hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 16:47



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 207 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 206 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 16 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Knife menu
HozzászólásElküldve: 2012.09.02. 07:51 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7962
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 535 alkalommal
Bence, ez mi akar lenni? Kódnak se eleje se vége!

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Knife menu
HozzászólásElküldve: 2012.09.02. 10:00 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.01. 17:48
Hozzászólások: 2441
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 21 alkalommal
Pixxa: Mit ír?
Kiki: Nem tudom mi a baj ezzel, pedig a fordító átkonvertálta!

:?: :?:


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Knife menu
HozzászólásElküldve: 2012.09.02. 10:21 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7962
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 535 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <engine>
  4.  
  5. #define PLUGIN "Kes menu"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "Bence98007"
  8.  
  9. new bool:used[33];
  10. new current_mdl[33];
  11.  
  12. public plugin_init()
  13. {
  14. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  15. register_event("CurWeapon","jelenlegi","be","1=1")
  16. }
  17.  
  18. public client_putinserver(id)
  19. {
  20. used[id] = false;
  21. set_task(3.0, "menu", id);
  22. }
  23.  
  24. public client_disconnect(id)
  25. {
  26. used[id] = false;
  27. }
  28.  
  29. public plugin_precache()
  30. {
  31. precache_model("models/kes/kes1.mdl")
  32. precache_model("models/kes/kes2.mdl")
  33. precache_model("models/kes/kes3.mdl")
  34. precache_model("models/kes/kes4.mdl")
  35. precache_model("models/kes/kes5.mdl")
  36. precache_model("models/kes/kes6.mdl")
  37.  
  38. }
  39.  
  40. public menu(id)
  41. {
  42. if(is_user_alive(id))
  43. {
  44. if(used[id] == false)
  45. {
  46. new menu = menu_create("\yValassz kest:", "menu_handler");
  47. menu_additem(menu, "Kes1", "1", 0);
  48. menu_additem(menu, "Kes2", "2", 0);
  49. menu_additem(menu, "Kes3", "3", 0);
  50. menu_additem(menu, "Kes4", "4", 0);
  51. menu_additem(menu, "Kes5", "5", 0);
  52. menu_additem(menu, "Kes6", "6", 0);
  53. menu_additem(menu, "Kes7", "7", 0);
  54. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  55. menu_display(id, menu, 0);
  56. used[id] = true;
  57. }
  58. else remove_task(id)
  59. }
  60. else set_task(3.0, "menu", id);
  61. }
  62.  
  63. public menu_handler(id, menu, item)
  64. {
  65. if( item == MENU_EXIT )
  66. {
  67. menu_destroy(menu);
  68. return PLUGIN_HANDLED;
  69. }
  70. new data[6], iName[64];
  71. new access, callback;
  72. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback);
  73. new key = str_to_num(data);
  74.  
  75. switch(key)
  76. {
  77. case 1:
  78. {
  79. kesek(id, 0)
  80. }
  81. case 2:
  82. {
  83. kesek(id, 1)
  84. }
  85. case 3:
  86. {
  87. kesek(id, 2)
  88. }
  89. case 4:
  90. {
  91. kesek(id, 3)
  92. }
  93. case 5:
  94. {
  95. kesek(id, 4)
  96. }
  97. case 6:
  98. {
  99. kesek(id, 5)
  100. }
  101. case 7:
  102. {
  103. kesek(id, 6)
  104. }
  105. }
  106.  
  107. menu_destroy(menu);
  108. return PLUGIN_HANDLED;
  109. }
  110.  
  111. public kesek(id, kesid)
  112. {
  113. current_mdl[id] = kesid
  114.  
  115. if(used[id]) client_cmd(id, "weapon_knife");
  116.  
  117. switch(kesid)
  118. {
  119. case 0:
  120. {
  121. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/kes/kes1.mdl")
  122. }
  123. case 1:
  124. {
  125. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/kes/kes1.md2")
  126. }
  127. case 2:
  128. {
  129. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/kes/kes3.mdl")
  130. }
  131. case 3:
  132. {
  133. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/kes/kes4.mdl")
  134. }
  135. case 4:
  136. {
  137. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/kes/kes5.mdl")
  138. }
  139. case 5:
  140. {
  141. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/kes/kes6.mdl")
  142. }
  143. case 6:
  144. {
  145. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/kes/kes7.mdl")
  146. }
  147. }
  148.  
  149. return 1
  150. }
  151.  
  152. public jelenlegi(id)
  153. {
  154. new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo)
  155. if ( Weapon != CSW_KNIFE )
  156. return PLUGIN_HANDLED
  157. else
  158. {
  159. used[id] = false;
  160. kesek(id, current_mdl[id])
  161. }
  162. return 0;
  163. }

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Knife menu
HozzászólásElküldve: 2012.09.02. 17:12 
Offline
Félisten

Csatlakozott: 2012.01.07. 21:10
Hozzászólások: 850
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 154 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. register_event("jelenlegi","CurWeapon","be","1=1")

Ezt elírtad. Fordítva kellene.

_________________
Megköszönni nem szégyen!
Csak kattints a Kép jelre. --->

Ők köszönték meg HunGamer nek ezt a hozzászólást: kiki (2012.09.02. 17:21)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Knife menu
HozzászólásElküldve: 2012.09.02. 17:18 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.18. 13:01
Hozzászólások: 4270
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 513 alkalommal
Bence98007 írta:
Kiki: Nem tudom mi a baj ezzel, pedig a fordító átkonvertálta!

:?: :?:


A fordito ugy van optimizalva/bealitva vagy mar nemtudom xd

Kód:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"


public plugin_init() {
   register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
   

}


Ezis lefut de se feneke se teteje:)

_________________
Idk. Csak ugy funbooo.
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Knife menu
HozzászólásElküldve: 2012.09.02. 17:21 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7962
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 535 alkalommal
HunGamer írta:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. register_event("jelenlegi","CurWeapon","be","1=1")

Ezt elírtad. Fordítva kellene.


Fixed

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 16 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 19 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole