hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 23:36



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 240 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 1 rejtett és 239 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 16 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Kés menü
HozzászólásElküldve: 2017.12.02. 20:42 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2017.07.14. 12:17
Hozzászólások: 208
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 22 alkalommal
Valaki ezt megcsinálná úgy, hogy az adott kést amit kiválaszt a játékos a megadott ölések után ne keljen fegyverre váltania majd vissza késre hanem magától le váltja a kést ha rá nyom az adott késre amit megszerzett és használni szeretne.
Előre is köszi!

_________________
~ Mondd ki amit ki akarsz mondani, tedd azt amihez kedved van, ne bánj meg semmit és ne hagyd hogy az emberek elgyengítsenek! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés menü
HozzászólásElküldve: 2017.12.02. 20:59 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.21. 15:51
Hozzászólások: 1109
Megköszönt másnak: 36 alkalommal
Megköszönték neki: 195 alkalommal
Sheriff Kapitány. írta:
Valaki ezt megcsinálná úgy, hogy az adott kést amit kiválaszt a játékos a megadott ölések után ne keljen fegyverre váltania majd vissza késre hanem magától le váltja a kést ha rá nyom az adott késre amit megszerzett és használni szeretne.
Előre is köszi!


Ha jól tudom a curweapon függvény nevét írd át erre:
  1. public client_PreThink()


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés menü
HozzászólásElküldve: 2017.12.02. 21:05 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2017.07.14. 12:17
Hozzászólások: 208
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 22 alkalommal
register_event("CurWeapon", "ecw", "be", "1=1")
Ez helyére: public client_PreThink() ezt? :D

_________________
~ Mondd ki amit ki akarsz mondani, tedd azt amihez kedved van, ne bánj meg semmit és ne hagyd hogy az emberek elgyengítsenek! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés menü
HozzászólásElküldve: 2017.12.02. 21:18 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.21. 15:51
Hozzászólások: 1109
Megköszönt másnak: 36 alkalommal
Megköszönték neki: 195 alkalommal
Sheriff Kapitány. írta:
register_event("CurWeapon", "ecw", "be", "1=1")
Ez helyére: public client_PreThink() ezt? :D


Az csak az előhívás.

Ezt keresd:
  1. public CurWeapon()


És írd át erre:
  1. public client_PreThink()


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés menü
HozzászólásElküldve: 2017.12.02. 21:22 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2017.07.14. 12:17
Hozzászólások: 208
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 22 alkalommal
Pika én nem találtam meg :)

_________________
~ Mondd ki amit ki akarsz mondani, tedd azt amihez kedved van, ne bánj meg semmit és ne hagyd hogy az emberek elgyengítsenek! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés menü
HozzászólásElküldve: 2017.12.02. 21:24 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.21. 15:51
Hozzászólások: 1109
Megköszönt másnak: 36 alkalommal
Megköszönték neki: 195 alkalommal
Sheriff Kapitány. írta:
Pika én nem találtam meg :)


Én néztem el bocsi.

ecw helyett prethink.

  1. public ecw(id)
  2. {
  3.     new fegyver = get_user_weapon(id)
  4.     if(kes[id] == 0 && fegyver == CSW_KNIFE)
  5.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_razer_alap_kes.mdl")
  6.     if(kes[id] == 1 && fegyver == CSW_KNIFE)
  7.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/razer_paintball/v_razer_un_kes2.mdl")  
  8.     if(kes[id] == 2 && fegyver == CSW_KNIFE)
  9.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/razer_paintball/v_razer_un_kes3.mdl")
  10.     if(kes[id] == 3 && fegyver == CSW_KNIFE)
  11.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/razer_paintball/v_razer_un_kes4.mdl")
  12.     if(kes[id] == 4 && fegyver == CSW_KNIFE)
  13.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/razer_paintball/v_razer_un_kes5.mdl")
  14.     if(kes[id] == 5 && fegyver == CSW_KNIFE)
  15.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/razer_paintball/v_razer_un_kes6.mdl")
  16.     if(kes[id] == 6 && fegyver == CSW_KNIFE)
  17.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/razer_paintball/v_razer_un_kes7.mdl")
  18.     if(kes[id] == 7 && fegyver == CSW_KNIFE)
  19.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/razer_paintball/v_razer_un_kes8.mdl")
  20. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés menü
HozzászólásElküldve: 2017.12.02. 21:27 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2017.07.14. 12:17
Hozzászólások: 208
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 22 alkalommal
Köszike :)
Azért néztem meg 100 x, hogy hol van :D

_________________
~ Mondd ki amit ki akarsz mondani, tedd azt amihez kedved van, ne bánj meg semmit és ne hagyd hogy az emberek elgyengítsenek! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés menü
HozzászólásElküldve: 2017.12.02. 22:11 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2017.07.14. 12:17
Hozzászólások: 208
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 22 alkalommal
Esetleg az megoldható lehet, hogy a Kés menüt T betűre hozza fel?
És, hogy a Tulajdonos tudjon magának addolni ölést?
Előre is köszönöm szépen, viszlát!

_________________
~ Mondd ki amit ki akarsz mondani, tedd azt amihez kedved van, ne bánj meg semmit és ne hagyd hogy az emberek elgyengítsenek! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés menü
HozzászólásElküldve: 2017.12.02. 22:19 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.21. 15:51
Hozzászólások: 1109
Megköszönt másnak: 36 alkalommal
Megköszönték neki: 195 alkalommal
Sheriff Kapitány. írta:
Esetleg az megoldható lehet, hogy a Kés menüt T betűre hozza fel?
És, hogy a Tulajdonos tudjon magának addolni ölést?
Előre is köszönöm szépen, viszlát!


T betű
  1. #include <engine>


  1. register_impulse(201, "fgv_neve");


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés menü
HozzászólásElküldve: 2017.12.02. 22:58 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2017.07.14. 12:17
Hozzászólások: 208
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 22 alkalommal
Köszi! :)

_________________
~ Mondd ki amit ki akarsz mondani, tedd azt amihez kedved van, ne bánj meg semmit és ne hagyd hogy az emberek elgyengítsenek! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 16 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 9 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole