hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.19. 08:44



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 232 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 231 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 14 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: c4
HozzászólásElküldve: 2018.10.27. 11:08 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2018.05.20. 18:01
Hozzászólások: 60
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
Sziasztok valaki meg tudná nekem mondani hogy miért tünnik el a c4 amikor fegyvert veszek elő vagyis fegyverménüből választok?

_________________
[steam]Goodnigh[/steam]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: c4
HozzászólásElküldve: 2018.10.27. 12:08 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2018.02.06. 14:07
Hozzászólások: 182
Megköszönt másnak: 19 alkalommal
Megköszönték neki: 12 alkalommal
Szia ez egy Fegyvermenu bug ha 2 fegyvermenu van a szeroba akkor a 2 össze bugol és ilynekor nem lesz nálad c4! fed ki az egyik fegyvermenut és jolesz :)

Ez átlagba akkor van ha használsz egy modot és a mod-ba van egy fegyvermenu!

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: c4
HozzászólásElküldve: 2018.10.27. 12:37 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2017.04.30. 17:21
Hozzászólások: 286
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 66 alkalommal
ROL_MESTER írta:
Szia ez egy Fegyvermenu bug ha 2 fegyvermenu van a szeroba akkor a 2 össze bugol és ilynekor nem lesz nálad c4! fed ki az egyik fegyvermenut és jolesz :)

Ez átlagba akkor van ha használsz egy modot és a mod-ba van egy fegyvermenu!

Vagy fegyverválasztáskor egy strip_user_weapons() parancs fut le ami a c4et is elszedi.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: c4
HozzászólásElküldve: 2018.10.27. 13:25 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.21. 15:51
Hozzászólások: 1109
Megköszönt másnak: 36 alkalommal
Megköszönték neki: 195 alkalommal
aarpi. írta:
ROL_MESTER írta:
Szia ez egy Fegyvermenu bug ha 2 fegyvermenu van a szeroba akkor a 2 össze bugol és ilynekor nem lesz nálad c4! fed ki az egyik fegyvermenut és jolesz :)

Ez átlagba akkor van ha használsz egy modot és a mod-ba van egy fegyvermenu!

Vagy fegyverválasztáskor egy strip_user_weapons() parancs fut le ami a c4et is elszedi.



Szerintem is inkább ez a probléma. Esetleg csatolsz egy forráskódot a fegyvermenüről amelyiket a szerveren használod?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: c4
HozzászólásElküldve: 2018.10.27. 17:53 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2018.02.06. 14:07
Hozzászólások: 182
Megköszönt másnak: 19 alkalommal
Megköszönték neki: 12 alkalommal
Pika nekem is volt ilyen gondom anó és ha modot használ akkor 2 lehetöség van vagy kiveszi a modbol a fegyvermenut vagy pedig amit be rakot fegyvermenut kiveszi azt én meglátásom ez :) és pontosona én csak egymodnál lettam ilyen problémát az exodus Global Offensive 1.0 modnál láttam én kivettem a fegyvermenut a modbol és utána már tökéletesen muködöt a c4 meg stb és nem dobálta ki mert a amit kulön raktam belle fegyver menu bugolt én pedig ezt a fegyvermenu-nél láttam.
  1. #include < amxmodx >
  2. #include < amxmisc >
  3. #include < fun >
  4. #include < fakemeta >
  5. #include < cstrike >
  6. #include < hamsandwich >
  7. #include < chatcolor >
  8.  
  9. #pragma semicolon       1
  10.  
  11. #define VERSION         "0.0.1"
  12.  
  13. #define Max_Players     32
  14.  
  15. #define OFFSET_PRIMARYWEAPON    116
  16. #define OFFSET_C4_SLOT      372
  17.  
  18. #define Weapon_Menu_Name    "Fegyver Csomagok"
  19.  
  20. #define Next_Button     "KövetkezÅ‘"
  21. #define Back_Button     "Vissza"
  22. #define Exit_Button     "Kilépés"
  23.  
  24. #define Money_Hud       ( 1 << 5 )
  25.  
  26. new g_iWPCT;
  27. new g_iWPTE;
  28.  
  29. new pCvarMaxCTWps;
  30. new pCvarMaxTEWps;
  31.  
  32. new pCvarWPBlock;
  33.  
  34. new pCvarFlash;
  35. new pCvarHe;
  36. new pCvarSmoke;
  37.  
  38. new pCvarKevlar;
  39. new pCvarDefuser;
  40.  
  41. new pCvarPrefix;
  42. new pCvarMoney;
  43. new pCvarBlockBuy;
  44. new pCvarUnAmmo;
  45.  
  46. new const g_szMessages [ ] [ ] =
  47. {
  48.     "",
  49.     "Csapatonként csak két ember AWP-zhet!",
  50.     "^3%s^1 WP^4 csak^1 4v4-tÅ‘l használható!",
  51.     "A vásárlás letíltva!",
  52.     "Te már választottál fegyvert!"
  53. };
  54.  
  55. new const g_szWeaponMenuNames [ ] [ ] =  {
  56.    
  57.     "M4A1 Csomag",
  58.     "AK47 Csomag",
  59.     "AWP Csomag",
  60.     "M249 Csomag",
  61.     "AUG Csomag",
  62.     "Famas Csomag",
  63.     "Galil Csomag",
  64.     "MP5 Csomag",
  65.     "XM1014 Csomag",
  66.     "M3 Csomag",
  67.     "Scout Csomag"
  68. };
  69.  
  70. new const g_szWeaponsName [ ] [ ] = {
  71.    
  72.     "weapon_m4a1",
  73.     "weapon_ak47",
  74.     "weapon_awp",
  75.     "weapon_m249",
  76.     "weapon_aug",
  77.     "weapon_famas",
  78.     "weapon_galil",
  79.     "weapon_mp5navy",
  80.     "weapon_xm1014",
  81.     "weapon_m3",
  82.     "weapon_scout"
  83. };
  84.  
  85. new const g_szPistolName [ ] = "weapon_deagle";
  86.  
  87. const DoNotReload = ( ( 1 << CSW_HEGRENADE ) | ( 1 << CSW_SMOKEGRENADE ) | ( 1 << CSW_FLASHBANG ) | ( 1 << CSW_KNIFE ) | ( 1 << CSW_C4 ) );
  88. new const maxAmmo[ 31 ] = {
  89.    
  90.     0,
  91.     52,
  92.     0,
  93.     90,
  94.     1,
  95.     32,
  96.     1,
  97.     100,
  98.     90,
  99.     1,
  100.     120,
  101.     100,
  102.     100,
  103.     90,
  104.     90,
  105.     90,
  106.     100,
  107.     120,
  108.     30,
  109.     120,
  110.     200,
  111.     32,
  112.     90,
  113.     120,
  114.     90,
  115.     2,
  116.     35,
  117.     90,
  118.     90,
  119.     0,
  120.     100
  121. };
  122.  
  123. new g_szBuyCommands[  ][  ] =
  124. {
  125.     "usp", "glock", "deagle", "p228", "elites", "fn57", "m3", "xm1014", "mp5", "tmp", "p90", "mac10", "ump45", "ak47",
  126.     "galil", "famas", "sg552", "m4a1", "aug", "scout", "awp", "g3sg1", "sg550", "m249", "vest", "vesthelm", "flash", "hegren",
  127.     "sgren", "defuser", "nvgs", "shield", "primammo", "secammo", "km45", "9x19mm", "nighthawk", "228compact", "12gauge",
  128.     "autoshotgun", "smg", "mp", "c90", "cv47", "defender", "clarion", "krieg552", "bullpup", "magnum", "d3au1", "krieg550",
  129.     "buyammo1", "buyammo2"
  130. };
  131.  
  132. new const g_szMenuCommands[  ] [  ] =
  133. {
  134.     "fegyo",
  135.     "say fegyo",
  136.     "say_team fegyo",
  137.    
  138.     "fegyver",
  139.     "say fegyver",
  140.     "say_team fegyver",
  141.    
  142.     "say /fegyo",
  143.     "say_team /fegyo",
  144.    
  145.     "say /fegyver",
  146.     "say_team /fegyver"
  147.  
  148. };
  149.  
  150. new g_szChatPrefix[ 64 ];
  151. new g_msgHideWeapon;
  152. new g_bHasWeapon[ Max_Players ];
  153.  
  154. public plugin_init ( ) {
  155.    
  156.     register_plugin( "Advanced Weapon Menu", VERSION, "#YouCantStopMe" );
  157.    
  158.     RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "func_OpenWeaponMenu", 1 );
  159.        
  160.     pCvarMaxCTWps   = register_cvar( "awm_max_ct_awp",  "2" ); // Ct-nél 2 AWP-s lehet.
  161.     pCvarMaxTEWps   = register_cvar( "awm_max_te_awp",  "2" ); // Terroristáknál 2 AWP-s lehet.
  162.    
  163.     pCvarWPBlock    = register_cvar( "awm_allow_wp_player",     "4" ); // Ha mindkét csapatban van 4-4 játékos akkor engedi az AWP-t
  164.    
  165.     pCvarFlash  = register_cvar( "awm_give_flash",  "2" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e füst gránátot. ( 0 = Nem ad ) Alap: 2 Flash gránát
  166.     pCvarHe     = register_cvar( "awm_give_he",         "1" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e füst gránátot. ( 0 = Nem ad ) Alap: 1 Robanó gránát
  167.     pCvarSmoke  = register_cvar( "awm_give_smoke",  "0" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e füst gránátot. ( 0 = Nem ad )
  168.    
  169.     pCvarKevlar = register_cvar( "awm_give_kevlar", "2" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e kevlárt. ( 0 = Nem Ad ) Alap: 2 ( Kevlár + Sisak )
  170.     pCvarDefuser    = register_cvar( "awm_give_defuser",    "1" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e defusert. ( 0 = Nem Ad )
  171.    
  172.     pCvarUnAmmo = register_cvar( "awm_unlimited_ammo""1" ); // Itt tudod beállítani ,hogy elfoggyon-e a tár vagy ne. Alap: 1 ( Tehát nem fogy el a tár )
  173.    
  174.     pCvarBlockBuy   = register_cvar( "awm_block_buy",   "1" ); // Itt tudod beállítani ,hogy tiltsa-e a vásárlást vagy ne. Alap 1 ( Tehát tiltva van ) ( 0 = Nincs tiltva )
  175.     pCvarMoney  = register_cvar( "awm_set_money",   "0" ); // Itt tudod beállítani ,hogy mennyi pénze legyen a játékosoknak. ( 0 = Nincs , eltûnik a hudról is ) Alap: 0
  176.     pCvarPrefix     = register_cvar( "awm_prefix",      "SzerverPrefix" ); // Itt tudod beállítani, hogy mi legyen a Fegyvermenü prefix-je.
  177.    
  178.     g_msgHideWeapon = get_user_msgid( "HideWeapon" );
  179.    
  180.     for( new i = 0; i < sizeof( g_szBuyCommands ); i++ )
  181.         register_clcmd( g_szBuyCommands[ i ], "cmd_BlockBuy" );
  182.    
  183.     for( new i = 0; i < sizeof( g_szMenuCommands ); i++ )
  184.         register_clcmd( g_szMenuCommands[ i ], "cmd_ShowWeaponMenu" );
  185.    
  186.     register_event( "ResetHUD", "onResetHUD", "b" );
  187.     register_event( "CurWeapon", "eCurWeapon", "be", "1=1" );
  188.    
  189.     register_message( g_msgHideWeapon, "msgHideWeapon" );
  190.    
  191.     register_logevent( "eRoundEnd", 2, "1=Round_End" );
  192. }
  193.  
  194. public client_connect( iClient ) {
  195.    
  196.     g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  197. }
  198.  
  199. public client_disconnect( iClient ) {
  200.    
  201.     g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  202. }
  203.  
  204. public cmd_ShowWeaponMenu( iClient ) {
  205.    
  206.     switch( g_bHasWeapon[ iClient ] ) {
  207.        
  208.         case true:
  209.         {
  210.             get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  211.             client_print_color( iClient, Red, "^3%s %s" , g_szChatPrefix, g_szMessages[ 4 ] );
  212.            
  213.             return PLUGIN_HANDLED;
  214.         }
  215.         case false:     func_OpenWeaponMenu( iClient );
  216.     }
  217.     return PLUGIN_HANDLED;
  218. }
  219.  
  220. public cmd_BlockBuy( iClient ) {
  221.    
  222.     if( !get_pcvar_num( pCvarBlockBuy ) )
  223.         return PLUGIN_CONTINUE;
  224.    
  225.     get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  226.     client_print_color( iClient, Red, "^3%s %s" , g_szChatPrefix, g_szMessages[ 3 ] );
  227.     return PLUGIN_HANDLED;
  228. }
  229.  
  230. public eCurWeapon( iClient ) {
  231.    
  232.     if( get_pcvar_num( pCvarUnAmmo ) ) {
  233.        
  234.         if( is_user_alive( iClient ) ) {
  235.            
  236.             new weapon = read_data( 2 );
  237.             if( !( DoNotReload & ( 1 << weapon ) ) ) {
  238.            
  239.                 cs_set_user_bpammo( iClient, weapon, maxAmmo[ weapon ] );
  240.             }
  241.         }
  242.     }
  243. }
  244.  
  245. public onResetHUD( iClient ) {
  246.    
  247.     if( !get_pcvar_num( pCvarMoney ) ) {
  248.        
  249.         message_begin( MSG_ONE, g_msgHideWeapon, _, iClient );
  250.         write_byte( Money_Hud );
  251.         message_end( );
  252.     }
  253. }
  254.  
  255. public msgHideWeapon( ) {
  256.    
  257.     if( !get_pcvar_num( pCvarMoney ) ) {
  258.        
  259.         set_msg_arg_int( 1, ARG_BYTE, get_msg_arg_int( 1 ) | Money_Hud );
  260.     }
  261. }
  262.  
  263. public eRoundEnd ( ) {
  264.    
  265.     g_iWPCT = 0;
  266.     g_iWPTE = 0;
  267. }
  268.  
  269. public func_OpenWeaponMenu ( iClient ) {
  270.    
  271.     if( !is_user_alive( iClient ) )
  272.         return;
  273.        
  274.     cs_set_user_money( iClient, get_pcvar_num( pCvarMoney ) );
  275.    
  276.     get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  277.    
  278.     g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  279.    
  280.     new szMenuTitle[ 121 ];
  281.     new szMenuItem[ 121 ];
  282.    
  283.     format( szMenuTitle, charsmax( szMenuTitle ), "\r%s^n\w%s", g_szChatPrefix, Weapon_Menu_Name );
  284.  
  285.     StripUserWeapons( iClient );
  286.     new menu = menu_create( szMenuTitle, "func_OpenWeaponMenu_handler" );
  287.    
  288.     for( new i = 0; i < sizeof( g_szWeaponMenuNames ); i++ ) {
  289.        
  290.         if( i != 2 ) {
  291.            
  292.             format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\w%s", g_szWeaponMenuNames[ i ] );
  293.         }
  294.         else {
  295.             switch( get_user_team( iClient ) )
  296.             {
  297.                 case 1: format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\w%s \y[ElsÅ‘ %d embernek]", g_szWeaponMenuNames[ i ], get_pcvar_num( pCvarMaxTEWps ) );
  298.                 case 2: format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\w%s \y[ElsÅ‘ %d embernek]", g_szWeaponMenuNames[ i ], get_pcvar_num( pCvarMaxCTWps ) );
  299.                 default: continue;
  300.             }
  301.         }
  302.        
  303.         menu_additem( menu, szMenuItem, _, 0 );
  304.     }
  305.    
  306.     menu_setprop( menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL );
  307.     menu_setprop( menu, MPROP_BACKNAME, Back_Button );
  308.     menu_setprop( menu, MPROP_NEXTNAME, Next_Button );
  309.     menu_setprop( menu, MPROP_EXITNAME, Exit_Button );
  310.     menu_display( iClient, menu );
  311. }
  312.  
  313. public func_OpenWeaponMenu_handler( iClient, iMenu, iItem ) {
  314.    
  315.     if( iItem == MENU_EXIT ) {
  316.        
  317.         menu_destroy( iMenu );
  318.         return PLUGIN_HANDLED;
  319.     }
  320.    
  321.     new data[ 6 ], szName[ 64 ];
  322.     new access, callback;
  323.     menu_item_getinfo( iMenu, iItem, access, data, charsmax( data ), szName, charsmax( szName ), callback );
  324.    
  325.     get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  326.    
  327.     if( iItem != 2 ) {
  328.        
  329.         give_item( iClient, g_szWeaponsName[ iItem ] );
  330.         give_item( iClient, g_szPistolName );
  331.        
  332.         client_print_color( iClient, Red, "^3%s^1 Te az ^4%s^1 csomagot választottad!", g_szChatPrefix ,g_szWeaponMenuNames[ iItem ] );
  333.     }
  334.     else {
  335.        
  336.         new iTeams[ CsTeams ];
  337.         GetPlayerCount( iTeams );
  338.        
  339.         if( iTeams[ CS_TEAM_T ] < get_pcvar_num( pCvarWPBlock )
  340.         || iTeams[ CS_TEAM_CT ] < get_pcvar_num( pCvarWPBlock ) ) {
  341.            
  342.             client_print_color( iClient, Red, g_szMessages[ 2 ], g_szChatPrefix );
  343.             func_OpenWeaponMenu( iClient );
  344.            
  345.             return PLUGIN_HANDLED;
  346.         }
  347.        
  348.         new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team( iClient );
  349.         if( userTeam == CS_TEAM_CT ) {
  350.            
  351.             if( g_iWPCT < get_pcvar_num( pCvarMaxCTWps ) ) {
  352.                
  353.                 give_item( iClient, g_szWeaponsName[ iItem ] );
  354.                 give_item( iClient, g_szPistolName );
  355.                
  356.                 client_print_color( iClient, Red, "^3%s^1 Te az ^4%s^1 csomagot választottad!", g_szChatPrefix, g_szWeaponMenuNames[ iItem ] );
  357.                 g_iWPCT++;
  358.             }
  359.             else {
  360.                
  361.                 client_print( iClient, print_center, g_szMessages[ 1 ] );
  362.                 func_OpenWeaponMenu ( iClient );
  363.                
  364.                 return PLUGIN_HANDLED;
  365.             }
  366.         }
  367.        
  368.         if( userTeam == CS_TEAM_T ) {
  369.            
  370.             if( g_iWPTE < get_pcvar_num( pCvarMaxTEWps ) ) {
  371.                
  372.                
  373.                 give_item( iClient, g_szWeaponsName[ iItem ] );
  374.                 give_item( iClient, g_szPistolName );
  375.                
  376.                 client_print_color( iClient, Red, "^3%s^1 Te az ^4%s^1 csomagot választottad!", g_szChatPrefix, g_szWeaponMenuNames[ iItem ] );
  377.                 g_iWPTE++;
  378.             }
  379.             else {
  380.                
  381.                 client_print( iClient, print_center, g_szMessages[ 1 ] );
  382.                 func_OpenWeaponMenu( iClient );
  383.                
  384.                 return PLUGIN_HANDLED;
  385.             }
  386.         }
  387.     }
  388.    
  389.     give_item( iClient, "weapon_knife" );
  390.     give_player_stuff( iClient );
  391.        
  392.     menu_destroy( iMenu );
  393.     return PLUGIN_HANDLED;
  394. }
  395.  
  396. GetPlayerCount( iTeamPlayers[ CsTeams ] ) {
  397.    
  398.     new iPlayers[ 32 ] , iPlayerCount;
  399.    
  400.     get_players( iPlayers , iPlayerCount );
  401.    
  402.     for ( new i = 0 ; i < iPlayerCount ; i++ )
  403.         iTeamPlayers[ cs_get_user_team( iPlayers[ i ] ) ]++;
  404. }  
  405.  
  406. stock give_player_stuff( iClient ) {
  407.    
  408.     if( get_pcvar_num( pCvarFlash ) ) {
  409.        
  410.         give_item( iClient, "weapon_flashbang" );
  411.         cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_FLASHBANG, get_pcvar_num( pCvarFlash ) );
  412.     }
  413.    
  414.     if( get_pcvar_num( pCvarHe ) ) {
  415.        
  416.         give_item( iClient, "weapon_hegrenade" );
  417.         cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_HEGRENADE, get_pcvar_num( pCvarHe ) );
  418.     }
  419.    
  420.     if( get_pcvar_num( pCvarSmoke ) ) {
  421.        
  422.         give_item( iClient, "weapon_smokegrenade" );
  423.         cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_SMOKEGRENADE, get_pcvar_num( pCvarSmoke ) );
  424.     }
  425.    
  426.     if( get_pcvar_num( pCvarKevlar ) ) {
  427.        
  428.         switch( get_pcvar_num( pCvarKevlar ) ) {
  429.            
  430.             case 1: give_item( iClient, "item_kevlar" );
  431.             case 2: give_item( iClient, "item_assaultsuit" );
  432.             default: return PLUGIN_CONTINUE;
  433.         }
  434.     }
  435.    
  436.     if( get_pcvar_num( pCvarDefuser ) ) {
  437.        
  438.         give_item( iClient, "item_thighpack" );
  439.     }
  440.    
  441.     if( !get_pcvar_num( pCvarUnAmmo ) ) {
  442.        
  443.         new weapons[ 32 ];
  444.         new weaponsnum;
  445.         get_user_weapons( iClient, weapons, weaponsnum );
  446.         for( new i = 0; i < weaponsnum; i++ )
  447.             if( is_user_alive( iClient ) )
  448.                 if( maxAmmo[ weapons[ i ] ] > 0 )
  449.                     cs_set_user_bpammo( iClient, weapons[ i ], maxAmmo[ weapons[ i ] ] );
  450.     }
  451.    
  452.     g_bHasWeapon[ iClient ] = true;
  453.     return PLUGIN_CONTINUE;
  454. }
  455.  
  456.  
  457. //Stolen from CSDM Weapon Menu
  458. stock StripUserWeapons( iClient ) {
  459.    
  460.     new iC4Ent = get_pdata_cbase( iClient, OFFSET_C4_SLOT );
  461.      
  462.     if( iC4Ent > 0 ) {
  463.        
  464.         set_pdata_cbase( iClient, OFFSET_C4_SLOT, FM_NULLENT );
  465.     }
  466.      
  467.     strip_user_weapons( iClient );
  468.     set_pdata_int( iClient, OFFSET_PRIMARYWEAPON, 0 );
  469.      
  470.     if( iC4Ent > 0 )  {
  471.        
  472.         set_pev( iClient, pev_weapons, pev( iClient, pev_weapons ) | ( 1 << CSW_C4 ) );
  473.         set_pdata_cbase( iClient, OFFSET_C4_SLOT, iC4Ent );
  474.        
  475.         cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_C4, 1 );
  476.         cs_set_user_plant( iClient, 1 );
  477.     }
  478.    
  479.     return PLUGIN_HANDLED;
  480. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: c4
HozzászólásElküldve: 2018.10.27. 19:18 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2018.10.24. 13:11
Hozzászólások: 26
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
Szia, ajánlom.
WeaponMenu
Extended Weapon Menu

_________________
Régi Hydra ツ-vagyok

Lakhely Slovakia
Életév: 23
Foglalkozás Amxx,EventScript


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: c4
HozzászólásElküldve: 2018.10.28. 13:42 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2018.05.20. 18:01
Hozzászólások: 60
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
itt a sma fájl ha valaki ki javítja azt nagyon meg köszönöm


Csatolmányok:
csacso.sma [59.56 KiB]
Letöltve 96 alkalommal.

_________________
[steam]Goodnigh[/steam]
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: c4
HozzászólásElküldve: 2018.10.28. 19:20 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2018.10.24. 13:11
Hozzászólások: 26
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
Szia, próbáld.


Csatolmányok:
teszt_01.sma [60.14 KiB]
Letöltve 89 alkalommal.

_________________
Régi Hydra ツ-vagyok

Lakhely Slovakia
Életév: 23
Foglalkozás Amxx,EventScript
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: c4
HozzászólásElküldve: 2018.10.28. 19:30 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2018.05.20. 18:01
Hozzászólások: 60
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
Heist írta:
Szia, próbáld.

Halli
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
Modified for www.freakz.ro

teszt_01.sma(373) : warning 217: loose indentation
teszt_01.sma(375) : warning 217: loose indentation
teszt_01.sma(375) : error 017: undefined symbol "Fegyvermenu"
teszt_01.sma(944) : warning 217: loose indentation
teszt_01.sma(956) : warning 217: loose indentation
teszt_01.sma(968) : warning 217: loose indentation
teszt_01.sma(1558) : error 010: invalid function or declaration
teszt_01.sma(1561) : error 021: symbol already defined: "formatex"
teszt_01.sma(1564) : error 021: symbol already defined: "menu_additem"
teszt_01.sma(1572) : error 021: symbol already defined: "menu_display"
teszt_01.sma(1574) : error 010: invalid function or declaration
teszt_01.sma(1739) : error 021: symbol already defined: "menu_item_getinfo"
teszt_01.sma(1742) : error 010: invalid function or declaration
teszt_01.sma(1744) : error 010: invalid function or declaration
teszt_01.sma(1750) : error 010: invalid function or declaration
teszt_01.sma(1756) : error 010: invalid function or declaration
teszt_01.sma(2141) : warning 203: symbol is never used: "access"
teszt_01.sma(2141) : warning 203: symbol is never used: "callback"
teszt_01.sma(2141) : warning 203: symbol is never used: "key"
teszt_01.sma(2141) : warning 203: symbol is never used: "menu"
teszt_01.sma(2141) : warning 203: symbol is never used: "szName"

11 Errors.
Compile failed!

_________________
[steam]Goodnigh[/steam]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: c4
HozzászólásElküldve: 2018.10.28. 19:34 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2018.10.24. 13:11
Hozzászólások: 26
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
Na


Csatolmányok:
teszt_02.sma [60.14 KiB]
Letöltve 76 alkalommal.

_________________
Régi Hydra ツ-vagyok

Lakhely Slovakia
Életév: 23
Foglalkozás Amxx,EventScript
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 14 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 18 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole