hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.16. 21:52



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 369 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 368 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [11 hozzászólás ]  Oldal12Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: csapat gyorsaság állítás
HozzászólásElküldve:2012.06.03. 10:48 
Offline
Tag

Csatlakozott:2011.12.21. 16:41
Hozzászólások:32
Sziasztok :)

itt ezt 1 smaból szedtem ki

Kód:
  1. g_pCvarMaxSpeed = register_cvar("amx_furien_maxspeed", "500")


ez gondolom a furien módban a furienek gyorsítása
ha ezt a számít átírom 100ra és amxxre átírom akkor lassabbak lesznek,de ha átírom bármennyivel is nagyobbra (600-1000-2000 de már 50.000 el is próbáltam) semmivel nem lesznek gyorsabbak ,ez mitől van?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: csapat gyorsaság állítás
HozzászólásElküldve:2012.06.03. 10:49 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott:2011.06.07. 15:29
Hozzászólások:1728
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 63 alkalommal
Mert ez csak egy cvar. Nem ez változtatja a sebességet.
Kód:
  1. set_user_maxspeed(id, 300.0) // Ez állítja 300-ra.


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára oroszrulett 2012.06.03. 14:55-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: csapat gyorsaság állítás
HozzászólásElküldve:2012.06.03. 10:56 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
2000 a max hiába rakod 50.000re xd
És oroszrulett tévedsz, ez egy globális változó aminek az értékét cvarral lehet megadni, gondolom a változó hozzá van adva ahoz a funkcióhoz!

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: csapat gyorsaság állítás
HozzászólásElküldve:2012.06.03. 10:58 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott:2011.06.07. 15:29
Hozzászólások:1728
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 63 alkalommal
Idézet:
És oroszrulett tévedsz, ez egy globális változó aminek az értékét cvarral lehet megadni, gondolom a változó hozzá van adva ahoz a funkcióhoz!


Akkor állítja a sebességet amit írt vagy nem?

Ugyebár te szoktál kötöszkötni azzal, hogy ki milyen hibásan ír. Nos, te sem tudsz hibátlanul írni... Szerintem akkor ne sírj azon, hogy eltévesztenek egy betűt, ha Te magad sem írsz valami jól.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: csapat gyorsaság állítás
HozzászólásElküldve:2012.06.03. 11:16 
Offline
Tag

Csatlakozott:2011.12.21. 16:41
Hozzászólások:32
Kód:
  1. /*    Formatright © 2009, ConnorMcLeod

  2.  

  3.     Furiens is free software;

  4.     you can redistribute it and/or modify it under the terms of the

  5.     GNU General Public License as published by the Free Software Foundation.

  6.  

  7.     This program is distributed in the hope that it will be useful,

  8.     but WITHOUT ANY WARRANTY; without even the implied warranty of

  9.     MERCHANTABILITY or FITNESS FOR A PARTICULAR PURPOSE.  See the

  10.     GNU General Public License for more details.

  11.  

  12.     You should have received a copy of the GNU General Public License

  13.     along with Furiens; if not, write to the

  14.     Free Software Foundation, Inc., 59 Temple Place - Suite 330,

  15.     Boston, MA 02111-1307, USA.

  16. */

  17.  

  18. #include <amxmodx>

  19. #include <cstrike>

  20. #include <engine>

  21. #include <fun>

  22. #include <hamsandwich>

  23.  

  24. #define VERSION "0.0.2"

  25.  

  26. #define MAX_PLAYERS 32

  27.  

  28. #define Ham_Player_ResetMaxSpeed Ham_Item_PreFrame

  29.  

  30. new g_pCvarGravity, g_pCvarMaxSpeed

  31.  

  32. public plugin_init()

  33. {

  34.     register_plugin("Furiens", VERSION, "ConnorMcLeod")

  35.  

  36.     g_pCvarGravity = register_cvar("amx_furien_gravity", "0.375")

  37.     g_pCvarMaxSpeed = register_cvar("amx_furien_maxspeed", "500")

  38.  

  39.     RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Player_Spawn_Post", 1)

  40.     RegisterHam(Ham_Player_ResetMaxSpeed, "player", "Player_ResetMaxSpeed", 1)

  41.  

  42.     new iEnt = create_entity("info_target")

  43.     entity_set_string(iEnt, EV_SZ_classname, "check_speed")

  44.     entity_set_float(iEnt, EV_FL_nextthink, get_gametime() + 0.1)

  45.     register_think("check_speed", "Set_Terrorist_Visibility")    

  46. }

  47. public plugin_cfg()

  48. {

  49.     set_cvar_num("sv_maxspeed", 1100)

  50.     set_cvar_num("cl_forwardspeed", 1100)

  51.     set_cvar_num("cl_sidespeed", 1100)

  52.     set_cvar_num("cl_backspeed", 1100)

  53. }

  54.  

  55. public Player_Spawn_Post( id )

  56. {

  57.     if( is_user_alive(id) )

  58.     {

  59.         if( cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T )

  60.         {

  61.             set_user_gravity(id, get_pcvar_float(g_pCvarGravity))

  62.             set_user_footsteps(id, 1)

  63.         }

  64.         else

  65.         {

  66.             set_user_footsteps(id, 0)

  67.         }

  68.  

  69.         set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderNormal, 0)

  70.     }

  71. }

  72.  

  73. public Player_ResetMaxSpeed( id )

  74. {

  75.     if( is_user_alive(id) && cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T && get_user_maxspeed(id) != -1.0 )

  76.     {

  77.         set_user_maxspeed(id, get_pcvar_float(g_pCvarMaxSpeed))

  78.     }

  79. }

  80.  

  81. public Set_Terrorist_Visibility( iEnt )

  82. {

  83.     entity_set_float(iEnt, EV_FL_nextthink, get_gametime() + 0.1)

  84.  

  85.     new iPlayers[MAX_PLAYERS], iNum, id, Float:fVecVelocity[3], iSpeed

  86.     get_players(iPlayers, iNum, "ae", "TERRORIST")

  87.  

  88.     new iInvisibility

  89.     for(new i; i<iNum; i++)

  90.     {

  91.         id = iPlayers[i]

  92.         if( get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE )

  93.         {

  94.             entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, fVecVelocity)

  95.             iSpeed = floatround( vector_length(fVecVelocity) )

  96.             if( iSpeed < 255 )

  97.             {

  98.                 iInvisibility = iSpeed - (256 - iSpeed) / 3

  99.                 if( iInvisibility < 0 )

  100.                 {

  101.                     iInvisibility = 0

  102.                 }

  103.                 set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, iInvisibility)

  104.             }

  105.             else

  106.             {

  107.                 set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderNormal, 0)

  108.             }

  109.         }

  110.         else

  111.         {

  112.             set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderNormal, 0)

  113.         }

  114.     }

  115. }  


itt az egész ,nekem az lenne a lényeg h a furen jóval gyorsabban fusson a mostaninál...


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: csapat gyorsaság állítás
HozzászólásElküldve:2012.06.03. 11:19 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
oroszrulett írta:
Idézet:
És oroszrulett tévedsz, ez egy globális változó aminek az értékét cvarral lehet megadni, gondolom a változó hozzá van adva ahoz a funkcióhoz!


Akkor állítja a sebességet amit írt vagy nem?

Ugyebár te szoktál kötöszkötni azzal, hogy ki milyen hibásan ír. Nos, te sem tudsz hibátlanul írni... Szerintem akkor ne sírj azon, hogy eltévesztenek egy betűt, ha Te magad sem írsz valami jól.



Ez most hogy jött ide nem értem

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: csapat gyorsaság állítás
HozzászólásElküldve:2012.06.03. 11:20 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott:2011.06.07. 15:29
Hozzászólások:1728
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 63 alkalommal
Nem is kell. Én sem értem.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: csapat gyorsaság állítás
HozzászólásElküldve:2012.06.03. 11:27 
Offline
Tag

Csatlakozott:2011.12.21. 16:41
Hozzászólások:32
most ne itt vitázzatok :)

segítsetek megoldani a problémámat


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: csapat gyorsaság állítás
HozzászólásElküldve:2012.06.03. 11:28 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott:2011.06.07. 15:29
Hozzászólások:1728
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 63 alkalommal
Már leírtam a választ...


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: csapat gyorsaság állítás
HozzászólásElküldve:2012.06.03. 12:16 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Jajaj, oroszrulett válasza is jó, amúgy jólenne az 500, csak floatba kell megadni! 500.0

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [11 hozzászólás ]  Oldal12Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 22 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole