hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.16. 13:04



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 352 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 351 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Statusz
HozzászólásElküldve:2013.03.26. 16:15 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.12.28. 00:35
Hozzászólások:2736
Megköszönt másnak: 56 alkalommal
Megköszönték neki: 275 alkalommal
Hali.

Valaki ezt le bírná fordítani? "FONTOS"

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4.  
  5. new cvar_poruka
  6.  
  7. public plugin_init()
  8. {
  9. register_plugin("Status", "1.0", "SINTAX")
  10. register_menucmd(register_menuid("osnovni_meni"),1023,"Meni");
  11.  
  12. register_clcmd("say /status","menu");
  13. register_clcmd("say /status1","status1");
  14. register_clcmd("say /status2","status2");
  15. register_clcmd("say /status3","status3");
  16. register_clcmd("say /serverconfig","server_config");
  17.  
  18. cvar_poruka = register_cvar("Poruka","150")
  19. set_task(get_pcvar_float(cvar_poruka),"Poruka" , _ , _ , _ , "b")
  20. }
  21.  
  22. public menu(id)
  23. {
  24. static szMenuBody[256];
  25. if(!szMenuBody[0])
  26. {
  27. new len = format(szMenuBody,255,"wStatus
  28. v1.0^n");
  29. len += format(szMenuBody[len],255-len,"^n
  30. 1.y Status w=
  31. [SteamID,Nick,IP]");
  32. len += format(szMenuBody[len],255-len,"^n
  33. 2. yStatus w=
  34. [Team,Ping,Loss]");
  35. len += format(szMenuBody[len],255-len,"^n
  36. 3. yStatus w=
  37. [Map,NextMap,Players,TheTime]");
  38. len += format(szMenuBody[len],255-len,"^n
  39. 4. yStatusServer w=
  40. [Server-Config]");
  41. len += format(szMenuBody[len],255-len,"^n^n
  42. 9. yIzadji");
  43. }
  44. new keys = MENU_KEY_0|MENU_KEY_1|MENU_KEY_2|MENU_KEY_3|MENU_KEY_4|MENU_KEY_9
  45. show_menu(id,keys,szMenuBody,-1,"osnovni_meni");
  46. }
  47.  
  48. public Meni(id, key)
  49. {
  50. switch(key)
  51. {
  52. case 0:
  53. client_cmd(id, "say /status1");
  54. case 1:
  55. client_cmd(id, "say /status2");
  56. case 2:
  57. client_cmd(id, "say /status3");
  58. case 3:
  59. client_cmd(id, "say /serverconfig");
  60. case 4:
  61. client_cmd(id, "/");
  62. case 9:
  63. return PLUGIN_HANDLED
  64. }
  65. return PLUGIN_HANDLED
  66. }
  67.  
  68. public client_putinserver(id)
  69. {
  70. set_task(2.0, "connect", id, _, _, "a", 1)
  71. }
  72. public connect(id)
  73. {
  74. new authid [36]
  75. new name [18]
  76. new ip [42]
  77. new hostname[64]
  78.  
  79. get_cvar_string("hostname",hostname,63);
  80. get_user_authid(id, authid, 35);
  81. get_user_name(id, name, 17);
  82. get_user_ip(id,ip, 41,1);
  83.  
  84. ColorChat(id,RED, "^4[%s]^1 Nick^3 %s^1 SteamID^3 %s^1 IP^3 %s ^4 Dobrodosao!",hostname,name,authid,ip);
  85. log_to_file("Status.txt", " Nick: %s | SteamID: %s | IP: %s | Se konektovao", name, authid, ip)
  86. return PLUGIN_HANDLED
  87. }
  88.  
  89. public status1(id, level, cid)
  90. {
  91. new authid [36]
  92. new name [18]
  93. new ip [42]
  94. new hostname[64]
  95.  
  96. get_cvar_string("hostname",hostname,63);
  97. get_user_authid(id, authid, 35);
  98. get_user_name(id, name, 17);
  99. get_user_ip(id,ip, 41,1);
  100.  
  101. ColorChat(id,RED, "^4[%s]^1 Tvoj Nick je:^3 %s",hostname,name);
  102. ColorChat(id,RED, "^4[%s]^1 Tvoj SteamID je:^3 %s",hostname,authid);
  103. ColorChat(id,RED, "^4[%s]^1 Tvoj IP je:^3 %s",hostname,ip);
  104. client_print(id,print_center, "Status...")
  105. return PLUGIN_HANDLED
  106. }
  107.  
  108. public status2(id, level, cid)
  109. {
  110. new hostname[64]
  111. new team [32]
  112. new ping, loss
  113. new authid [36]
  114. new name [18]
  115. new ip [42]
  116.  
  117. get_user_ping(id,ping,loss)
  118. get_cvar_string("hostname",hostname,63);
  119. get_user_team (id,team,41);
  120. get_user_authid(id, authid, 35);
  121. get_user_name(id, name, 17);
  122. get_user_ip(id,ip, 41,1);
  123.  
  124. ColorChat(id,RED, "^4[%s]^1 Trenutno si u^3 %s^1 Tim-u",hostname,team);
  125. ColorChat(id,RED, "^4[%s]^1 Tvoj trenutni ping je:^3 %d",hostname,ping);
  126. ColorChat(id,RED, "^4[%s]^1 Tvoj trenutni loss je:^3 %d",hostname,loss);
  127. client_print(id,print_center, "Status...")
  128. return PLUGIN_HANDLED
  129. }
  130.  
  131. public status3(id, level, cid)
  132. {
  133. new mapname [32]
  134. new hostname [64]
  135. new players[32],num;
  136. new playerss[32],numm;
  137. new nextmap [32]
  138. new times [9]
  139. new g_MaxPlayers = get_maxplayers()
  140. new authid [36]
  141. new name [18]
  142. new ip [42]
  143.  
  144. get_time("%H:%M:%S",times,8)
  145. get_cvar_string("amx_nextmap", nextmap, 31)
  146. get_cvar_string("hostname",hostname,63);
  147. get_mapname(mapname,31);
  148. get_players(players,num,"a");
  149. get_players(playerss,numm,"b");
  150. get_user_authid(id, authid, 35);
  151. get_user_name(id, name, 17);
  152. get_user_ip(id,ip, 41,1);
  153.  
  154.  
  155. ColorChat(id,RED, "^4[%s]^1 Trenutna mapa je:^3 %s",hostname,mapname);
  156. ColorChat(id,RED, "^4[%s]^1 Sledeca mapa je^3 %s",hostname,nextmap)
  157. ColorChat(id,RED, "^4[%s]^1 Trenutno ima^3 %d^1 zivih i^3 %d^1 mrtvih igraca na serveru",hostname,num,numm);
  158. ColorChat(id,RED, "^4[%s]^1 Trenutno ima^3 %d^1 /^3 %d^1 igraca",hostname,get_playersnum(0),g_MaxPlayers)
  159. ColorChat(id,RED, "^4[%s]^1 Vreme:^3 %s",hostname,times)
  160. client_print(id,print_center, "Status...")
  161. return PLUGIN_HANDLED
  162. }
  163.  
  164. public server_config(id, level, cid)
  165. {
  166. new hostname[64]
  167. new ff [32]
  168. new ft [32]
  169. new bt [32]
  170. new sm [32]
  171.  
  172. get_cvar_string("hostname", hostname, 63)
  173. get_cvar_string("mp_friendlyfire", ff, 31)
  174. get_cvar_string("mp_freezetime", ft, 31)
  175. get_cvar_string("mp_buytime", bt, 31)
  176. get_cvar_string("mp_startmoney", sm, 31)
  177.  
  178. ColorChat(id,RED, "^4[Server-Config]^1 HostName:^3 %s",hostname)
  179. ColorChat(id,RED, "^4[Server-Config]^1 FreezeTime:^3 %s",ft)
  180. ColorChat(id,RED, "^4[Server-Config]^1 FriendlyFire:^3 %s",ff)
  181. ColorChat(id,RED, "^4[Server-Config]^1 BuyTime:^3 %s",bt)
  182. ColorChat(id,RED, "^4[Server-Config]^1 StartMoney:^3 %s",sm)
  183.  
  184. return PLUGIN_HANDLED
  185.  
  186. }
  187.  
  188. public Poruka()
  189. {
  190. ColorChat(0,RED,"^4Da vidite status^3 say /status");
  191. }


Előre is köszi.

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Statusz
HozzászólásElküldve:2013.03.27. 13:05 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott:2012.01.29. 12:48
Hozzászólások:408
Megköszönt másnak: 15 alkalommal
Megköszönték neki: 126 alkalommal
Hali!

Egy-két dolgot átírtam benne, mert nem fordult le.

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3.  
  4.  
  5. new cvar_poruka
  6.  
  7. public plugin_init()
  8. {
  9. register_plugin("Status", "1.0", "SINTAX")
  10. register_menucmd(register_menuid("osnovni_meni"),1023,"Meni");
  11.  
  12. register_clcmd("say /status","menu");
  13. register_clcmd("say /status1","status1");
  14. register_clcmd("say /status2","status2");
  15. register_clcmd("say /status3","status3");
  16. register_clcmd("say /serverconfig","server_config");
  17.  
  18. cvar_poruka = register_cvar("Poruka","150")
  19. set_task(get_pcvar_float(cvar_poruka),"Poruka" , _ , _ , _ , "b")
  20. }
  21.  
  22. public menu(id)
  23. {
  24. static szMenuBody[256];
  25. if(!szMenuBody[0])
  26. {
  27. new len = format(szMenuBody,255,"Statusz^n");
  28. len += format(szMenuBody[len],255-len,"^n\w1. \d[\y SteamID,Nev,IP \d]");
  29. len += format(szMenuBody[len],255-len,"^n\w2. \d[\y Csapat,Ping,Ingadozas \d]");
  30. len += format(szMenuBody[len],255-len,"^n\w3. \d[\y Map,NextMap,Jatekosok,Ido \d]");
  31. len += format(szMenuBody[len],255-len,"^n\w4. \d[\y Szerver-konfiguracio \d]");
  32. len += format(szMenuBody[len],255-len,"^n^n\w9. \rKilepes");
  33. }
  34. new keys = MENU_KEY_0|MENU_KEY_1|MENU_KEY_2|MENU_KEY_3|MENU_KEY_4|MENU_KEY_9
  35. show_menu(id,keys,szMenuBody,-1,"osnovni_meni");
  36. }
  37.  
  38. public Meni(id, key)
  39. {
  40. switch(key)
  41. {
  42. case 0:
  43. client_cmd(id, "say /status1");
  44. case 1:
  45. client_cmd(id, "say /status2");
  46. case 2:
  47. client_cmd(id, "say /status3");
  48. case 3:
  49. client_cmd(id, "say /serverconfig");
  50. case 4:
  51. client_cmd(id, "/");
  52. case 9:
  53. return PLUGIN_HANDLED
  54. }
  55. return PLUGIN_HANDLED
  56. }
  57.  
  58. public client_putinserver(id)
  59. {
  60. set_task(2.0, "connect", id, _, _, "a", 1)
  61. }
  62. public connect(id)
  63. {
  64. new authid [36]
  65. new name [18]
  66. new ip [42]
  67. new hostname[64]
  68.  
  69. get_cvar_string("hostname",hostname,63);
  70. get_user_authid(id, authid, 35);
  71. get_user_name(id, name, 17);
  72. get_user_ip(id,ip, 41,1);
  73.  
  74. ColorChat(id,"^4[%s]^1 Nev^3 %s^1 SteamID^3 %s^1 IP^3 %s ^4 udvozlunk a szerveren!",hostname,name,authid,ip);
  75. log_to_file("Status.txt", "Nev: %s | SteamID: %s | IP: %s | kapcsolodott", name, authid, ip)
  76. return PLUGIN_HANDLED
  77. }
  78.  
  79. public status1(id, level, cid)
  80. {
  81. new authid [36]
  82. new name [18]
  83. new ip [42]
  84. new hostname[64]
  85.  
  86. get_cvar_string("hostname",hostname,63);
  87. get_user_authid(id, authid, 35);
  88. get_user_name(id, name, 17);
  89. get_user_ip(id,ip, 41,1);
  90.  
  91. ColorChat(id,"^4[%s]^1 Neved:^3 %s",hostname,name);
  92. ColorChat(id,"^4[%s]^1 SteamID-d:^3 %s",hostname,authid);
  93. ColorChat(id,"^4[%s]^1 IP-d:^3 %s",hostname,ip);
  94. client_print(id,print_center, "Statusz...")
  95. return PLUGIN_HANDLED
  96. }
  97.  
  98. public status2(id, level, cid)
  99. {
  100. new hostname[64]
  101. new team [32]
  102. new ping, loss
  103. new authid [36]
  104. new name [18]
  105. new ip [42]
  106.  
  107. get_user_ping(id,ping,loss)
  108. get_cvar_string("hostname",hostname,63);
  109. get_user_team (id,team,41);
  110. get_user_authid(id, authid, 35);
  111. get_user_name(id, name, 17);
  112. get_user_ip(id,ip, 41,1);
  113.  
  114. ColorChat(id,"^4[%s]^1 Jelenleg a^3 %s^1 csapatban jatszol.",hostname,team);
  115. ColorChat(id,"^4[%s]^1 Jelenlegi pinged:^3 %d",hostname,ping);
  116. ColorChat(id,"^4[%s]^1 Jelenlegi ping ingadozasod:^3 %d",hostname,loss);
  117. client_print(id,print_center, "Statusz...")
  118. return PLUGIN_HANDLED
  119. }
  120.  
  121. public status3(id, level, cid)
  122. {
  123. new mapname [32]
  124. new hostname [64]
  125. new players[32],num;
  126. new playerss[32],numm;
  127. new nextmap [32]
  128. new times [9]
  129. new g_MaxPlayers = get_maxplayers()
  130. new authid [36]
  131. new name [18]
  132. new ip [42]
  133.  
  134. get_time("%H:%M:%S",times,8)
  135. get_cvar_string("amx_nextmap", nextmap, 31)
  136. get_cvar_string("hostname",hostname,63);
  137. get_mapname(mapname,31);
  138. get_players(players,num,"a");
  139. get_players(playerss,numm,"b");
  140. get_user_authid(id, authid, 35);
  141. get_user_name(id, name, 17);
  142. get_user_ip(id,ip, 41,1);
  143.  
  144.  
  145. ColorChat(id,"^4[%s]^1 Jelenlegi map:^3 %s",hostname,mapname);
  146. ColorChat(id,"^4[%s]^1 Kovetkezo map^3 %s",hostname,nextmap)
  147. ColorChat(id,"^4[%s]^1 Jelenleg^3 %d^1 jatekos el es^3 %d^1 jatekos halott a szerveren",hostname,num,numm);
  148. ColorChat(id,"^4[%s]^1 Jelenleg^3 %d^1 /^3 %d^1 jatekos jatszik a szerveren",hostname,get_playersnum(0),g_MaxPlayers)
  149. ColorChat(id,"^4[%s]^1 Ido:^3 %s",hostname,times)
  150. client_print(id,print_center, "Statusz...")
  151. return PLUGIN_HANDLED
  152. }
  153.  
  154. public server_config(id, level, cid)
  155. {
  156. new hostname[64]
  157. new ff [32]
  158. new ft [32]
  159. new bt [32]
  160. new sm [32]
  161.  
  162. get_cvar_string("hostname", hostname, 63)
  163. get_cvar_string("mp_friendlyfire", ff, 31)
  164. get_cvar_string("mp_freezetime", ft, 31)
  165. get_cvar_string("mp_buytime", bt, 31)
  166. get_cvar_string("mp_startmoney", sm, 31)
  167.  
  168. ColorChat(id,"^4[Szerver-Konfiguracio]^1 Szerver Nev:^3 %s",hostname)
  169. ColorChat(id,"^4[Szerver-Konfiguracio]^1 Fagyasi Ido:^3 %s",ft)
  170. ColorChat(id,"^4[Szerver-Konfiguracio]^1 Csapattars Sebzes:^3 %s",ff)
  171. ColorChat(id,"^4[Szerver-Konfiguracio]^1 Vasarlasi Ido:^3 %s",bt)
  172. ColorChat(id,"^4[Szerver-Konfiguracio]^1 Kezdo Penz:^3 %s",sm)
  173.  
  174. return PLUGIN_HANDLED
  175.  
  176. }
  177.  
  178. public Poruka()
  179. {
  180. ColorChat(0,"^4Szerver adatok lekerdezesehez ird be chatbe^3 /status");
  181. }
  182.  
  183. stock ColorChat(const id, const input[], any:...)
  184. {
  185. new count = 1, players[32]
  186. static msg[191]
  187. vformat(msg, 190, input, 3)
  188.  
  189. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  190. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  191. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  192.  
  193. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  194. {
  195. for (new i = 0; i < count; i++)
  196. {
  197. if (is_user_connected(players[i]))
  198. {
  199. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  200. write_byte(players[i]);
  201. write_string(msg);
  202. message_end();
  203. }
  204. }
  205. }
  206. }


U.i.: ha valami hibát találnál a fordításban akkor szólj


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Statusz
HozzászólásElküldve:2013.03.27. 20:12 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.12.28. 00:35
Hozzászólások:2736
Megköszönt másnak: 56 alkalommal
Megköszönték neki: 275 alkalommal
HuBaBuBa írta:
Hali!

Egy-két dolgot átírtam benne, mert nem fordult le.

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3.  
  4.  
  5. new cvar_poruka
  6.  
  7. public plugin_init()
  8. {
  9. register_plugin("Status", "1.0", "SINTAX")
  10. register_menucmd(register_menuid("osnovni_meni"),1023,"Meni");
  11.  
  12. register_clcmd("say /status","menu");
  13. register_clcmd("say /status1","status1");
  14. register_clcmd("say /status2","status2");
  15. register_clcmd("say /status3","status3");
  16. register_clcmd("say /serverconfig","server_config");
  17.  
  18. cvar_poruka = register_cvar("Poruka","150")
  19. set_task(get_pcvar_float(cvar_poruka),"Poruka" , _ , _ , _ , "b")
  20. }
  21.  
  22. public menu(id)
  23. {
  24. static szMenuBody[256];
  25. if(!szMenuBody[0])
  26. {
  27. new len = format(szMenuBody,255,"Statusz^n");
  28. len += format(szMenuBody[len],255-len,"^n\w1. \d[\y SteamID,Nev,IP \d]");
  29. len += format(szMenuBody[len],255-len,"^n\w2. \d[\y Csapat,Ping,Ingadozas \d]");
  30. len += format(szMenuBody[len],255-len,"^n\w3. \d[\y Map,NextMap,Jatekosok,Ido \d]");
  31. len += format(szMenuBody[len],255-len,"^n\w4. \d[\y Szerver-konfiguracio \d]");
  32. len += format(szMenuBody[len],255-len,"^n^n\w9. \rKilepes");
  33. }
  34. new keys = MENU_KEY_0|MENU_KEY_1|MENU_KEY_2|MENU_KEY_3|MENU_KEY_4|MENU_KEY_9
  35. show_menu(id,keys,szMenuBody,-1,"osnovni_meni");
  36. }
  37.  
  38. public Meni(id, key)
  39. {
  40. switch(key)
  41. {
  42. case 0:
  43. client_cmd(id, "say /status1");
  44. case 1:
  45. client_cmd(id, "say /status2");
  46. case 2:
  47. client_cmd(id, "say /status3");
  48. case 3:
  49. client_cmd(id, "say /serverconfig");
  50. case 4:
  51. client_cmd(id, "/");
  52. case 9:
  53. return PLUGIN_HANDLED
  54. }
  55. return PLUGIN_HANDLED
  56. }
  57.  
  58. public client_putinserver(id)
  59. {
  60. set_task(2.0, "connect", id, _, _, "a", 1)
  61. }
  62. public connect(id)
  63. {
  64. new authid [36]
  65. new name [18]
  66. new ip [42]
  67. new hostname[64]
  68.  
  69. get_cvar_string("hostname",hostname,63);
  70. get_user_authid(id, authid, 35);
  71. get_user_name(id, name, 17);
  72. get_user_ip(id,ip, 41,1);
  73.  
  74. ColorChat(id,"^4[%s]^1 Nev^3 %s^1 SteamID^3 %s^1 IP^3 %s ^4 udvozlunk a szerveren!",hostname,name,authid,ip);
  75. log_to_file("Status.txt", "Nev: %s | SteamID: %s | IP: %s | kapcsolodott", name, authid, ip)
  76. return PLUGIN_HANDLED
  77. }
  78.  
  79. public status1(id, level, cid)
  80. {
  81. new authid [36]
  82. new name [18]
  83. new ip [42]
  84. new hostname[64]
  85.  
  86. get_cvar_string("hostname",hostname,63);
  87. get_user_authid(id, authid, 35);
  88. get_user_name(id, name, 17);
  89. get_user_ip(id,ip, 41,1);
  90.  
  91. ColorChat(id,"^4[%s]^1 Neved:^3 %s",hostname,name);
  92. ColorChat(id,"^4[%s]^1 SteamID-d:^3 %s",hostname,authid);
  93. ColorChat(id,"^4[%s]^1 IP-d:^3 %s",hostname,ip);
  94. client_print(id,print_center, "Statusz...")
  95. return PLUGIN_HANDLED
  96. }
  97.  
  98. public status2(id, level, cid)
  99. {
  100. new hostname[64]
  101. new team [32]
  102. new ping, loss
  103. new authid [36]
  104. new name [18]
  105. new ip [42]
  106.  
  107. get_user_ping(id,ping,loss)
  108. get_cvar_string("hostname",hostname,63);
  109. get_user_team (id,team,41);
  110. get_user_authid(id, authid, 35);
  111. get_user_name(id, name, 17);
  112. get_user_ip(id,ip, 41,1);
  113.  
  114. ColorChat(id,"^4[%s]^1 Jelenleg a^3 %s^1 csapatban jatszol.",hostname,team);
  115. ColorChat(id,"^4[%s]^1 Jelenlegi pinged:^3 %d",hostname,ping);
  116. ColorChat(id,"^4[%s]^1 Jelenlegi ping ingadozasod:^3 %d",hostname,loss);
  117. client_print(id,print_center, "Statusz...")
  118. return PLUGIN_HANDLED
  119. }
  120.  
  121. public status3(id, level, cid)
  122. {
  123. new mapname [32]
  124. new hostname [64]
  125. new players[32],num;
  126. new playerss[32],numm;
  127. new nextmap [32]
  128. new times [9]
  129. new g_MaxPlayers = get_maxplayers()
  130. new authid [36]
  131. new name [18]
  132. new ip [42]
  133.  
  134. get_time("%H:%M:%S",times,8)
  135. get_cvar_string("amx_nextmap", nextmap, 31)
  136. get_cvar_string("hostname",hostname,63);
  137. get_mapname(mapname,31);
  138. get_players(players,num,"a");
  139. get_players(playerss,numm,"b");
  140. get_user_authid(id, authid, 35);
  141. get_user_name(id, name, 17);
  142. get_user_ip(id,ip, 41,1);
  143.  
  144.  
  145. ColorChat(id,"^4[%s]^1 Jelenlegi map:^3 %s",hostname,mapname);
  146. ColorChat(id,"^4[%s]^1 Kovetkezo map^3 %s",hostname,nextmap)
  147. ColorChat(id,"^4[%s]^1 Jelenleg^3 %d^1 jatekos el es^3 %d^1 jatekos halott a szerveren",hostname,num,numm);
  148. ColorChat(id,"^4[%s]^1 Jelenleg^3 %d^1 /^3 %d^1 jatekos jatszik a szerveren",hostname,get_playersnum(0),g_MaxPlayers)
  149. ColorChat(id,"^4[%s]^1 Ido:^3 %s",hostname,times)
  150. client_print(id,print_center, "Statusz...")
  151. return PLUGIN_HANDLED
  152. }
  153.  
  154. public server_config(id, level, cid)
  155. {
  156. new hostname[64]
  157. new ff [32]
  158. new ft [32]
  159. new bt [32]
  160. new sm [32]
  161.  
  162. get_cvar_string("hostname", hostname, 63)
  163. get_cvar_string("mp_friendlyfire", ff, 31)
  164. get_cvar_string("mp_freezetime", ft, 31)
  165. get_cvar_string("mp_buytime", bt, 31)
  166. get_cvar_string("mp_startmoney", sm, 31)
  167.  
  168. ColorChat(id,"^4[Szerver-Konfiguracio]^1 Szerver Nev:^3 %s",hostname)
  169. ColorChat(id,"^4[Szerver-Konfiguracio]^1 Fagyasi Ido:^3 %s",ft)
  170. ColorChat(id,"^4[Szerver-Konfiguracio]^1 Csapattars Sebzes:^3 %s",ff)
  171. ColorChat(id,"^4[Szerver-Konfiguracio]^1 Vasarlasi Ido:^3 %s",bt)
  172. ColorChat(id,"^4[Szerver-Konfiguracio]^1 Kezdo Penz:^3 %s",sm)
  173.  
  174. return PLUGIN_HANDLED
  175.  
  176. }
  177.  
  178. public Poruka()
  179. {
  180. ColorChat(0,"^4Szerver adatok lekerdezesehez ird be chatbe^3 /status");
  181. }
  182.  
  183. stock ColorChat(const id, const input[], any:...)
  184. {
  185. new count = 1, players[32]
  186. static msg[191]
  187. vformat(msg, 190, input, 3)
  188.  
  189. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  190. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  191. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  192.  
  193. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  194. {
  195. for (new i = 0; i < count; i++)
  196. {
  197. if (is_user_connected(players[i]))
  198. {
  199. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  200. write_byte(players[i]);
  201. write_string(msg);
  202. message_end();
  203. }
  204. }
  205. }
  206. }


U.i.: ha valami hibát találnál a fordításban akkor szólj


Köszi.

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole