hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 20:57



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 232 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 232 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 14 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Bunnyhop vote
HozzászólásElküldve: 2019.10.02. 08:35 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2016.12.26. 20:51
Hozzászólások: 96
Megköszönt másnak: 16 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Sziasztok!
Valaki tudna nekem írni vagy esetleg linkelni egy olyan plugint ami minden pálya elején megszavaztatja hogy legyen-e bunnyhop vagy ne?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bunnyhop vote
HozzászólásElküldve: 2019.10.02. 17:56 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2019.08.20. 18:19
Hozzászólások: 501
Megköszönt másnak: 244 alkalommal
Megköszönték neki: 45 alkalommal
esetleg így?


  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <engine>
  4.  
  5. #define PLUGIN "Auto Bhop menu"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "qKKKJ"
  8.  
  9. new g_bhop[33]
  10.  
  11. public plugin_init() {
  12.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  13.     register_clcmd("say /bhop", "ShowMenu")
  14. }
  15.  
  16. public client_connect(id)
  17. {
  18.     g_bhop[id] = false
  19. }
  20. public ShowMenu(id)
  21. {
  22.     new menu = menu_create("Auto bhop legyen?", "b_hand");
  23.  
  24.     menu_additem(menu, "Igen", "", 0);
  25.     menu_additem(menu, "Nem", "", 0);
  26.  
  27.     menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  28.  
  29.     menu_display(id, menu, 0);
  30.  
  31.     return PLUGIN_HANDLED;
  32. }
  33.  
  34. public b_hand(id, menu, item)
  35. {
  36.     if(item == MENU_EXIT)
  37.     {
  38.         menu_cancel(id);
  39.         return PLUGIN_HANDLED;
  40.     }
  41.  
  42.     new command[6], name[64], access, callback;
  43.  
  44.     menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  45.  
  46.     switch(item)
  47.     {
  48.         case 0: g_bhop[id] = true
  49.         case 1: g_bhop[id] = false
  50.     }
  51.  
  52.     menu_destroy(menu);
  53.  
  54.     return PLUGIN_HANDLED;
  55. }
  56. public client_PreThink(id) {
  57.     if(g_bhop[id] == true)
  58.         {
  59.        
  60.         entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0)
  61.         if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) {
  62.             new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)
  63.            
  64.             if (flags & FL_WATERJUMP)
  65.                 return PLUGIN_CONTINUE
  66.             if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
  67.                 return PLUGIN_CONTINUE
  68.             if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
  69.                 return PLUGIN_CONTINUE
  70.            
  71.             new Float:velocity[3]
  72.             entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
  73.             velocity[2] += 250.0
  74.             entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
  75.            
  76.             entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)
  77.         }
  78.     }
  79.     return PLUGIN_CONTINUE
  80. }
  81.  
  82. public client_disconnected(id){
  83. ShowMenu(id)
  84. }
  85. public client_putinserver(id)
  86. {
  87. ShowMenu(id)
  88. }

_________________
Hamarosan új pluginok lesznek ki terjesztve! :)

Ők köszönték meg 8mTNNe nek ezt a hozzászólást: lugen111 (2019.10.09. 22:51)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bunnyhop vote
HozzászólásElküldve: 2019.10.02. 18:52 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
Nem.

Ő azt akarta hogy map elején (első kör,vagy játékmenet újraindulásánál) egy szavazó menü,hogy legyen-e bh vagy sem.
És ez mindenkire vonatkozik,nem csak személyre,ahogy te is csináltad.

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA

Ők köszönték meg ultraibolya nek ezt a hozzászólást: 8mTNNe (2019.10.10. 15:03)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bunnyhop vote
HozzászólásElküldve: 2019.10.02. 19:50 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2017.04.30. 17:21
Hozzászólások: 286
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 66 alkalommal
Remélem ez megfelel.
Telefonról csináltam az is lehet nem fog működni valamelyik része ha így van majd írd le mi és kijavítom:p online compiler le fordította de tesztelni már nincs lehetőségem sajnos:c
Kód:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>

#define   FL_WATERJUMP (1<<11)
#define   FL_ONGROUND   (1<<9)

new ja, dehogy, bool:elsokore=true, bool:bhopp=false

public plugin_init()
{
   register_plugin("","","")
   register_logevent("korindit", 2, "1=Round_Start")
}
public szavazasindit(id)
{
   ja=0
   dehogy=0
   new menu=menu_create("Legyen bhopp ezen a palyan?", "menu_handler")
   menu_additem(menu, "Ja", "0", 0)
   menu_additem(menu, "Dehogy", "1", 0)
   menu_display(id, menu, 0)
}
public menu_handler(id, menu, item)
{
   if(item == MENU_EXIT)
      return PLUGIN_HANDLED
      
   new data[6], iName[64], access, callback
   menu_item_getinfo(menu, item, access, data, 5, iName, 63, callback)
   new item = str_to_num(data)
   switch(item)
   {
      case 0: ja++
      case 1: dehogy++
   }
   return PLUGIN_HANDLED
}
public szavazasvege()
{
   if(ja > dehogy)
   {
      client_print(0, print_chat, "Tobbseg azt szeretne, hogy legyen bhopp ezen a palyan! (%d)", ja)
      bhopp = true
   }
   else if(dehogy > ja)
   {
      client_print(0, print_chat, "Tobbseg azt szeretne, hogy ne legyem bhopp ezen a palyan! (%d)", dehogy)
      bhopp = false
   }
   else if(ja == dehogy)
   {
      client_print(0, print_chat, "Ujra szavazas szukseges mivel ugyanannyi szavazat jott mindkettore!")
      for(new i; i <= get_maxplayers(); i++)
      {
         if(is_user_bot(i))
            return
            
         szavazasindit(i)
      }
   }
   ja=0
   dehogy=0
}
public korindit()
{
   if(elsokore)
   {
      for(new i; i <= get_maxplayers(); i++)
      {
         if(is_user_bot(i))
            return
            
         szavazasindit(i)
      }
      set_task(15.0, "szavazasvege")
   }
   elsokore=false
}
public client_PreThink(id)
{
   if(!bhopp)
      return PLUGIN_HANDLED
   
   entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0)
   if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2)
   {
      new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)
      if (flags & FL_WATERJUMP)
         return PLUGIN_CONTINUE
      if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
         return PLUGIN_CONTINUE
      if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
         return PLUGIN_CONTINUE
         
      new Float:velocity[3]
      entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
      velocity[2] += 250.0
      entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
      entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)
   }
   return PLUGIN_CONTINUE
}

A bhopp része a fenn lévő 'Bunnyhop' pluginból lett kimásolva.

Ők köszönték meg aarpi. nek ezt a hozzászólást: lugen111 (2019.10.09. 22:51)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bunnyhop vote
HozzászólásElküldve: 2019.10.09. 22:50 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2016.12.26. 20:51
Hozzászólások: 96
Megköszönt másnak: 16 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Sajnos ez így nem működik.
Fagyott tőle a szerver rendesen :D

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bunnyhop vote
HozzászólásElküldve: 2019.10.09. 22:55 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
Log?

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bunnyhop vote
HozzászólásElküldve: 2019.10.10. 14:45 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2017.04.30. 17:21
Hozzászólások: 286
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 66 alkalommal
lugen111 írta:
Sajnos ez így nem működik.
Fagyott tőle a szerver rendesen :D

Nem nagyon akarom elhinni, hogy ettől a plugintól fagyott ki a szervered.
Most, hogy ránéztem a pluginra találtam benne 2 hibát ami miatt nem müködhet de kötve hiszem, hogy ez miatt fagyott volna ki mert max egy Invalid player id 0-át kapnál a konzolodba miatta.
A hiba pedig a két for ciklus:
for(new i; i <= get_maxplayers(); i++)

for(new i = 1; i <= get_maxplayers(); i++)

De az is lehet megint csak rosszat mondok és ez miatt fagyhatott.

Szerk.:
A plugin a hibás for ciklusokkal nem fagyasztotta ki a szervert, a javított for ciklusokkal pedig a plugin működik.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bunnyhop vote
HozzászólásElküldve: 2019.10.11. 11:15 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2016.12.26. 20:51
Hozzászólások: 96
Megköszönt másnak: 16 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Nem nagyon akarom elhinni, hogy ettől a plugintól fagyott ki a szervered.

De az is lehet megint csak rosszat mondok és ez miatt fagyhatott.


Rendben.
Akkor biztos kitaláltam hogy a plugin telepítése után mapváltást követően fagyott a szerver.
Soha nem értettem ezt a cinizmust amit néhány ember magára ölt a fórumon.
Szerettem volna egy kis segítséget kérni valamiben, (kaptam is meg nem is) vissza jelzek hogy nem működik (amit kértetek is) és ilyen válaszokat kapok rá.

Egy darab error lognem jött ftp-re.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bunnyhop vote
HozzászólásElküldve: 2019.10.11. 11:20 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
Szerverkonzol? Valaminek lennie kell.

Up:
Árpi szavaiban semmilyen bántó vagy támadó hangnemet nem véltem felfedezni.
Sőt,segíteni akar. Kevés az infó hogy fagy a szerver,ha semmit nem kapunk. (Logra gondolok,mert ha nem is kapsz fájl formátumban,a szerverkonzolban valaminek lennie kell.)

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bunnyhop vote
HozzászólásElküldve: 2019.10.11. 11:32 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2016.12.26. 20:51
Hozzászólások: 96
Megköszönt másnak: 16 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
ultraibolya írta:
Szerverkonzol? Valaminek lennie kell.

Up:
Árpi szavaiban semmilyen bántó vagy támadó hangnemet nem véltem felfedezni.
Sőt,segíteni akar. Kevés az infó hogy fagy a szerver,ha semmit nem kapunk. (Logra gondolok,mert ha nem is kapsz fájl formátumban,a szerverkonzolban valaminek lennie kell.)


Sajnos a szerverkonzolhoz nincs hozzáférésem.(csak a tulajnak van)
Értem hogy segíteni akar de az rosszul kezdődik hogy nem hiszi el hogy emiatt történt a fagyás.
Nekem ez egy kicsit cinikus, egyáltalán nem bántó.
Ahogy említette ő is , nem volt ideje tesztelni.
Ha tesztelte volna , látja ő is mi az eredmény.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 14 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 12 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole