hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.07.15. 10:59



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 342 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 341 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Majestic-12 [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: [ZP] Golden M4a1
HozzászólásElküldve:2012.03.06. 17:55 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott:2011.11.08. 08:18
Hozzászólások:116
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Sziasztok valaki meg csinálná nekem a zombie plague-hez a golden m4a1-et hogy legyen w_golden_m4ai_up.mdl modell is benne és hogy ne legyen benne zoom?

Előre is köszi!

SMA:

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <zombieplague>

#define is_valid_player(%1) (1 <= %1 <= 32)

new M4_V_MODEL[64] = "models/zombie_plague/v_golden_m4a1_UP.mdl"
new M4_P_MODEL[64] = "models/zombie_plague/p_golden_m4a1_UP.mdl"

/* Pcvars */
new cvar_dmgmultiplier, cvar_goldbullets, cvar_custommodel, cvar_uclip

// Item ID
new g_itemid

new bool:g_HasM4[33]

new g_hasZoom[ 33 ]
new bullets[ 33 ]

// Sprite
new m_spriteTexture

const Wep_m4a1 = ((1<<CSW_M4A1))

public plugin_init()
{

/* CVARS */
cvar_dmgmultiplier = register_cvar("zp_goldenm4_dmg_multiplier", "4")
cvar_custommodel = register_cvar("zp_goldenm4_custom_model", "1")
cvar_goldbullets = register_cvar("zp_goldenm4_gold_bullets", "0")
cvar_uclip = register_cvar("zp_goldenm4_unlimited_clip", "0")

// Register The Plugin
register_plugin("[ZP] Extra: Golden M4A1", "1.1", "Optimist")
// Register Zombie Plague extra item
g_itemid = zp_register_extra_item("Golden M4A1", 20, ZP_TEAM_HUMAN)
// Death Msg
register_event("DeathMsg", "Death", "a")
// Weapon Pick Up
register_event("WeapPickup","checkModel","b","1=19")
// Current Weapon Event
register_event("CurWeapon","checkWeapon","be","1=1")
register_event("CurWeapon", "make_tracer", "be", "1=1", "3>0")
// Ham TakeDamage
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_TakeDamage")
register_forward( FM_CmdStart, "fw_CmdStart" )
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1)

}

public client_connect(id)
{
g_HasM4[id] = false
}

public client_disconnect(id)
{
g_HasM4[id] = false
}

public Death()
{
g_HasM4[read_data(2)] = false
}

public fwHamPlayerSpawnPost(id)
{
g_HasM4[id] = false
}

public plugin_precache()
{
precache_model(M4_V_MODEL)
precache_model(M4_P_MODEL)
precache_model(M4_W_MODEL)
m_spriteTexture = precache_model("sprites/dot.spr")
precache_sound("weapons/zoom.wav")
}

public zp_user_infected_post(id)
{
if (zp_get_user_zombie(id))
{
g_HasM4[id] = false
}
}

public checkModel(id)
{
if ( zp_get_user_zombie(id) )
return PLUGIN_HANDLED

new szWeapID = read_data(2)

if ( szWeapID == CSW_M4A1 && g_HasM4[id] == true && get_pcvar_num(cvar_custommodel) )
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, M4_V_MODEL)
set_pev(id, pev_weaponmodel2, M4_P_MODEL)
}
return PLUGIN_HANDLED
}

public checkWeapon(id)
{
new plrClip, plrAmmo, plrWeap[32]
new plrWeapId

plrWeapId = get_user_weapon(id, plrClip , plrAmmo)

if (plrWeapId == CSW_M4A1 && g_HasM4[id])
{
checkModel(id)
}
else
{
return PLUGIN_CONTINUE
}

if (plrClip == 0 && get_pcvar_num(cvar_uclip))
{
// If the user is out of ammo..
get_weaponname(plrWeapId, plrWeap, 31)
// Get the name of their weapon
give_item(id, plrWeap)
engclient_cmd(id, plrWeap)
engclient_cmd(id, plrWeap)
engclient_cmd(id, plrWeap)
}
return PLUGIN_HANDLED
}



public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage)
{
if ( is_valid_player( attacker ) && get_user_weapon(attacker) == CSW_M4A1 && g_HasM4[attacker] )
{
SetHamParamFloat(4, damage * get_pcvar_float( cvar_dmgmultiplier ) )
}
}

public fw_CmdStart( id, uc_handle, seed )
{
if( !is_user_alive( id ) )
return PLUGIN_HANDLED

if( ( get_uc( uc_handle, UC_Buttons ) & IN_ATTACK2 ) && !( pev( id, pev_oldbuttons ) & IN_ATTACK2 ) )
{
new szClip, szAmmo
new szWeapID = get_user_weapon( id, szClip, szAmmo )

if( szWeapID == CSW_M4A1 && g_HasM4[id] == true && !g_hasZoom[id] == true)
{
g_hasZoom[id] = true
cs_set_user_zoom( id, CS_SET_AUGSG552_ZOOM, 0 )
emit_sound( id, CHAN_ITEM, "weapons/zoom.wav", 0.20, 2.40, 0, 100 )
}

else if ( szWeapID == CSW_M4A1 && g_HasM4[id] == true && g_hasZoom[id])
{
g_hasZoom[ id ] = false
cs_set_user_zoom( id, CS_RESET_ZOOM, 0 )

}

}
return PLUGIN_HANDLED
}


public make_tracer(id)
{
if (get_pcvar_num(cvar_goldbullets))
{
new clip,ammo
new wpnid = get_user_weapon(id,clip,ammo)
new pteam[16]

get_user_team(id, pteam, 15)

if ((bullets[id] > clip) && (wpnid == CSW_M4A1) && g_HasM4[id])
{
new vec1[3], vec2[3]
get_user_origin(id, vec1, 1) // origin; your camera point.
get_user_origin(id, vec2, 4) // termina; where your bullet goes (4 is cs-only)


//BEAMENTPOINTS
message_begin( MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
write_byte (0) //TE_BEAMENTPOINTS 0
write_coord(vec1[0])
write_coord(vec1[1])
write_coord(vec1[2])
write_coord(vec2[0])
write_coord(vec2[1])
write_coord(vec2[2])
write_short( m_spriteTexture )
write_byte(1) // framestart
write_byte(5) // framerate
write_byte(2) // life
write_byte(10) // width
write_byte(0) // noise
write_byte( 255 ) // r, g, b
write_byte( 215 ) // r, g, b
write_byte( 0 ) // r, g, b
write_byte(200) // brightness
write_byte(150) // speed
message_end()
}

bullets[id] = clip
}

}

public zp_extra_item_selected(player, itemid)
{
if ( itemid == g_itemid )
{
if ( user_has_weapon(player, CSW_M4A1) )
{
drop_prim(player)
}

give_item(player, "weapon_m4a1")
client_print(player, print_chat, "[ZP] You bought Golden M4A1")
g_HasM4[player] = true;
}
}

stock drop_prim(id)
{
new weapons[32], num
get_user_weapons(id, weapons, num)
for (new i = 0; i < num; i++) {
if (Wep_m4a1 & (1<<weapons[i]))
{
static wname[32]
get_weaponname(weapons[i], wname, sizeof wname - 1)
engclient_cmd(id, "drop", wname)
}
}
}

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: [ZP] Golden M4a1
HozzászólásElküldve:2012.03.06. 17:56 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Zárva, használj bb kódot!

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 22 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole