hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.12. 09:43



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 556 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 556 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Hunter ZM
HozzászólásElküldve: 2013.03.10. 12:41 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2012.06.16. 10:53
Hozzászólások: 71
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Hello!
valaki elküldeni a JÓ Hunter Zombit?
Mert ami most fen van a szerómon ugrani sem bír.. nem tudom miért... a fixes Hunter kéne
Köszönöm!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hunter ZM
HozzászólásElküldve: 2013.03.10. 12:46 
Offline
Félisten

Csatlakozott: 2012.06.19. 15:12
Hozzászólások: 926
Megköszönt másnak: 109 alkalommal
Megköszönték neki: 31 alkalommal
makker17 írta:
Hello!
valaki elküldeni a JÓ Hunter Zombit?
Mert ami most fen van a szerómon ugrani sem bír.. nem tudom miért... a fixes Hunter kéne
Köszönöm!


It van egy http://amxmodx.crys.hu/site/?p=pluginz& ... unterzombi ha meg nem bir ugrani a zombiclases.ini be ird át a gravitációját.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hunter ZM
HozzászólásElküldve: 2013.03.10. 12:46 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.01. 22:19
Hozzászólások: 1697
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 302 alkalommal
http://amxmodx.crys.hu/site/?p=pluginz& ... unterzombi
http://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=136558

_________________
Valami új kezdete...
Kép
Egyedi pluginok készítése pénzért (Banki átutalás, PayPal) -> Privát üzenet


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hunter ZM
HozzászólásElküldve: 2013.03.10. 13:28 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2012.06.16. 10:53
Hozzászólások: 71
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
crazy pont az első link amit linkeltél az van benn.. és nagyon rossz.
Második az jobb?

EDIT:
Rájöttem,hogy engedélyezni kéne hunternek a bunnyhoppot .... valaki?

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fakemeta>
  3. #include <zombieplague>
  4. #include <fun>
  5.  
  6. new g_zclass_hunter
  7.  
  8. new g_hasBhop[ 33 ]
  9.  
  10. new pcvar_enabled, pcvar_autojump
  11.  
  12. new bool:g_restorevel[33]
  13. new Float:g_velocity[33][3]
  14.  
  15. new const zclass_name[] = { "Hunter Zombi" }
  16. new const zclass_info[] = { "Hosszú Ugrás\r[ctrl+space]" }
  17. new const zclass_model[] = { "x_zombie_hunter" }
  18. new const zclass_clawmodel[] = { "zombieland_knife.mdl" }
  19. const zclass_health = 7700
  20. const zclass_speed = 250
  21. const Float:zclass_gravity = 0.5
  22. const Float:zclass_knockback = 0.5
  23.  
  24. public plugin_init()
  25. {
  26. register_plugin("[ZP] Class : Hunter Zombi", "1.1", "ƒa†es™")
  27.  
  28. register_event( "DeathMsg", "event_player_death", "a" )
  29.  
  30. pcvar_enabled = register_cvar( "zp_hunter_bunnyhop_enabled", "1" )
  31. pcvar_autojump = register_cvar( "zp_hunter_autojump", "1" )
  32.  
  33. register_forward( FM_PlayerPreThink, "forward_prethink" )
  34. }
  35.  
  36. public plugin_precache()
  37. {
  38. g_zclass_hunter = zp_register_zombie_class(zclass_name, zclass_info, zclass_model, zclass_clawmodel, zclass_health, zclass_speed, zclass_gravity, zclass_knockback)
  39.  
  40. register_forward(FM_PlayerPreThink, "fw_PlayerPreThink")
  41. register_forward(FM_PlayerPreThink, "fw_PlayerPreThink_Post", 1)
  42. }
  43.  
  44. public zp_user_infected_post(id, infector)
  45. {
  46. if (zp_get_user_zombie_class(id) == g_zclass_hunter)
  47. {
  48. g_hasBhop[ id ] = true
  49.  
  50. pev(id, pev_velocity, g_velocity[id])
  51. give_item(id, "item_longjump");
  52. }
  53. }
  54.  
  55. public client_connect( id )
  56. {
  57. g_hasBhop[ id ] = false
  58. }
  59.  
  60. public event_player_death()
  61. {
  62. g_hasBhop[ read_data( 2 ) ] = false
  63. }
  64.  
  65. public forward_prethink( id )
  66. {
  67. if(!is_user_alive(id) || !zp_get_user_zombie(id))
  68. return PLUGIN_CONTINUE
  69.  
  70. if (zp_get_user_zombie_class(id) != g_zclass_hunter)
  71. return PLUGIN_CONTINUE
  72.  
  73. if( get_pcvar_num( pcvar_enabled ) )
  74. {
  75. set_pev( id, pev_fuser2, 0.0 )
  76.  
  77. if( get_pcvar_num( pcvar_autojump ) && pev( id, pev_button ) & IN_JUMP )
  78. {
  79. new szFlags = pev( id, pev_flags )
  80. if( !( szFlags & FL_WATERJUMP ) && pev( id, pev_waterlevel ) < 2 && szFlags & FL_ONGROUND )
  81. {
  82. new Float: szVelocity[ 3 ]
  83. pev( id, pev_velocity, szVelocity)
  84. szVelocity[ 2 ] += 250.0
  85. set_pev( id, pev_velocity, szVelocity )
  86. set_pev( id, pev_gaitsequence, 6 )
  87. }
  88. }
  89. }
  90. return FMRES_IGNORED
  91. }
  92.  
  93. public fw_PlayerPreThink(id)
  94. {
  95. if ( !is_user_alive(id) || !is_user_bot(id) || !zp_get_user_zombie(id) )
  96. return FMRES_IGNORED
  97.  
  98. if (zp_get_user_zombie_class(id) != g_zclass_hunter)
  99. return FMRES_IGNORED
  100.  
  101. if (pev(id, pev_flags) & FL_ONGROUND)
  102. {
  103. pev(id, pev_velocity, g_velocity[id])
  104.  
  105. g_restorevel[id] = true
  106. }
  107. return FMRES_IGNORED
  108. }
  109.  
  110. public fw_PlayerPreThink_Post(id)
  111. {
  112. if (zp_get_user_zombie_class(id) != g_zclass_hunter)
  113. return FMRES_IGNORED
  114.  
  115. if (g_restorevel[id])
  116. {
  117. g_restorevel[id] = false
  118.  
  119. if (!(pev(id, pev_flags) & FL_ONTRAIN))
  120. {
  121. new groundent = pev(id, pev_groundentity)
  122.  
  123. if (pev_valid(groundent) && (pev(groundent, pev_flags) & FL_CONVEYOR))
  124. {
  125. static Float:vecTemp[3]
  126.  
  127. pev(id, pev_basevelocity, vecTemp)
  128.  
  129. g_velocity[id][0] += vecTemp[0]
  130. g_velocity[id][1] += vecTemp[1]
  131. g_velocity[id][2] += vecTemp[2]
  132. }
  133.  
  134. set_pev(id, pev_velocity, g_velocity[id])
  135.  
  136. return FMRES_HANDLED
  137. }
  138. }
  139. return FMRES_IGNORED
  140. }
  141. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  142. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  143. */
  144.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hunter ZM
HozzászólásElküldve: 2013.03.10. 13:39 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2012.01.29. 12:48
Hozzászólások: 408
Megköszönt másnak: 15 alkalommal
Megköszönték neki: 126 alkalommal
Próbáld ki ezt ;)


Csatolmányok:
Hunter.zip [428.84 KiB]
Letöltve 74 alkalommal.

Ők köszönték meg HuBaBuBa nek ezt a hozzászólást: makker17 (2013.03.10. 20:34)
  Népszerűség: 2.27%
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hunter ZM
HozzászólásElküldve: 2013.03.10. 13:40 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.01. 22:19
Hozzászólások: 1697
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 302 alkalommal
engedélyezve van, de használd ezt:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /*================================================================================
  2.  
  3. -----------------------------------
  4. -*- [ZP] Hunter L4D -*-
  5. -----------------------------------
  6.  
  7. ~~~~~~~~~~~~~~~
  8. - Description -
  9. ~~~~~~~~~~~~~~~
  10.  
  11. This zombie has long jumps as well as the popular game L4D2
  12. Well, this time the skill is good and better,
  13. to jump you have to press Ctrl + E and look where you want to jump.
  14.  
  15. ================================================================================*/
  16.  
  17. #include <amxmodx>
  18. #include <fakemeta>
  19. #include <zombieplague>
  20.  
  21. /*================================================================================
  22. [Customizations]
  23. =================================================================================*/
  24.  
  25. // Zombie Attributes
  26. new const zclass_name[] = "Hunter L4D2"
  27. new const zclass_info[] = "You can do super jumps"
  28. new const zclass_model[] = "hunterv2_zp"
  29. new const zclass_clawmodel[] = "v_knife_zombie_hunter.mdl"
  30.  
  31. const zclass_health = 710
  32. const zclass_speed = 290
  33.  
  34. const Float:zclass_gravity = 0.6
  35. const Float:zclass_knockback = 1.0
  36.  
  37. new const leap_sound[4][] = { "left_4_dead2/hunter_jump.wav", "left_4_dead2/hunter_jump1.wav", "left_4_dead2/hunter_jump2.wav", "left_4_dead2/hunter_jump3.wav" }
  38.  
  39. /*================================================================================
  40. Customization ends here!
  41. Any edits will be your responsibility
  42. =================================================================================*/
  43.  
  44. // Variables
  45. new g_hunter
  46.  
  47. // Arrays
  48. new Float:g_lastleaptime[33]
  49.  
  50. // Cvar pointers
  51. new cvar_force, cvar_cooldown
  52.  
  53. // Plugin info.
  54. #define PLUG_VERSION "0.2"
  55. #define PLUG_AUTHOR "DJHD!"
  56.  
  57. /*================================================================================
  58. [Init, CFG and Precache]
  59. =================================================================================*/
  60.  
  61. public plugin_precache()
  62. {
  63. // Register the new class and store ID for reference
  64. g_hunter = zp_register_zombie_class(zclass_name, zclass_info, zclass_model, zclass_clawmodel, zclass_health, zclass_speed, zclass_gravity, zclass_knockback)
  65.  
  66. // Sound
  67. static i
  68. for(i = 0; i < sizeof leap_sound; i++)
  69. precache_sound(leap_sound[i])
  70. }
  71.  
  72. public plugin_init()
  73. {
  74. // Plugin Info
  75. register_plugin("[ZP] Zombie Class: Hunter L4D2 Zombie", PLUG_VERSION, PLUG_AUTHOR)
  76.  
  77. // Forward
  78. register_forward(FM_PlayerPreThink, "fw_PlayerPreThink")
  79.  
  80. // Cvars
  81. cvar_force = register_cvar("zp_hunter_jump_force", "890")
  82. cvar_cooldown = register_cvar("zp_hunter_jump_cooldown", "1.0")
  83.  
  84. static szCvar[30]
  85. formatex(szCvar, charsmax(szCvar), "v%s by %s", PLUG_VERSION, PLUG_AUTHOR)
  86. register_cvar("zp_zclass_hunterl4d2", szCvar, FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY)
  87. }
  88.  
  89. /*================================================================================
  90. [Zombie Plague Forwards]
  91. =================================================================================*/
  92.  
  93. public zp_user_infected_post(id, infector)
  94. {
  95. // It's the selected zombie class
  96. if(zp_get_user_zombie_class(id) == g_hunter)
  97. {
  98. if(zp_get_user_nemesis(id))
  99. return
  100.  
  101. // Message
  102. client_print(id, print_chat, "[ZP] To use the super jump ability press - ^"CTRL + E^"")
  103. }
  104. }
  105.  
  106. /*================================================================================
  107. [Main Forwards]
  108. =================================================================================*/
  109.  
  110. public fw_PlayerPreThink(id)
  111. {
  112. if(!is_user_alive(id))
  113. return
  114.  
  115. if(zp_get_user_nemesis(id))
  116. return
  117.  
  118. if(is_user_connected(id))
  119. {
  120. if (allowed_hunterjump(id))
  121. {
  122. static Float:velocity[3]
  123. velocity_by_aim(id, get_pcvar_num(cvar_force), velocity)
  124. set_pev(id, pev_velocity, velocity)
  125.  
  126. emit_sound(id, CHAN_STREAM, leap_sound[random_num(0, sizeof leap_sound -1)], 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_HIGH)
  127.  
  128. // Set the current super jump time
  129. g_lastleaptime[id] = get_gametime()
  130. }
  131. }
  132. }
  133.  
  134. /*================================================================================
  135. [Internal Functions]
  136. =================================================================================*/
  137.  
  138. allowed_hunterjump(id)
  139. {
  140. if (!zp_get_user_zombie(id) && zp_get_user_nemesis(id))
  141. return false
  142.  
  143. if (zp_get_user_zombie_class(id) != g_hunter)
  144. return false
  145.  
  146. if (!((pev(id, pev_flags) & FL_ONGROUND) && (pev(id, pev_flags) & FL_DUCKING)))
  147. return false
  148.  
  149. static buttons
  150. buttons = pev(id, pev_button)
  151.  
  152. // Not doing a longjump (added bot support)
  153. if (!(buttons & IN_USE) && !is_user_bot(id))
  154. return false
  155.  
  156. static Float:cooldown
  157. cooldown = get_pcvar_float(cvar_cooldown)
  158.  
  159. if (get_gametime() - g_lastleaptime[id] < cooldown)
  160. return false
  161.  
  162. return true
  163. }
  164.  

_________________
Valami új kezdete...
Kép
Egyedi pluginok készítése pénzért (Banki átutalás, PayPal) -> Privát üzenet


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hunter ZM
HozzászólásElküldve: 2013.03.10. 20:35 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2012.06.16. 10:53
Hozzászólások: 71
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Köszönöm Huba! Neked is crazy


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 27 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole