hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 21:22



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 216 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 214 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 18 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Szavazásos fun mod?
HozzászólásElküldve: 2020.07.05. 22:08 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.14. 08:21
Hozzászólások: 547
Megköszönt másnak: 95 alkalommal
Megköszönték neki: 71 alkalommal
kornyiktamass írta:
szia.
azt a verziót használom az lett lecserélve a régire.

viszont ezt sem étem: "client_disconnected-re" cseréljem le? de semmi ilyen nincs a pluginban... clien_print_color van esetleg mást nem találtam


amit csatoltam képet azon a 3 plugin van, hogy le fordul mindegyik. (rákattintottál akkor láthatod). client_disconnect hibát meg az ernyő+duplaugrás pluginba találod.
hátha a friss amxx-t használod. és kicserélted az összes fájlt. meg az összes inc-t. akkor kell neki müködni.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szavazásos fun mod?
HozzászólásElküldve: 2020.07.06. 01:42 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2016.09.27. 20:08
Hozzászólások: 66
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
https://www.amxmodx.org/downloads-new.php?branch=1.9-dev&all=1

innen töltöttem le linuxra és azt raktam be a régik helyett.
és a compile ebből van kiválasztva és az incek is.. szóval nemtudom. talán újra rakom az egészet

elit írta:
kornyiktamass írta:
szia.
azt a verziót használom az lett lecserélve a régire.

viszont ezt sem étem: "client_disconnected-re" cseréljem le? de semmi ilyen nincs a pluginban... clien_print_color van esetleg mást nem találtam


amit csatoltam képet azon a 3 plugin van, hogy le fordul mindegyik. (rákattintottál akkor láthatod). client_disconnect hibát meg az ernyő+duplaugrás pluginba találod.
hátha a friss amxx-t használod. és kicserélted az összes fájlt. meg az összes inc-t. akkor kell neki müködni.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szavazásos fun mod?
HozzászólásElküldve: 2020.07.06. 02:29 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.14. 08:21
Hozzászólások: 547
Megköszönt másnak: 95 alkalommal
Megköszönték neki: 71 alkalommal
kornyiktamass írta:
https://www.amxmodx.org/downloads-new.php?branch=1.9-dev&all=1

innen töltöttem le linuxra és azt raktam be a régik helyett.
és a compile ebből van kiválasztva és az incek is.. szóval nemtudom. talán újra rakom az egészet


1. Letöltöd ezt: https://www.amxmodx.org/amxxdrop/1.9/amxmodx-1.9.0-git5271-base-windows.zip
2. Belépsz a addons\amxmodx\scripting mappába és itt kijelölöd a "include" "amxxpc.exe" "amxxpc32.dll" "compile.exe" ha kijelölted fogod kirakod asztalra pl: "fordito" ez lesz a mappa neve.
3. Ha ez meg van, nincs más dolgod mit letöltöd az sma fájlokat és berakod oda ahol van a mappád.

HNS.inc = include mappába

duplaugras.sma = fordito mappába
ejtoernyo.sma = fordito mappába
HNS.sma = fordito mappába

4. Ha bent van minden a helyén kijelölöd a 3 sma fájlt és ráhúzod a "compile.exe"-re és kész.
5. Amit lefordítasz fájlokat azt a "compiled" mappáb a találod.

Képek:
► Spoiler mutatása


ha így csinálod akkor 100% müködni fog. sok sikert.

_________________
Kép

Ők köszönték meg elit nek ezt a hozzászólást (összesen 2): HellEnergY (2020.07.06. 15:56) • kornyiktamass (2020.07.08. 23:39)
  Népszerűség: 4.55%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szavazásos fun mod?
HozzászólásElküldve: 2020.07.08. 23:36 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2016.09.27. 20:08
Hozzászólások: 66
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
köszönöm szépen. működött.
viszont ahogy bertakm ezt a 3 amxxet és újraindítottam szervert. kifagyott.
talán az a gondd, hogy windows amit küldtél linket és a szerverem pedig linux?


elit írta:
kornyiktamass írta:
https://www.amxmodx.org/downloads-new.php?branch=1.9-dev&all=1

innen töltöttem le linuxra és azt raktam be a régik helyett.
és a compile ebből van kiválasztva és az incek is.. szóval nemtudom. talán újra rakom az egészet


1. Letöltöd ezt: https://www.amxmodx.org/amxxdrop/1.9/amxmodx-1.9.0-git5271-base-windows.zip
2. Belépsz a addons\amxmodx\scripting mappába és itt kijelölöd a "include" "amxxpc.exe" "amxxpc32.dll" "compile.exe" ha kijelölted fogod kirakod asztalra pl: "fordito" ez lesz a mappa neve.
3. Ha ez meg van, nincs más dolgod mit letöltöd az sma fájlokat és berakod oda ahol van a mappád.

HNS.inc = include mappába

duplaugras.sma = fordito mappába
ejtoernyo.sma = fordito mappába
HNS.sma = fordito mappába

4. Ha bent van minden a helyén kijelölöd a 3 sma fájlt és ráhúzod a "compile.exe"-re és kész.
5. Amit lefordítasz fájlokat azt a "compiled" mappáb a találod.

Képek:
► Spoiler mutatása


ha így csinálod akkor 100% müködni fog. sok sikert.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szavazásos fun mod?
HozzászólásElküldve: 2020.07.08. 23:40 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2016.09.27. 20:08
Hozzászólások: 66
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
köszönöm szépen.
lefordította mind 3at!
viszont ahogy beraktam szerverre ki is fagyott tőle, aztán kivettem és újra működik.

:(

 ! Moderátori megjegyzés (Pika):
Nem tudom, hogy ilyenkor pontosan mit is vár el az illető, hogy szomorkodik, ahelyett, hogy megkönnyítené a segítőket egy hiba kóddal, hogy ne csak találgatni lehessen... Végül is nem a te érdeked, hogy ki legyen javítva a hiba...


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szavazásos fun mod?
HozzászólásElküldve: 2020.07.09. 04:50 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.14. 08:21
Hozzászólások: 547
Megköszönt másnak: 95 alkalommal
Megköszönték neki: 71 alkalommal
kornyiktamass írta:
köszönöm szépen.
lefordította mind 3at!
viszont ahogy beraktam szerverre ki is fagyott tőle, aztán kivettem és újra működik.

:(


valami log? ejtőernyő pluginhoz van egy model is, az bent van a models mappába?
sztem a model nincs helyén, lesd meg bent van-e a models mappába "parachute.mdl" néven keresd.

► Spoiler mutatása

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szavazásos fun mod?
HozzászólásElküldve: 2020.07.09. 23:41 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2016.09.27. 20:08
Hozzászólások: 66
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
és tényleg elfelejtettem a modellt.
beraktam és elindult.
lefut a plugin jön a kérdés a kör elején viszont utána semmi nem történik ( ha viszont egyedül vagy a szerveren ugye nincs szavazás és alapból ejtőernyő 2 ugrás van.. nemtudom miért)
illetve a legnagyobb probéma hogy a pluginnal konkrétan olyan lagg van az egész szerveren hogy egymást nem látjuk van hogy csak halljuk egymást mert a modellje befagy és hasonló.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szavazásos fun mod?
HozzászólásElküldve: 2020.07.11. 05:45 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.14. 08:21
Hozzászólások: 547
Megköszönt másnak: 95 alkalommal
Megköszönték neki: 71 alkalommal
kornyiktamass írta:
és tényleg elfelejtettem a modellt.
beraktam és elindult.
lefut a plugin jön a kérdés a kör elején viszont utána semmi nem történik ( ha viszont egyedül vagy a szerveren ugye nincs szavazás és alapból ejtőernyő 2 ugrás van.. nemtudom miért)
illetve a legnagyobb probéma hogy a pluginnal konkrétan olyan lagg van az egész szerveren hogy egymást nem látjuk van hogy csak halljuk egymást mert a modellje befagy és hasonló.


kód szempontjából lehet nem a legszebb/legjobb megoldás viszont müködik. vagy épp maradt bent valami felesleges sor vagy rész. (ha valakinek lesz/van jobb ötlete jelezze)
körkezdésnél nem fog elindulni addig amíg nincs kiszavazva hogy legyen-e fun mod.

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3.  
  4. #define TOGGLE_PLUGINS //pause plugin
  5.  
  6. #define PLUGIN "HNS fun mode vote"
  7. #define VERSION "1.0"
  8. #define AUTHOR "Akitakarszvagyamitjonaklatsz" //Nem irok ide semmit || credits DMC - DeROiD, Kiki - szavazo menu keszites.
  9.  
  10. #if defined TOGGLE_PLUGINS
  11. new const PLUGINS[][] =
  12. {
  13.     "ugras.amxx",
  14.     "ernyo.amxx"   
  15. };
  16. #endif
  17.  
  18. new iVotesg[2], sPrefixg, bool:bvotedg, cVotesming, bool:bRunnedg, iVotinGg, bool:enabled = false;
  19.  
  20. public plugin_init()
  21. {
  22.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  23.    
  24.     register_logevent("round_start", 2, "1=Round_Start"); //Kor eleje logevent, ez minden kor elejen lefuttatja a round_start() publicot.
  25.     sPrefixg = register_cvar("server_prefix", "Szerver Prefix"); //Ide pedig a szerver prefixet ird ajanlom [] es tarsai nelkul, mert chatbe/menube [%] - kent hivatkozok ra.
  26.     cVotesming = register_cvar("Vote_Min", "1"); // ha 1 az osszes jatekosnak kell szavaznia, ha 2 akkor a felenek es stb...(mindig osztod a fentlevo jatekosokkal, de ajanlom csak az 1 es 2 hasznalatat)
  27.    
  28.     register_cvar("Vote_Onoff","1")  //Ha 1 elindul a szavazas kor elejen es a kovetkezo korben indul a fun mode, szerintem igy jobb, megindoklom ha kéred. Ha 0 ki van kapcsolva!
  29.    
  30. }
  31.  
  32. public plugin_pause()
  33. {
  34.     if(!enabled)
  35.     {
  36.         return;
  37.     }
  38.    
  39.     #if defined TOGGLE_PLUGINS
  40.         Toggle_Plugins(true);
  41.     #endif
  42. }
  43.  
  44. public round_start()
  45. {
  46.     if(!get_cvar_num("Vote_Onoff"))
  47.         return;
  48.    
  49.     new sPlayers[32], iNum
  50.     get_players(sPlayers, iNum, "c");
  51.    
  52.     if(iNum == 1)//ha 1 player van fent nem fut le mivel felesleges.
  53.     return;
  54.    
  55.     //de ha le szeretned futtatni 1 playernel is akkor lentebb vedd ki a // jelet, es a fenti ifet tuntesd el.
  56.    
  57.     if(bRunnedg)
  58.     {
  59.         iVotesg[0] = 0;
  60.         bRunnedg = false;
  61.         iVotinGg = 0;
  62.     }
  63.    
  64.     //floatround(iVotesg, floatround_ceil);
  65.    
  66.     if(iVotesg[0] >= iNum/get_pcvar_num(cVotesming))
  67.         bvotedg = true;
  68.     else
  69.         bvotedg = false;
  70.    
  71.     for(new i; i < iNum; i++)
  72.     {
  73.         if(!is_user_connected(sPlayers[i]) || !is_user_alive(sPlayers[i]))
  74.             return;
  75.        
  76.         if(!bvotedg)
  77.         {
  78.             client_print_color(sPlayers[i], print_team_default, "^4[%s]^1 Szavazz! Mi legyen a kovetkezo korben?", server_prefix());
  79.             menu_vote_start(sPlayers[i]);
  80.         }
  81.         else
  82.         {
  83.             client_print_color(sPlayers[i], print_team_default, "^4[%s]^1 Teszt!", server_prefix());
  84.             bRunnedg = true;
  85.         }
  86.     }
  87.    
  88.     #if defined TOGGLE_PLUGINS
  89.         Toggle_Plugins(false);
  90.     #endif 
  91. }
  92. public menu_vote_start(iId)
  93. {
  94.     new iMenu, sString[64];
  95.     formatex(sString, charsmax(sString), "\r%s \w| \dSzeretnel a kovetkezo korben fun modot?", server_prefix());
  96.     iMenu = menu_create(sString, "menu_vote_start_h");
  97.    
  98.     menu_additem(iMenu, "Igen, szeretnek", "0", 0);
  99.     menu_additem(iMenu, "Nem szeretnek^n", "1", 0);
  100.    
  101.     menu_additem(iMenu, "A fun mode jelenti a 2 ugrast, es ejtoernyot!", "2", 0);
  102.    
  103.     new players[32], pnum, tempid;
  104.     get_players(players, pnum, "c");
  105.    
  106.     for(new i; i<pnum; i++)
  107.     {
  108.         tempid = players[i];
  109.        
  110.         menu_display(tempid, iMenu, 0);
  111.         iVotinGg++;
  112.        
  113.     }
  114.     menu_setprop(iMenu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  115.    
  116. }
  117. public menu_vote_start_h(iId, iMenu, iItem)
  118. {
  119.     if(iItem == MENU_EXIT || !iVotinGg)
  120.     {  
  121.         menu_destroy(iMenu);
  122.         return PLUGIN_HANDLED;
  123.     }
  124.     new sData[6], sName[64], iAccess, iKey;
  125.     menu_item_getinfo(iMenu, iItem, iAccess, sData, charsmax(sData), sName, charsmax(sName));
  126.     iKey = str_to_num(sData);
  127.     /*
  128.     iVotesg[iKey]++;
  129.     if(iKey == 0)
  130.     {
  131.         client_print_color(0, print_team_default, "^4[%s]^1 Azt szavaztad hogy legyen fun mode", server_prefix());
  132.     }*/
  133.    
  134.     switch(iKey)
  135.     {
  136.         case false:
  137.         {
  138.             iVotesg[iKey] = true;
  139.            
  140.             #if defined TOGGLE_PLUGINS
  141.                 Toggle_Plugins(true);
  142.             #endif
  143.            
  144.             client_print_color(0, print_team_default, "^4[%s]^1 Azt szavaztad hogy legyen fun mode", server_prefix());
  145.         }
  146.         case true:
  147.         {
  148.             iVotesg[iKey] = false;
  149.            
  150.             #if defined TOGGLE_PLUGINS
  151.                 Toggle_Plugins(false);
  152.             #endif 
  153.            
  154.             client_print_color(0, print_team_default, "^4[%s]^1 Azt szavaztad hogy ne legyen fun mode", server_prefix());
  155.         }
  156.     }
  157.    
  158.     menu_destroy(iMenu);
  159.     return PLUGIN_HANDLED;
  160.    
  161. }
  162. public plugin_natives()
  163. {
  164.     register_native("get_votedbool","native_get_votedbool",1)
  165. }
  166.  
  167. public bool:native_get_votedbool(iId)
  168. {
  169.     return bool:bvotedg;
  170. }
  171. server_prefix()
  172. {
  173.     new sPrefix[64];
  174.     get_pcvar_string(sPrefixg, sPrefix, charsmax(sPrefix));
  175.     return sPrefix;
  176. }
  177.  
  178. #if defined TOGGLE_PLUGINS
  179. Toggle_Plugins(const bool:enable)
  180. {
  181.     for (new i = 0; i < sizeof(PLUGINS); i++)
  182.     {
  183.         if (enable)
  184.         {
  185.             unpause("ac", PLUGINS[i]);
  186.         }
  187.         else
  188.         {
  189.             pause("ac", PLUGINS[i]);
  190.         }
  191.     }
  192. }
  193. #endif


  1. #include <amxmodx>
  2. #include <reapi>
  3. #include <HNS>
  4.  
  5. #define MAXJUMPS    2           // maximum jumps
  6.  
  7. new const PLUGIN[] = "Multijump"
  8. new const VERSION[] = "1.0"
  9. new const AUTHOR[] = "serfreeman1337"   // Reapi modification by mforce
  10.  
  11.  
  12. enum _:jdata
  13. {
  14.     bool:DOJUMP,
  15.     JUMPCOUNT
  16. }
  17.  
  18. new player_jumps[33][jdata]
  19.  
  20. public plugin_init()
  21. {
  22.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  23.     RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Jump, "Hook_PlayerJump", false);
  24. }
  25.  
  26. public Hook_PlayerJump(id)
  27. {
  28.     if(get_votedbool(id)) //itt volt egy ! jel
  29.         return;
  30.        
  31.     static bitFlags; bitFlags =  get_entvar(id, var_flags)
  32.    
  33.     if(~bitFlags & FL_ONGROUND && ~get_entvar(id, var_oldbuttons) & IN_JUMP)
  34.     {
  35.         if(player_jumps[id][JUMPCOUNT] < MAXJUMPS - 1)
  36.         {
  37.             player_jumps[id][DOJUMP] = true
  38.             player_jumps[id][JUMPCOUNT] ++
  39.         }
  40.     }
  41.    
  42.     else if(bitFlags & FL_ONGROUND)
  43.     {
  44.         player_jumps[id][JUMPCOUNT] = 0
  45.     }
  46.    
  47.     if(player_jumps[id][DOJUMP])
  48.     {
  49.         static Float:velocity[3]
  50.         get_entvar(id, var_velocity, velocity)
  51.         velocity[2] = random_float(265.0,285.0)
  52.         set_entvar(id, var_velocity, velocity)
  53.        
  54.         player_jumps[id][DOJUMP] = false
  55.     }
  56. }
  57.  
  58. public client_disconnected(id)
  59. {
  60.     arrayset(player_jumps[id], 0, jdata)
  61. }


  1. #include <amxmodx>
  2. #include <reapi>
  3. #include <HNS>
  4.  
  5. public plugin_init()
  6. {
  7.     register_plugin("Parachute", "1.1", "ReHLDS Team");
  8.     RegisterHookChain(RG_PM_AirMove, "PM_AirMove", .post = false);
  9. }
  10.  
  11. public PM_AirMove(const playerIndex)
  12. {
  13.     if(get_votedbool(playerIndex))  //itt volt egy ! jel
  14.         return;
  15.    
  16.     if(!(get_entvar(playerIndex, var_button) & IN_USE) || get_entvar(playerIndex, var_waterlevel) > 0)
  17.         return;
  18.    
  19.     new Float:flVelocity[3];
  20.     get_entvar(playerIndex, var_velocity, flVelocity);
  21.    
  22.     if (flVelocity[2] < 0.0)
  23.     {
  24.         flVelocity[2] = (flVelocity[2] + 40.0 < -100.0) ? flVelocity[2] + 40.0 : -100.0;
  25.         set_entvar(playerIndex, var_sequence, ACT_WALK);
  26.         set_entvar(playerIndex, var_gaitsequence, ACT_IDLE);
  27.         set_pmove(pm_velocity, flVelocity);
  28.     }
  29. }


a kettő plugint úgy oldottam meg hogy a plugin neveit itt bírod át írni ha kell.
  1. #if defined TOGGLE_PLUGINS
  2. new const PLUGINS[][] =
  3. {
  4.     "ugras.amxx",
  5.     "ernyo.amxx"  
  6. };
  7. #endif


mindig egyezzen ha más a neve mert akkor nem fog müködni.

FONTOS!!
a kettő pluginhoz ernyo+ugras-hoz reapi kell. (nem tudom hogy használsz-e rehlds-t de az kell mindenképpen hozzá mert nem fog müködni)
innét bírod letölteni reapi
inc-t berakod a fordítodba. lefordítod a fájlokat azt kész.

reapi telepítés.

modules mappába felrakod a "reapi_amxx_i386.so" fájlt.
utána belépsz a configsba ott "modules.ini" és beleírod hogy "reapi" a végére aztán elmented.

ui: jobb ötletem nem volt azért oldottam meg így.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 18 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 8 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole