hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 18:52



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 239 felhasználó van jelen :: 3 regisztrált, 0 rejtett és 236 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], GoodMan, Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Kés sebzés szorzó
HozzászólásElküldve: 2012.12.27. 15:04 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.26. 20:33
Hozzászólások: 2105
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 33 alkalommal
Hali
Ezt a kést generáltam le egy kés generátorral de nem szorozza meg a kés sebzését, valaki megnézné mi a baj?

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. #include <amxmodx>
  3. #include <fakemeta>
  4. #include <hamsandwich>
  5. #include <xs>
  6.  
  7. #define NAME ":: [ExtraItems] Knife Generator ::"
  8. #define VERSION "1.0"
  9. #define AUTHOR "Zombie-Mod.ru"
  10.  
  11.  
  12. #define KNIFE_NAME "mastercombat"
  13. #define KNIFE_COST 0
  14. #define BUY_KNIFE "say /mastercombat"
  15.  
  16. #define CHAT_ALIVE "!g[Knife] !yOnly !gAlive !yuser"
  17. #define CHAT_ALREADY "!g[Knife] !yDo you !galready !yhave an item currently"
  18. #define CHAT_NOMONEY "!g[Knife] !yNot enough !gmoney"
  19.  
  20. #define KNIFE_GRAVITY 0.1
  21. #define KNIFE_SPEED 900.0
  22. #define SEC_DMG 4.0
  23. #define PRIM_DMG 4.0
  24. #define SEC_HEAD_DMG 2.2
  25. #define PRIM_HEAD_DMG 3.4
  26. #define KNIFE_KNOCK 5
  27. #define BLOOD 3
  28. #define ADMIN "0"
  29.  
  30. static const v_knife[] = "models/knife/v_mastercombat.mdl"
  31. static const p_knife[] = "models/knife/p_mastercombat.mdl"
  32.  
  33. static const SoundList[][] =
  34. {
  35. "mastercombat/mastercombat_deploy1.wav", // 0
  36. "mastercombat/mastercombat_hwall.wav", // 1
  37. "mastercombat/mastercombat_slash1.wav", // 2
  38. "mastercombat/mastercombat_stab.wav", // 3
  39. "mastercombat/mastercombat1.wav", // 4
  40. "mastercombat/mastercombat2.wav" // 5
  41. }
  42.  
  43. static const Blood[][] =
  44. {
  45. "sprites/blood.spr",
  46. "sprites/bloodspray.spr"
  47. }
  48. static g_Blood[sizeof Blood]
  49. static bool:Knife[33]
  50.  
  51. public plugin_init()
  52. {
  53. register_plugin(NAME, VERSION, AUTHOR)
  54.  
  55. RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage_Pre", 0)
  56. RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage_Post", 1)
  57. RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_knife", "ChangeModel", 1)
  58. RegisterHam(Ham_Player_PreThink, "player", "PreThink")
  59. register_forward(FM_EmitSound, "KnifeSound")
  60.  
  61. register_clcmd(BUY_KNIFE, "BuyKnife")
  62. }
  63.  
  64. public BuyKnife(id)
  65. {
  66. if(!is_user_alive(id)) { ColorChat(id, CHAT_ALIVE); return; }
  67. if(Knife[id]) { ColorChat(id, CHAT_ALREADY); return; }
  68. if(fm_get_user_money(id) < KNIFE_COST) { ColorChat(id, CHAT_NOMONEY); return; }
  69.  
  70. fm_set_user_money(id, fm_get_user_money(id) - KNIFE_COST, 0)
  71. Knife[id] = true
  72. change(id)
  73. engclient_cmd(id, "weapon_knife")
  74. }
  75.  
  76. public ChangeModel(weapon)
  77. {
  78. if(!pev_valid(weapon))
  79. return HAM_IGNORED
  80.  
  81. static player
  82. player = pev(weapon, pev_owner)
  83.  
  84. if(!is_user_alive(player))
  85. return HAM_IGNORED
  86.  
  87. if(!Knife[player])
  88. return HAM_IGNORED
  89.  
  90. change(player)
  91. return HAM_HANDLED
  92. }
  93.  
  94. public KnifeSound(id, channel, sample[], Float:volume, Float:attn, flags, pitch)
  95. {
  96. if(!equal(sample, "weapons/knife_", 14) || !Knife[id])
  97. return FMRES_IGNORED
  98.  
  99. if(equal(sample[8], "knife_hitwall", 13))
  100. PlaySound(id, 1)
  101. else
  102. if(equal(sample[8], "knife_hit", 9))
  103. switch(random(2))
  104. {
  105. case 0:PlaySound(id, 4)
  106. case 1:PlaySound(id, 5)
  107. }
  108. if(equal(sample[8], "knife_slash", 11)) PlaySound(id, 2)
  109. if(equal(sample[8], "knife_stab", 10)) PlaySound(id, 3)
  110. if(equal(sample[8], "knife_deploy", 12)) PlaySound(id, 0)
  111. return FMRES_SUPERCEDE
  112. }
  113.  
  114. public TakeDamage_Pre(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damagetype)
  115. {
  116. if(!is_user_alive(attacker))
  117. return HAM_IGNORED
  118.  
  119. if(!Knife[attacker] || get_user_weapon(attacker) != CSW_KNIFE)
  120. return HAM_IGNORED
  121.  
  122. new hit, target
  123. get_user_aiming(attacker, target, hit)
  124.  
  125. new bool:head = (hit == HIT_HEAD)
  126. new Float:mult_dmg = 1.0
  127. if(pev(attacker, pev_button, IN_ATTACK))
  128. mult_dmg = head ? PRIM_HEAD_DMG : PRIM_DMG
  129. else
  130. mult_dmg = head ? SEC_HEAD_DMG : SEC_DMG
  131. SetHamParamFloat(4, damage * mult_dmg)
  132. return HAM_HANDLED
  133. }
  134.  
  135. public TakeDamage_Post(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damagetype)
  136. {
  137. if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_alive(victim))
  138. return HAM_IGNORED
  139.  
  140. if(!Knife[attacker] || get_user_weapon(attacker) != CSW_KNIFE)
  141. return HAM_IGNORED
  142.  
  143. new Float:Origin[3], Float:Origin2[3], Float:Velocity[3]
  144. pev(attacker, pev_origin, Origin)
  145. pev(victim, pev_origin, Origin2)
  146. xs_vec_sub(Origin2, Origin, Velocity)
  147. xs_vec_normalize(Velocity, Velocity)
  148. xs_vec_mul_scalar(Velocity, (KNIFE_KNOCK * 100.0), Velocity)
  149. if(Velocity[2] <= 100.0)
  150. Velocity[2] = random_float(150.0, 250.0)
  151. message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY);
  152. write_byte(TE_BLOODSPRITE);
  153. engfunc(EngFunc_WriteCoord, Origin2[0])
  154. engfunc(EngFunc_WriteCoord, Origin2[1])
  155. engfunc(EngFunc_WriteCoord, Origin2[2])
  156. write_short(g_Blood[0])
  157. write_short(g_Blood[1])
  158. write_byte(77)
  159. write_byte(BLOOD)
  160. message_end()
  161. set_pev(victim, pev_velocity, Velocity)
  162. return HAM_HANDLED
  163. }
  164.  
  165. public PreThink(id)
  166. {
  167. if(!is_user_alive(id)) return HAM_IGNORED
  168. if(!Knife[id]) return HAM_IGNORED
  169. if(get_user_weapon(id) != CSW_KNIFE)
  170. {
  171. set_pev(id, pev_gravity, 0.8)
  172. set_pev(id, pev_maxspeed, 240.0)
  173. return HAM_IGNORED
  174. }
  175.  
  176. set_pev(id, pev_gravity, KNIFE_GRAVITY)
  177. set_pev(id, pev_maxspeed, KNIFE_SPEED)
  178. return HAM_HANDLED
  179. }
  180.  
  181. public plugin_precache()
  182. {
  183. precache_model(v_knife)
  184. precache_model(p_knife)
  185.  
  186. static i
  187. for(i = 0; i <= charsmax(SoundList); i++)
  188. precache_sound(SoundList[i])
  189.  
  190. for(i = 0; i <= charsmax(Blood); i++)
  191. g_Blood[i] = precache_model(Blood[i])
  192. }
  193.  
  194. change(id)
  195. {
  196. set_pev(id, pev_viewmodel2, v_knife)
  197. set_pev(id, pev_weaponmodel2, p_knife)
  198. }
  199.  
  200. stock PlaySound(Ent, Sound)
  201. engfunc(EngFunc_EmitSound, Ent, CHAN_WEAPON, SoundList[_:Sound], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
  202.  
  203. stock is_user_admin(id)
  204. {
  205. new __flags=get_user_flags(id);
  206. return (__flags>0 && !(__flags&ADMIN_USER));
  207. }
  208.  
  209. stock fm_set_user_money(index, money, flash)
  210. {
  211. set_pdata_int(index, 115, money)
  212. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("Money"), _, index)
  213. write_long(money)
  214. write_byte(flash ? 1 : 0)
  215. message_end()
  216. }
  217.  
  218. stock fm_get_user_money(index)
  219. return get_pdata_int(index, 115)
  220.  
  221. stock ColorChat(const id, const input[], any:...)
  222. {
  223. new count = 1, players[32]
  224. static msg[191]
  225. vformat(msg, 190, input, 3)
  226.  
  227. replace_all(msg, 190, "!g", "^4") // Green Color
  228. replace_all(msg, 190, "!y", "^1") // Default Color
  229. replace_all(msg, 190, "!team", "^3") // Team Color
  230.  
  231. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  232. {
  233. for (new i = 0; i < count; i++)
  234. {
  235. if (is_user_connected(players[i]))
  236. {
  237. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  238. write_byte(players[i]);
  239. write_string(msg);
  240. message_end();
  241. }
  242. }
  243. }
  244. }
  245.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés sebzés szorzó
HozzászólásElküldve: 2012.12.27. 15:49 
Offline
Félisten

Csatlakozott: 2012.01.07. 21:10
Hozzászólások: 850
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 154 alkalommal
Próbáld ki:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. #include <amxmodx>
  3. #include <fakemeta>
  4. #include <hamsandwich>
  5. #include <xs>
  6.  
  7. #define NAME ":: [ExtraItems] Knife Generator ::"
  8. #define VERSION "1.0"
  9. #define AUTHOR "Zombie-Mod.ru"
  10.  
  11.  
  12. #define KNIFE_NAME "mastercombat"
  13. #define KNIFE_COST 0
  14. #define BUY_KNIFE "say /mastercombat"
  15.  
  16. #define CHAT_ALIVE "!g[Knife] !yOnly !gAlive !yuser"
  17. #define CHAT_ALREADY "!g[Knife] !yDo you !galready !yhave an item currently"
  18. #define CHAT_NOMONEY "!g[Knife] !yNot enough !gmoney"
  19.  
  20. #define KNIFE_GRAVITY 0.1
  21. #define KNIFE_SPEED 900.0
  22. #define SEC_DMG 4.0
  23. #define PRIM_DMG 4.0
  24. #define SEC_HEAD_DMG 2.2
  25. #define PRIM_HEAD_DMG 3.4
  26. #define KNIFE_KNOCK 5
  27. #define BLOOD 3
  28. #define ADMIN "0"
  29.  
  30. static const v_knife[] = "models/knife/v_mastercombat.mdl"
  31. static const p_knife[] = "models/knife/p_mastercombat.mdl"
  32.  
  33. static const SoundList[][] =
  34. {
  35. "mastercombat/mastercombat_deploy1.wav", // 0
  36. "mastercombat/mastercombat_hwall.wav", // 1
  37. "mastercombat/mastercombat_slash1.wav", // 2
  38. "mastercombat/mastercombat_stab.wav", // 3
  39. "mastercombat/mastercombat1.wav", // 4
  40. "mastercombat/mastercombat2.wav" // 5
  41. }
  42.  
  43. static const Blood[][] =
  44. {
  45. "sprites/blood.spr",
  46. "sprites/bloodspray.spr"
  47. }
  48. static g_Blood[sizeof Blood]
  49. static bool:Knife[33]
  50. new primary[33]
  51.  
  52. public plugin_init()
  53. {
  54. register_plugin(NAME, VERSION, AUTHOR)
  55.  
  56. RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage_Pre", 0)
  57. RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage_Post", 1)
  58. RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack")
  59. RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack")
  60. RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_knife", "ChangeModel", 1)
  61. RegisterHam(Ham_Player_PreThink, "player", "PreThink")
  62. register_forward(FM_EmitSound, "KnifeSound")
  63.  
  64. register_clcmd(BUY_KNIFE, "BuyKnife")
  65. }
  66.  
  67. public BuyKnife(id)
  68. {
  69. if(!is_user_alive(id)) { ColorChat(id, CHAT_ALIVE); return; }
  70. if(Knife[id]) { ColorChat(id, CHAT_ALREADY); return; }
  71. if(fm_get_user_money(id) < KNIFE_COST) { ColorChat(id, CHAT_NOMONEY); return; }
  72.  
  73. fm_set_user_money(id, fm_get_user_money(id) - KNIFE_COST, 0)
  74. Knife[id] = true
  75. change(id)
  76. engclient_cmd(id, "weapon_knife")
  77. }
  78.  
  79. public ChangeModel(weapon)
  80. {
  81. if(!pev_valid(weapon))
  82. return HAM_IGNORED
  83.  
  84. static player
  85. player = pev(weapon, pev_owner)
  86.  
  87. if(!is_user_alive(player))
  88. return HAM_IGNORED
  89.  
  90. if(!Knife[player])
  91. return HAM_IGNORED
  92.  
  93. change(player)
  94. return HAM_HANDLED
  95. }
  96.  
  97. public KnifeSound(id, channel, sample[], Float:volume, Float:attn, flags, pitch)
  98. {
  99. if(!equal(sample, "weapons/knife_", 14) || !Knife[id])
  100. return FMRES_IGNORED
  101.  
  102. if(equal(sample[8], "knife_hitwall", 13))
  103. PlaySound(id, 1)
  104. else
  105. if(equal(sample[8], "knife_hit", 9))
  106. switch(random(2))
  107. {
  108. case 0:PlaySound(id, 4)
  109. case 1:PlaySound(id, 5)
  110. }
  111. if(equal(sample[8], "knife_slash", 11)) PlaySound(id, 2)
  112. if(equal(sample[8], "knife_stab", 10)) PlaySound(id, 3)
  113. if(equal(sample[8], "knife_deploy", 12)) PlaySound(id, 0)
  114. return FMRES_SUPERCEDE
  115. }
  116.  
  117. public fwPrimaryAttack(ent)
  118. {
  119. new id = pev(ent, pev_owner)
  120. primary[id] = 1
  121. }
  122.  
  123. public fwSecondaryAttack(ent)
  124. {
  125. new id = pev(ent, pev_owner)
  126. primary[id] = 0
  127. }
  128.  
  129. public TakeDamage_Pre(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damagetype)
  130. {
  131. if(!is_user_alive(attacker))
  132. return HAM_IGNORED
  133.  
  134. if(!Knife[attacker] || get_user_weapon(attacker) != CSW_KNIFE)
  135. return HAM_IGNORED
  136.  
  137. new bool:head = (get_pdata_int(victim, 75) == HIT_HEAD)
  138. new Float:mult_dmg = 1.0
  139. if(primary[attacker])
  140. mult_dmg = head ? PRIM_HEAD_DMG : PRIM_DMG
  141. else
  142. mult_dmg = head ? SEC_HEAD_DMG : SEC_DMG
  143. SetHamParamFloat(4, damage * mult_dmg)
  144. return HAM_HANDLED
  145. }
  146.  
  147. public TakeDamage_Post(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damagetype)
  148. {
  149. if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_alive(victim))
  150. return HAM_IGNORED
  151.  
  152. if(!Knife[attacker] || get_user_weapon(attacker) != CSW_KNIFE)
  153. return HAM_IGNORED
  154.  
  155. new Float:Origin[3], Float:Origin2[3], Float:Velocity[3]
  156. pev(attacker, pev_origin, Origin)
  157. pev(victim, pev_origin, Origin2)
  158. xs_vec_sub(Origin2, Origin, Velocity)
  159. xs_vec_normalize(Velocity, Velocity)
  160. xs_vec_mul_scalar(Velocity, (KNIFE_KNOCK * 100.0), Velocity)
  161. if(Velocity[2] <= 100.0)
  162. Velocity[2] = random_float(150.0, 250.0)
  163. message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY);
  164. write_byte(TE_BLOODSPRITE);
  165. engfunc(EngFunc_WriteCoord, Origin2[0])
  166. engfunc(EngFunc_WriteCoord, Origin2[1])
  167. engfunc(EngFunc_WriteCoord, Origin2[2])
  168. write_short(g_Blood[0])
  169. write_short(g_Blood[1])
  170. write_byte(77)
  171. write_byte(BLOOD)
  172. message_end()
  173. set_pev(victim, pev_velocity, Velocity)
  174. return HAM_HANDLED
  175. }
  176.  
  177. public PreThink(id)
  178. {
  179. if(!is_user_alive(id)) return HAM_IGNORED
  180. if(!Knife[id]) return HAM_IGNORED
  181. if(get_user_weapon(id) != CSW_KNIFE)
  182. {
  183. set_pev(id, pev_gravity, 0.8)
  184. set_pev(id, pev_maxspeed, 240.0)
  185. return HAM_IGNORED
  186. }
  187.  
  188. set_pev(id, pev_gravity, KNIFE_GRAVITY)
  189. set_pev(id, pev_maxspeed, KNIFE_SPEED)
  190. return HAM_HANDLED
  191. }
  192.  
  193. public plugin_precache()
  194. {
  195. precache_model(v_knife)
  196. precache_model(p_knife)
  197.  
  198. static i
  199. for(i = 0; i <= charsmax(SoundList); i++)
  200. precache_sound(SoundList[i])
  201.  
  202. for(i = 0; i <= charsmax(Blood); i++)
  203. g_Blood[i] = precache_model(Blood[i])
  204. }
  205.  
  206. change(id)
  207. {
  208. set_pev(id, pev_viewmodel2, v_knife)
  209. set_pev(id, pev_weaponmodel2, p_knife)
  210. }
  211.  
  212. stock PlaySound(Ent, Sound)
  213. engfunc(EngFunc_EmitSound, Ent, CHAN_WEAPON, SoundList[_:Sound], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
  214.  
  215. stock is_user_admin(id)
  216. {
  217. new __flags=get_user_flags(id);
  218. return (__flags>0 && !(__flags&ADMIN_USER));
  219. }
  220.  
  221. stock fm_set_user_money(index, money, flash)
  222. {
  223. set_pdata_int(index, 115, money)
  224. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("Money"), _, index)
  225. write_long(money)
  226. write_byte(flash ? 1 : 0)
  227. message_end()
  228. }
  229.  
  230. stock fm_get_user_money(index)
  231. return get_pdata_int(index, 115)
  232.  
  233. stock ColorChat(const id, const input[], any:...)
  234. {
  235. new count = 1, players[32]
  236. static msg[191]
  237. vformat(msg, 190, input, 3)
  238.  
  239. replace_all(msg, 190, "!g", "^4") // Green Color
  240. replace_all(msg, 190, "!y", "^1") // Default Color
  241. replace_all(msg, 190, "!team", "^3") // Team Color
  242.  
  243. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  244. {
  245. for (new i = 0; i < count; i++)
  246. {
  247. if (is_user_connected(players[i]))
  248. {
  249. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  250. write_byte(players[i]);
  251. write_string(msg);
  252. message_end();
  253. }
  254. }
  255. }
  256. }
  257.  

_________________
Megköszönni nem szégyen!
Csak kattints a Kép jelre. --->

Ők köszönték meg HunGamer nek ezt a hozzászólást: rericsi8 (2012.12.29. 16:17)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés sebzés szorzó
HozzászólásElküldve: 2012.12.27. 23:35 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.26. 20:33
Hozzászólások: 2105
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 33 alkalommal
nem jó


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés sebzés szorzó
HozzászólásElküldve: 2012.12.28. 17:14 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2010.09.16. 20:57
Hozzászólások: 950
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 101 alkalommal
Hamsandwich szorzóját nem tudod botok ellen használni, próbáld ki podbottal vagy szerón

_________________
Weboldalam: nandee.smmg.hu
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés sebzés szorzó
HozzászólásElküldve: 2012.12.28. 22:06 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.26. 20:33
Hozzászólások: 2105
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 33 alkalommal
öm te honnan tudod hogy botok ellen próbáltam?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés sebzés szorzó
HozzászólásElküldve: 2012.12.29. 02:02 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2010.09.16. 20:57
Hozzászólások: 950
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 101 alkalommal
najó megnézem a forráskódot:
new Float:mult_dmg = 1.0
itt tudod a szorzot átirni

_________________
Weboldalam: nandee.smmg.hu
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés sebzés szorzó
HozzászólásElküldve: 2012.12.29. 09:23 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.26. 20:33
Hozzászólások: 2105
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 33 alkalommal
Nandee írta:
najó megnézem a forráskódot:
new Float:mult_dmg = 1.0
itt tudod a szorzot átirni


nem azért, igazad volt tényleg csak botok ellen próbáltam szerón jó xd kösz


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés sebzés szorzó
HozzászólásElküldve: 2012.12.29. 11:15 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2010.09.16. 20:57
Hozzászólások: 950
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 101 alkalommal
xDD
nincsmit :D

_________________
Weboldalam: nandee.smmg.hu
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 23 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole