hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.17. 01:40



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 356 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 356 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználóaz elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [8 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Knife Mod-hoz Cvar valaki?
HozzászólásElküldve:2012.06.08. 18:34 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2013.01.01. 17:48
Hozzászólások:2441
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 21 alkalommal
Senki nem tudja hogy a Knife Mod-hoz milyen cvarok vannak?
Kéne vmi olyan hogy csak adminoknak legyen. Aki nem tudja melyikről beszélek annak itt a link:
http://amxmodx.crys.hu/site/?p=pluginz&c=l&f=Kesek


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Knife Mod-hoz Cvar valaki?
HozzászólásElküldve:2012.06.08. 18:36 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.17. 17:54
Hozzászólások:2350
Megköszönt másnak: 40 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
Ez elég érthetetlen...mi legyen csak adminoknak?
Ha arra gondoltál,hogy a cvarok mit állítanak,akkor itt van:

Kód:
  1. km_highspeed 340 - Maximum sebesség (Pocket késsel)

  2. km_lowspeed 170 - Sebesség (Machete késsel)

  3. km_addhealth 3 - HP adás (Default késsel)

  4. km_maxhealth 75 - Mennyi életig töltődjön maximum az élet (Default késsel)

  5. km_damage 2 - Sebzés szorzó (Machete késsel)

  6. km_lowgravity 400 - Gravitáció (Butchet késsel)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Knife Mod-hoz Cvar valaki?
HozzászólásElküldve:2012.06.09. 07:46 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2013.01.01. 17:48
Hozzászólások:2441
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 21 alkalommal
Elnézést ha félre érthető... Az egész pl -hoz kéne egy cvar ami olyat csinál hogy csak is adminok tudják használni, de elég lenne egy olyan pl-t készíteni ami a /knife parancsot csak adminoknak engedélyezi. És a normál playerek nem tudják használni a késeket.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Knife Mod-hoz Cvar valaki?
HozzászólásElküldve:2012.06.09. 10:23 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott:2011.06.07. 15:29
Hozzászólások:1728
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 63 alkalommal
Kód:
  1. #include <amxmodx>

  2. #include <amxmisc>

  3. #include <engine>

  4. #include <vault>

  5. #include <fun>

  6.  

  7. #define PLUGIN "Knife Mod"

  8. #define VERSION "1.0"

  9. #define AUTHOR "spunko"

  10.  

  11. #define TASK_INTERVAL 4.0  

  12. #define MAX_HEALTH 255  

  13.  

  14. new knife_model[33]

  15. new g_Menu

  16.  

  17. new CVAR_HIGHSPEED

  18. new CVAR_LOWSPEED

  19. new CVAR_LOWGRAV

  20. new CVAR_NORMGRAV

  21. new CVAR_HEALTH_ADD

  22. new CVAR_HEALTH_MAX

  23. new CVAR_DAMAGE

  24.  

  25. public plugin_init() {

  26.        

  27.         register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

  28.        

  29.         register_event( "Damage", "event_damage", "be" )

  30.         register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1")

  31.        

  32.         g_Menu = register_menuid("Knife Mod")

  33.         register_menucmd(g_Menu, 1023, "knifemenu")

  34.        

  35.         register_clcmd("say /knife", "display_knife")

  36.        

  37.         CVAR_HIGHSPEED = register_cvar("km_highspeed","340")

  38.         CVAR_LOWSPEED = register_cvar("km_lowspeed","170")

  39.         CVAR_HEALTH_ADD = register_cvar("km_addhealth", "3")

  40.         CVAR_HEALTH_MAX = register_cvar("km_maxhealth", "75")

  41.         CVAR_DAMAGE = register_cvar("km_damage", "2")

  42.         CVAR_LOWGRAV = register_cvar("km_lowgravity" , "400")

  43.         CVAR_NORMGRAV = get_cvar_pointer("sv_gravity")

  44. }

  45.  

  46. public plugin_precache() {

  47.         precache_model("models/knife-mod/v_butcher.mdl")

  48.         precache_model("models/knife-mod/p_butcher.mdl")

  49.         precache_model("models/knife-mod/v_machete.mdl")

  50.         precache_model("models/knife-mod/p_machete.mdl")

  51.         precache_model("models/knife-mod/v_bak.mdl")

  52.         precache_model("models/knife-mod/p_bak.mdl")

  53.         precache_model("models/knife-mod/v_pocket.mdl")

  54.         precache_model("models/knife-mod/p_pocket.mdl")

  55.         precache_model("models/v_knife.mdl")

  56.         precache_model("models/p_knife.mdl")

  57. }

  58.  

  59. public display_knife(id) {

  60.         if(!is_user_admin(id))

  61.                 return PLUGIN_HANDLED

  62.                

  63.         new menuBody[512]

  64.         add(menuBody, 511, "\rKnife Mod\w^n^n")

  65.         add(menuBody, 511, "1. Machete \y(Tobb sebzes/Kisebb sebesseg)\w^n")

  66.         add(menuBody, 511, "2. Bak Knife \y(Lopakodas)\w^n")

  67.         add(menuBody, 511, "3. Pocket Knife \y(Gyorsasag)\w^n")

  68.         add(menuBody, 511, "4. Butcher Knife \y(Nagy ugras)\w^n")

  69.         add(menuBody, 511, "5. Default Knife \y(Elet tolto)\w^n^n")

  70.         add(menuBody, 511, "0. Kilepes^n")

  71.        

  72.         new keys = ( 1<<0 | 1<<1 | 1<<2 | 1<<3 | 1<<4 | 1<<9 )

  73.         show_menu(id, keys, menuBody, -1, "Knife Mod")

  74.         return PLUGIN_CONTINUE

  75. }

  76.  

  77. public knifemenu(id, key) {

  78.         switch(key)

  79.         {

  80.                 case 0: SetKnife(id , 4)

  81.                 case 1: SetKnife(id , 2)

  82.                 case 2: SetKnife(id , 3)

  83.                 case 3: SetKnife(id , 1)

  84.                 case 4: SetKnife(id , 0)

  85.                 default: return PLUGIN_HANDLED

  86.         }

  87.         SaveData(id)

  88.         return PLUGIN_HANDLED

  89. }

  90.  

  91. public SetKnife(id , Knife) {

  92.         knife_model[id] = Knife

  93.        

  94.         new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo)

  95.         if ( Weapon != CSW_KNIFE )

  96.                 return PLUGIN_HANDLED

  97.        

  98.         new vModel[56],pModel[56]

  99.        

  100.         switch(Knife)

  101.         {

  102.                 case 0: {

  103.                         format(vModel,55,"models/v_knife.mdl")

  104.                         format(pModel,55,"models/p_knife.mdl")

  105.                 }

  106.                 case 1: {

  107.                         format(vModel,55,"models/knife-mod/v_butcher.mdl")

  108.                         format(pModel,55,"models/knife-mod/p_butcher.mdl")

  109.                 }

  110.                 case 2: {

  111.                         format(vModel,55,"models/knife-mod/v_bak.mdl")

  112.                         format(pModel,55,"models/knife-mod/p_bak.mdl")

  113.                 }

  114.                 case 3: {

  115.                         format(vModel,55,"models/knife-mod/v_pocket.mdl")

  116.                         format(pModel,55,"models/knife-mod/p_pocket.mdl")

  117.                 }

  118.                 case 4: {

  119.                         format(vModel,55,"models/knife-mod/v_machete.mdl")

  120.                         format(pModel,55,"models/knife-mod/p_machete.mdl")

  121.                 }

  122.         }

  123.        

  124.         entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vModel)

  125.         entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, pModel)

  126.        

  127.         return PLUGIN_HANDLED;  

  128. }

  129.  

  130. public event_damage( id ) {

  131.        

  132.         new victim_id = id;

  133.         if( !is_user_connected( victim_id ) && !is_user_admin(victim_id) )

  134.                 return PLUGIN_CONTINUE

  135.         new dmg_take = read_data( 2 );

  136.         new dmgtype = read_data( 3 );

  137.         new Float:multiplier = get_pcvar_float(CVAR_DAMAGE);

  138.         new Float:damage = dmg_take * multiplier;

  139.         new health = get_user_health( victim_id );

  140.        

  141.         new iWeapID, attacker_id = get_user_attacker( victim_id, iWeapID );

  142.        

  143.         if( !is_user_connected( attacker_id ) || !is_user_alive( victim_id ) ) {

  144.                 return PLUGIN_HANDLED

  145.         }

  146.        

  147.         if( iWeapID == CSW_KNIFE && knife_model[attacker_id] == 4 ) {

  148.                

  149.                 if( floatround(damage) >= health ) {

  150.                         if( victim_id == attacker_id ) {

  151.                                 return PLUGIN_CONTINUE

  152.                                 }else{

  153.                                 log_kill( attacker_id, victim_id, "knife", 0 );

  154.                         }

  155.                        

  156.                         return PLUGIN_CONTINUE

  157.                         }else {

  158.                         if( victim_id == attacker_id ) return PLUGIN_CONTINUE

  159.                        

  160.                         fakedamage( victim_id, "weapon_knife", damage, dmgtype );

  161.                 }

  162.         }

  163.         return PLUGIN_CONTINUE

  164. }

  165.  

  166. public CurWeapon(id)

  167. {

  168.         if(!is_user_admin(id))

  169.                 return PLUGIN_HANDLED

  170.         new Weapon = read_data(2)

  171.        

  172.         // Set Knife Model

  173.         SetKnife(id, knife_model[id])  

  174.        

  175.         // Task Options

  176.        

  177.         if(knife_model[id] == 0 && !task_exists(id) && Weapon == CSW_KNIFE)

  178.                 set_task(TASK_INTERVAL , "task_healing",id,_,_,"b")

  179.         else if(task_exists(id))

  180.                 remove_task(id)

  181.        

  182.         // Abilities

  183.         set_user_footsteps(id , ( (knife_model[id] == 2 && Weapon == CSW_KNIFE) ? 1 : 0) )

  184.        

  185.         new Float:Gravity = ((knife_model[id] == 1 && Weapon == CSW_KNIFE)? get_pcvar_float(CVAR_LOWGRAV) : get_pcvar_float(CVAR_NORMGRAV)) / 800.0

  186.         set_user_gravity(id , Gravity)

  187.        

  188.         // Speed

  189.         new Float:Speed

  190.         if(Weapon != CSW_KNIFE || knife_model[id] < 3)

  191.                 return PLUGIN_CONTINUE

  192.         else if(knife_model[id] == 3)

  193.                 Speed = get_pcvar_float(CVAR_HIGHSPEED)

  194.         else if(knife_model[id] == 4)

  195.                 Speed = get_pcvar_float(CVAR_LOWSPEED)

  196.        

  197.         set_user_maxspeed(id, Speed)

  198.        

  199.         return PLUGIN_HANDLED  

  200.        

  201. }

  202.  

  203. stock log_kill(killer, victim, weapon[],headshot)

  204. {

  205.         user_silentkill( victim );

  206.        

  207.         message_begin( MSG_ALL, get_user_msgid( "DeathMsg" ), {0,0,0}, 0 );

  208.         write_byte( killer );

  209.         write_byte( victim );

  210.         write_byte( headshot );

  211.         write_string( weapon );

  212.         message_end();

  213.        

  214.         new kfrags = get_user_frags( killer );

  215.         set_user_frags( killer, kfrags++ );

  216.         new vfrags = get_user_frags( victim );

  217.         set_user_frags( victim, vfrags++ );

  218.        

  219.         return  PLUGIN_CONTINUE

  220. }

  221.  

  222.  

  223. public task_healing(id) {  

  224.         if(!is_user_admin(id))

  225.                 return PLUGIN_HANDLED

  226.         new addhealth = get_pcvar_num(CVAR_HEALTH_ADD)  

  227.         if (!addhealth)

  228.                 return PLUGIN_HANDLED

  229.        

  230.         new maxhealth = get_pcvar_num(CVAR_HEALTH_MAX)

  231.         if (maxhealth > MAX_HEALTH) {

  232.                 set_pcvar_num(CVAR_HEALTH_MAX, MAX_HEALTH)  

  233.                 maxhealth = MAX_HEALTH

  234.         }  

  235.        

  236.         new health = get_user_health(id)  

  237.        

  238.         if (is_user_alive(id) && (health < maxhealth)) {

  239.                 set_user_health(id, health + addhealth)

  240.                 set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.1, 4)

  241.                 show_hudmessage(id,"<< !!Elet toltodik!! >>")

  242.                 message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenFade"), {0,0,0}, id)

  243.                 write_short(1<<10)

  244.                 write_short(1<<10)

  245.                 write_short(0x0000)

  246.                 write_byte(0)

  247.                 write_byte(200)

  248.                 write_byte(0)

  249.                 write_byte(75)

  250.                 message_end()

  251.         }

  252.        

  253.         else {

  254.                 if (is_user_alive(id) && (health > maxhealth))

  255.                         remove_task(id)

  256.         }

  257.         return PLUGIN_CONTINUE;

  258. }  

  259.  

  260. public client_disconnect(id) {  

  261.         if(task_exists(id)) remove_task(id)  

  262. }  

  263.  

  264.  

  265. public kmodmsg(id)

  266. {

  267.        

  268.         client_print(id,print_chat,"[AMXX] irj /knife hogy valasz a kesek kozul")

  269. }  

  270.  

  271. public client_authorized(id)

  272. {

  273.         if(!is_user_admin(id))

  274.                 return PLUGIN_HANDLED

  275.         LoadData(id)

  276.         set_task(480.0, "kmdomsg", id)

  277.        

  278.         return PLUGIN_HANDLED

  279. }

  280.  

  281. SaveData(id)

  282. {

  283.        

  284.         new authid[32]

  285.         get_user_authid(id, authid, 31)

  286.        

  287.         new vaultkey[64]

  288.         new vaultdata[64]

  289.        

  290.         format(vaultkey, 63, "KMOD_%s", authid)

  291.         format(vaultdata, 63, "%d", knife_model[id])

  292.         set_vaultdata(vaultkey, vaultdata)

  293. }

  294.  

  295. LoadData(id)

  296. {

  297.         new authid[32]

  298.         get_user_authid(id,authid,31)

  299.        

  300.         new vaultkey[64], vaultdata[64]

  301.        

  302.         format(vaultkey, 63, "KMOD_%s", authid)

  303.         get_vaultdata(vaultkey, vaultdata, 63)

  304.         knife_model[id] = str_to_num(vaultdata)

  305.        

  306. }

  307.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Knife Mod-hoz Cvar valaki?
HozzászólásElküldve:2012.06.09. 19:17 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2013.01.01. 17:48
Hozzászólások:2441
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 21 alkalommal
Ezzel mit csináljak? :shock:


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Knife Mod-hoz Cvar valaki?
HozzászólásElküldve:2012.06.10. 06:19 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott:2011.06.07. 15:29
Hozzászólások:1728
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 63 alkalommal
Nyomtasd ki, és használd WC papírnak...

Konvertáld át AMXX-é, és rakd fel a szerverre.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Knife Mod-hoz Cvar valaki?
HozzászólásElküldve:2012.06.10. 11:04 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2013.01.01. 17:48
Hozzászólások:2441
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 21 alkalommal
Megmutatod légyszi? Csak copy-zam bele egy jegyzettömbe aztán amikor elmentem írjam utánna hogy .amxx?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Knife Mod-hoz Cvar valaki?
HozzászólásElküldve:2012.06.10. 11:50 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Nem, .sma formátumba kell elmenteni, és átkonvertálni az .sma fájlt .amxx fájlá, majd azt feltenni mint a többi plugint!

Amúgy ha ide: http://amxmodx.crys.hu/site/?p=atalakit bemásolod a kódot, majd rányomsz az átalakítra akkor megkapod a .amxx fájlt! Amit feltöltesz a szerveredre és beírod a plugin listába!

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [8 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 27 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole