hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.19. 06:28



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 232 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 232 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 17 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: new iString[512];
HozzászólásElküldve: 2022.02.09. 17:17 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2020.06.14. 17:59
Hozzászólások: 368
Megköszönt másnak: 64 alkalommal
Megköszönték neki: 10 alkalommal
Helló!

Létezik ilyen hogy,ha hozzá írok Skineketakkor manuálisan kell bőviteni a mysql táblát? és ha van rá megoldás akkor hogyan ?



  1. public plugin_cfg()
  2. {
  3.     g_SqlTuple = SQL_MakeDbTuple(SQLINFO[0], SQLINFO[1], SQLINFO[2], SQLINFO[3]);
  4.     PlayerTable();
  5.     AnnouncmentTable();
  6.     WeaponKillsTable();
  7. }
  8. public AnnouncmentTable()
  9. {
  10.     new Len;
  11.    
  12.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query), "CREATE TABLE IF NOT EXISTS `Announcments` ");
  13.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "( ");
  14.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`id` INT(11) NOT NULL AUTO_INCREMENT PRIMARY KEY,");
  15.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`text` VARCHAR(256) NOT NULL)");
  16.    
  17.     SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "createTableThread", Query);
  18. }
  19.  
  20. public PlayerTable()
  21. {
  22.     new Len;
  23.    
  24.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query), "CREATE TABLE IF NOT EXISTS `Players` ");
  25.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "( ");
  26.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`id` INT(11) NOT NULL AUTO_INCREMENT PRIMARY KEY,");
  27.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`name` VARCHAR(32) NOT NULL,");
  28.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`steamid` VARCHAR(32) NOT NULL,");
  29.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`k_m4a1` INT(11) NOT NULL,");
  30.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`k_ak47` INT(11) NOT NULL,");
  31.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`k_awp` INT(11) NOT NULL,");
  32.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`k_deagle` INT(11) NOT NULL,");
  33.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`k_knife` INT(11) NOT NULL,");
  34.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`SelectedM4A1` INT(3) NOT NULL,");
  35.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`SelectedAK` INT(3) NOT NULL,");
  36.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`SelectedAWP` INT(3) NOT NULL,");
  37.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`SelectedDEAGLE` INT(3) NOT NULL,");
  38.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`SelectedKnife` INT(3) NOT NULL,");
  39.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`l_exp` INT(32) NOT NULL,")
  40.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`money` INT(32) NOT NULL,")
  41.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`isVip` INT(1) NOT NULL,")
  42.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`vipTime` INT(32) NOT NULL,")
  43.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`PlayTime` INT(32) NOT NULL,")
  44.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`Knifeshow` INT(1) NOT NULL,");
  45.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`lefthud` INT(1) NOT NULL,");
  46.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`bottomhud` INT(1) NOT NULL,");
  47.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`havePrefix` INT(1) NOT NULL,");
  48.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`p_kills` INT(11) NOT NULL,");
  49.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`ad_level` INT(1) NOT NULL,");
  50.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`ChatPrefix` VARCHAR(32) NOT NULL,");
  51.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`ip` VARCHAR(32) NOT NULL)");
  52.    
  53.     SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "createTableThread", Query);
  54. }
  55. public WeaponKillsTable()
  56. {
  57.     new Len;
  58.    
  59.     new m_sizeofM4A1 = sizeof(WeaponM4A1);
  60.     new m_sizeofAK47 = sizeof(WeaponAK);
  61.     new m_sizeofAWP = sizeof(WeaponAWP);
  62.     new m_sizeofDEAGLE = sizeof(WeaponDeagle);
  63.     new m_sizeofKnife = sizeof(WeaponKnife);
  64.    
  65.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query), "CREATE TABLE IF NOT EXISTS `WeaponKills` ");
  66.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "( ");
  67.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`Id` INT(11) NOT NULL AUTO_INCREMENT PRIMARY KEY,");
  68.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`name` VARCHAR(32) NOT NULL,");
  69.    
  70.     for(new i; i < m_sizeofM4A1; i++)
  71.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`m4a1_%i` INT(11) NOT NULL,", i);
  72.    
  73.     for(new i; i < m_sizeofAK47; i++)
  74.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`ak_%i` INT(11) NOT NULL,", i);
  75.    
  76.     for(new i; i < m_sizeofAWP; i++)
  77.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`awp_%i` INT(11) NOT NULL,", i);
  78.    
  79.     for(new i; i < m_sizeofDEAGLE; i++)
  80.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`deagle_%i` INT(11) NOT NULL,", i);
  81.    
  82.     for(new i; i < m_sizeofKnife; i++)
  83.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`knife_%i` INT(11) NOT NULL,", i);
  84.    
  85.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`steamid` VARCHAR(32) NOT NULL)");
  86.     SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "createTableThread", Query);
  87. }
  88. public createTableThread(FailState, Handle:Query, Error[], Errcode, Data[], DataSize, Float:Queuetime)
  89. {
  90.     if(Errcode)
  91.         log_amx("[HIBA*] HIBAT DOBTAM: %s",Error);
  92.     if(FailState == TQUERY_CONNECT_FAILED)
  93.         set_fail_state("[HIBA*] NEM TUDTAM CSATLAKOZNI AZ ADATBAZISHOZ!");
  94.     else if(FailState == TQUERY_QUERY_FAILED)
  95.         set_fail_state("Query Error");
  96. }
  97. public Load_All(id)
  98. {
  99.     new Data[1];
  100.     Data[0] = id;
  101.     for (new i=1; i < 3; i++)
  102.     {
  103.         switch(i)
  104.         {
  105.             case 1:
  106.             {
  107.                 formatex(Query, charsmax(Query), "SELECT * FROM `Players` WHERE steamid = ^"%s^";", Player_Info[id][steamid])
  108.                 SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "QuerySelectData", Query, Data, 1);
  109.             }
  110.             case 2:
  111.             {
  112.                 formatex(Query, charsmax(Query), "SELECT * FROM `WeaponKills` WHERE steamid = ^"%s^";", Player_Info[id][steamid])
  113.                 SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "QuerySelectSkinKills", Query, Data, 1);
  114.             }
  115.         }
  116.     }
  117. }
  118. public LoadAnnouncment()
  119. {
  120.     new Data[1];
  121.     formatex(Query, charsmax(Query), "SELECT * FROM `Announcments`;")
  122.     SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "QuerySelectAnnouncment", Query, Data, 1);
  123. }
  124.  
  125. public QuerySelectAnnouncment(FailState, Handle:Query, Error[], Errcode, Data[], DataSize, Float:Queuetime)
  126. {
  127.     if(FailState == TQUERY_CONNECT_FAILED || FailState == TQUERY_QUERY_FAILED)
  128.     {
  129.         log_amx("%s", Error);
  130.         return;
  131.     }
  132.     else
  133.     {
  134.         if(SQL_NumRows(Query) > 0)
  135.         {
  136.             new Temp[256];
  137.             while(SQL_MoreResults(Query))
  138.             {
  139.                 SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "text"), Temp, 256);
  140.                 ArrayPushString(g_Advert, Temp);
  141.                 g_AdvertSize++;
  142.                 console_print(0, "%i, %s", g_AdvertSize, Temp);
  143.                 SQL_NextRow(Query);
  144.             }
  145.         }
  146.     }
  147. }
  148. public QuerySelectSkinKills(FailState, Handle:Query, Error[], Errcode, Data[], DataSize, Float:Queuetime)
  149. {
  150.     if(FailState == TQUERY_CONNECT_FAILED || FailState == TQUERY_QUERY_FAILED)
  151.     {
  152.         log_amx("%s", Error);
  153.         return;
  154.     }
  155.     else
  156.     {
  157.         new id = Data[0];
  158.         new m_sizeofM4A1 = sizeof(WeaponM4A1);
  159.         new m_sizeofAK47 = sizeof(WeaponAK);
  160.         new m_sizeofAWP = sizeof(WeaponAWP);
  161.         new m_sizeofDEAGLE = sizeof(WeaponDeagle);
  162.         new m_sizeofKnife = sizeof(WeaponKnife);
  163.         new iString[512];
  164.        
  165.        
  166.         if(SQL_NumRows(Query) > 0)
  167.         {
  168.             for(new i; i < m_sizeofM4A1; i++)
  169.             {
  170.               formatex(iString, charsmax(iString), "m4a1_%d", i);
  171.               M4A1SkinKills[id][i][killsinweapon] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, iString));
  172.             }
  173.            
  174.             for(new i; i < m_sizeofAK47; i++)
  175.             {
  176.               formatex(iString, charsmax(iString), "ak_%d", i);
  177.               AKSkinKills[id][i][killsinweapon] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, iString));
  178.             }
  179.            
  180.             for(new i; i < m_sizeofAWP; i++)
  181.             {
  182.               formatex(iString, charsmax(iString), "awp_%d", i);
  183.               AWPSkinKills[id][i][killsinweapon] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, iString));
  184.             }
  185.             for(new i; i < m_sizeofDEAGLE; i++)
  186.             {
  187.               formatex(iString, charsmax(iString), "deagle_%d", i);
  188.               DeagleSkinKills[id][i][killsinweapon] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, iString));
  189.             }
  190.             for(new i; i < m_sizeofKnife; i++)
  191.             {
  192.               formatex(iString, charsmax(iString), "knife_%d", i);
  193.               KnifeSkinKills[id][i][killsinweapon] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, iString));
  194.             }
  195.         }
  196.         else
  197.         {
  198.             SaveWeaponKills(id);
  199.         }
  200.     }
  201. }
  202. public QuerySelectData(FailState, Handle:Query, Error[], Errcode, Data[], DataSize, Float:Queuetime)
  203. {
  204.     if(FailState == TQUERY_CONNECT_FAILED || FailState == TQUERY_QUERY_FAILED)
  205.     {
  206.         log_amx("%s", Error);
  207.         return;
  208.     }
  209.     else
  210.     {
  211.         new id = Data[0];
  212.        
  213.         if(SQL_NumRows(Query) > 0)
  214.         {
  215.             Player_Info[id][k_m4a1] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "k_m4a1"));
  216.             Player_Info[id][k_ak47] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "k_ak47"));
  217.             Player_Info[id][k_awp] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "k_awp"));
  218.             Player_Info[id][k_deagle] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "k_deagle"));
  219.             Player_Info[id][k_knife] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "k_knife"));
  220.             Player_Info[id][SelectedM4A1] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "SelectedM4A1"));
  221.             Player_Info[id][SelectedAK] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "SelectedAK"));
  222.             Player_Info[id][SelectedAWP] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "SelectedAWP"));
  223.             Player_Info[id][SelectedDEAGLE] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "SelectedDEAGLE"));
  224.             Player_Info[id][SelectedKnife] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "SelectedKnife"));
  225.             Player_Info[id][havePrefix] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "havePrefix"));
  226.             Player_Info[id][ChatPrefix] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "ChatPrefix"));
  227.             Player_Info[id][l_exp] = (float(SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "l_exp")))/100.0);
  228.             Player_Info[id][money] = (float(SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "money")))/100.0);
  229.             Player_Info[id][v_isVip] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "isVip"));
  230.             Player_Info[id][ad_level] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "ad_level"));
  231.             Player_Info[id][PlayTime] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "PlayTime"));
  232.             if(Player_Info[id][v_isVip])
  233.                 Player_Info[id][v_time] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "vipTime"));
  234.            
  235.             SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "ChatPrefix"), Player_Info[id][ChatPrefix], 31);
  236.             Player_Info[id][Knifeshow] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "Knifeshow"));
  237.            
  238.             Player_Settings[id][s_lefthud] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "lefthud"));
  239.             Player_Settings[id][s_bottomhud] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "bottomhud"));
  240.            
  241.             Player_Info[id][a_Id] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "id"));
  242.            
  243.             Rankadd(id);
  244.         }
  245.         else
  246.         {
  247.             Save(id);
  248.         }
  249.     }
  250. }
  251.  
  252. public Save(id)
  253. {
  254.     new text[512];
  255.     formatex(text, charsmax(text), "INSERT INTO `Players` (`steamid`) VALUES (^"%s^");", Player_Info[id][steamid]);
  256.    
  257.     SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "QuerySetData", text);
  258. }
  259. public SaveWeaponKills(id)
  260. {
  261.     new text[512];
  262.     formatex(text, charsmax(text), "INSERT INTO `WeaponKills` (`steamid`) VALUES (^"%s^");", Player_Info[id][steamid]);
  263.    
  264.     SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "QuerySetData", text);
  265. }
  266. public Anouncment_insert(m_Text[256])
  267. {
  268.     new text[512];
  269.     formatex(text, charsmax(text), "INSERT INTO `Announcments` (`text`) VALUES (^"%s^");", m_Text);
  270.    
  271.     SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "QuerySetData", text);
  272. }
  273. public Anouncment_delete(m_Text[256])
  274. {
  275.     new text[512];
  276.     formatex(text, charsmax(text), "DELETE FROM `Announcments` WHERE `text` = ^"%s^";", m_Text);
  277.    
  278.     SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "QuerySetData", text);
  279. }
  280.  
  281. public Update(id)
  282. {
  283.     new Len;
  284.    
  285.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query), "UPDATE `Players` SET k_m4a1 = ^"%i^", ", Player_Info[id][k_m4a1]);
  286.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "k_ak47 = ^"%i^", ", Player_Info[id][k_ak47]);
  287.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "k_awp = ^"%i^", ", Player_Info[id][k_awp]);
  288.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "k_deagle = ^"%i^", ", Player_Info[id][k_deagle]);
  289.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "k_knife = ^"%i^", ",Player_Info[id][k_knife]);
  290.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "SelectedM4A1 = ^"%i^", ", Player_Info[id][SelectedM4A1]);
  291.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "SelectedAK = ^"%i^", ", Player_Info[id][SelectedAK]);
  292.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "SelectedAWP = ^"%i^", ", Player_Info[id][SelectedAWP]);
  293.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "SelectedDEAGLE = ^"%i^", ", Player_Info[id][SelectedDEAGLE]);
  294.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "SelectedKnife = ^"%i^", ", Player_Info[id][SelectedKnife]);
  295.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "l_exp = ^"%i^", ", floatround(Player_Info[id][l_exp]*100.0))
  296.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "money = ^"%i^", ", floatround(Player_Info[id][money]*100.0))
  297.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "isVip = ^"%i^", ", Player_Info[id][v_isVip]);
  298.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "ad_level = ^"%i^", ", Player_Info[id][ad_level]);
  299.     if(Player_Info[id][v_isVip])
  300.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "vipTime = ^"%i^", ", Player_Info[id][v_time] - get_user_time(id));
  301.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "PlayTime = ^"%i^", ", Player_Info[id][PlayTime]+get_user_time(id));
  302.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "Knifeshow = ^"%i^", ", Player_Info[id][Knifeshow]);
  303.    
  304.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "lefthud = ^"%i^", ", Player_Settings[id][s_lefthud]);
  305.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "bottomhud = ^"%i^", ", Player_Settings[id][s_bottomhud]);
  306.    
  307.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "havePrefix = ^"%i^", ", Player_Info[id][havePrefix]);
  308.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "ChatPrefix = ^"%s^", ", Player_Info[id][ChatPrefix]);
  309.    
  310.    
  311.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "name = ^"%s^" WHERE steamid = ^"%s^";", Player_Info[id][PlayerName], Player_Info[id][steamid]);
  312.     SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "QuerySetData", Query);
  313. }
  314. public QuerySetData(FailState, Handle:Query, Error[], Errcode, Data[], DataSize, Float:Queuetime) {
  315.     if(FailState == TQUERY_CONNECT_FAILED || FailState == TQUERY_QUERY_FAILED) {
  316.         log_amx("%s", Error);
  317.         return;
  318.     }
  319. }
  320. public UpdateSkinKills(id)
  321. {
  322.     new Len;
  323.    
  324.     new m_sizeofM4A1 = sizeof(WeaponM4A1);
  325.     new m_sizeofAK47 = sizeof(WeaponAK);
  326.     new m_sizeofAWP = sizeof(WeaponAWP);
  327.     new m_sizeofDEAGLE = sizeof(WeaponDeagle);
  328.     new m_sizeofKnife = sizeof(WeaponKnife);
  329.    
  330.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query), "UPDATE `WeaponKills` SET name = ^"%s^", ",Player_Info[id][PlayerName]);
  331.    
  332.     for(new i; i < m_sizeofM4A1; i++)
  333.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "m4a1_%i = ^"%i^", ", i, M4A1SkinKills[id][i][killsinweapon]);
  334.    
  335.     for(new i; i < m_sizeofAK47; i++)
  336.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "ak_%i = ^"%i^", ", i, AKSkinKills[id][i][killsinweapon]);
  337.    
  338.     for(new i; i< m_sizeofAWP; i++)
  339.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "awp_%i = ^"%i^", ", i, AWPSkinKills[id][i][killsinweapon]);
  340.    
  341.     for(new i; i < m_sizeofDEAGLE; i++)
  342.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "deagle_%i = ^"%i^", ", i, DeagleSkinKills[id][i][killsinweapon]);
  343.    
  344.     for(new i; i < m_sizeofKnife; i++)
  345.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "knife_%i = ^"%i^", ", i, KnifeSkinKills[id][i][killsinweapon]);
  346.    
  347.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "name = ^"%s^" WHERE steamid = ^"%s^";", Player_Info[id][PlayerName], Player_Info[id][steamid]);
  348.     SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "QuerySetData", Query);
  349. }
  350. public plugin_end()
  351. {
  352.     SQL_FreeHandle(g_SqlTuple);
  353.     ArrayDestroy(g_Advert);
  354. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: new iString[512];
HozzászólásElküldve: 2022.02.09. 17:18 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2019.08.20. 18:19
Hozzászólások: 501
Megköszönt másnak: 244 alkalommal
Megköszönték neki: 45 alkalommal
igen.

_________________
Hamarosan új pluginok lesznek ki terjesztve! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: new iString[512];
HozzászólásElküldve: 2022.02.09. 17:20 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2020.06.14. 17:59
Hozzászólások: 368
Megköszönt másnak: 64 alkalommal
Megköszönték neki: 10 alkalommal
8mTNNe írta:
igen.




megoldás van rá?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: new iString[512];
HozzászólásElküldve: 2022.02.09. 17:40 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2019.08.20. 18:19
Hozzászólások: 501
Megköszönt másnak: 244 alkalommal
Megköszönték neki: 45 alkalommal
  1. Növeled 10048 ra
  2.  
  3. Query[512]; ----> Query[10048];

_________________
Hamarosan új pluginok lesznek ki terjesztve! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: new iString[512];
HozzászólásElküldve: 2022.02.09. 17:47 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2020.06.14. 17:59
Hozzászólások: 368
Megköszönt másnak: 64 alkalommal
Megköszönték neki: 10 alkalommal
8mTNNe írta:
  1. Növeled 10048 ra
  2.  
  3. Query[512]; ----> Query[10048];


. köszönöm és jó lesz így?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: new iString[512];
HozzászólásElküldve: 2022.02.09. 20:02 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.06. 14:20
Hozzászólások: 964
Megköszönt másnak: 102 alkalommal
Megköszönték neki: 134 alkalommal
8mTNNe írta:
  1. Növeled 10048 ra
  2.  
  3. Query[512]; ----> Query[10048];


Üdv! Én csak okulni jöttem, miért pont 10048-ra?

Engem ez érdekel, hogy fontos az az érték? Vagy lehet más is a lényeg, hogy növelni?

_________________
 ! Moderátori megjegyzés (kiki):
Kérlek csekkold az aláírásra vonatkozó szabályokat!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: new iString[512];
HozzászólásElküldve: 2022.02.09. 21:25 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2019.08.20. 18:19
Hozzászólások: 501
Megköszönt másnak: 244 alkalommal
Megköszönték neki: 45 alkalommal
Szia, nem.
Nem muszály pont ezt. ezt növelheted és csökkentheted.

itt ezen az oldalon picit jobban át tudjátok tekinteni a dolgokat.

amxmodx.org

  1. 508, 1024, 4096, 10048.
  2. általában ezeket használom de ha egyszer valamit nem csinálok nem bővítek akkor persze 1024.
  3. attól függ mennyi mindent mentesz és olvasol be Sql ben.
  4.  
  5. Ez olyan mint a számítógépben a ram, tudsz hozzá tenni el venni, attól függ mennyit igényel a rendszere.
  6.  
  7. mellesleg 1 gb 1024 megabits.
  8.  
  9. (lehet tévedek) javítsatok ha igen..

_________________
Hamarosan új pluginok lesznek ki terjesztve! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: new iString[512];
HozzászólásElküldve: 2022.02.10. 15:57 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2020.06.14. 17:59
Hozzászólások: 368
Megköszönt másnak: 64 alkalommal
Megköszönték neki: 10 alkalommal
8mTNNe írta:
Szia, nem.
Nem muszály pont ezt. ezt növelheted és csökkentheted.

itt ezen az oldalon picit jobban át tudjátok tekinteni a dolgokat.

amxmodx.org

  1. 508, 1024, 4096, 10048.
  2. általában ezeket használom de ha egyszer valamit nem csinálok nem bővítek akkor persze 1024.
  3. attól függ mennyi mindent mentesz és olvasol be Sql ben.
  4.  
  5. Ez olyan mint a számítógépben a ram, tudsz hozzá tenni el venni, attól függ mennyit igényel a rendszere.
  6.  
  7. mellesleg 1 gb 1024 megabits.
  8.  
  9. (lehet tévedek) javítsatok ha igen..



Vissza terve lehetséges hogy a forráskód újra írása ?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: new iString[512];
HozzászólásElküldve: 2022.02.10. 16:38 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2019.08.20. 18:19
Hozzászólások: 501
Megköszönt másnak: 244 alkalommal
Megköszönték neki: 45 alkalommal
Minden lehetséges.

nincs lehetetlen csak tehetetlen ember.

_________________
Hamarosan új pluginok lesznek ki terjesztve! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: new iString[512];
HozzászólásElküldve: 2022.02.10. 17:22 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2020.06.14. 17:59
Hozzászólások: 368
Megköszönt másnak: 64 alkalommal
Megköszönték neki: 10 alkalommal
8mTNNe írta:
Minden lehetséges.

nincs lehetetlen csak tehetetlen ember.



Szeretném ki javítani de... Megoldható a részéről?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 17 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 22 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole