hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.07.06. 14:37



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 362 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 361 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [21 hozzászólás ]  Oldal123Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Qs
HozzászólásElküldve:2012.03.11. 21:45 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott:2010.11.21. 18:04
Hozzászólások:557
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 74 alkalommal
Hello, Qs soundokat raktam be. Txt filet is beraktam és akor is ezeket irja pl.: ml_notfound_killinkSpree! :S


Valami megoldás?


Elöre köszi!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Qs
HozzászólásElküldve:2012.03.11. 22:01 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2011.08.27. 23:19
Hozzászólások:1023
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
txt bevan valami elirva... Nezd meg mit ir csetbe oszt nezd mg h txt be is azt irja e... Vagy lehet h elirtad a txt nevét..

_________________
[kozep]t/s[/kozep]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Qs
HozzászólásElküldve:2012.03.11. 22:02 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott:2010.02.04. 19:12
Hozzászólások:3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
és figyelj oda, kis és nagybetű is számít! TXT nevében is

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Qs
HozzászólásElküldve:2012.03.11. 22:34 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott:2010.11.21. 18:04
Hozzászólások:557
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 74 alkalommal
quakesounds.sma:
Kód:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define VERSION "2.0"

new g_kills[33] = {0,...}
new g_deaths[33] = {0,...}
new g_levels[13] = {3, 5, 7, 9, 11, 13, 16, 19, 22, 25, 28, 31, 35}

new g_roundKills[33], g_top
new g_firstBlood

new bool:g_died[33]

new streakSounds[13][] =
{
   "qs/rampage.wav",
   "qs/killingspree.wav",
   "qs/dominating.wav",
   "qs/unstoppable.wav",
   "qs/ultrakill.wav",
   "qs/eagleeye.wav",
   "qs/ownage.wav",
   "qs/ludicrouskill.wav",
   "qs/headhunter.wav",
   "qs/whickedsick.wav",
   "qs/monsterkill.wav",
   "qs/holyshit.wav",
   "qs/godlike.wav"
}

new streakMsgs[13][] =
{
   "RAMPAGE",
   "KILLING_SPREE",
   "DOMINATING",
   "UNSTOPPABLE",
   "ULTRA_KILL",
   "EAGLE_EYE",
   "OWNAGE",
   "LUDICROUS_KILL",
   "HEAD_HUNTER",
   "WHICKED_SICK",
   "MONSTER_KILL",
   "HOLY_SHIT",
   "GODLIKE"
}

new qs_enable, qs_streak, qs_firstblood, qs_headshot, qs_humiliatingdefeat, qs_hattrick, qs_flawlessvictory

new g_msgHudSync

public plugin_init()
{
   register_plugin("Quake Sounds", VERSION, "hleV")
   register_cvar("qs_version", VERSION, FCVAR_SPONLY|FCVAR_SERVER)

   register_dictionary("quakesounds.txt")
   register_dictionary("common.txt")

   register_concmd("amx_quakesounds", "cmdQuakeSounds", ADMIN_RCON, "<1|0> - enables/disables Quake Sounds")
   register_clcmd("say qs_version", "cmdSayVersion")

   qs_enable = register_cvar("qs_enable", "1")
   qs_streak = register_cvar("qs_streak", "1")
   qs_firstblood = register_cvar("qs_firstblood", "1")
   qs_headshot = register_cvar("qs_headshot", "1")
   qs_humiliatingdefeat = register_cvar("qs_humiliatingdefeat", "1")
   qs_hattrick = register_cvar("qs_hattrick", "4")
   qs_flawlessvictory = register_cvar("qs_flawlessvictory", "6")

   register_event("DeathMsg", "death", "a", "1>0")
   register_event("DeathMsg", "deathHS", "a", "3=1")
   register_event("DeathMsg", "deathHD", "a", "4&kni")
   register_event("SendAudio", "roundEnd", "a", "2=%!MRAD_terwin", "2=%!MRAD_ctwin", "2=%!MRAD_rounddraw")
   register_event("SendAudio", "soundCTWin", "a", "2=%!MRAD_ctwin")
   register_event("SendAudio", "soundTWin", "a", "2=%!MRAD_terwin")

   register_logevent("gameStart", 2, "1=Game_Commencing")
   register_logevent("roundStart", 2, "1=Round_Start")

   g_msgHudSync = CreateHudSyncObj()
}

public cmdQuakeSounds(id, level)
{
   if (!(get_user_flags(id) & level))
   {
      console_print(id, "%L", LANG_SERVER, "NO_ACC_COM")

      return PLUGIN_HANDLED
   }

   new arg[2]
   read_argv(1, arg, 1)

   if (equali(arg, "1"))
   {
      if (get_pcvar_num(qs_enable))
         console_print(id, "%L", LANG_SERVER, "ALREADY_ENABLED")
      else
      {
         set_pcvar_num(qs_enable, 1)
         console_print(id, "%L", LANG_SERVER, "ENABLED")
      }
   }
   else if (equali(arg, "0"))
   {
      if (get_pcvar_num(qs_enable))
      {
         set_pcvar_num(qs_enable, 0)
         console_print(id, "%L", LANG_SERVER, "DISABLED")
      }
      else
         console_print(id, "%L", LANG_SERVER, "ALREADY_DISABLED")
   }
   else
      console_print(id, "%L: amx_quakesounds <1|0>", LANG_SERVER, "USAGE")

   return PLUGIN_HANDLED
}

public cmdSayVersion(id)
   client_print(id, print_chat, "Quake Sounds %s by hleV | Download @ www.amxmodx.org", VERSION)

public client_connect(id)
{
   g_kills[id] = 0
   g_deaths[id] = 0
   g_roundKills[id] = 0
   g_top = 0
}

public death()
{
   if (!get_pcvar_num(qs_enable))
      return PLUGIN_HANDLED

   new killer = read_data(1)
   new victim = read_data(2)

       g_kills[victim] = 0
       g_deaths[victim] += 1
   g_died[victim] = true

   if (get_pcvar_num(qs_streak) && killer != victim)
   {
          g_kills[killer] += 1
          g_kills[victim] = 0

          for (new i = 0; i < 13; i++)
              if (g_kills[killer] == g_levels[i])
            streakAnnounce(killer, i)
   }

   if (get_pcvar_num(qs_firstblood) && g_firstBlood && killer != victim)
   {
      new name[32]
      get_user_name(killer, name, 31)      
      
      set_hudmessage(200, 200, 200, -1.0, 0.27, 0, 6.0, 5.0)
      ShowSyncHudMsg(0, g_msgHudSync, "%L", LANG_SERVER, "FIRST_BLOOD", name)
      client_cmd(0, "spk qs/firstBlood")

      g_firstBlood = 0
   }

   if (get_pcvar_num(qs_hattrick) && killer != victim)
   {
      g_roundKills[killer] = g_roundKills[killer] + 1

      topPlayer()
   }

   return PLUGIN_CONTINUE
}

streakAnnounce(killer, level)
{
   new name[32]
   get_user_name(killer, name, 32)

   set_hudmessage(200, 200, 200, -1.0, 0.27, 0, 6.0, 5.0)
   ShowSyncHudMsg(0, g_msgHudSync, "%L", LANG_SERVER, streakMsgs[level], name)
   client_cmd(0, "spk %s", streakSounds[level])
}

public topPlayer()
{
   new players[32], score, playerNum
   get_players(players, playerNum)

   for (new i = 0; i < playerNum; i++)
   {
      if (g_roundKills[players[i]] > score)
      {
         score = g_roundKills[players[i]]
         g_top = players[i]
      }
      else if (g_roundKills[players[i]] == score)
         g_top = 0
   }
}

public gameStart() g_firstBlood = 1

public roundStart()
{
   if (get_pcvar_num(qs_firstblood) >= 2)
      g_firstBlood = 1

   for (new i = 1; i <= get_maxplayers(); i++)
      g_died[i] = false
}

public deathHS()
{
   if (!get_pcvar_num(qs_enable) || !get_pcvar_num(qs_headshot))
      return PLUGIN_HANDLED

   if (get_pcvar_num(qs_headshot) == 1)
      client_cmd(read_data(1), "spk qs/headshot")
   else if (get_pcvar_num(qs_headshot) >= 2)
      client_cmd(0, "spk qs/headshot")

   return PLUGIN_CONTINUE
}

public deathHD()
{
   if (!get_pcvar_num(qs_enable) || !get_pcvar_num(qs_humiliatingdefeat))
      return PLUGIN_HANDLED

   if (get_pcvar_num(qs_humiliatingdefeat) == 1)
      client_cmd(read_data(1), "spk qs/humiliatingdefeat")
   else if (get_pcvar_num(qs_humiliatingdefeat) >= 2)
      client_cmd(0, "spk qs/humiliatingdefeat")

   return PLUGIN_CONTINUE
}

public roundEnd()
{
   if (!get_pcvar_num(qs_enable) || !get_pcvar_num(qs_hattrick))
      return PLUGIN_HANDLED

   new players[32], playerNum
   get_players(players, playerNum)

   if (g_top != 0 && g_roundKills[g_top] >= get_pcvar_num(qs_hattrick))
      set_task(3.0, "setHattrick", g_top)

   for (new i = 0; i < playerNum; i++)
   {
      g_roundKills[players[i]] = 0
      g_top = 0
   }

   return PLUGIN_CONTINUE
}

public setHattrick(g_top)
{
   new name[32]
   get_user_name(g_top, name, 32)

   set_hudmessage(200, 200, 200, -1.0, 0.27, 0, 6.0, 5.0)
   ShowSyncHudMsg(0, g_msgHudSync, "%L", LANG_SERVER, "HATTRICK", name)
   client_cmd(0, "spk qs/hattrick")
}

public soundCTWin() checkAlive("CT")
public soundTWin() checkAlive("TERRORIST")

checkAlive(const team[])
{
   if (!get_pcvar_num(qs_enable) || !get_pcvar_num(qs_flawlessvictory))
      return PLUGIN_HANDLED

   new players[32], playerNum, bool:g_flawlessVictory = true
   get_players(players, playerNum, "e", team)
   
   for (new i = 0; i < playerNum; i++)
   {
      if (!is_user_alive(players[i]) && g_died[players[i]])
      {
         g_flawlessVictory = false

         break
      }
   }

   for (new i = get_pcvar_num(qs_flawlessvictory); i <= get_maxplayers(); i++)
      if (g_flawlessVictory && is_user_connected(i))
         set_task(1.5, "setFlawlessVictory", team[0])
   
   return 1
}

public setFlawlessVictory(team)
{
   if (team == 'C')
   {
      set_hudmessage(200, 200, 200, 0.64, 0.85, 0, 6.0, 10.0)
      show_hudmessage(0, "%L", LANG_SERVER, "FLAWLESS_VICTORY_CT")
      client_cmd(0, "speak qs/flawlessvictory")
   }
   else if (team == 'T')
   {
      set_hudmessage(200, 200, 200, 0.64, 0.85, 0, 6.0, 10.0)
      show_hudmessage(0, "%L", LANG_SERVER, "FLAWLESS_VICTORY_T")
      client_cmd(0, "speak qs/flawlessvictory")
   }
}

public plugin_precache()
{
   new i

   for (i = 0; i < 13; i++)
      precache_sound(streakSounds[i])

   precache_sound("qs/firstblood.wav")
   precache_sound("qs/headshot.wav")
   precache_sound("qs/humiliatingdefeat.wav")
   precache_sound("qs/hattrick.wav")
   precache_sound("qs/flawlessvictory.wav")
}


quakesounds.txt:
Kód:
[hu]
ENABLED = Quake Sounds enabled!
DISABLED = Quake Sounds disabled!
ALREADY_ENABLED = Quake Sounds are already enabled!
ALREADY_DISABLED = Quake Sounds are already disabled!
RAMPAGE = %s is on rampage!
KILLING_SPREE = %s is on a killing spree!
DOMINATING = %s is dominating!
UNSTOPPABLE = %s is unstoppable!
ULTRA_KILL = %s made an ultra kill!
EAGLE_EYE = %s has an eagle eye!
OWNAGE = %s owns!
LUDICROUS_KILL = %s made a ludicrous kill!
HEAD_HUNTER = %s is a head hunter!
WHICKED_SICK = %s is whicked sick!
MONSTER_KILL = %s made a monster kill!
HOLY_SHIT = Holy shit! %s got another one!
GODLIKE = %s is godlike!!!
FIRST_BLOOD = %s made the first blood!
HATTRICK = %s was unreal this round!
FLAWLESS_VICTORY_CT = ElsÜprÜ GyÜzelmet artak a Counter-Terroristák!
FLAWLESS_VICTORY_T = ElsÜprÜ GyÜzelmet artak a  Terroristák!




Tessék nem tudom mi a hiba! :(


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Qs
HozzászólásElküldve:2012.03.12. 07:09 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott:2010.02.04. 19:12
Hozzászólások:3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
van a txt-be [en] rész is?

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Qs
HozzászólásElküldve:2012.03.12. 12:59 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott:2010.11.21. 18:04
Hozzászólások:557
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 74 alkalommal
Nincs kitöröltem v is a en átirtam hu ra a többit kitöröltem :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Qs
HozzászólásElküldve:2012.03.12. 13:02 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.17. 17:54
Hozzászólások:2350
Megköszönt másnak: 40 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
Próbáld így

Kód:
[en]
ENABLED = Quake Sounds enabled!
DISABLED = Quake Sounds disabled!
ALREADY_ENABLED = Quake Sounds are already enabled!
ALREADY_DISABLED = Quake Sounds are already disabled!
RAMPAGE = %s is on rampage!
KILLING_SPREE = %s is on a killing spree!
DOMINATING = %s is dominating!
UNSTOPPABLE = %s is unstoppable!
ULTRA_KILL = %s made an ultra kill!
EAGLE_EYE = %s has an eagle eye!
OWNAGE = %s owns!
LUDICROUS_KILL = %s made a ludicrous kill!
HEAD_HUNTER = %s is a head hunter!
WHICKED_SICK = %s is whicked sick!
MONSTER_KILL = %s made a monster kill!
HOLY_SHIT = Holy shit! %s got another one!
GODLIKE = %s is godlike!!!
FIRST_BLOOD = %s made the first blood!
HATTRICK = %s was unreal this round!
FLAWLESS_VICTORY_CT = Counter-Terrorists Win !
FLAWLESS_VICTORY_T = Terrorists Win !

[hu]
ENABLED = Quake Sounds enabled!
DISABLED = Quake Sounds disabled!
ALREADY_ENABLED = Quake Sounds are already enabled!
ALREADY_DISABLED = Quake Sounds are already disabled!
RAMPAGE = %s is on rampage!
KILLING_SPREE = %s is on a killing spree!
DOMINATING = %s is dominating!
UNSTOPPABLE = %s is unstoppable!
ULTRA_KILL = %s made an ultra kill!
EAGLE_EYE = %s has an eagle eye!
OWNAGE = %s owns!
LUDICROUS_KILL = %s made a ludicrous kill!
HEAD_HUNTER = %s is a head hunter!
WHICKED_SICK = %s is whicked sick!
MONSTER_KILL = %s made a monster kill!
HOLY_SHIT = Holy shit! %s got another one!
GODLIKE = %s is godlike!!!
FIRST_BLOOD = %s made the first blood!
HATTRICK = %s was unreal this round!
FLAWLESS_VICTORY_CT = ElsÜprÜ GyÜzelmet arattak a Counter-Terroristák!
FLAWLESS_VICTORY_T = ElsÜprÜ GyÜzelmet arattak a Terroristák!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Qs
HozzászólásElküldve:2012.03.12. 13:34 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott:2010.11.21. 18:04
Hozzászólások:557
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 74 alkalommal
Nem jó -.-" :'((


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Qs
HozzászólásElküldve:2012.03.12. 13:38 
Offline
Őstag

Csatlakozott:2011.06.12. 20:51
Hozzászólások:1089
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
small írta:
Hello, Qs soundokat raktam be. Txt filet is beraktam és akor is ezeket irja pl.: ml_notfound_killinkSpree! :S


Valami megoldás?


Elöre köszi!



QS: Quake Sounds. Quake Sounds soundsokat raktál be?

_________________
[img]semmi[/img]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Qs
HozzászólásElküldve:2012.03.12. 14:04 
Offline
Lelkes

Csatlakozott:2011.04.12. 15:14
Hozzászólások:28
Megköszönték neki: 1 alkalommal
fuck604 írta:
small írta:
Hello, Qs soundokat raktam be. Txt filet is beraktam és akor is ezeket irja pl.: ml_notfound_killinkSpree! :S


Valami megoldás?


Elöre köszi!



QS: Quake Sounds. Quake Sounds soundsokat raktál be?


"Hello, Qs soundokat raktam be."


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [21 hozzászólás ]  Oldal123Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 24 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole