hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.09.24. 14:05



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 303 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 302 vendég

A legtöbb felhasználó (2883 fő) 2025.07.30. 16:00-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [22 hozzászólás ]  Oldal123Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Kés kör
HozzászólásElküldve:2012.03.16. 14:39 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2012.02.14. 15:09
Hozzászólások:1423
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Hali van olyan plugin ami x körönként kés kört csinál ? esetleg egy nevet vagy linket kaphatok ?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés kör
HozzászólásElküldve:2012.04.15. 14:51 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott:2011.06.07. 15:29
Hozzászólások:1728
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 63 alkalommal
Nem tudok róla, viszont szívesen csinálok neked 1-et.

ENNYIKORESKNIFE : Ennyi kör múlva lesz kés.
A plugin azon az elven működik, hogy minden egyes új körnél hozzáad a "felszámoláshoz 1-et, és ha eléri a 20-at, akkor kés kör lesz. 20 körönként knife!

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <colorchat>

#define PLUGIN "Kes kor"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "oroszrulett"

#define ADD 1
#define ENNYIKORESKNIFE 20


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("HLTV", "cout", "a", "1=0", "2=0");
}
public cout()
{
new felszamolas
felszamolas += ADD
if(felszamolas >= ROUNDAFTERKNIFE)
{
knife_kor()
}else{
return PLUGIN_HANDLED
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public knife_kor()
{
ColorChat(0, GREEN, "Kes kor van!")
strip_user_weapons(0)
give_item(0, "weapon_knife")
felszamolas == 1
}


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés kör
HozzászólásElküldve:2012.04.15. 16:55 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott:2011.09.09. 17:39
Hozzászólások:4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
Nemjó + elfelejtetted a blokkolást és a becsatlakozó playerek fegyver blokkolását is :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés kör
HozzászólásElküldve:2012.04.15. 17:25 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott:2010.02.04. 19:12
Hozzászólások:3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
és a bbcode-t

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés kör
HozzászólásElküldve:2012.04.15. 18:48 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
és az egyszerű értékhozzáadást! változó++

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés kör
HozzászólásElküldve:2012.04.15. 19:42 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott:2011.06.07. 15:29
Hozzászólások:1728
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 63 alkalommal
Kód:
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <colorchat>

#define PLUGIN "Kes kor"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "oroszrulett"

#define ADD 1
#define ENNYIKORESKNIFE 20

new knife
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("HLTV", "cout", "a", "1=0", "2=0");
knife = register_cvar("amx_knife", "0")
}
public client_putinserver()
{
if(get_pcvar_num(knife) == 1)
{
strip_user_weapons(id)
give_item(id, "weapon_knife")
}else{
   return PLUGIN_HANDLED
}
}
public cout()
{
new felszamolas
felszamolas += ADD
if(felszamolas >= ROUNDAFTERKNIFE)
{
set_pcvar_num(knife, 1)
knife_kor()
}else{
set_pcvar_num(knife, 0)
return PLUGIN_HANDLED
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public knife_kor()
{
ColorChat(0, GREEN, "Kes kor van!")
strip_user_weapons(0)
give_item(0, "weapon_knife")
felszamolas == 1
}


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés kör
HozzászólásElküldve:2012.04.16. 16:41 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott:2011.09.09. 17:39
Hozzászólások:4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
Úristen, ez vicc? Cvarokat nem erre használjuk.. Használj cvar helyett logikai változót.. Ja és még az admin parancsok /késôi vásárlások nincsenek kiküszöbölve. Jelenleg kör elején elveszi mindenét, de utána ha vesz akkor kap fegyót.. Neked egy current weapon event kell, ahol megnézed hogy kés van e a kezében. De nembaj, hibákból tanul az ember, örülök h te is írogatsz fórumon és nem csak én. Tisztelet a kivételnek :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés kör
HozzászólásElküldve:2012.04.16. 16:43 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott:2011.06.07. 15:29
Hozzászólások:1728
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 63 alkalommal
Silent írta:
Úristen, ez vicc? Cvarokat nem erre használjuk.. Használj cvar helyett logikai változót.. Ja és még az admin parancsok /késôi vásárlások nincsenek kiküszöbölve. Jelenleg kör elején elveszi mindenét, de utána ha vesz akkor kap fegyót.. Neked egy current weapon event kell, ahol megnézed hogy kés van e a kezében. De nembaj, hibákból tanul az ember, örülök h te is írogatsz fórumon és nem csak én. Tisztelet a kivételnek :)


Írnál nekem egy példát? :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés kör
HozzászólásElküldve:2012.04.16. 16:48 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott:2011.09.09. 17:39
Hozzászólások:4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
Kód:
register_event ( "CurWeapon" , "block" , "be" , "1=1" );
public block(id)
{
    new clip , ammo
    new weapon = get_user_weapon ( id , clip , ammo )
    if (weapon != CSW_KNIFE)
    {
       //strip
       //give knife
    }
}


register_event a plugin_init() fgvbe :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés kör
HozzászólásElküldve:2012.04.16. 19:43 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott:2011.06.07. 15:29
Hozzászólások:1728
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 63 alkalommal
Silent írta:
Kód:
register_event ( "CurWeapon" , "block" , "be" , "1=1" );
public block(id)
{
    new clip , ammo
    new weapon = get_user_weapon ( id , clip , ammo )
    if (weapon != CSW_KNIFE)
    {
       //strip
       //give knife
    }
}


register_event a plugin_init() fgvbe :)


Igenn, és ha új kör kezdődik, mit csináljak? :?

Ui.: Logikai változó alatt mit értesz?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [22 hozzászólás ]  Oldal123Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole