hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.17. 15:28



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 353 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 352 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [7 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Healthkit
HozzászólásElküldve:2011.12.10. 21:43 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.26. 20:33
Hozzászólások:2105
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 33 alkalommal
sziasztok
találtam az angol amx-en egy élet csomagos plugint de nem értem hogy kell telepíteni

ez volt a leírás:

    I wrote that plugin for fun by a request: http://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=24832
    I tryed to search for similar plugin on this forums and found nothing like this.
    So if you like this plugin - enjoy.

    Edit:
    - tested on CS successfully
    - on DOD seems like it didn't work
    - not tested on other mods so i mark it as for CS only

    Description:
    This plugin basically provides an ability to spawn HL healthkits.
    If healthkit is collected it would appear again later like in HL.
    Note:Engine module required.
    Commands:
    healthkit_spawn [save] - spawns a healthkit at the origin of a player who typed that command
    if "save" argument is specified then origin would be added to the end of the file
    $configsdir/maps/<currentmap>.cfg (file would be created if it is not exists)
    that would allow to spawn saved healthkits every specific map load
    Note: to avoid error create $configsdir/maps folder if it is not exists.

    healthkit_load <x> <y> <z> - spawns a healthkit at the specified origin

    healthkit_clear - removes all spawned healthkits

    Commands access level is ADMIN_CFG (falg "h") can be redefined (#define ACCESS_LEVEL)

És itt az sma

Kód:
/* AMX Mod X
*   Healthkit
*
* (c) Copyright 2006 by VEN
*
* This file is provided as is (no warranties)
*
*   Description:
*      This plugin basically provides an ability to spawn HL healthkits.
*      If healthkit is collected it would appear again later like in HL.
*      Note: Engine module required.
*
*   Commands:
*      healthkit_spawn [save] - spawns a healthkit at the origin of a player who typed that command
*         if "save" argument is specified then origin would be added to the end of the file
*         $configsdir/maps/<currentmap>.cfg (file would be created if it is not exists)
*         that would allow to spawn saved healthkits every specific map load
*         Note: to avoid error create $configsdir/maps folder if it is not exists.
*
*      healthkit_load <x> <y> <z> - spawns a healthkit at the specified origin
*
*      healthkit_clear - removes all spawned healthkits
*
*      Commands access level is ADMIN_CFG (falg "h") can be redefined (#define ACCESS_LEVEL)
*/

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>

#define ACCESS_LEVEL ADMIN_CFG
new CLASSNAME[] = "item_healthkit"

new FILE[96]

public plugin_init() {
   register_plugin("Healthkit", "0.1", "VEN")
   register_clcmd("healthkit_spawn", "cmd_healthkit_spawn", ACCESS_LEVEL, "[save]")
   register_concmd("healthkit_load", "cmd_healthkit_load", ACCESS_LEVEL, "<x> <y> <z>")
   register_concmd("healthkit_clear", "cmd_healthkit_clear", ACCESS_LEVEL)

   new configs_dir[64], map[32]
   get_configsdir(configs_dir, 63)
   get_mapname(map, 31)
   format(FILE, 95, "%s/maps/%s.cfg", configs_dir, map)
}

public plugin_precache() {
   precache_model("models/healthkit.mdl")
   precache_model("models/healthkitt.mdl")
   precache_sound("misc/healthpickup.wav")
}

public cmd_healthkit_spawn(id, level, cid) {
   if (!cmd_access(id, level, cid, 1))
      return PLUGIN_HANDLED

   new origin[3]
   get_user_origin(id, origin)
   healthkit_spawn(origin)

   new arg1[6]
   read_argv(1, arg1, 5)
   if (!equali(arg1, "save"))
      return PLUGIN_HANDLED

   new command[48]
   format(command, 47, "healthkit_load %d %d %d", origin[0], origin[1], origin[2])
   write_file(FILE, command)

   return PLUGIN_HANDLED
}

public cmd_healthkit_load(id, level, cid) {
   if (!cmd_access(id, level, cid, 4))
      return PLUGIN_HANDLED

   new arg1[8], arg2[8], arg3[8], origin[3]
   read_argv(1, arg1, 7)
   read_argv(2, arg2, 7)
   read_argv(3, arg3, 7)
   origin[0] = str_to_num(arg1)
   origin[1] = str_to_num(arg2)
   origin[2] = str_to_num(arg3)
   healthkit_spawn(origin)

   return PLUGIN_HANDLED
}

public cmd_healthkit_clear(id, level, cid) {
   if (!cmd_access(id, level, cid, 1))
      return PLUGIN_HANDLED

   new healthkit = -1
   while ((healthkit = find_ent_by_class(healthkit, CLASSNAME)))
      remove_entity(healthkit)

   return PLUGIN_HANDLED
}

healthkit_spawn(origin[3]) {
   new healthkit = create_entity(CLASSNAME)
   if (!healthkit)
      return

   new Float:vec[3]
   IVecFVec(origin, vec)
   entity_set_origin(healthkit, vec)
   DispatchSpawn(healthkit)
}


PLS aki nagyon ért angolul magyarázza el nekem hogy kell ezt telepiteni és használni a szerveren

THANK


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Healthkit
HozzászólásElküldve:2011.12.10. 21:45 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Idézet:
Commands:
healthkit_spawn [save] - spawns a healthkit at the origin of a player who typed that command
if "save" argument is specified then origin would be added to the end of the file
$configsdir/maps/<currentmap>.cfg (file would be created if it is not exists)
that would allow to spawn saved healthkits every specific map load
Note: to avoid error create $configsdir/maps folder if it is not exists.

healthkit_load <x> <y> <z> - spawns a healthkit at the specified origin

healthkit_clear - removes all spawned healthkits

Commands access level is ADMIN_CFG (falg "h") can be redefined (#define ACCESS_LEVEL)

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Healthkit
HozzászólásElküldve:2011.12.10. 21:47 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.26. 20:33
Hozzászólások:2105
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 33 alkalommal
nem értelek... :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Healthkit
HozzászólásElküldve:2011.12.10. 22:38 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott:2010.02.04. 19:12
Hozzászólások:3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
Idézet:
Parancsok:
healthkit_spawn [save] - Healthkit lerakás, ha utanairod a save-t elmenteni configs/maps mappába(akkoreznem:D)

healthkit_load <x> <y> <z> - healthkit betöltés xyz kordinátából

healthkit_clear - Összes healthkit megszüntetése

A parancsokhoz ADMIN_CFG (flag "h") jog szükséges (#define ACCESS_LEVEL <--Sma-ban állítható)

Valahogy így, nem biztos hogy jó, nem tudok angolul

_________________
http://www.ebateam.eu/


A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára Anonymous 2011.12.11. 09:02-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Healthkit
HozzászólásElküldve:2011.12.10. 23:05 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.17. 17:54
Hozzászólások:2350
Megköszönt másnak: 40 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
IrOn123 írta:
Idézet:
Parancsok:
healthkit_spawn [save] - Healthkit lerakás, ha utanairod a save-t elmenteni configs/maps mappába(ezt létre kell hoznod)

healthkit_load <x> <y> <z> - healthkit betöltés xyz kordinátából

healthkit_clear - Összes healthkit megszüntetése

A paracsancsokhoz ADMIN_CFG (flag "h") jog szükséges (#define ACCESS_LEVEL <--Sma-ban állítható)

Valahogy így, nem biztos hogy jó, nem tudok angolul


"(ezt létre kell hoznod)" Nem muszáj mert ha nincs,akkor magától létrehozza :D . A többi jó...


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára VirTuaL ~` 2011.12.11. 10:51-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Healthkit
HozzászólásElküldve:2011.12.11. 10:06 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott:2009.04.21. 09:33
Hozzászólások:3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
http://muszaly.hu/

virtualcfg írta:
IrOn123 írta:
Idézet:
Parancsok:
healthkit_spawn [save] - Healthkit lerakás, ha utanairod a save-t elmenteni configs/maps mappába(ezt létre kell hoznod)

healthkit_load <x> <y> <z> - healthkit betöltés xyz kordinátából

healthkit_clear - Összes healthkit megszüntetése

A paracsancsokhoz ADMIN_CFG (flag "h") jog szükséges (#define ACCESS_LEVEL <--Sma-ban állítható)

Valahogy így, nem biztos hogy jó, nem tudok angolul


"(ezt létre kell hoznod)" Nem muszály mert ha nincs,akkor magától létrehozza :D . A többi jó...

_________________
Kód:
I'm back

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Healthkit
HozzászólásElküldve:2011.12.11. 11:03 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott:2010.02.04. 19:12
Hozzászólások:3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
Nem lesz egy nyelvtan óra topik?

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [7 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 26 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole