hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.19. 17:30



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 366 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 365 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [8 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: bullet_damage
HozzászólásElküldve:2012.01.16. 12:25 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott:2011.12.31. 01:03
Hozzászólások:125
Nekem ennek a pluginak olyan változata kéne amibe kicsikéka számok !:)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: bullet_damage
HozzászólásElküldve:2012.01.16. 12:28 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.17. 17:54
Hozzászólások:2350
Megköszönt másnak: 40 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
Nézd meg erre gondolsz-e.

[spoiler]
Kód:
#include <amxmodx>

#define PLUGIN "Bullet Damage"
#define AUTHOR "ConnorMcLeod"
#define VERSION "0.0.1"

#define MAX_PLAYERS   32

new const Float:g_flCoords[][] =
{
   {0.50, 0.40},
   {0.56, 0.44},
   {0.60, 0.50},
   {0.56, 0.56},
   {0.50, 0.60},
   {0.44, 0.56},
   {0.40, 0.50},
   {0.44, 0.44}
}

new g_iPlayerPos[MAX_PLAYERS+1]

new g_iMaxPlayers
new g_pCvarEnabled

public plugin_init()
{
   register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

   g_pCvarEnabled = register_cvar("bullet_damage", "1")

   register_event("Damage", "Event_Damage", "b", "2>0", "3=0")

   g_iMaxPlayers = get_maxplayers()
}

public Event_Damage( iVictim )
{
   if( get_pcvar_num(g_pCvarEnabled) && (read_data(4) || read_data(5) || read_data(6)) )
   {
      new id = get_user_attacker(iVictim)
      if( (1 <= id <= g_iMaxPlayers) && is_user_connected(id) )
      {
         new iPos = ++g_iPlayerPos[id]
         if( iPos == sizeof(g_flCoords) )
         {
            iPos = g_iPlayerPos[id] = 0
         }
         set_hudmessage(0, 40, 80, Float:g_flCoords[iPos][0], Float:g_flCoords[iPos][1], 0, 0.1, 2.5, 0.02, 0.02, -1)
         show_hudmessage(id, "%d", read_data(2))
      }
   }
}
[/spoiler]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: bullet_damage
HozzászólásElküldve:2012.01.16. 12:29 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott:2011.12.31. 01:03
Hozzászólások:125
virtualcfg írta:
Nézd meg erre gondolsz-e.

[spoiler]
Kód:
#include <amxmodx>

#define PLUGIN "Bullet Damage"
#define AUTHOR "ConnorMcLeod"
#define VERSION "0.0.1"

#define MAX_PLAYERS   32

new const Float:g_flCoords[][] =
{
   {0.50, 0.40},
   {0.56, 0.44},
   {0.60, 0.50},
   {0.56, 0.56},
   {0.50, 0.60},
   {0.44, 0.56},
   {0.40, 0.50},
   {0.44, 0.44}
}

new g_iPlayerPos[MAX_PLAYERS+1]

new g_iMaxPlayers
new g_pCvarEnabled

public plugin_init()
{
   register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

   g_pCvarEnabled = register_cvar("bullet_damage", "1")

   register_event("Damage", "Event_Damage", "b", "2>0", "3=0")

   g_iMaxPlayers = get_maxplayers()
}

public Event_Damage( iVictim )
{
   if( get_pcvar_num(g_pCvarEnabled) && (read_data(4) || read_data(5) || read_data(6)) )
   {
      new id = get_user_attacker(iVictim)
      if( (1 <= id <= g_iMaxPlayers) && is_user_connected(id) )
      {
         new iPos = ++g_iPlayerPos[id]
         if( iPos == sizeof(g_flCoords) )
         {
            iPos = g_iPlayerPos[id] = 0
         }
         set_hudmessage(0, 40, 80, Float:g_flCoords[iPos][0], Float:g_flCoords[iPos][1], 0, 0.1, 2.5, 0.02, 0.02, -1)
         show_hudmessage(id, "%d", read_data(2))
      }
   }
}
[/spoiler]

okés : )


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: bullet_damage
HozzászólásElküldve:2012.01.16. 12:35 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott:2011.12.31. 01:03
Hozzászólások:125
nowa írta:
virtualcfg írta:
Nézd meg erre gondolsz-e.

[spoiler]
Kód:
#include <amxmodx>

#define PLUGIN "Bullet Damage"
#define AUTHOR "ConnorMcLeod"
#define VERSION "0.0.1"

#define MAX_PLAYERS   32

new const Float:g_flCoords[][] =
{
   {0.50, 0.40},
   {0.56, 0.44},
   {0.60, 0.50},
   {0.56, 0.56},
   {0.50, 0.60},
   {0.44, 0.56},
   {0.40, 0.50},
   {0.44, 0.44}
}

new g_iPlayerPos[MAX_PLAYERS+1]

new g_iMaxPlayers
new g_pCvarEnabled

public plugin_init()
{
   register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

   g_pCvarEnabled = register_cvar("bullet_damage", "1")

   register_event("Damage", "Event_Damage", "b", "2>0", "3=0")

   g_iMaxPlayers = get_maxplayers()
}

public Event_Damage( iVictim )
{
   if( get_pcvar_num(g_pCvarEnabled) && (read_data(4) || read_data(5) || read_data(6)) )
   {
      new id = get_user_attacker(iVictim)
      if( (1 <= id <= g_iMaxPlayers) && is_user_connected(id) )
      {
         new iPos = ++g_iPlayerPos[id]
         if( iPos == sizeof(g_flCoords) )
         {
            iPos = g_iPlayerPos[id] = 0
         }
         set_hudmessage(0, 40, 80, Float:g_flCoords[iPos][0], Float:g_flCoords[iPos][1], 0, 0.1, 2.5, 0.02, 0.02, -1)
         show_hudmessage(id, "%d", read_data(2))
      }
   }
}
[/spoiler]

okés : )


ez körbe mutatja nem ?:D nekem olyan kéne hogy 1 pontba mutasa . olyan nincs ?:D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: bullet_damage
HozzászólásElküldve:2012.01.16. 12:42 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.17. 17:54
Hozzászólások:2350
Megköszönt másnak: 40 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
Akkor szerintem ez lesz mer ez is sima hudmessage.Teszteld le.

[spoiler]
Kód:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta_util>

#define PLUGIN "Advanced Bullet Damage"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Sn!ff3r"

new g_type, g_enabled, g_recieved, bool:g_showrecieved, g_hudmsg1, g_hudmsg2

public plugin_init()
{
   register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
   
   register_event("Damage", "on_damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0")   
   register_event("HLTV", "on_new_round", "a", "1=0", "2=0")
   
   g_type = register_cvar("amx_bulletdamage","1")
   g_recieved = register_cvar("amx_bulletdamage_recieved","1")   
   
   g_hudmsg1 = CreateHudSyncObj()   
   g_hudmsg2 = CreateHudSyncObj()
}

public on_new_round()
{
   g_enabled = get_pcvar_num(g_type)
   if(get_pcvar_num(g_recieved)) g_showrecieved = true   
}

public on_damage(id)
{
   if(g_enabled)
   {      
      static attacker; attacker = get_user_attacker(id)
      static damage; damage = read_data(2)      
      if(g_showrecieved)
      {         
         set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1)
         ShowSyncHudMsg(id, g_hudmsg2, "%i^n", damage)      
      }
      if(is_user_connected(attacker))
      {
         switch(g_enabled)
         {
            case 1: {
               set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
               ShowSyncHudMsg(attacker, g_hudmsg1, "%i^n", damage)            
            }
            case 2: {
               if(fm_is_ent_visible(attacker,id))
               {
                  set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
                  ShowSyncHudMsg(attacker, g_hudmsg1, "%i^n", damage)            
               }
            }
         }
      }
   }
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
[/spoiler]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: bullet_damage
HozzászólásElküldve:2012.01.16. 12:42 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott:2011.12.31. 01:03
Hozzászólások:125
virtualcfg írta:
Akkor szerintem ez lesz mer ez is sima hudmessage.Teszteld le.

[spoiler]
Kód:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta_util>

#define PLUGIN "Advanced Bullet Damage"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Sn!ff3r"

new g_type, g_enabled, g_recieved, bool:g_showrecieved, g_hudmsg1, g_hudmsg2

public plugin_init()
{
   register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
   
   register_event("Damage", "on_damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0")   
   register_event("HLTV", "on_new_round", "a", "1=0", "2=0")
   
   g_type = register_cvar("amx_bulletdamage","1")
   g_recieved = register_cvar("amx_bulletdamage_recieved","1")   
   
   g_hudmsg1 = CreateHudSyncObj()   
   g_hudmsg2 = CreateHudSyncObj()
}

public on_new_round()
{
   g_enabled = get_pcvar_num(g_type)
   if(get_pcvar_num(g_recieved)) g_showrecieved = true   
}

public on_damage(id)
{
   if(g_enabled)
   {      
      static attacker; attacker = get_user_attacker(id)
      static damage; damage = read_data(2)      
      if(g_showrecieved)
      {         
         set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1)
         ShowSyncHudMsg(id, g_hudmsg2, "%i^n", damage)      
      }
      if(is_user_connected(attacker))
      {
         switch(g_enabled)
         {
            case 1: {
               set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
               ShowSyncHudMsg(attacker, g_hudmsg1, "%i^n", damage)            
            }
            case 2: {
               if(fm_is_ent_visible(attacker,id))
               {
                  set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
                  ShowSyncHudMsg(attacker, g_hudmsg1, "%i^n", damage)            
               }
            }
         }
      }
   }
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
[/spoiler]

ez az :D megtaláltam :D http://amxmodx.crys.hu/site/?p=pluginz&c=l&f=bulletdamage


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: bullet_damage
HozzászólásElküldve:2012.01.16. 12:44 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.17. 17:54
Hozzászólások:2350
Megköszönt másnak: 40 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
Ja ezt postoltam most xP


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: bullet_damage
HozzászólásElküldve:2012.01.16. 12:47 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott:2011.12.31. 01:03
Hozzászólások:125
virtualcfg írta:
Ja ezt postoltam most xP

xDD azért kösszia gyors választ :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [8 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 37 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole