyen inceket használ, de pl amxfreakz csomó incet nem ismer fel. köztük a colorchatet sem.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Lezárt fórum  A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 13 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 11 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole