hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.26. 21:35



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 328 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 328 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 14 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Okos Kuka
HozzászólásElküldve: 2023.04.20. 01:38 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2023.03.12. 22:01
Hozzászólások: 42
Megköszönt másnak: 16 alkalommal
Sziasztok azt hogyan tudom megcsinálni a kukánál hogy minden törlésnél megkérdezze azt hogy: Biztosan törölni akarod a %s skined?
1. Igen
2. Nem
A kód:

  1. public Kuka(id)
  2. {
  3.     new String[121];
  4.     formatex(String, charsmax(String), "%s \w- \dKuka", Prefix);
  5.     new menu = menu_create(String, "Kuka_h");
  6.    
  7.     for(new i;i < sizeof(Fegyverek); i++)
  8.     {
  9.         if(OsszesSkin[i][id] > 0)
  10.         {
  11.             new Sor[6]; num_to_str(i, Sor, 5);
  12.             formatex(String, charsmax(String), "%s \d| \y%d DB", Fegyverek[i][0], OsszesSkin[i][id]);
  13.             menu_additem(menu, String, Sor);
  14.         }
  15.     }
  16.     menu_display(id, menu, 0);
  17. }
  18. public Kuka_h(id, menu, item){
  19.     if(item == MENU_EXIT)
  20.     {
  21.         menu_destroy(menu);
  22.         return;
  23.     }
  24.    
  25.     new data[9], szName[64];
  26.     new access, callback;
  27.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  28.     new key = str_to_num(data);
  29.    
  30.     OsszesSkin[key][id] --;
  31.     ColorChat(id, GREEN, "%s ^1Sikeresen ^4Törölted^1 ezt a ^3%s ^1skint", C_Prefix, Fegyverek[key][0]);
  32.     Kuka(id);
  33. }

_________________
Mindenki a tettei következményeit szenvedi.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Okos Kuka
HozzászólásElküldve: 2023.04.24. 17:54 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7962
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 535 alkalommal
Menüpont kiválasztása után hozz létre egy új menüt, ahol megkérdezi hogy akarod e törölni az adott skint, és csak utána töröld.

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Okos Kuka
HozzászólásElküldve: 2023.04.25. 14:38 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2023.03.12. 22:01
Hozzászólások: 42
Megköszönt másnak: 16 alkalommal
kiki írta:
Menüpont kiválasztása után hozz létre egy új menüt, ahol megkérdezi hogy akarod e törölni az adott skint, és csak utána töröld.

Szia, megírtam hozzá, elő is jön a menü, de viszont mindig csak 1-skint töröl, tehát hiába választom ki bármelyik skint a menüből a játékon belül, akkor is csak azt az 1-et törli.
Például: Törölni szeretném a M4A1 | Kamasuka Skint. De ezt törli helyette:
  1. { "AK47 | Red Force" }, //2

Bár lehet azért mert ez az egy skin el van benne csúszva és nem jelenik meg a menüben sem, hm.

  1. public Kuka(id)
  2. {
  3.     new String[121];
  4.     formatex(String, charsmax(String), "%s \w- \dKuka", Prefix);
  5.     new menu = menu_create(String, "Kuka_h");
  6.    
  7.     for(new i;i < sizeof(Fegyverek); i++)
  8.     {
  9.         if(OsszesSkin[i][id] > 0)
  10.         {
  11.             new Sor[6]; num_to_str(i, Sor, 5);
  12.             formatex(String, charsmax(String), "%s \d| \y%d DB", Fegyverek[i][0], OsszesSkin[i][id]);
  13.             menu_additem(menu, String, Sor);
  14.         }
  15.     }
  16.     menu_display(id, menu, 0);
  17. }
  18. public Kuka_h(id, menu, item){
  19.     if(item == MENU_EXIT)
  20.     {
  21.         menu_destroy(menu);
  22.         return;
  23.     }
  24.    
  25.     new data[9], szName[64];
  26.     new access, callback;
  27.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  28.     new key = str_to_num(data);
  29.     new String[121];
  30.     formatex(String, charsmax(String), "Biztosan torlod a Skint?");
  31.     new menu = menu_create(String, "Kuka_v");
  32.    
  33.     menu_additem(menu, "\wIGEN", "1", 0);
  34.     menu_additem(menu, "\wNEM", "2", 0);
  35.    
  36.     menu_display(id, menu, 0);
  37.    
  38. }
  39. public Kuka_v(id, menu, item)
  40. {
  41.     if(item == MENU_EXIT)
  42.     {
  43.         menu_destroy(menu);
  44.         return;
  45.     }
  46.    
  47.     new data[9], szName[64];
  48.     new access, callback;
  49.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data, charsmax(data), szName, charsmax(szName), callback);
  50.     new key = str_to_num(data);
  51.    
  52.     switch(key)
  53.     {
  54.         case 1:
  55.         {
  56.             OsszesSkin[key][id]--;
  57.             ColorChat(id, GREEN, "%s ^1Torolted a ^4%s ^1skined.", C_Prefix, Fegyverek[key][0]);
  58.             Kuka(id);
  59.         }
  60.         case 2:
  61.         {
  62.             Kuka(id);
  63.         }
  64.     }
  65.     menu_destroy(menu);
  66. }

_________________
Mindenki a tettei következményeit szenvedi.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Okos Kuka
HozzászólásElküldve: 2023.04.25. 19:26 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7962
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 535 alkalommal
Ja, mert így törlöd:

  1. OsszesSkin[key][id]--;


De a key értéke az adott menüpont száma.

Tehát a menüdbe van
1 : Igen
2: Nem

Szóval ha Igent nyomsz, akkor az ÖsszesSkin[1][id]-t fogja törölni, szóval megoldás az az hogy a 2. menünél, ahol az igen és a nem közül lehet választani, ott a menü_additemnél 3. paraméternek nem "1"-et adsz, hanem az ottani key értékét, így azt fogja tovább adni. A nemnek pedig adsz egy olyan értéket, ami nincs a skinek között, pl 9999, és utána annak a handlerében nem switchet használsz, hanem sima ifet, és nézed hogy a key ha 9999, akkor viszalépsz kukára, ha pedig else, akkor az adott keyes cuccot törlöd. (Ez így müködni fog, de lehet van más megoldás is, de így kurvára fáradtan most ez jutott eszembe)

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Okos Kuka
HozzászólásElküldve: 2023.04.26. 00:02 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2023.03.12. 22:01
Hozzászólások: 42
Megköszönt másnak: 16 alkalommal
Köszönöm, de sajnos nem működik, ugyan is nem fordul le nekem, nem azért mert amxmodx v1.8.2-használok?

  1. new Event[33], Mod;
  2. new OsszesSkin[MAX][33], Lada[LADA][33], Kulcs[33], Dollar[33], Oles[33], Skin[11][33], bool:Gun[33], bool:Hud[33], DropOles[33], D_Oles[33], name[32][33], SMS[33], Erteke[33], kicucc[33], kirakva[33], pido;
  3. new bool:Belepve[33], bool:Beirtjelszot[33], bool:Beirtjelszot1[33], bool:Beirtfelhasznalot[33], bool:Beirtfelhasznalot1[33], Regisztralt[33], Felhasznalonev[33][100], Jelszo[33][100], regJelszo[33][100], regFh[33][100], Send[33], TempID;
  4. new Handle:g_SqlTuple;
  5. enum _:TEAMS {TE, CT};


  1. public Kuka(id)
  2. {
  3.     new String[121];
  4.     formatex(String, charsmax(String), "%s \w- \dKuka", Prefix);
  5.     new menu = menu_create(String, "Kuka_h");
  6.    
  7.     for(new i;i < sizeof(Fegyverek); i++)
  8.     {
  9.         if(OsszesSkin[i][id] > 0)
  10.         {
  11.             new Sor[6]; num_to_str(i, Sor, 5);
  12.             formatex(String, charsmax(String), "%s \d| \y%d DB", Fegyverek[i][0], OsszesSkin[i][id]);
  13.             menu_additem(menu, String, Sor);
  14.         }
  15.     }
  16.     menu_display(id, menu, 0);
  17. }
  18. public Kuka_h(id, menu, item){
  19.     if(item == MENU_EXIT)
  20.     {
  21.         menu_destroy(menu);
  22.         return;
  23.     }
  24.     new String[121];
  25.     new data[9], szName[64];
  26.     new access, callback;
  27. menu_item_getinfo(menu, item, access, data, charsmax(data), szName, charsmax(szName), callback);
  28. new key = str_to_num(data);
  29.  
  30. formatex(String, charsmax(String), "\wBiztosan törölni szeretnéd a \y%s\w skint?", Fegyverek[key][0]);
  31. new menu_confirm = menu_create(String, "Kuka_confirm");
  32.  
  33. menu_additem(menu_confirm, "\wIGEN", key, 0);
  34. menu_additem(menu_confirm, "\wNEM", "2", 0);
  35.  
  36. menu_display(id, menu_confirm, 0);
  37.  
  38.  
  39.    
  40. }
  41. public Kuka_confirm(id, menu, item)
  42. {
  43.     if(item == MENU_EXIT)
  44.     {
  45.         menu_destroy(menu);
  46.         return;
  47.     }
  48.    
  49.     new data[9], szName[64];
  50.     new access, callback;
  51.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data, charsmax(data), szName, charsmax(szName), callback);
  52.     new key = str_to_num(data);
  53.    
  54.     switch(key)
  55.     {
  56.         case 1:
  57.         {
  58.             OsszesSkin[key][0] --;
  59.             ColorChat(id, GREEN, "%s ^1Törölted a ^4%s ^1skined.", C_Prefix, Fegyverek[key][0]);
  60.             Kuka(id);
  61.         }
  62.        
  63.         case 2:
  64.         {
  65.             Kuka(id);
  66.         }
  67.     }
  68.     menu_destroy(menu);
  69. }

_________________
Mindenki a tettei következményeit szenvedi.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Okos Kuka
HozzászólásElküldve: 2023.04.26. 16:47 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7962
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 535 alkalommal
De nem azt csináltad, amit írtam, valahogy így próbáld meg: (De nemtom h így lefordul e, mert 10éve nem írtam pawn scriptet, de kiindulásnak jó lesz)


  1. public Kuka(id)
  2. {
  3.     new String[121];
  4.     formatex(String, charsmax(String), "%s \w- \dKuka", Prefix);
  5.     new menu = menu_create(String, "Kuka_h");
  6.    
  7.     for(new i;i < sizeof(Fegyverek); i++)
  8.     {
  9.         if(OsszesSkin[i][id] > 0)
  10.         {
  11.             new Sor[6]; num_to_str(i, Sor, 5);
  12.             formatex(String, charsmax(String), "%s \d| \y%d DB", Fegyverek[i][0], OsszesSkin[i][id]);
  13.             menu_additem(menu, String, Sor);
  14.         }
  15.     }
  16.     menu_display(id, menu, 0);
  17. }
  18. public Kuka_h(id, menu, item){
  19.     if(item == MENU_EXIT)
  20.     {
  21.         menu_destroy(menu);
  22.         return;
  23.     }
  24.    
  25.     new data[9], szName[64];
  26.     new access, callback;
  27.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  28.     new key = str_to_num(data);
  29.     new String[121];
  30.     formatex(String, charsmax(String), "Biztosan torlod a %s skint?" Fegyverek[key][id]); //Ide lehet az OsszesSkin kell, nem vágom, nem látok teljes sourcet.
  31.     new menu = menu_create(String, "Kuka_v");
  32.    
  33.     menu_additem(menu, "\wIGEN", key, 0);
  34.     menu_additem(menu, "\wNEM", "9999", 0);
  35.    
  36.     menu_display(id, menu, 0);
  37.    
  38. }
  39. public Kuka_v(id, menu, item)
  40. {
  41.     if(item == MENU_EXIT)
  42.     {
  43.         menu_destroy(menu);
  44.         return;
  45.     }
  46.    
  47.     new data[9], szName[64];
  48.     new access, callback;
  49.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data, charsmax(data), szName, charsmax(szName), callback);
  50.     new key = str_to_num(data);
  51.    
  52.     if(key==9999)
  53.     {
  54.         Kuka(id);
  55.     }
  56.     else
  57.     {
  58.         OsszesSkin[key][id]--;
  59.         ColorChat(id, GREEN, "%s ^1Torolted a ^4%s ^1skined.", C_Prefix, Fegyverek[key][0]);
  60.         Kuka(id);
  61.     }
  62.     menu_destroy(menu);
  63. }



Meg a menü amúgy nincs elcsúszva, hogy nem az első sortól tölti be a menübe a dolgokat?

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Okos Kuka
HozzászólásElküldve: 2023.04.27. 17:04 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2023.03.12. 22:01
Hozzászólások: 42
Megköszönt másnak: 16 alkalommal
Próbáltam kiki, nem fordult le, tehát a menu_additem(menu2, "\wIGEN", key, 0); től erre jelzett.
Be fogok másolni 2-kódot az egyik az amelyik nincsen át alakítva tehát nincs benne az hogy Biztosan szeretné e törölni a skint ez lesz az első a másik pedig az amit próbálunk megvalósítani:

Íme az első
  1. public Kuka(id)
  2. {
  3. new String[121];
  4. formatex(String, charsmax(String), "%s \w- \dKuka", Prefix);
  5. new menu = menu_create(String, "Kuka_h");
  6.  
  7. for(new i;i < sizeof(Fegyverek); i++)
  8. {
  9.     if(OsszesSkin[i][id] > 0)
  10.     {
  11.         new Sor[6]; num_to_str(i, Sor, 5);
  12.         formatex(String, charsmax(String), "%s \d| \y%d DB", Fegyverek[i][0], OsszesSkin[i][id]);
  13.         menu_additem(menu, String, Sor);
  14.     }
  15. }
  16. menu_display(id, menu, 0);
  17. }
  18. public Kuka_h(id, menu, item){
  19. if(item == MENU_EXIT)
  20. {
  21.     menu_destroy(menu);
  22.     return;
  23. }
  24.  
  25. new data[9], szName[64];
  26. new access, callback;
  27. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  28. new key = str_to_num(data);
  29.  
  30. OsszesSkin[key][id] --;
  31. ColorChat(id, GREEN, "%s ^1Törölted a ^3%s ^1skined.", C_Prefix, Fegyverek[key][0]);
  32. Kuka(id);
  33. }


A második:
  1. public Kuka(id) {
  2.     new String[121];
  3.     formatex(String, sizeof(String), "%s \w- \dKuka", Prefix);
  4.     new menu = menu_create(String, "Kuka_h");
  5.        
  6.     for (new i; i < sizeof(Fegyverek); i++) {
  7.         if (OsszesSkin[i][id] > 0) {
  8.             new Sor[6]; num_to_str(i, Sor, 5);
  9.             formatex(String, sizeof(String), "%s \d| \y%d DB", Fegyverek[i][0], OsszesSkin[i][id]);
  10.             menu_additem(menu, String, Sor);
  11.         }
  12.     }
  13.     menu_display(id, menu, 0);
  14. }
  15.  
  16. public Kuka_h(id, menu, item) {
  17.     if (item == MENU_EXIT) {
  18.         menu_destroy(menu);
  19.         return;
  20.     }
  21.     new data[9], szName[64];
  22.     new access, callback;
  23.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data, sizeof(data), szName, sizeof(szName), callback);
  24.     new key = str_to_num(data);
  25.     new String[121];
  26.     formatex(String, sizeof(String), "Biztosan törölni akarod a(z) %s skint?", Fegyverek[key][0]);
  27.     new menu2 = menu_create(String, "Kuka_v");
  28.        
  29.     menu_additem(menu2, "\wIGEN", key, 0);
  30.     menu_additem(menu2, "\wNEM", "9999", 0);
  31.        
  32.     menu_display(id, menu2, 0);
  33. }
  34.  
  35. public Kuka_v(id, menu, item) {
  36.     if (item == MENU_EXIT) {
  37.         menu_destroy(menu);
  38.         return;
  39.     }
  40.     new data[9], szName[64];
  41.     new access, callback;
  42.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data, sizeof(data), szName, sizeof(szName), callback);
  43.     new key = str_to_num(data);
  44.  
  45.     if (key == 1) {
  46.         OsszesSkin[item][id]--;
  47.         ColorChat(id, GREEN, "%s ^1Törölted a ^4%s ^1skin-t.", C_Prefix, Fegyverek[key][0]);
  48.     }
  49.     Kuka(id);
  50.     menu_destroy(menu);
  51. }

_________________
Mindenki a tettei következményeit szenvedi.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Okos Kuka
HozzászólásElküldve: 2023.04.27. 18:30 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7962
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 535 alkalommal
Fordítsd azt amit én írtam. Ha arra hibát dob, mutasd mi a hibakód.

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Okos Kuka
HozzászólásElküldve: 2023.04.27. 19:38 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2023.03.12. 22:01
Hozzászólások: 42
Megköszönt másnak: 16 alkalommal
kiki írta:
Fordítsd azt amit én írtam. Ha arra hibát dob, mutasd mi a hibakód.

Rendben, itt a hiba kód:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2013 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Warning: Tag mismatch on line 878
Warning: Function "Fomenu_h" should return a value on line 1193
Warning: Function "SMS_Fomenu_h" should return a value on line 1573
Error: Argument type mismatch (argument 3) on line 1870
Warning: Tag mismatch on line 2419
Warning: Symbol is never used: "Temp" on line 2567
Warning: Symbol is never used: "Vip" on line 2567
Warning: Symbol is never used: "color" on line 2567

1 Error.
Could not locate output file C:\Users\JohnWick\OneDrive\Asztali gép\Tokeletes3.amx (compile failed).

_________________
Mindenki a tettei következményeit szenvedi.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Okos Kuka
HozzászólásElküldve: 2023.04.27. 19:51 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7962
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 535 alkalommal
És mi van az 1870. sorban?

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 14 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole