hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.18. 14:18



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 130 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 130 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 22 hozzászólás ]  Oldal 1 2 3 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Nem válassza ki a skint
HozzászólásElküldve: 2018.04.03. 17:58 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2018.02.01. 16:27
Hozzászólások: 225
Megköszönt másnak: 14 alkalommal
Megköszönték neki: 18 alkalommal
Helló.

Nem tudok rájönni hogy ebben hol a hiba, nem rakja rá a skint az adott fegyverre.
Valaki tudna segíteni ?. Előre is köszönöm! :)


  1. new ak47[2][33]
  2. new ak47skin[33]


  1. public plugin_precache() {
  2.  
  3.     precache_model("models/r!vals_furien/ak47/v_ak471.mdl")
  4.         precache_model("models/r!vals_furien/ak47/p_ak471.mdl")
  5. }
  6.  
  7. public Event_Change_Weapon(id)
  8. {
  9.     new fgy = get_user_weapon(id)
  10.    
  11.     if(ak47skin[id] == 1 && fgy == CSW_AK47)
  12.     {
  13.            set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/r!vals_furien/ak47/v_ak471.mdl")
  14.                 set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/r!vals_furien/ak47/p_ak471.mdl")
  15.     }
  16. }


  1. public Skinek(id)
  2. {
  3.     new focim[121]
  4.     formatex(focim, charsmax(focim), "Skinek")
  5.     new menu = menu_create(focim, "skinek_handler")
  6.        
  7.     if(ak47[1][id] >= 1){  
  8.     formatex(focim, charsmax(focim), "\d- \r| \ySTG-44 | AK47 \r| \d- \d(\r%d \dDARAB\d)", ak47[1][id])
  9.     menu_additem(menu, focim, "1",0)
  10.     }
  11.    
  12.     menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  13.     menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés")
  14.  
  15.     menu_display(id, menu, 0)  
  16.     return PLUGIN_HANDLED
  17.     }
  18.  
  19. public skinek_handler(id, menu, item){
  20.     if(item == MENU_EXIT)
  21.     {
  22.         menu_destroy(menu);
  23.         return;
  24.     }
  25.    
  26.     new data[9], szName[64];
  27.     new access, callback;
  28.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  29.     new key = str_to_num(data);
  30.    
  31.     switch(key)
  32.     {
  33.         case 1:{
  34.             ak47skin[id] = 1
  35.             ColorChat(id, GREEN, "[r!vals. ~TeaM] ^1Sikeresen kiválasztottad a(z) ^4STG-44 | AK47 ^1skinedet!")
  36.                }
  37.        }
  38. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Nem válassza ki a skint
HozzászólásElküldve: 2018.04.03. 18:12 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2018.02.01. 16:27
Hozzászólások: 225
Megköszönt másnak: 14 alkalommal
Megköszönték neki: 18 alkalommal
Most legyetek okosak, ne akkor amikor nem kell :lol:


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Nem válassza ki a skint
HozzászólásElküldve: 2018.04.03. 18:30 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.06. 14:20
Hozzászólások: 964
Megköszönt másnak: 102 alkalommal
Megköszönték neki: 134 alkalommal
Tomii írta:
Most legyetek okosak, ne akkor amikor nem kell :lol:

Try:

  1. if(ak47[id] == 1 && fgy == CSW_AK47)
  2.     {


-->
Ha többdimenziós változóba csinálod akkor adjunk már 1 értéket is neki 0 / 1 | [0] / [1]
  1. if(ak47[1][id] == 1 && fgy == CSW_AK47)
  2.     {


  1. ak47skin[id] = 1


-->
  1. ak47skin[1][id] = 1



vagy mi van? miért 1 sima + 1 többdimenziós változó? :o eskü nem értem.

_________________
 ! Moderátori megjegyzés (kiki):
Kérlek csekkold az aláírásra vonatkozó szabályokat!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Nem válassza ki a skint
HozzászólásElküldve: 2018.04.03. 18:36 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2018.02.01. 16:27
Hozzászólások: 225
Megköszönt másnak: 14 alkalommal
Megköszönték neki: 18 alkalommal
The Peace írta:
Tomii írta:
Most legyetek okosak, ne akkor amikor nem kell :lol:

Try:

  1. if(ak47[id] == 1 && fgy == CSW_AK47)
  2.     {


-->
Ha többdimenziós változóba csinálod akkor adjunk már 1 értéket is neki 0 / 1 | [0] / [1]
  1. if(ak47[1][id] == 1 && fgy == CSW_AK47)
  2.     {


  1. ak47skin[id] = 1


-->
  1. ak47skin[1][id] = 1



vagy mi van? miért 1 sima + 1 többdimenziós változó? :o eskü nem értem.



Köszönöm, de ezt így hibának dobja.

if(ak47skin[1][id] == 1 && fgy == CSW_AK47)

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2013 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Error: Expected token: ")", but found "[" on line 68
Error: Invalid expression, assumed zero on line 68
Warning: Expression has no effect on line 68
Error: Expected token: ";", but found "]" on line 68
Error: Too many error messages on one line on line 68

Compilation aborted.
4 Errors.
Could not locate output file C:\Users\Tomi\Desktop\furien_menu.amx (compile failed).


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Nem válassza ki a skint
HozzászólásElküldve: 2018.04.03. 18:37 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.21. 00:49
Hozzászólások: 178
Megköszönt másnak: 23 alkalommal
Megköszönték neki: 20 alkalommal
v_ modelt lecseréli, vagy azt sem?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Nem válassza ki a skint
HozzászólásElküldve: 2018.04.03. 18:38 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2018.02.01. 16:27
Hozzászólások: 225
Megköszönt másnak: 14 alkalommal
Megköszönték neki: 18 alkalommal
V!RUSHĐ írta:
v_ modelt lecseréli, vagy azt sem?


Azt sem.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Nem válassza ki a skint
HozzászólásElküldve: 2018.04.03. 18:40 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.06. 14:20
Hozzászólások: 964
Megköszönt másnak: 102 alkalommal
Megköszönték neki: 134 alkalommal
Tomii írta:
V!RUSHĐ írta:
v_ modelt lecseréli, vagy azt sem?


Azt sem.

  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5.  
  6. #define PLUGIN "New Plug-In"
  7. #define VERSION "1.0"
  8. #define AUTHOR "author"
  9.  
  10. new ak47[2][33]
  11.  
  12. public plugin_init() {
  13.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  14.     register_event( "CurWeapon", "Event_Change_Weapon", "be", "1=1" )
  15.     // Add your code here...
  16. }
  17. public plugin_precache() {
  18.  
  19.     precache_model("models/r!vals_furien/ak47/v_ak471.mdl")
  20.         precache_model("models/r!vals_furien/ak47/p_ak471.mdl")
  21. }
  22.  
  23. public Event_Change_Weapon(id)
  24. {
  25.     new fgy = get_user_weapon(id)
  26.    
  27.     if(ak47[0][id] == 1 && fgy == CSW_AK47)
  28.     {
  29.            set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/r!vals_furien/ak47/v_ak471.mdl")
  30.                 set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/r!vals_furien/ak47/p_ak471.mdl")
  31.     }
  32. }
  33. public Skinek(id)
  34. {
  35.     new focim[121]
  36.     formatex(focim, charsmax(focim), "Skinek")
  37.     new menu = menu_create(focim, "skinek_handler")
  38.        
  39.     if(ak47[0][id] >= 1){  
  40.     formatex(focim, charsmax(focim), "\d- \r| \ySTG-44 | AK47 \r| \d- \d(\r%d \dDARAB\d)", ak47[0][id])
  41.     menu_additem(menu, focim, "1",0)
  42.     }
  43.    
  44.     menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  45.     menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés")
  46.  
  47.     menu_display(id, menu, 0)  
  48.     return PLUGIN_HANDLED
  49.     }
  50.  
  51. public skinek_handler(id, menu, item){
  52.     if(item == MENU_EXIT)
  53.     {
  54.         menu_destroy(menu);
  55.         return;
  56.     }
  57.    
  58.     new data[9], szName[64];
  59.     new access, callback;
  60.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  61.     new key = str_to_num(data);
  62.    
  63.     switch(key)
  64.     {
  65.         case 1:{
  66.             ak47[0][id] = 1
  67.             ColorChat(id, GREEN, "[r!vals. ~TeaM] ^1Sikeresen kiválasztottad a(z) ^4STG-44 | AK47 ^1skinedet!")
  68.                }
  69.        }
  70. }


talán?

_________________
 ! Moderátori megjegyzés (kiki):
Kérlek csekkold az aláírásra vonatkozó szabályokat!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Nem válassza ki a skint
HozzászólásElküldve: 2018.04.03. 18:43 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.21. 00:49
Hozzászólások: 178
Megköszönt másnak: 23 alkalommal
Megköszönték neki: 20 alkalommal
The Peace írta:
Tomii írta:
V!RUSHĐ írta:
v_ modelt lecseréli, vagy azt sem?


Azt sem.

  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5.  
  6. #define PLUGIN "New Plug-In"
  7. #define VERSION "1.0"
  8. #define AUTHOR "author"
  9.  
  10. new ak47[2][33]
  11.  
  12. public plugin_init() {
  13.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  14.     register_event( "CurWeapon", "Event_Change_Weapon", "be", "1=1" )
  15.     // Add your code here...
  16. }
  17. public plugin_precache() {
  18.  
  19.     precache_model("models/r!vals_furien/ak47/v_ak471.mdl")
  20.         precache_model("models/r!vals_furien/ak47/p_ak471.mdl")
  21. }
  22.  
  23. public Event_Change_Weapon(id)
  24. {
  25.     new fgy = get_user_weapon(id)
  26.    
  27.     if(ak47[0][id] == 1 && fgy == CSW_AK47)
  28.     {
  29.            set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/r!vals_furien/ak47/v_ak471.mdl")
  30.                 set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/r!vals_furien/ak47/p_ak471.mdl")
  31.     }
  32. }
  33. public Skinek(id)
  34. {
  35.     new focim[121]
  36.     formatex(focim, charsmax(focim), "Skinek")
  37.     new menu = menu_create(focim, "skinek_handler")
  38.        
  39.     if(ak47[0][id] >= 1){  
  40.     formatex(focim, charsmax(focim), "\d- \r| \ySTG-44 | AK47 \r| \d- \d(\r%d \dDARAB\d)", ak47[0][id])
  41.     menu_additem(menu, focim, "1",0)
  42.     }
  43.    
  44.     menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  45.     menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés")
  46.  
  47.     menu_display(id, menu, 0)  
  48.     return PLUGIN_HANDLED
  49.     }
  50.  
  51. public skinek_handler(id, menu, item){
  52.     if(item == MENU_EXIT)
  53.     {
  54.         menu_destroy(menu);
  55.         return;
  56.     }
  57.    
  58.     new data[9], szName[64];
  59.     new access, callback;
  60.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  61.     new key = str_to_num(data);
  62.    
  63.     switch(key)
  64.     {
  65.         case 1:{
  66.             ak47[0][id] = 1
  67.             ColorChat(id, GREEN, "[r!vals. ~TeaM] ^1Sikeresen kiválasztottad a(z) ^4STG-44 | AK47 ^1skinedet!")
  68.                }
  69.        }
  70. }


talán?


Igy akkor is rajta lesz a skin ha nem szerelte fel, elég ha csak megvan neki...


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Nem válassza ki a skint
HozzászólásElküldve: 2018.04.03. 18:47 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2018.02.01. 16:27
Hozzászólások: 225
Megköszönt másnak: 14 alkalommal
Megköszönték neki: 18 alkalommal
The Peace írta:
Tomii írta:
V!RUSHĐ írta:
v_ modelt lecseréli, vagy azt sem?


Azt sem.

  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5.  
  6. #define PLUGIN "New Plug-In"
  7. #define VERSION "1.0"
  8. #define AUTHOR "author"
  9.  
  10. new ak47[2][33]
  11.  
  12. public plugin_init() {
  13.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  14.     register_event( "CurWeapon", "Event_Change_Weapon", "be", "1=1" )
  15.     // Add your code here...
  16. }
  17. public plugin_precache() {
  18.  
  19.     precache_model("models/r!vals_furien/ak47/v_ak471.mdl")
  20.         precache_model("models/r!vals_furien/ak47/p_ak471.mdl")
  21. }
  22.  
  23. public Event_Change_Weapon(id)
  24. {
  25.     new fgy = get_user_weapon(id)
  26.    
  27.     if(ak47[0][id] == 1 && fgy == CSW_AK47)
  28.     {
  29.            set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/r!vals_furien/ak47/v_ak471.mdl")
  30.                 set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/r!vals_furien/ak47/p_ak471.mdl")
  31.     }
  32. }
  33. public Skinek(id)
  34. {
  35.     new focim[121]
  36.     formatex(focim, charsmax(focim), "Skinek")
  37.     new menu = menu_create(focim, "skinek_handler")
  38.        
  39.     if(ak47[0][id] >= 1){  
  40.     formatex(focim, charsmax(focim), "\d- \r| \ySTG-44 | AK47 \r| \d- \d(\r%d \dDARAB\d)", ak47[0][id])
  41.     menu_additem(menu, focim, "1",0)
  42.     }
  43.    
  44.     menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  45.     menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés")
  46.  
  47.     menu_display(id, menu, 0)  
  48.     return PLUGIN_HANDLED
  49.     }
  50.  
  51. public skinek_handler(id, menu, item){
  52.     if(item == MENU_EXIT)
  53.     {
  54.         menu_destroy(menu);
  55.         return;
  56.     }
  57.    
  58.     new data[9], szName[64];
  59.     new access, callback;
  60.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  61.     new key = str_to_num(data);
  62.    
  63.     switch(key)
  64.     {
  65.         case 1:{
  66.             ak47[0][id] = 1
  67.             ColorChat(id, GREEN, "[r!vals. ~TeaM] ^1Sikeresen kiválasztottad a(z) ^4STG-44 | AK47 ^1skinedet!")
  68.                }
  69.        }
  70. }


talán?


Lefordul, de sajnos nem megy :(


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Nem válassza ki a skint
HozzászólásElküldve: 2018.04.03. 18:47 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2018.02.01. 16:27
Hozzászólások: 225
Megköszönt másnak: 14 alkalommal
Megköszönték neki: 18 alkalommal
The Peace írta:
Tomii írta:
V!RUSHĐ írta:
v_ modelt lecseréli, vagy azt sem?


Azt sem.

  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5.  
  6. #define PLUGIN "New Plug-In"
  7. #define VERSION "1.0"
  8. #define AUTHOR "author"
  9.  
  10. new ak47[2][33]
  11.  
  12. public plugin_init() {
  13.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  14.     register_event( "CurWeapon", "Event_Change_Weapon", "be", "1=1" )
  15.     // Add your code here...
  16. }
  17. public plugin_precache() {
  18.  
  19.     precache_model("models/r!vals_furien/ak47/v_ak471.mdl")
  20.         precache_model("models/r!vals_furien/ak47/p_ak471.mdl")
  21. }
  22.  
  23. public Event_Change_Weapon(id)
  24. {
  25.     new fgy = get_user_weapon(id)
  26.    
  27.     if(ak47[0][id] == 1 && fgy == CSW_AK47)
  28.     {
  29.            set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/r!vals_furien/ak47/v_ak471.mdl")
  30.                 set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/r!vals_furien/ak47/p_ak471.mdl")
  31.     }
  32. }
  33. public Skinek(id)
  34. {
  35.     new focim[121]
  36.     formatex(focim, charsmax(focim), "Skinek")
  37.     new menu = menu_create(focim, "skinek_handler")
  38.        
  39.     if(ak47[0][id] >= 1){  
  40.     formatex(focim, charsmax(focim), "\d- \r| \ySTG-44 | AK47 \r| \d- \d(\r%d \dDARAB\d)", ak47[0][id])
  41.     menu_additem(menu, focim, "1",0)
  42.     }
  43.    
  44.     menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  45.     menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés")
  46.  
  47.     menu_display(id, menu, 0)  
  48.     return PLUGIN_HANDLED
  49.     }
  50.  
  51. public skinek_handler(id, menu, item){
  52.     if(item == MENU_EXIT)
  53.     {
  54.         menu_destroy(menu);
  55.         return;
  56.     }
  57.    
  58.     new data[9], szName[64];
  59.     new access, callback;
  60.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  61.     new key = str_to_num(data);
  62.    
  63.     switch(key)
  64.     {
  65.         case 1:{
  66.             ak47[0][id] = 1
  67.             ColorChat(id, GREEN, "[r!vals. ~TeaM] ^1Sikeresen kiválasztottad a(z) ^4STG-44 | AK47 ^1skinedet!")
  68.                }
  69.        }
  70. }


talán?


Upsz, nem akartam 2x posztolni...


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 22 hozzászólás ]  Oldal 1 2 3 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 14 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole