hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.12. 07:40



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 562 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 562 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 11 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Szines fegyó csík a falon át
HozzászólásElküldve: 2012.10.21. 19:06 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.01. 17:48
Hozzászólások: 2441
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 21 alkalommal
Üdv!

Azt a plugint keresem, hogy ha átlövök a falon, egy csíkban lehet látni a fal másik oldalán hogy hol lőttem át.

Aki ismeri a WaterWave only d2 szervert, ott található ilyen.

Hálás lennék, ha vki leírná! Kösz!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szines fegyó csík a falon át
HozzászólásElküldve: 2012.10.21. 19:46 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2011.10.28. 13:32
Hozzászólások: 148
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 26 alkalommal
Szerintem az a dib3.
De az mindig jelzi hogy honnan lőttek le.

_________________
Következő pluginok várhatóak:
  • Emoticon of message


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szines fegyó csík a falon át
HozzászólásElküldve: 2012.10.21. 22:19 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.01. 17:48
Hozzászólások: 2441
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 21 alkalommal
nos'chez írta:
Szerintem az a dib3.
De az mindig jelzi hogy honnan lőttek le.

-.-"

Idézet:
hogy ha átlövök a falon, egy csíkban lehet látni a fal másik oldalán hogy hol lőttem át

Ki a faszom beszélt halálról?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szines fegyó csík a falon át
HozzászólásElküldve: 2012.10.21. 22:39 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.23. 20:29
Hozzászólások: 325
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 87 alkalommal
Nem biztos h ez az.
http://amxmodx.crys.hu/site/?p=pluginz&c=l&f=fegyocsikok


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szines fegyó csík a falon át
HozzászólásElküldve: 2012.10.21. 22:45 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.01. 17:48
Hozzászólások: 2441
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 21 alkalommal
Vinnice írta:

Nem.

Nem a fegyvernek ad csíkot, nem a falon át jövő golyónak. Najó, ide kép kell sztem.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szines fegyó csík a falon át
HozzászólásElküldve: 2012.10.21. 22:47 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.23. 20:29
Hozzászólások: 325
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 87 alkalommal
Ez az amit linkeltem olvasd el a leírást.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szines fegyó csík a falon át
HozzászólásElküldve: 2012.10.21. 23:01 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.01. 17:48
Hozzászólások: 2441
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 21 alkalommal
Vinnice írta:
Ez az amit linkeltem olvasd el a leírást.

Bocs, de kicsit érthetetlen...na beteszem megnézem. kösz!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szines fegyó csík a falon át
HozzászólásElküldve: 2012.10.23. 21:47 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.01. 17:48
Hozzászólások: 2441
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 21 alkalommal
Ez sajnos semmit nem csinál. Nekem nagyon kéne ez a plugin! Valaki tud róla egy linket? Vagy csináljak róla egy képet, hogy hogyan néz ki?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szines fegyó csík a falon át
HozzászólásElküldve: 2012.10.23. 23:11 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2010.04.16. 16:50
Hozzászólások: 1342
Megköszönt másnak: 42 alkalommal
Megköszönték neki: 58 alkalommal
Bence98007 írta:
Ez sajnos semmit nem csinál. Nekem nagyon kéne ez a plugin! Valaki tud róla egy linket? Vagy csináljak róla egy képet, hogy hogyan néz ki?

Ez lessz az hidd el !!
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Formatright © 2009, ConnorMcLeod
  2.  
  3. TraceAttack is free software;
  4. you can redistribute it and/or modify it under the terms of the
  5. GNU General Public License as published by the Free Software Foundation.
  6.  
  7. This program is distributed in the hope that it will be useful,
  8. but WITHOUT ANY WARRANTY; without even the implied warranty of
  9. MERCHANTABILITY or FITNESS FOR A PARTICULAR PURPOSE. See the
  10. GNU General Public License for more details.
  11.  
  12. You should have received a copy of the GNU General Public License
  13. along with TraceAttack; if not, write to the
  14. Free Software Foundation, Inc., 59 Temple Place - Suite 330,
  15. Boston, MA 02111-1307, USA.
  16. */
  17.  
  18. /************** CUSTOMIZATION AREA ***************/
  19.  
  20. #define TMP_IS_A_SILENCED_WEAPON
  21. //#define PER_PLAYER_SETTINGS
  22.  
  23. /*********** END OF CUSTOMIZATION AREA ***********/
  24.  
  25. #include <amxmodx>
  26. #include <cstrike>
  27. #include <fakemeta>
  28. #include <hamsandwich>
  29.  
  30. #define VERSION "1.3.0"
  31.  
  32. #define MAX_PLAYERS 32
  33. #define IsPlayer(%1) ( 1 <= %1 <= g_iMaxPlayers )
  34. #define write_coord_f(%1) engfunc(EngFunc_WriteCoord,%1)
  35.  
  36. #define m_pActiveItem 373
  37.  
  38. const GUNS_BITSUM = ((1<<CSW_P228)|(1<<CSW_ELITE)|(1<<CSW_FIVESEVEN)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_GLOCK18)|(1<<CSW_DEAGLE))
  39. const SHOTGUNS_BITSUM = ((1<<CSW_XM1014)|(1<<CSW_M3))
  40. const SMGS_BITSUM = ((1<<CSW_MAC10)|(1<<CSW_UMP45)|(1<<CSW_MP5NAVY)|(1<<CSW_TMP)|(1<<CSW_P90))
  41. const RIFFLES_BITSUM = ((1<<CSW_AUG)|(1<<CSW_GALIL)|(1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_M249)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_SG552)|(1<<CSW_AK47))
  42. const SNIPERS_BITSUM = ((1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_SG550)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_G3SG1))
  43.  
  44. const SILEN_BITSUM = ((1<<CSW_USP)|(1<<CSW_M4A1))
  45.  
  46. enum _:PcvarsNum {
  47. HandGuns = 0,
  48. ShotGuns,
  49. SmgGuns,
  50. RiffleGuns,
  51. SnipeGuns
  52. }
  53.  
  54. new const g_iWeaponBitSumList[] = { GUNS_BITSUM , SHOTGUNS_BITSUM , SMGS_BITSUM , RIFFLES_BITSUM , SNIPERS_BITSUM }
  55.  
  56. new g_iMaxPlayers
  57. new Trie:g_tClassNames
  58.  
  59. new g_pCvar[PcvarsNum], g_pCvarTraceEnabled, g_pCvarTraceHideSilen
  60.  
  61. #if defined PER_PLAYER_SETTINGS
  62. new g_bHltv[MAX_PLAYERS+1], g_bSeeTracers[MAX_PLAYERS+1]
  63. new g_pCvarTraceHltv
  64. #endif
  65.  
  66. public plugin_precache()
  67. {
  68. g_tClassNames = TrieCreate()
  69.  
  70. RegisterHam(Ham_TraceAttack, "worldspawn", "TraceAttack", 1)
  71. TrieSetCell(g_tClassNames, "worldspawn", 1)
  72. RegisterHam(Ham_TraceAttack, "player", "TraceAttack", 1)
  73. TrieSetCell(g_tClassNames, "player", 1)
  74.  
  75. register_forward(FM_Spawn, "Spawn", 1)
  76. }
  77.  
  78. public Spawn( iEnt )
  79. {
  80. if( pev_valid(iEnt) )
  81. {
  82. static szClassName[32]
  83. pev(iEnt, pev_classname, szClassName, charsmax(szClassName))
  84. if( !TrieKeyExists(g_tClassNames, szClassName) )
  85. {
  86. RegisterHam(Ham_TraceAttack, szClassName, "TraceAttack", 1)
  87. TrieSetCell(g_tClassNames, szClassName, 1)
  88. }
  89. }
  90. }
  91.  
  92. public plugin_end()
  93. {
  94. TrieDestroy(g_tClassNames)
  95. }
  96.  
  97. public plugin_init()
  98. {
  99. register_plugin("Advanced Weapon Tracers", VERSION, "ConnorMcLeod")
  100. register_cvar("awt_version", VERSION, FCVAR_SERVER|FCVAR_EXTDLL|FCVAR_SPONLY)
  101.  
  102. g_pCvarTraceEnabled = register_cvar("amx_tracers", "1")
  103.  
  104. g_pCvar[HandGuns] = register_cvar("amx_trace_handguns", "1")
  105. g_pCvar[ShotGuns] = register_cvar("amx_trace_shotguns", "1")
  106. g_pCvar[SmgGuns] = register_cvar("amx_trace_smgguns", "1")
  107. g_pCvar[RiffleGuns] = register_cvar("amx_trace_riffleguns", "1")
  108. g_pCvar[SnipeGuns] = register_cvar("amx_trace_snipeguns", "1")
  109.  
  110. g_pCvarTraceHideSilen = register_cvar("amx_trace_hide_silen", "1")
  111.  
  112. #if defined PER_PLAYER_SETTINGS
  113. g_pCvarTraceHltv = register_cvar("amx_trace_hltv", "1")
  114. register_clcmd("say /tracers", "ClientCommand_Tracers")
  115. #endif
  116.  
  117. g_iMaxPlayers = get_maxplayers()
  118. }
  119.  
  120. #if defined PER_PLAYER_SETTINGS
  121. public client_putinserver(id)
  122. {
  123. g_bSeeTracers[id] = !is_user_bot(id)
  124. g_bHltv[id] = is_user_hltv(id)
  125. set_task(35.0, "TaskAnnouncement", id)
  126. }
  127.  
  128. public ClientCommand_Tracers(id)
  129. {
  130. client_print(id, print_chat, "** [Advanced Weapon Tracers] Tracers are now %s",
  131. (g_bSeeTracers[id] = !g_bSeeTracers[id]) ? "ON" : "OFF")
  132. return PLUGIN_HANDLED
  133. }
  134.  
  135. public TaskAnnouncement(id)
  136. {
  137. client_print(id, print_chat, "** [Advanced Weapon Tracers] You can [en/dis]able tracers by typing /tracers in chat")
  138. }
  139. #endif
  140.  
  141. public TraceAttack(iEnt, iAttacker, Float:flDamage, Float:fDir[3], ptr, iDamageType)
  142. {
  143. if( !IsPlayer(iAttacker) || get_pcvar_num(g_pCvarTraceEnabled) == 0 )
  144. {
  145. return
  146. }
  147.  
  148. new iWeapon = get_user_weapon(iAttacker)
  149. if( iWeapon == CSW_KNIFE )
  150. {
  151. return
  152. }
  153.  
  154. new bWeapon = (1<<iWeapon)
  155. for(new a; a<sizeof(g_iWeaponBitSumList); a++)
  156. {
  157. if( bWeapon & g_iWeaponBitSumList[a] )
  158. {
  159. if( get_pcvar_num(g_pCvar[a]) )
  160. {
  161. break
  162. }
  163. else
  164. {
  165. return
  166. }
  167. }
  168. }
  169.  
  170. if( SILEN_BITSUM & bWeapon )
  171. {
  172. if( get_pcvar_num(g_pCvarTraceHideSilen) )
  173. {
  174. if( cs_get_weapon_silen(get_pdata_cbase(iAttacker, m_pActiveItem)) )
  175. {
  176. return
  177. }
  178. }
  179. }
  180. #if defined TMP_IS_A_SILENCED_WEAPON
  181. else if( iWeapon == CSW_TMP && get_pcvar_num(g_pCvarTraceHideSilen) )
  182. {
  183. return
  184. }
  185. #endif
  186.  
  187. new iOrigin[3], Float:flEnd[3]
  188.  
  189. get_user_origin(iAttacker, iOrigin, 1)
  190. get_tr2(ptr, TR_vecEndPos, flEnd)
  191.  
  192. #if defined PER_PLAYER_SETTINGS
  193. new iPlayers[MAX_PLAYERS], iNum, iPlayer, bHltv
  194. new x = iOrigin[0], y = iOrigin[1], z = iOrigin[2]
  195. new Float:fX = flEnd[0], Float:fY = flEnd[1], Float:fZ = flEnd[2]
  196. get_players(iPlayers, iNum)
  197. for(new i; i<iNum; i++)
  198. {
  199. iPlayer = iPlayers[i]
  200. if( g_bHltv[iPlayer] )
  201. {
  202. if( !bHltv && get_pcvar_num(g_pCvarTraceHltv) == 1 )
  203. {
  204. bHltv = true
  205. message_begin(MSG_SPEC, SVC_TEMPENTITY)
  206. write_byte(TE_TRACER)
  207. write_coord(x)
  208. write_coord(y)
  209. write_coord(z)
  210. write_coord_f(fX)
  211. write_coord_f(fY)
  212. write_coord_f(fZ)
  213. message_end()
  214. }
  215. }
  216. else if( g_bSeeTracers[iPlayer] )
  217. {
  218. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, SVC_TEMPENTITY, _, iPlayer)
  219. write_byte(TE_TRACER)
  220. write_coord(x)
  221. write_coord(y)
  222. write_coord(z)
  223. write_coord_f(fX)
  224. write_coord_f(fY)
  225. write_coord_f(fZ)
  226. message_end()
  227. }
  228. }
  229. #else
  230. message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
  231. write_byte(TE_TRACER)
  232. write_coord(iOrigin[0])
  233. write_coord(iOrigin[1])
  234. write_coord(iOrigin[2])
  235. write_coord_f(flEnd[0])
  236. write_coord_f(flEnd[1])
  237. write_coord_f(flEnd[2])
  238. message_end()
  239. #endif
  240. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szines fegyó csík a falon át
HozzászólásElküldve: 2012.10.24. 07:12 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.01. 17:48
Hozzászólások: 2441
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 21 alkalommal
De feltettem, és semmit sem csinált...megkértem haveromat, hogy lőjjön át a falon d2őn a falon B-n de sehol semmi :roll:


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 11 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 20 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole