hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.17. 11:02



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 350 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 348 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Rang rendszer
HozzászólásElküldve:2012.04.25. 15:36 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2011.08.27. 23:19
Hozzászólások:1023
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
Helló

Meglehet oldani azt hogy ha ezt a plugint felteszem attol még működjön a káromkodás szűrő és az admin_chat_colors?

sma:
Kód:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <nvault>

#define PLUGIN "Rang rendszer"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "IrOn123"

new message[192]
new 
alive[11]
new 
strName[191]
new 
strText[191]
new 
maxPlayers
new sayText
new teamInfo
new gVault;
new 
vKey64 ];
new 
vData64 ];
new 
piname[32];

new 
kills[32];

public 
plugin_init() {
    
register_plugin(PLUGINVERSIONAUTHOR)
    
register_clcmd("say""HookSayCommands")
    
register_clcmd("say_team""HookTeamSayCommands")
    
    
sayText get_user_msgid ("SayText")
    
teamInfo get_user_msgid ("TeamInfo")
    
maxPlayers get_maxplayers()
    
register_message (sayText"avoid_duplicated")
    
    
register_event"DeathMsg""hahahahalalhahaha""a" );
}

public 
client_connect(id)
{
    
kills[id] = 0;
    
ment(id)
}
public 
client_disconnect(id)
    
ment(id)

stock mentindex )
{
    
/* --| Vault megnyitás */
    
gVault nvault_open"fearpontok" );
    
    
/* --| Ha vault visszateres -1, akkor hagyja abba ezt a szart */
    
if( gVault == INVALID_HANDLE )
    {
        
set_fail_state"WHATTHEFUCK ERROR: =-> Invalid-Handle" );
    }
    
    
/* --| Játékos név */
    
get_user_nameindexpinamecharsmaxpiname ) );
    
    
/* --| Beallitasok oszt bezaras */
    
formatexvKeycharsmaxvKey ), "%sOLES"piname );
    
formatexvDatacharsmaxvData ), "%d"killsindex ] );
    
nvault_setgVaultvKeyvData );
    
nvault_closegVault );
}
stock betoltindex )
{
    
/* --| Megnyitas */
    
gVault nvault_open"fearpontok" );
    
    
/* --| Ha vault visszateres -1, akkor hagyja abba ezt a szart */
    
if( gVault == INVALID_HANDLE )
    {
        
set_fail_state"WHATTHEFUCK ERROR: =-> Invalid-Handle" );
    }
    
    
/* --| jatekos neve */
    
get_user_nameindexpinamecharsmaxpiname ) );
    
    
/* --| Beallitasok oszt bezaras */
    
formatexvKeycharsmaxvKey ), "%sOLES"piname );
    
killsindex ] = nvault_getgVaultvKey );
    
nvault_closegVault );
}

public 
avoid_duplicated (msgIdmsgDestreceiver)
{
    return 
PLUGIN_HANDLED
}

public 
hahahahalalhahaha()
{
    new 
killer read_data);
    new 
victim read_data);
    
    if(
killer == victim)
    {
        return 
PLUGIN_HANDLED;
    }

    
kills[killer]++

    
    return 
PLUGIN_CONTINUE;
}

public 
HookSayCommands(id)
{
    
read_args(message191)
    
remove_quotes(message)
    if (
message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message""))
        return 
PLUGIN_CONTINUE

        
    
new name[32]
    
get_user_name (idname31)    
    
    new 
isAlive
    
    
if (is_user_alive (id))
        {
            
isAlive 1
            alive 
"^x01"
        
}
    else
        {
            
isAlive 0
            alive 
"^x01*HALOTT* "
        
}
    
    static 
color[10]
    
    new 
rang[32];
    if(
kills[id] < 10)
        
rang "RANGTALAN"
    
else if(kills[id] >= 10 && kills[id] < 20)
        
rang "KEZDO"
    
else if(kills[id] >= 20 && kills[id] < 30)
        
rang "HALADO"
    
else if(kills[id] >= 30)
        
rang "PROFI"
    
    
//Rang+Name
    
get_user_team (idcolor9)
    
format (strName191"%s^x04[%s]^x03%s"aliverangname)
    
format (strText191"%s"message)
    
format (message191"%s^x01 :  %s"strNamestrText)
    
sendMessage (colorisAlive)
    
    return 
PLUGIN_CONTINUE
}

public 
HookTeamSayCommands(id)
{
    new 
playerTeam get_user_team(id)
    new 
playerTeamName[19]
    
    switch (
playerTeam)
        {
            case 
1:
                
copy (playerTeamName11"Terrorista")
                
            case 
2:
                
copy (playerTeamName18"Zsaru")
                
            default:
                
copy (playerTeamName9"Nezo")
        }
    
    
read_args(message191)
    
remove_quotes(message)
    if (
message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message""))
        return 
PLUGIN_CONTINUE

        
    
new name[32]
    
get_user_name (idname31)    
    
    new 
isAlive
    
    
if (is_user_alive (id))
        {
            
isAlive 1
            alive 
"^x01"
        
}
    else
        {
            
isAlive 0
            alive 
"^x01*HALOTT* "
        
}
    
    static 
color[10]
    
    new 
rang[32];
    if(
kills[id] < 10)
        
rang "Rangtalan"
    
else if(kills[id] >= 10 && kills[id] < 20)
        
rang "Kezdo"
    
else if(kills[id] >= 20 && kills[id] < 30)
        
rang "Halado"
    
else if(kills[id] >= 30)
        
rang "Profi"
    
    
//Rang+Name
    
get_user_team (idcolor9)
    
format (strName191"%s(%s) ^x04[%s]^x03%s"aliveplayerTeamNamerangname)
    
format (strText191"%s"message)
    
format (message191"%s^x01 :  %s"strNamestrText)
    
sendTeamMessage (colorisAliveplayerTeam)
    
    return 
PLUGIN_CONTINUE
}

public 
sendMessage (color[], alive)
{
    new 
teamName[10]
    
    for (new 
player 1player maxPlayersplayer++)
        {
            if (!
is_user_connected(player))
                continue

            if (
alive && is_user_alive(player) || !alive && !is_user_alive(player))
                {
                    
get_user_team (playerteamName9)    
                    
                    
changeTeamInfo (playercolor)        
                    
                    
writeMessage (playermessage)        
                    
                    
changeTeamInfo (playerteamName)    
                }
        }
}


public 
sendTeamMessage (color[], aliveplayerTeam)
{
    new 
teamName[10]
    
    for (new 
player 1player maxPlayersplayer++)
        {
            if (!
is_user_connected(player))
                continue

            if (
get_user_team(player) == playerTeam)
                {
                    if (
alive && is_user_alive(player) || !alive && !is_user_alive(player))
                        {
                            
get_user_team (playerteamName9)    
                            
                            
changeTeamInfo (playercolor)        
                            
                            
writeMessage (playermessage)        
                            
                            
changeTeamInfo (playerteamName)    
                        }
                }
        }
}


public 
changeTeamInfo (playerteam[])
{
    
message_begin (MSG_ONEteamInfo_player)    
    
write_byte (player)                
    
write_string (team)                
    
message_end()                    
}


public 
writeMessage (playermessage[])
{
    
message_begin (MSG_ONEsayText, {000}, player)    
    
write_byte (player)                    
    
write_string (message)                    
    
message_end ()                        

 

_________________
[kozep]t/s[/kozep]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rang rendszer
HozzászólásElküldve:2012.04.25. 15:37 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Meg, írd bele ebbe!

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rang rendszer
HozzászólásElküldve:2012.04.25. 15:39 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2011.08.27. 23:19
Hozzászólások:1023
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
Nemtudom beleírni :) xD

_________________
[kozep]t/s[/kozep]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 25 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole