hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.28. 16:40



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 527 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 527 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Fegyvermenü
HozzászólásElküldve: 2018.08.15. 19:57 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2015.10.21. 11:59
Hozzászólások: 39
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Sziasztok régen tudtam de már elfelejtettem,hogyan is kell mondjuk egy fegyvermenünek színezni a HUD-ját?
Pl.: (piros)M4A1(piros)Csomag.
válaszokat előre is köszönöm.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü
HozzászólásElküldve: 2018.08.15. 19:59 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2017.04.30. 17:21
Hozzászólások: 286
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 66 alkalommal
hopszegysor írta:
Sziasztok régen tudtam de már elfelejtettem,hogyan is kell mondjuk egy fegyvermenünek színezni a HUD-ját?
Pl.: (piros)M4A1(piros)Csomag.
válaszokat előre is köszönöm.

\r - piros
\y - sárga
\d - szürke
\w - fehér


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü
HozzászólásElküldve: 2018.08.15. 20:07 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2015.10.21. 11:59
Hozzászólások: 39
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
aarpi. írta:
hopszegysor írta:
Sziasztok régen tudtam de már elfelejtettem,hogyan is kell mondjuk egy fegyvermenünek színezni a HUD-ját?
Pl.: (piros)M4A1(piros)Csomag.
válaszokat előre is köszönöm.

\r - piros
\y - sárga
\d - szürke
\w - fehér

az oké de kell elé kapcsos zárójel vagy akármi? és hogyan zárom?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü
HozzászólásElküldve: 2018.08.15. 20:08 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2018.01.28. 19:04
Hozzászólások: 135
Megköszönt másnak: 15 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
hopszegysor írta:
aarpi. írta:
hopszegysor írta:
Sziasztok régen tudtam de már elfelejtettem,hogyan is kell mondjuk egy fegyvermenünek színezni a HUD-ját?
Pl.: (piros)M4A1(piros)Csomag.
válaszokat előre is köszönöm.

\r - piros
\y - sárga
\d - szürke
\w - fehér

az oké de kell elé kapcsos zárójel vagy akármi? és hogyan zárom?


Csak simán beírod a színkódot pl.
\wM4A1 \rCsomag \y[1000$]

_________________
[ MasterGaming ]

[ TS3 -- Discord ]
[ FB Oldal -- FB Csoport ]

[ CS1.6 Szerverek ]

Hamarosan


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü
HozzászólásElküldve: 2018.08.15. 20:14 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2015.10.21. 11:59
Hozzászólások: 39
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
És azt,hogyan tudom meg oldani,hogy mondjuk a fegyver menü tetején ki írja a pontos időt?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü
HozzászólásElküldve: 2018.08.17. 05:35 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2016.06.13. 14:05
Hozzászólások: 144
Megköszönt másnak: 20 alkalommal
Megköszönték neki: 10 alkalommal
hopszegysor írta:
És azt,hogyan tudom meg oldani,hogy mondjuk a fegyver menü tetején ki írja a pontos időt?


get_time("%H:%M:%S", pontosido, 63);

Pontos idő : %s, pontosido

_________________
(Zeus)Pogibanane :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü
HozzászólásElküldve: 2018.08.19. 11:52 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2015.10.21. 11:59
Hozzászólások: 39
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Ebbe bele tudod írni nekem pls? :)
Kód:
#include < amxmodx >
#include < amxmisc >
#include < fun >
#include < fakemeta >
#include < cstrike >
#include < hamsandwich >

#pragma semicolon       1

#define VERSION       "0.0.1"

#define Max_Players      32

#define OFFSET_PRIMARYWEAPON    116
#define OFFSET_C4_SLOT       372

#define Weapon_Menu_Name   "Fegyver Csomagok"

#define Next_Button      "KövetkezĹ‘"
#define Back_Button      "Vissza"
#define Exit_Button      "KilĂ©pĂ©s"

#define Money_Hud      ( 1 << 5 )

new g_iWPCT;
new g_iWPTE;

new pCvarMaxCTWps;
new pCvarMaxTEWps;

new pCvarWPBlock;

new pCvarFlash;
new pCvarHe;
new pCvarSmoke;

new pCvarKevlar;
new pCvarDefuser;

new pCvarPrefix;
new pCvarMoney;
new pCvarBlockBuy;
new pCvarUnAmmo;

new const g_szMessages [ ] [ ] =
{
   "",
   "CsapatonkĂ©nt csak kĂ©t ember AWP-zhet!",
   "^3%s^1 WP^4 csak^1 4v4-tĹ‘l használhatĂł!",
   "A vásárlás letĂ­ltva!",
   "Te már választottál fegyvert!"
};

new const g_szWeaponMenuNames [ ] [ ] =  {
   
   "M4A1 Csomag",
   "AK47 Csomag",
   "AWP Csomag",
   "M249 Csomag",
   "AUG Csomag",
   "Famas Csomag",
   "Galil Csomag",
   "MP5 Csomag",
   "XM1014 Csomag",
   "M3 Csomag",
   "Scout Csomag"
};

new const g_szWeaponsName [ ] [ ] = {
   
   "weapon_m4a1",
   "weapon_ak47",
   "weapon_awp",
   "weapon_m249",
   "weapon_aug",
   "weapon_famas",
   "weapon_galil",
   "weapon_mp5navy",
   "weapon_xm1014",
   "weapon_m3",
   "weapon_scout"
};

new const g_szPistolName [ ] = "weapon_deagle";

const DoNotReload = ( ( 1 << CSW_HEGRENADE ) | ( 1 << CSW_SMOKEGRENADE ) | ( 1 << CSW_FLASHBANG ) | ( 1 << CSW_KNIFE ) | ( 1 << CSW_C4 ) );
new const maxAmmo[ 31 ] = {
   
   0,
   52,
   0,
   90,
   1,
   32,
   1,
   100,
   90,
   1,
   120,
   100,
   100,
   90,
   90,
   90,
   100,
   120,
   30,
   120,
   200,
   32,
   90,
   120,
   90,
   2,
   35,
   90,
   90,
   0,
   100
};

new g_szBuyCommands[  ][  ] =
{
   "usp", "glock", "deagle", "p228", "elites", "fn57", "m3", "xm1014", "mp5", "tmp", "p90", "mac10", "ump45", "ak47",
   "galil", "famas", "sg552", "m4a1", "aug", "scout", "awp", "g3sg1", "sg550", "m249", "vest", "vesthelm", "flash", "hegren",
   "sgren", "defuser", "nvgs", "shield", "primammo", "secammo", "km45", "9x19mm", "nighthawk", "228compact", "12gauge",
   "autoshotgun", "smg", "mp", "c90", "cv47", "defender", "clarion", "krieg552", "bullpup", "magnum", "d3au1", "krieg550",
   "buyammo1", "buyammo2"
};

new const g_szMenuCommands[  ] [  ] =
{
   "fegyo",
   "say fegyo",
   "say_team fegyo",
   
   "fegyver",
   "say fegyver",
   "say_team fegyver",
   
   "say /fegyo",
   "say_team /fegyo",
   
   "say /fegyver",
   "say_team /fegyver"

};

new g_szChatPrefix[ 64 ];
new g_msgHideWeapon;
new g_bHasWeapon[ Max_Players ];

public plugin_init ( ) {
   
   register_plugin( "Advanced Weapon Menu", VERSION, "#YouCantStopMe" );
   
   RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "func_OpenWeaponMenu", 1 );
      
   pCvarMaxCTWps    = register_cvar( "awm_max_ct_awp",    "2" ); // Ct-nél 2 AWP-s lehet.
   pCvarMaxTEWps   = register_cvar( "awm_max_te_awp",    "2" ); // Terroristáknál 2 AWP-s lehet.
   
   pCvarWPBlock   = register_cvar( "awm_allow_wp_player",    "4" ); // Ha mindkét csapatban van 4-4 játékos akkor engedi az AWP-t
   
   pCvarFlash   = register_cvar( "awm_give_flash",    "2" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e füst gránátot. ( 0 = Nem ad ) Alap: 2 Flash gránát
   pCvarHe      = register_cvar( "awm_give_he",       "1" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e füst gránátot. ( 0 = Nem ad ) Alap: 1 Robanó gránát
   pCvarSmoke   = register_cvar( "awm_give_smoke",    "0" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e füst gránátot. ( 0 = Nem ad )
   
   pCvarKevlar   = register_cvar( "awm_give_kevlar",   "2" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e kevlárt. ( 0 = Nem Ad ) Alap: 2 ( Kevlár + Sisak )
   pCvarDefuser    = register_cvar( "awm_give_defuser",   "1" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e defusert. ( 0 = Nem Ad )
   
   pCvarUnAmmo   = register_cvar( "awm_unlimited_ammo",   "1" ); // Itt tudod beállítani ,hogy elfoggyon-e a tár vagy ne. Alap: 1 ( Tehát nem fogy el a tár )
   
   pCvarBlockBuy   = register_cvar( "awm_block_buy",   "1" ); // Itt tudod beállítani ,hogy tiltsa-e a vásárlást vagy ne. Alap 1 ( Tehát tiltva van ) ( 0 = Nincs tiltva )
   pCvarMoney   = register_cvar( "awm_set_money",   "0" ); // Itt tudod beállítani ,hogy mennyi pénze legyen a játékosoknak. ( 0 = Nincs , eltűnik a hudról is ) Alap: 0
   pCvarPrefix    = register_cvar( "awm_prefix",       "SzerverPrefix" ); // Itt tudod beállítani, hogy mi legyen a Fegyvermenü prefix-je.
   
   g_msgHideWeapon = get_user_msgid( "HideWeapon" );
   
   for( new i = 0; i < sizeof( g_szBuyCommands ); i++ )
      register_clcmd( g_szBuyCommands[ i ], "cmd_BlockBuy" );
   
   for( new i = 0; i < sizeof( g_szMenuCommands ); i++ )
      register_clcmd( g_szMenuCommands[ i ], "cmd_ShowWeaponMenu" );
   
   register_event( "ResetHUD", "onResetHUD", "b" );
   register_event( "CurWeapon", "eCurWeapon", "be", "1=1" );
   
   register_message( g_msgHideWeapon, "msgHideWeapon" );
   
   register_logevent( "eRoundEnd", 2, "1=Round_End" );
}

public client_connect( iClient ) {
   
   g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
}

public client_disconnect( iClient ) {
   
   g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
}

public cmd_ShowWeaponMenu( iClient ) {
   
   switch( g_bHasWeapon[ iClient ] ) {
      
      case true:
      {
         get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
         ColorChat( iClient, "^3%s %s" , g_szChatPrefix, g_szMessages[ 4 ] );
         
         return PLUGIN_HANDLED;
      }
      case false:    func_OpenWeaponMenu( iClient );
   }
   return PLUGIN_HANDLED;
}

public cmd_BlockBuy( iClient ) {
   
   if( !get_pcvar_num( pCvarBlockBuy ) )
      return PLUGIN_CONTINUE;
   
   get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
   ColorChat( iClient,  "^3%s %s" , g_szChatPrefix, g_szMessages[ 3 ] );
   return PLUGIN_HANDLED;
}

public eCurWeapon( iClient ) {
   
   if( get_pcvar_num( pCvarUnAmmo ) ) {
      
      if( is_user_alive( iClient ) ) {
         
         new weapon = read_data( 2 );
         if( !( DoNotReload & ( 1 << weapon ) ) ) {
         
            cs_set_user_bpammo( iClient, weapon, maxAmmo[ weapon ] );
         }
      }
   }
}

public onResetHUD( iClient ) {
   
   if( !get_pcvar_num( pCvarMoney ) ) {
      
      message_begin( MSG_ONE, g_msgHideWeapon, _, iClient );
      write_byte( Money_Hud );
      message_end( );
   }
}

public msgHideWeapon( ) {
   
   if( !get_pcvar_num( pCvarMoney ) ) {
      
      set_msg_arg_int( 1, ARG_BYTE, get_msg_arg_int( 1 ) | Money_Hud );
   }
}

public eRoundEnd ( ) {
   
   g_iWPCT = 0;
   g_iWPTE = 0;
}

public func_OpenWeaponMenu ( iClient ) {
   
   if( !is_user_alive( iClient ) )
      return;
      
   cs_set_user_money( iClient, get_pcvar_num( pCvarMoney ) );
   
   get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
   
   g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
   
   new szMenuTitle[ 121 ];
   new szMenuItem[ 121 ];
   
   format( szMenuTitle, charsmax( szMenuTitle ), "\r%s^n\w%s", g_szChatPrefix, Weapon_Menu_Name );

   StripUserWeapons( iClient );
   new menu = menu_create( szMenuTitle, "func_OpenWeaponMenu_handler" );
   
   for( new i = 0; i < sizeof( g_szWeaponMenuNames ); i++ ) {
      
      if( i != 2 ) {
         
         format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\w%s", g_szWeaponMenuNames[ i ] );
      }
      else {
         switch( get_user_team( iClient ) )
         {
            case 1: format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\w%s \y[ElsĹ‘ %d embernek]", g_szWeaponMenuNames[ i ], get_pcvar_num( pCvarMaxTEWps ) );
            case 2: format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\w%s \y[ElsĹ‘ %d embernek]", g_szWeaponMenuNames[ i ], get_pcvar_num( pCvarMaxCTWps ) );
            default: continue;
         }
      }
      
      menu_additem( menu, szMenuItem, _, 0 );
   }
   
   menu_setprop( menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL );
   menu_setprop( menu, MPROP_BACKNAME, Back_Button );
   menu_setprop( menu, MPROP_NEXTNAME, Next_Button );
   menu_setprop( menu, MPROP_EXITNAME, Exit_Button );
   menu_display( iClient, menu );
}

public func_OpenWeaponMenu_handler( iClient, iMenu, iItem ) {
   
   if( iItem == MENU_EXIT ) {
      
      menu_destroy( iMenu );
      return PLUGIN_HANDLED;
   }
   
   new data[ 6 ], szName[ 64 ];
   new access, callback;
   menu_item_getinfo( iMenu, iItem, access, data, charsmax( data ), szName, charsmax( szName ), callback );
   
   get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
   
   if( iItem != 2 ) {
      
      give_item( iClient, g_szWeaponsName[ iItem ] );
      give_item( iClient, g_szPistolName );
      
      ColorChat( iClient,  "^3%s^1 Te az ^4%s^1 csomagot választottad!", g_szChatPrefix ,g_szWeaponMenuNames[ iItem ] );
   }
   else {
      
      new iTeams[ CsTeams ];
      GetPlayerCount( iTeams );
      
      if( iTeams[ CS_TEAM_T ] < get_pcvar_num( pCvarWPBlock )
      || iTeams[ CS_TEAM_CT ] < get_pcvar_num( pCvarWPBlock ) ) {
         
         ColorChat( iClient,  g_szMessages[ 2 ], g_szChatPrefix );
         func_OpenWeaponMenu( iClient );
         
         return PLUGIN_HANDLED;
      }
      
      new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team( iClient );
      if( userTeam == CS_TEAM_CT ) {
         
         if( g_iWPCT < get_pcvar_num( pCvarMaxCTWps ) ) {
            
            give_item( iClient, g_szWeaponsName[ iItem ] );
            give_item( iClient, g_szPistolName );
            
            ColorChat( iClient, "^3%s^1 Te az ^4%s^1 csomagot választottad!", g_szChatPrefix, g_szWeaponMenuNames[ iItem ] );
            g_iWPCT++;
         }
         else {
            
            client_print( iClient, print_center, g_szMessages[ 1 ] );
            func_OpenWeaponMenu ( iClient );
            
            return PLUGIN_HANDLED;
         }
      }
      
      if( userTeam == CS_TEAM_T ) {
         
         if( g_iWPTE < get_pcvar_num( pCvarMaxTEWps ) ) {
            
            
            give_item( iClient, g_szWeaponsName[ iItem ] );
            give_item( iClient, g_szPistolName );
            
            ColorChat( iClient,  "^3%s^1 Te az ^4%s^1 csomagot választottad!", g_szChatPrefix, g_szWeaponMenuNames[ iItem ] );
            g_iWPTE++;
         }
         else {
            
            client_print( iClient, print_center, g_szMessages[ 1 ] );
            func_OpenWeaponMenu( iClient );
            
            return PLUGIN_HANDLED;
         }
      }
   }
   
   give_item( iClient, "weapon_knife" );
   give_player_stuff( iClient );
      
   menu_destroy( iMenu );
   return PLUGIN_HANDLED;
}

GetPlayerCount( iTeamPlayers[ CsTeams ] ) {
   
   new iPlayers[ 32 ] , iPlayerCount;
   
   get_players( iPlayers , iPlayerCount );
   
   for ( new i = 0 ; i < iPlayerCount ; i++ )
      iTeamPlayers[ cs_get_user_team( iPlayers[ i ] ) ]++;


stock give_player_stuff( iClient ) {
   
   if( get_pcvar_num( pCvarFlash ) ) {
      
      give_item( iClient, "weapon_flashbang" );
      cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_FLASHBANG, get_pcvar_num( pCvarFlash ) );
   }
   
   if( get_pcvar_num( pCvarHe ) ) {
      
      give_item( iClient, "weapon_hegrenade" );
      cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_HEGRENADE, get_pcvar_num( pCvarHe ) );
   }
   
   if( get_pcvar_num( pCvarSmoke ) ) {
      
      give_item( iClient, "weapon_smokegrenade" );
      cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_SMOKEGRENADE, get_pcvar_num( pCvarSmoke ) );
   }
   
   if( get_pcvar_num( pCvarKevlar ) ) {
      
      switch( get_pcvar_num( pCvarKevlar ) ) {
         
         case 1: give_item( iClient, "item_kevlar" );
         case 2:   give_item( iClient, "item_assaultsuit" );
         default: return PLUGIN_CONTINUE;
      }
   }
   
   if( get_pcvar_num( pCvarDefuser ) ) {
      
      give_item( iClient, "item_thighpack" );
   }
   
   if( !get_pcvar_num( pCvarUnAmmo ) ) {
      
      new weapons[ 32 ];
      new weaponsnum;
      get_user_weapons( iClient, weapons, weaponsnum );
      for( new i = 0; i < weaponsnum; i++ )
         if( is_user_alive( iClient ) )
            if( maxAmmo[ weapons[ i ] ] > 0 )
               cs_set_user_bpammo( iClient, weapons[ i ], maxAmmo[ weapons[ i ] ] );
   }
   
   g_bHasWeapon[ iClient ] = true;
   return PLUGIN_CONTINUE;
}


//Stolen from CSDM Weapon Menu
stock StripUserWeapons( iClient ) {
   
   new iC4Ent = get_pdata_cbase( iClient, OFFSET_C4_SLOT );
   
   if( iC4Ent > 0 ) {
      
      set_pdata_cbase( iClient, OFFSET_C4_SLOT, FM_NULLENT );
   }
   
   strip_user_weapons( iClient );
   set_pdata_int( iClient, OFFSET_PRIMARYWEAPON, 0 );
   
   if( iC4Ent > 0 )  {
      
      set_pev( iClient, pev_weapons, pev( iClient, pev_weapons ) | ( 1 << CSW_C4 ) );
      set_pdata_cbase( iClient, OFFSET_C4_SLOT, iC4Ent );
      
      cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_C4, 1 );
      cs_set_user_plant( iClient, 1 );
   }
   
   return PLUGIN_HANDLED;
}

stock ColorChat( iClient, const input[], any:...)
{
   new count = 1, players[ 32 ];
   static msg[ 191 ];
   vformat( msg, 190, input, 3 );
   
   replace_all( msg, 190, "^x01" , "^1");
   replace_all( msg, 190, "^x03" , "^3");
   replace_all( msg, 190, "^x04" , "^4");
   
   if ( iClient )    players[ 0 ] = iClient; else get_players( players , count , "ch" );
   {
      for ( new i = 0; i < count; i++ )
      {
         if ( is_user_connected( players[ i ] ) )
         {
            message_begin( MSG_ONE_UNRELIABLE , get_user_msgid( "SayText" ), _, players[ i ] );
            write_byte( players[ i ] );
            write_string( msg );
            message_end(  );
         }
      }
   }



Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü
HozzászólásElküldve: 2018.08.20. 14:06 
Offline
Fórum Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2012.07.02. 17:41
Hozzászólások: 1641
Megköszönt másnak: 121 alkalommal
Megköszönték neki: 247 alkalommal
  1. #include < amxmodx >
  2. #include < amxmisc >
  3. #include < fun >
  4. #include < fakemeta >
  5. #include < cstrike >
  6. #include < hamsandwich >
  7.  
  8. #pragma semicolon       1
  9.  
  10. #define VERSION       "0.0.1"
  11.  
  12. #define Max_Players      32
  13.  
  14. #define OFFSET_PRIMARYWEAPON    116
  15. #define OFFSET_C4_SLOT       372
  16.  
  17. #define Weapon_Menu_Name   "Fegyver Csomagok"
  18.  
  19. #define Next_Button      "KövetkezĹ‘"
  20. #define Back_Button      "Vissza"
  21. #define Exit_Button      "KilĂ©pĂ©s"
  22.  
  23. #define Money_Hud      ( 1 << 5 )
  24.  
  25. new g_iWPCT;
  26. new g_iWPTE;
  27.  
  28. new pCvarMaxCTWps;
  29. new pCvarMaxTEWps;
  30.  
  31. new pCvarWPBlock;
  32.  
  33. new pCvarFlash;
  34. new pCvarHe;
  35. new pCvarSmoke;
  36.  
  37. new pCvarKevlar;
  38. new pCvarDefuser;
  39.  
  40. new pCvarPrefix;
  41. new pCvarMoney;
  42. new pCvarBlockBuy;
  43. new pCvarUnAmmo;
  44.  
  45. new const g_szMessages [ ] [ ] =
  46. {
  47.    "",
  48.    "CsapatonkĂ©nt csak kĂ©t ember AWP-zhet!",
  49.    "^3%s^1 WP^4 csak^1 4v4-tĹ‘l használhatĂł!",
  50.    "A vásárlás letĂ­ltva!",
  51.    "Te már választottál fegyvert!"
  52. };
  53.  
  54. new const g_szWeaponMenuNames [ ] [ ] =  {
  55.    
  56.    "M4A1 Csomag",
  57.    "AK47 Csomag",
  58.    "AWP Csomag",
  59.    "M249 Csomag",
  60.    "AUG Csomag",
  61.    "Famas Csomag",
  62.    "Galil Csomag",
  63.    "MP5 Csomag",
  64.    "XM1014 Csomag",
  65.    "M3 Csomag",
  66.    "Scout Csomag"
  67. };
  68.  
  69. new const g_szWeaponsName [ ] [ ] = {
  70.    
  71.    "weapon_m4a1",
  72.    "weapon_ak47",
  73.    "weapon_awp",
  74.    "weapon_m249",
  75.    "weapon_aug",
  76.    "weapon_famas",
  77.    "weapon_galil",
  78.    "weapon_mp5navy",
  79.    "weapon_xm1014",
  80.    "weapon_m3",
  81.    "weapon_scout"
  82. };
  83.  
  84. new const g_szPistolName [ ] = "weapon_deagle";
  85.  
  86. const DoNotReload = ( ( 1 << CSW_HEGRENADE ) | ( 1 << CSW_SMOKEGRENADE ) | ( 1 << CSW_FLASHBANG ) | ( 1 << CSW_KNIFE ) | ( 1 << CSW_C4 ) );
  87. new const maxAmmo[ 31 ] = {
  88.    
  89.    0,
  90.    52,
  91.    0,
  92.    90,
  93.    1,
  94.    32,
  95.    1,
  96.    100,
  97.    90,
  98.    1,
  99.    120,
  100.    100,
  101.    100,
  102.    90,
  103.    90,
  104.    90,
  105.    100,
  106.    120,
  107.    30,
  108.    120,
  109.    200,
  110.    32,
  111.    90,
  112.    120,
  113.    90,
  114.    2,
  115.    35,
  116.    90,
  117.    90,
  118.    0,
  119.    100
  120. };
  121.  
  122. new g_szBuyCommands[  ][  ] =
  123. {
  124.    "usp", "glock", "deagle", "p228", "elites", "fn57", "m3", "xm1014", "mp5", "tmp", "p90", "mac10", "ump45", "ak47",
  125.    "galil", "famas", "sg552", "m4a1", "aug", "scout", "awp", "g3sg1", "sg550", "m249", "vest", "vesthelm", "flash", "hegren",
  126.    "sgren", "defuser", "nvgs", "shield", "primammo", "secammo", "km45", "9x19mm", "nighthawk", "228compact", "12gauge",
  127.    "autoshotgun", "smg", "mp", "c90", "cv47", "defender", "clarion", "krieg552", "bullpup", "magnum", "d3au1", "krieg550",
  128.    "buyammo1", "buyammo2"
  129. };
  130.  
  131. new const g_szMenuCommands[  ] [  ] =
  132. {
  133.    "fegyo",
  134.    "say fegyo",
  135.    "say_team fegyo",
  136.    
  137.    "fegyver",
  138.    "say fegyver",
  139.    "say_team fegyver",
  140.    
  141.    "say /fegyo",
  142.    "say_team /fegyo",
  143.    
  144.    "say /fegyver",
  145.    "say_team /fegyver"
  146.  
  147. };
  148.  
  149. new g_szChatPrefix[ 64 ];
  150. new g_msgHideWeapon;
  151. new g_bHasWeapon[ Max_Players ];
  152.  
  153. public plugin_init ( ) {
  154.    
  155.    register_plugin( "Advanced Weapon Menu", VERSION, "#YouCantStopMe" );
  156.    
  157.    RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "func_OpenWeaponMenu", 1 );
  158.      
  159.    pCvarMaxCTWps    = register_cvar( "awm_max_ct_awp",    "2" ); // Ct-nél 2 AWP-s lehet.
  160.    pCvarMaxTEWps   = register_cvar( "awm_max_te_awp",    "2" ); // Terroristáknál 2 AWP-s lehet.
  161.    
  162.    pCvarWPBlock   = register_cvar( "awm_allow_wp_player",    "4" ); // Ha mindkét csapatban van 4-4 játékos akkor engedi az AWP-t
  163.    
  164.    pCvarFlash   = register_cvar( "awm_give_flash",    "2" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e füst gránátot. ( 0 = Nem ad ) Alap: 2 Flash gránát
  165.    pCvarHe      = register_cvar( "awm_give_he",       "1" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e füst gránátot. ( 0 = Nem ad ) Alap: 1 Robanó gránát
  166.    pCvarSmoke   = register_cvar( "awm_give_smoke",    "0" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e füst gránátot. ( 0 = Nem ad )
  167.    
  168.    pCvarKevlar   = register_cvar( "awm_give_kevlar",   "2" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e kevlárt. ( 0 = Nem Ad ) Alap: 2 ( Kevlár + Sisak )
  169.    pCvarDefuser    = register_cvar( "awm_give_defuser",   "1" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e defusert. ( 0 = Nem Ad )
  170.    
  171.    pCvarUnAmmo   = register_cvar( "awm_unlimited_ammo",   "1" ); // Itt tudod beállítani ,hogy elfoggyon-e a tár vagy ne. Alap: 1 ( Tehát nem fogy el a tár )
  172.    
  173.    pCvarBlockBuy   = register_cvar( "awm_block_buy",   "1" ); // Itt tudod beállítani ,hogy tiltsa-e a vásárlást vagy ne. Alap 1 ( Tehát tiltva van ) ( 0 = Nincs tiltva )
  174.    pCvarMoney   = register_cvar( "awm_set_money",   "0" ); // Itt tudod beállítani ,hogy mennyi pénze legyen a játékosoknak. ( 0 = Nincs , eltűnik a hudról is ) Alap: 0
  175.    pCvarPrefix    = register_cvar( "awm_prefix",       "SzerverPrefix" ); // Itt tudod beállítani, hogy mi legyen a Fegyvermenü prefix-je.
  176.    
  177.    g_msgHideWeapon = get_user_msgid( "HideWeapon" );
  178.    
  179.    for( new i = 0; i < sizeof( g_szBuyCommands ); i++ )
  180.       register_clcmd( g_szBuyCommands[ i ], "cmd_BlockBuy" );
  181.    
  182.    for( new i = 0; i < sizeof( g_szMenuCommands ); i++ )
  183.       register_clcmd( g_szMenuCommands[ i ], "cmd_ShowWeaponMenu" );
  184.    
  185.    register_event( "ResetHUD", "onResetHUD", "b" );
  186.    register_event( "CurWeapon", "eCurWeapon", "be", "1=1" );
  187.    
  188.    register_message( g_msgHideWeapon, "msgHideWeapon" );
  189.    
  190.    register_logevent( "eRoundEnd", 2, "1=Round_End" );
  191. }
  192.  
  193. public client_connect( iClient ) {
  194.    
  195.    g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  196. }
  197.  
  198. public client_disconnected( iClient ) {
  199.    
  200.    g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  201. }
  202.  
  203. public cmd_ShowWeaponMenu( iClient ) {
  204.    
  205.    switch( g_bHasWeapon[ iClient ] ) {
  206.      
  207.       case true:
  208.       {
  209.          get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  210.          ColorChat( iClient, "^3%s %s" , g_szChatPrefix, g_szMessages[ 4 ] );
  211.          
  212.          return PLUGIN_HANDLED;
  213.       }
  214.       case false:    func_OpenWeaponMenu( iClient );
  215.    }
  216.    return PLUGIN_HANDLED;
  217. }
  218.  
  219. public cmd_BlockBuy( iClient ) {
  220.    
  221.    if( !get_pcvar_num( pCvarBlockBuy ) )
  222.       return PLUGIN_CONTINUE;
  223.    
  224.    get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  225.    ColorChat( iClient,  "^3%s %s" , g_szChatPrefix, g_szMessages[ 3 ] );
  226.    return PLUGIN_HANDLED;
  227. }
  228.  
  229. public eCurWeapon( iClient ) {
  230.    
  231.    if( get_pcvar_num( pCvarUnAmmo ) ) {
  232.      
  233.       if( is_user_alive( iClient ) ) {
  234.          
  235.          new weapon = read_data( 2 );
  236.          if( !( DoNotReload & ( 1 << weapon ) ) ) {
  237.          
  238.             cs_set_user_bpammo( iClient, weapon, maxAmmo[ weapon ] );
  239.          }
  240.       }
  241.    }
  242. }
  243.  
  244. public onResetHUD( iClient ) {
  245.    
  246.    if( !get_pcvar_num( pCvarMoney ) ) {
  247.      
  248.       message_begin( MSG_ONE, g_msgHideWeapon, _, iClient );
  249.       write_byte( Money_Hud );
  250.       message_end( );
  251.    }
  252. }
  253.  
  254. public msgHideWeapon( ) {
  255.    
  256.    if( !get_pcvar_num( pCvarMoney ) ) {
  257.      
  258.       set_msg_arg_int( 1, ARG_BYTE, get_msg_arg_int( 1 ) | Money_Hud );
  259.    }
  260. }
  261.  
  262. public eRoundEnd ( ) {
  263.    
  264.    g_iWPCT = 0;
  265.    g_iWPTE = 0;
  266. }
  267.  
  268. public func_OpenWeaponMenu ( iClient ) {
  269.    
  270.    if( !is_user_alive( iClient ) )
  271.       return;
  272.      
  273.    cs_set_user_money( iClient, get_pcvar_num( pCvarMoney ) );
  274.    
  275.    get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  276.    
  277.    g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  278.    
  279.    new szMenuTitle[ 121 ];
  280.    new szMenuItem[ 121 ];
  281.    
  282.    static sDateTime[ 32 ]; get_time( "%H:%M:%S", sDateTime, charsmax( sDateTime ) );
  283.    
  284.    format( szMenuTitle, charsmax( szMenuTitle ), "\d%s^n\r%s^n\w%s", sDateTime, g_szChatPrefix, Weapon_Menu_Name );
  285.    format( szMenuTitle, charsmax( szMenuTitle ), "\r%s^n\w%s", g_szChatPrefix, Weapon_Menu_Name );
  286.  
  287.    StripUserWeapons( iClient );
  288.    new menu = menu_create( szMenuTitle, "func_OpenWeaponMenu_handler" );
  289.    
  290.    for( new i = 0; i < sizeof( g_szWeaponMenuNames ); i++ ) {
  291.      
  292.       if( i != 2 ) {
  293.          
  294.          format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\w%s", g_szWeaponMenuNames[ i ] );
  295.       }
  296.       else {
  297.          switch( get_user_team( iClient ) )
  298.          {
  299.             case 1: format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\w%s \y[ElsĹ‘ %d embernek]", g_szWeaponMenuNames[ i ], get_pcvar_num( pCvarMaxTEWps ) );
  300.             case 2: format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\w%s \y[ElsĹ‘ %d embernek]", g_szWeaponMenuNames[ i ], get_pcvar_num( pCvarMaxCTWps ) );
  301.             default: continue;
  302.          }
  303.       }
  304.      
  305.       menu_additem( menu, szMenuItem, _, 0 );
  306.    }
  307.    
  308.    menu_setprop( menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL );
  309.    menu_setprop( menu, MPROP_BACKNAME, Back_Button );
  310.    menu_setprop( menu, MPROP_NEXTNAME, Next_Button );
  311.    menu_setprop( menu, MPROP_EXITNAME, Exit_Button );
  312.    menu_display( iClient, menu );
  313. }
  314.  
  315. public func_OpenWeaponMenu_handler( iClient, iMenu, iItem ) {
  316.    
  317.    if( iItem == MENU_EXIT ) {
  318.      
  319.       menu_destroy( iMenu );
  320.       return PLUGIN_HANDLED;
  321.    }
  322.    
  323.    new data[ 6 ], szName[ 64 ];
  324.    new access, callback;
  325.    menu_item_getinfo( iMenu, iItem, access, data, charsmax( data ), szName, charsmax( szName ), callback );
  326.    
  327.    get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  328.    
  329.    if( iItem != 2 ) {
  330.      
  331.       give_item( iClient, g_szWeaponsName[ iItem ] );
  332.       give_item( iClient, g_szPistolName );
  333.      
  334.       ColorChat( iClient,  "^3%s^1 Te az ^4%s^1 csomagot választottad!", g_szChatPrefix ,g_szWeaponMenuNames[ iItem ] );
  335.    }
  336.    else {
  337.      
  338.       new iTeams[ CsTeams ];
  339.       GetPlayerCount( iTeams );
  340.      
  341.       if( iTeams[ CS_TEAM_T ] < get_pcvar_num( pCvarWPBlock )
  342.       || iTeams[ CS_TEAM_CT ] < get_pcvar_num( pCvarWPBlock ) ) {
  343.          
  344.          ColorChat( iClient,  g_szMessages[ 2 ], g_szChatPrefix );
  345.          func_OpenWeaponMenu( iClient );
  346.          
  347.          return PLUGIN_HANDLED;
  348.       }
  349.      
  350.       new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team( iClient );
  351.       if( userTeam == CS_TEAM_CT ) {
  352.          
  353.          if( g_iWPCT < get_pcvar_num( pCvarMaxCTWps ) ) {
  354.            
  355.             give_item( iClient, g_szWeaponsName[ iItem ] );
  356.             give_item( iClient, g_szPistolName );
  357.            
  358.             ColorChat( iClient, "^3%s^1 Te az ^4%s^1 csomagot választottad!", g_szChatPrefix, g_szWeaponMenuNames[ iItem ] );
  359.             g_iWPCT++;
  360.          }
  361.          else {
  362.            
  363.             client_print( iClient, print_center, g_szMessages[ 1 ] );
  364.             func_OpenWeaponMenu ( iClient );
  365.            
  366.             return PLUGIN_HANDLED;
  367.          }
  368.       }
  369.      
  370.       if( userTeam == CS_TEAM_T ) {
  371.          
  372.          if( g_iWPTE < get_pcvar_num( pCvarMaxTEWps ) ) {
  373.            
  374.            
  375.             give_item( iClient, g_szWeaponsName[ iItem ] );
  376.             give_item( iClient, g_szPistolName );
  377.            
  378.             ColorChat( iClient,  "^3%s^1 Te az ^4%s^1 csomagot választottad!", g_szChatPrefix, g_szWeaponMenuNames[ iItem ] );
  379.             g_iWPTE++;
  380.          }
  381.          else {
  382.            
  383.             client_print( iClient, print_center, g_szMessages[ 1 ] );
  384.             func_OpenWeaponMenu( iClient );
  385.            
  386.             return PLUGIN_HANDLED;
  387.          }
  388.       }
  389.    }
  390.    
  391.    give_item( iClient, "weapon_knife" );
  392.    give_player_stuff( iClient );
  393.      
  394.    menu_destroy( iMenu );
  395.    return PLUGIN_HANDLED;
  396. }
  397.  
  398. GetPlayerCount( iTeamPlayers[ CsTeams ] ) {
  399.    
  400.    new iPlayers[ 32 ] , iPlayerCount;
  401.    
  402.    get_players( iPlayers , iPlayerCount );
  403.    
  404.    for ( new i = 0 ; i < iPlayerCount ; i++ )
  405.       iTeamPlayers[ cs_get_user_team( iPlayers[ i ] ) ]++;
  406. }  
  407.  
  408. stock give_player_stuff( iClient ) {
  409.    
  410.    if( get_pcvar_num( pCvarFlash ) ) {
  411.      
  412.       give_item( iClient, "weapon_flashbang" );
  413.       cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_FLASHBANG, get_pcvar_num( pCvarFlash ) );
  414.    }
  415.    
  416.    if( get_pcvar_num( pCvarHe ) ) {
  417.      
  418.       give_item( iClient, "weapon_hegrenade" );
  419.       cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_HEGRENADE, get_pcvar_num( pCvarHe ) );
  420.    }
  421.    
  422.    if( get_pcvar_num( pCvarSmoke ) ) {
  423.      
  424.       give_item( iClient, "weapon_smokegrenade" );
  425.       cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_SMOKEGRENADE, get_pcvar_num( pCvarSmoke ) );
  426.    }
  427.    
  428.    if( get_pcvar_num( pCvarKevlar ) ) {
  429.      
  430.       switch( get_pcvar_num( pCvarKevlar ) ) {
  431.          
  432.          case 1: give_item( iClient, "item_kevlar" );
  433.          case 2:   give_item( iClient, "item_assaultsuit" );
  434.          default: return PLUGIN_CONTINUE;
  435.       }
  436.    }
  437.    
  438.    if( get_pcvar_num( pCvarDefuser ) ) {
  439.      
  440.       give_item( iClient, "item_thighpack" );
  441.    }
  442.    
  443.    if( !get_pcvar_num( pCvarUnAmmo ) ) {
  444.      
  445.       new weapons[ 32 ];
  446.       new weaponsnum;
  447.       get_user_weapons( iClient, weapons, weaponsnum );
  448.       for( new i = 0; i < weaponsnum; i++ )
  449.          if( is_user_alive( iClient ) )
  450.             if( maxAmmo[ weapons[ i ] ] > 0 )
  451.                cs_set_user_bpammo( iClient, weapons[ i ], maxAmmo[ weapons[ i ] ] );
  452.    }
  453.    
  454.    g_bHasWeapon[ iClient ] = true;
  455.    return PLUGIN_CONTINUE;
  456. }
  457.  
  458.  
  459. //Stolen from CSDM Weapon Menu
  460. stock StripUserWeapons( iClient ) {
  461.    
  462.    new iC4Ent = get_pdata_cbase( iClient, OFFSET_C4_SLOT );
  463.    
  464.    if( iC4Ent > 0 ) {
  465.      
  466.       set_pdata_cbase( iClient, OFFSET_C4_SLOT, FM_NULLENT );
  467.    }
  468.    
  469.    strip_user_weapons( iClient );
  470.    set_pdata_int( iClient, OFFSET_PRIMARYWEAPON, 0 );
  471.    
  472.    if( iC4Ent > 0 )  {
  473.      
  474.       set_pev( iClient, pev_weapons, pev( iClient, pev_weapons ) | ( 1 << CSW_C4 ) );
  475.       set_pdata_cbase( iClient, OFFSET_C4_SLOT, iC4Ent );
  476.      
  477.       cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_C4, 1 );
  478.       cs_set_user_plant( iClient, 1 );
  479.    }
  480.    
  481.    return PLUGIN_HANDLED;
  482. }
  483.  
  484. stock ColorChat( iClient, const input[], any:...)
  485. {
  486.    new count = 1, players[ 32 ];
  487.    static msg[ 191 ];
  488.    vformat( msg, 190, input, 3 );
  489.    
  490.    replace_all( msg, 190, "^x01" , "^1");
  491.    replace_all( msg, 190, "^x03" , "^3");
  492.    replace_all( msg, 190, "^x04" , "^4");
  493.    
  494.    if ( iClient )    players[ 0 ] = iClient; else get_players( players , count , "ch" );
  495.    {
  496.       for ( new i = 0; i < count; i++ )
  497.       {
  498.          if ( is_user_connected( players[ i ] ) )
  499.          {
  500.             message_begin( MSG_ONE_UNRELIABLE , get_user_msgid( "SayText" ), _, players[ i ] );
  501.             write_byte( players[ i ] );
  502.             write_string( msg );
  503.             message_end(  );
  504.          }
  505.       }
  506.    }
  507. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 29 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole