hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.09.17. 18:31



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 302 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 302 vendég

A legtöbb felhasználó (2883 fő) 2025.07.30. 16:00-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználóaz elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Knife knockback
HozzászólásElküldve:2012.06.21. 15:25 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott:2011.12.18. 10:40
Hozzászólások:671
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 20 alkalommal
Kód:
  1. #include <amxmodx>

  2. #include <fakemeta>

  3. #include <hamsandwich>

  4. #include <xs>

  5. #include <cstrike>

  6.  

  7.  

  8. #define PLUGIN "Knife KnockBack"

  9. #define AUTHOR "ConnorMcLeod"

  10. #define VERSION "0.0.1"

  11.  

  12. new g_pCvarKnockBack

  13.  

  14. public plugin_init()

  15. {

  16.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

  17.  

  18.     g_pCvarKnockBack = register_cvar("amx_knife_knockback", "10")

  19.  

  20.     RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Player_TakeDamage", 1)

  21. }

  22.  

  23. public Player_TakeDamage(id, idinflictor, idattacker, attacker, Float:flDamage, damagebits)

  24. {

  25.     if(    !idattacker

  26.     ||    id == idattacker

  27.     ||    idinflictor != idattacker

  28.     ||    cs_get_user_team(attacker) != CS_TEAM_CT

  29.     ||    get_user_weapon(idattacker) != CSW_KNIFE    )

  30.     {

  31.         return

  32.     }

  33.  

  34.     new Float:fDir[3], Float:fOrigin[3], Float:fVelocity[3]

  35.  

  36.     pev(id, pev_origin, fDir)

  37.     pev(idattacker, pev_origin, fOrigin)

  38.  

  39.     xs_vec_sub(fDir, fOrigin, fDir)

  40.     xs_vec_normalize(fDir, fDir)

  41.  

  42.     flDamage *= get_pcvar_num(g_pCvarKnockBack)

  43.     if( flDamage > 1500.0 )

  44.         flDamage = 1500.0

  45.  

  46.     pev(id, pev_velocity, fVelocity)

  47.     xs_vec_mul_scalar(fDir, flDamage, fDir)

  48.     xs_vec_add(fVelocity, fDir, fVelocity)

  49.     set_pev(id, pev_velocity, fVelocity)

  50. }

Az lenne a baj, hogy nem löki el a Terroristákat, pedig öket kéne el lökni:D
Mi lehet a gond?..

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Knife knockback
HozzászólásElküldve:2012.06.21. 15:58 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2012.02.07. 23:34
Hozzászólások:2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
Try this :
Kód:
  1. #include <amxmodx>

  2. #include <fakemeta>

  3. #include <hamsandwich>

  4. #include <xs>

  5. #include <cstrike>

  6.  

  7.  

  8. #define PLUGIN "Knife KnockBack"

  9. #define AUTHOR "ConnorMcLeod"

  10. #define VERSION "0.0.1"

  11.  

  12. new g_pCvarKnockBack

  13.  

  14. public plugin_init()

  15. {

  16.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

  17.  

  18.     g_pCvarKnockBack = register_cvar("amx_knife_knockback", "10")

  19.  

  20.     RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Player_TakeDamage", 1)

  21. }

  22.  

  23. public Player_TakeDamage(id, idinflictor, idattacker, attacker, Float:flDamage, damagebits)

  24. {

  25.     if(    !idattacker

  26.     ||    id == idattacker

  27.     ||    idinflictor != idattacker

  28.     ||    cs_get_user_team(attacker) != CS_TEAM_T

  29.     ||    get_user_weapon(idattacker) != CSW_KNIFE    )

  30.     {

  31.         return

  32.     }

  33.  

  34.     new Float:fDir[3], Float:fOrigin[3], Float:fVelocity[3]

  35.  

  36.     pev(id, pev_origin, fDir)

  37.     pev(idattacker, pev_origin, fOrigin)

  38.  

  39.     xs_vec_sub(fDir, fOrigin, fDir)

  40.     xs_vec_normalize(fDir, fDir)

  41.  

  42.     flDamage *= get_pcvar_num(g_pCvarKnockBack)

  43.     if( flDamage > 1500.0 )

  44.         flDamage = 1500.0

  45.  

  46.     pev(id, pev_velocity, fVelocity)

  47.     xs_vec_mul_scalar(fDir, flDamage, fDir)

  48.     xs_vec_add(fVelocity, fDir, fVelocity)

  49.     set_pev(id, pev_velocity, fVelocity)

  50. }

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Knife knockback
HozzászólásElküldve:2012.06.21. 18:11 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott:2011.12.18. 10:40
Hozzászólások:671
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 20 alkalommal
Nemlett jó ezmegmi... :(
az biztos CS_TEAM_CT

_________________
Kép


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára CeDee 2012.06.21. 18:20-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Knife knockback
HozzászólásElküldve:2012.06.21. 18:22 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott:2011.06.07. 15:29
Hozzászólások:1728
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 63 alkalommal
Idézet:
mosmár csak akkor fut le ha a támadó nem ct


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 9 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole