hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.27. 22:10



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 529 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 528 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 20 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Névre szoló fegyvermenu
HozzászólásElküldve: 2013.04.09. 21:50 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.28. 20:32
Hozzászólások: 561
Megköszönt másnak: 59 alkalommal
Megköszönték neki: 56 alkalommal
Olyan fegyvermenu kéne
ami a /guns-os
Minden fegyverrel!a WPT csapatonkent 2 en tudjak hasznalni! Magozo nem kell!
PACK be legyen szedve lééci és ha kivalasztotta ezt irja: zölden:[Metaxa] más szinnel:M4A1 packot valasztottal
Elöre is Köszi!
(amit én talaltam probaltam at alakitani de nem sikerult)

_________________
Kép

[steam]alfaaaa[/steam]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Névre szoló fegyvermenu
HozzászólásElküldve: 2013.04.09. 23:10 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2011.08.27. 23:19
Hozzászólások: 1023
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Weapon Menu"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Silent"
  11.  
  12. new gWPCT;
  13. new gWPTE;
  14.  
  15. public plugin_init() {
  16. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  17. register_clcmd("say /guns", "fegyvermenu");
  18. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fegyvermenu", 1)
  19. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  20. }
  21.  
  22. public logevent_end()
  23. {
  24. gWPCT = 0;
  25. gWPTE = 0;
  26. }
  27.  
  28.  
  29. public fegyvermenu(id)
  30. {
  31. cs_set_user_money(id, 0); // Penz nullazasa
  32. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  33. {
  34. strip_user_weapons(id);
  35. new menu = menu_create("\rValassz packot!", "handler");
  36. menu_additem(menu, "M4A1 PACK.", "1", 0);
  37. menu_additem(menu, "AK47 PACK.", "2", 0);
  38. menu_additem(menu, "AWP PACK.\y (elso 4 embernek)", "3", 0);
  39. menu_additem(menu, "MachineGun PACK.", "4", 0);
  40. menu_additem(menu, "AUG PACK.", "5", 0);
  41. menu_additem(menu, "FAMAS PACK.", "6", 0);
  42. menu_additem(menu, "Galil PACK.", "7", 0);
  43. menu_additem(menu, "Autoshotgun PACK. \d (xm1014)", "8", 0);
  44. menu_additem(menu, "Shotgun PACK.\d (m3)", "9", 0);
  45. menu_additem(menu, "Scout PACK.", "10", 0);
  46. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  47. menu_display(id, menu);
  48. }
  49. else
  50. {
  51. new menu = menu_create("\rValassz packot!", "handler");
  52. menu_additem(menu, "M4A1 PACK.", "1", 0);
  53. menu_additem(menu, "AK47 PACK.", "2", 0);
  54. menu_additem(menu, "AWP PACK.\y (elso 4 embernek)", "3", 0);
  55. menu_additem(menu, "MachineGun PACK.", "4", 0);
  56. menu_additem(menu, "AUG PACK.", "5", 0);
  57. menu_additem(menu, "FAMAS PACK.", "6", 0);
  58. menu_additem(menu, "Galil PACK.", "7", 0);
  59. menu_additem(menu, "Autoshotgun PACK. \d (xm1014)", "8", 0);
  60. menu_additem(menu, "Shotgun PACK.\d (m3)", "9", 0);
  61. menu_additem(menu, "Scout PACK.", "10", 0);
  62. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  63. menu_display(id, menu);
  64. }
  65. }
  66.  
  67. public handler(id, menu, item)
  68. {
  69. if( item == MENU_EXIT )
  70. {
  71. menu_destroy(menu);
  72. return PLUGIN_HANDLED;
  73. }
  74. new data[6], szName[64];
  75. new access, callback;
  76. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  77. new key = str_to_num(data);
  78. switch(key)
  79. {
  80.  
  81. case 1:
  82. {
  83.  
  84. give_player_grenades(id);
  85. give_item(id, "weapon_knife");
  86. give_item(id, "weapon_deagle");
  87. give_item(id, "ammo_50ae");
  88. give_item(id, "ammo_50ae");
  89. give_item(id, "ammo_50ae");
  90. give_item(id, "weapon_m4a1");
  91. give_item(id, "ammo_556nato");
  92. give_item(id, "ammo_556nato");
  93. give_item(id, "ammo_556nato");
  94. ColorChat(id, BLUE, "[Metaxa]^x04 M4A1 Packot valasztottal!");
  95. }
  96. case 2:
  97. {
  98.  
  99. give_player_grenades(id);
  100. give_item(id, "weapon_knife");
  101. give_item(id, "weapon_deagle");
  102. give_item(id, "ammo_50ae");
  103. give_item(id, "ammo_50ae");
  104. give_item(id, "ammo_50ae");
  105. give_item(id, "weapon_ak47");
  106. give_item(id, "ammo_762nato");
  107. give_item(id, "ammo_762nato");
  108. give_item(id, "ammo_762nato");
  109. ColorChat(id, BLUE, "[Metaxa]^x04 AK47 Packot valasztottal!");
  110. }
  111. case 3:
  112. {
  113. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  114. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  115. {
  116. if(gWPCT < 2)
  117. {
  118.  
  119. give_player_grenades(id);
  120. give_item(id, "weapon_knife");
  121. give_item(id, "weapon_awp");
  122. give_item(id, "weapon_deagle");
  123. give_item(id, "ammo_50ae");
  124. give_item(id, "ammo_50ae");
  125. give_item(id, "ammo_50ae");
  126. give_item(id, "ammo_338magnum");
  127. give_item(id, "ammo_338magnum");
  128. give_item(id, "ammo_338magnum");
  129. ColorChat(id, BLUE, "[Metaxa]^x04 AWP Packot valasztottal!");
  130. gWPCT++
  131. }
  132. else
  133. {
  134. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  135. fegyvermenu(id);
  136. }
  137. }
  138. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  139. {
  140. if(gWPTE < 2)
  141. {
  142.  
  143. give_player_grenades(id);
  144. give_item(id, "weapon_knife");
  145. give_item(id, "weapon_awp");
  146. give_item(id, "weapon_deagle");
  147. give_item(id, "ammo_50ae");
  148. give_item(id, "ammo_50ae");
  149. give_item(id, "ammo_50ae");
  150. give_item(id, "ammo_338magnum");
  151. give_item(id, "ammo_338magnum");
  152. give_item(id, "ammo_338magnum");
  153. ColorChat(id, BLUE, "[Metaxa]^x04 AWP Packot valasztottal!");
  154. gWPTE++
  155. }
  156. else
  157. {
  158. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  159. fegyvermenu(id);
  160. }
  161. }
  162.  
  163. }
  164. case 4:
  165. {
  166.  
  167. give_player_grenades(id);
  168. give_item(id, "weapon_knife");
  169. give_item(id, "weapon_deagle");
  170. give_item(id, "ammo_50ae");
  171. give_item(id, "ammo_50ae");
  172. give_item(id, "ammo_50ae");
  173. give_item(id, "weapon_m249");
  174. give_item(id, "ammo_556natobox");
  175. give_item(id, "ammo_556natobox");
  176. give_item(id, "ammo_556natobox");
  177. ColorChat(id, BLUE, "[Metaxa]^x04 MachineGun Packot valasztottal!");
  178. }
  179. case 5:
  180. {
  181.  
  182. give_player_grenades(id);
  183. give_item(id, "weapon_knife");
  184. give_item(id, "weapon_deagle");
  185. give_item(id, "ammo_50ae");
  186. give_item(id, "ammo_50ae");
  187. give_item(id, "ammo_50ae")
  188. give_item(id, "weapon_aug");
  189. give_item(id, "ammo_556nato");
  190. give_item(id, "ammo_556nato");
  191. give_item(id, "ammo_556nato");
  192. ColorChat(id, BLUE, "[Metaxa]^x04 AUG Packot valasztottal!");
  193. }
  194. case 6:
  195. {
  196.  
  197. give_player_grenades(id);
  198. give_item(id, "weapon_knife");
  199. give_item(id, "weapon_deagle");
  200. give_item(id, "ammo_50ae");
  201. give_item(id, "ammo_50ae");
  202. give_item(id, "ammo_50ae")
  203. give_item(id, "weapon_famas");
  204. give_item(id, "ammo_556nato");
  205. give_item(id, "ammo_556nato");
  206. give_item(id, "ammo_556nato");
  207. ColorChat(id, BLUE, "[Metaxa]^x04 Famas Packot valasztottal!");
  208. }
  209. case 7:
  210. {
  211.  
  212. give_player_grenades(id);
  213. give_item(id, "weapon_knife");
  214. give_item(id, "weapon_deagle");
  215. give_item(id, "ammo_50ae");
  216. give_item(id, "ammo_50ae");
  217. give_item(id, "ammo_50ae")
  218. give_item(id, "weapon_galil");
  219. give_item(id, "ammo_556nato");
  220. give_item(id, "ammo_556nato");
  221. give_item(id, "ammo_556nato");
  222. ColorChat(id, BLUE, "[Metaxa]^x04 Galil Packot valasztottal!");
  223. }
  224. case 8:
  225. {
  226.  
  227. give_player_grenades(id);
  228. give_item(id, "weapon_knife");
  229. give_item(id, "weapon_deagle");
  230. give_item(id, "ammo_50ae");
  231. give_item(id, "ammo_50ae");
  232. give_item(id, "ammo_50ae")
  233. give_item(id, "weapon_xm1014");
  234. give_item(id, "ammo_buckshot");
  235. give_item(id, "ammo_buckshot");
  236. give_item(id, "ammo_buckshot");
  237. ColorChat(id, BLUE, "[Metaxa]^x04 AutoShotgun Packot valasztottal!");
  238. }
  239. case 9:
  240. {
  241.  
  242. give_player_grenades(id);
  243. give_item(id, "weapon_knife");
  244. give_item(id, "weapon_deagle");
  245. give_item(id, "ammo_50ae");
  246. give_item(id, "ammo_50ae");
  247. give_item(id, "ammo_50ae")
  248. give_item(id, "weapon_m3");
  249. give_item(id, "ammo_buckshot");
  250. give_item(id, "ammo_buckshot");
  251. give_item(id, "ammo_buckshot");
  252. ColorChat(id, BLUE, "[Metaxa]^x04 Shotgun Packot valasztottal!");
  253. }
  254. case 10:
  255. {
  256.  
  257. give_player_grenades(id);
  258. give_item(id, "weapon_knife");
  259. give_item(id, "weapon_deagle");
  260. give_item(id, "ammo_50ae");
  261. give_item(id, "ammo_50ae");
  262. give_item(id, "ammo_50ae")
  263. give_item(id, "weapon_scout");
  264. give_item(id, "ammo_762nato");
  265. give_item(id, "ammo_762nato");
  266. give_item(id, "ammo_762nato");
  267. ColorChat(id, BLUE, "[Metaxa]^x04 Scout Packot valasztottal!");
  268. }
  269. }
  270. return PLUGIN_HANDLED;
  271. }
  272.  
  273. stock give_player_grenades(index)
  274. {
  275. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  276. give_item(index, "weapon_flashbang");
  277. give_item(index, "weapon_flashbang");
  278. give_item(index, "weapon_smokegrenade");
  279. give_item(index, "item_thighpack");
  280. give_item(index, "item_assaultsuit");
  281. }

_________________
[kozep]t/s[/kozep]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Névre szoló fegyvermenu
HozzászólásElküldve: 2013.04.10. 12:11 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.28. 20:32
Hozzászólások: 561
Megköszönt másnak: 59 alkalommal
Megköszönték neki: 56 alkalommal
Nem müködik!

_________________
Kép

[steam]alfaaaa[/steam]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Névre szoló fegyvermenu
HozzászólásElküldve: 2013.04.10. 12:50 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.04. 02:42
Hozzászólások: 69
Megköszönt másnak: 16 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
alfanero írta:
Nem müködik!


Teszt volt működött:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Weapon Menu"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Silent"
  11.  
  12. new gWPCT;
  13. new gWPTE;
  14.  
  15. public plugin_init() {
  16. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  17. register_clcmd("say /guns", "fegyvermenu");
  18. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fegyvermenu", 1)
  19. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  20. }
  21.  
  22. public logevent_end()
  23. {
  24. gWPCT = 0;
  25. gWPTE = 0;
  26. }
  27.  
  28.  
  29. public fegyvermenu(id)
  30. {
  31. cs_set_user_money(id, 0); // Penz nullazasa
  32. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  33. {
  34. strip_user_weapons(id);
  35. new menu = menu_create("\rValassz packot!", "handler");
  36. menu_additem(menu, "M4A1 PACK.", "1", 0);
  37. menu_additem(menu, "AK47 PACK.", "2", 0);
  38. menu_additem(menu, "AWP PACK.\y (elso 4 embernek)", "3", 0);
  39. menu_additem(menu, "MachineGun PACK.", "4", 0);
  40. menu_additem(menu, "AUG PACK.", "5", 0);
  41. menu_additem(menu, "FAMAS PACK.", "6", 0);
  42. menu_additem(menu, "Galil PACK.", "7", 0);
  43. menu_additem(menu, "SMG PACK.", "8", 0);
  44. menu_additem(menu, "Autoshotgun PACK. \d (xm1014)", "9", 0);
  45. menu_additem(menu, "Shotgun PACK.\d (m3)", "10", 0);
  46. menu_additem(menu, "Scout PACK.", "11", 0);
  47. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  48. menu_display(id, menu);
  49. }
  50. else
  51. {
  52. new menu = menu_create("\rValassz packot!", "handler");
  53. menu_additem(menu, "M4A1 PACK.", "1", 0);
  54. menu_additem(menu, "AK47 PACK.", "2", 0);
  55. menu_additem(menu, "AWP PACK.\y (elso 4 embernek)", "3", 0);
  56. menu_additem(menu, "MachineGun PACK.", "4", 0);
  57. menu_additem(menu, "AUG PACK.", "5", 0);
  58. menu_additem(menu, "FAMAS PACK.", "6", 0);
  59. menu_additem(menu, "Galil PACK.", "7", 0);
  60. menu_additem(menu, "SMG PACK.", "8", 0);
  61. menu_additem(menu, "Autoshotgun PACK. \d (xm1014)", "9", 0);
  62. menu_additem(menu, "Shotgun PACK.\d (m3)", "10", 0);
  63. menu_additem(menu, "Scout PACK.", "11", 0);
  64. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  65. menu_display(id, menu);
  66. }
  67. }
  68.  
  69. public handler(id, menu, item)
  70. {
  71. if( item == MENU_EXIT )
  72. {
  73. menu_destroy(menu);
  74. return PLUGIN_HANDLED;
  75. }
  76. new data[6], szName[64];
  77. new access, callback;
  78. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  79. new key = str_to_num(data);
  80. switch(key)
  81. {
  82.  
  83. case 1:
  84. {
  85.  
  86. give_player_grenades(id);
  87. give_item(id, "weapon_knife");
  88. give_item(id, "weapon_deagle");
  89. give_item(id, "ammo_50ae");
  90. give_item(id, "ammo_50ae");
  91. give_item(id, "ammo_50ae");
  92. give_item(id, "weapon_m4a1");
  93. give_item(id, "ammo_556nato");
  94. give_item(id, "ammo_556nato");
  95. give_item(id, "ammo_556nato");
  96. ColorChat(id, GREEN, "[Metaxa]^x03 M4A1 packot valasztottal");
  97. }
  98. case 2:
  99. {
  100.  
  101. give_player_grenades(id);
  102. give_item(id, "weapon_knife");
  103. give_item(id, "weapon_deagle");
  104. give_item(id, "ammo_50ae");
  105. give_item(id, "ammo_50ae");
  106. give_item(id, "ammo_50ae");
  107. give_item(id, "weapon_ak47");
  108. give_item(id, "ammo_762nato");
  109. give_item(id, "ammo_762nato");
  110. give_item(id, "ammo_762nato");
  111. ColorChat(id, GREEN, "[Metaxa]^x03 AK47 packot valasztottal");
  112. }
  113. case 3:
  114. {
  115. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  116. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  117. {
  118. if(gWPCT < 2)
  119. {
  120.  
  121. give_player_grenades(id);
  122. give_item(id, "weapon_knife");
  123. give_item(id, "weapon_awp");
  124. give_item(id, "weapon_deagle");
  125. give_item(id, "ammo_50ae");
  126. give_item(id, "ammo_50ae");
  127. give_item(id, "ammo_50ae");
  128. give_item(id, "ammo_338magnum");
  129. give_item(id, "ammo_338magnum");
  130. give_item(id, "ammo_338magnum");
  131. ColorChat(id, GREEN, "[Metaxa]^x03 AWP packot valasztottal");
  132. gWPCT++
  133. }
  134. else
  135. {
  136. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  137. fegyvermenu(id);
  138. }
  139. }
  140. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  141. {
  142. if(gWPTE < 2)
  143. {
  144.  
  145. give_player_grenades(id);
  146. give_item(id, "weapon_knife");
  147. give_item(id, "weapon_awp");
  148. give_item(id, "weapon_deagle");
  149. give_item(id, "ammo_50ae");
  150. give_item(id, "ammo_50ae");
  151. give_item(id, "ammo_50ae");
  152. give_item(id, "ammo_338magnum");
  153. give_item(id, "ammo_338magnum");
  154. give_item(id, "ammo_338magnum");
  155. ColorChat(id, GREEN, "[Metaxa]^x03 AWP packot valasztottal");
  156. gWPTE++
  157. }
  158. else
  159. {
  160. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  161. fegyvermenu(id);
  162. }
  163. }
  164.  
  165. }
  166. case 4:
  167. {
  168.  
  169. give_player_grenades(id);
  170. give_item(id, "weapon_knife");
  171. give_item(id, "weapon_deagle");
  172. give_item(id, "ammo_50ae");
  173. give_item(id, "ammo_50ae");
  174. give_item(id, "ammo_50ae");
  175. give_item(id, "weapon_m249");
  176. give_item(id, "ammo_556natobox");
  177. give_item(id, "ammo_556natobox");
  178. give_item(id, "ammo_556natobox");
  179. ColorChat(id, GREEN, "[Metaxa]^x03 MachineGun packot valasztottal");
  180. }
  181. case 5:
  182. {
  183.  
  184. give_player_grenades(id);
  185. give_item(id, "weapon_knife");
  186. give_item(id, "weapon_deagle");
  187. give_item(id, "ammo_50ae");
  188. give_item(id, "ammo_50ae");
  189. give_item(id, "ammo_50ae")
  190. give_item(id, "weapon_aug");
  191. give_item(id, "ammo_556nato");
  192. give_item(id, "ammo_556nato");
  193. give_item(id, "ammo_556nato");
  194. ColorChat(id, GREEN, "[Metaxa]^x03 AUG packot valasztottal");
  195. }
  196. case 6:
  197. {
  198.  
  199. give_player_grenades(id);
  200. give_item(id, "weapon_knife");
  201. give_item(id, "weapon_deagle");
  202. give_item(id, "ammo_50ae");
  203. give_item(id, "ammo_50ae");
  204. give_item(id, "ammo_50ae")
  205. give_item(id, "weapon_famas");
  206. give_item(id, "ammo_556nato");
  207. give_item(id, "ammo_556nato");
  208. give_item(id, "ammo_556nato");
  209. ColorChat(id, GREEN, "[Metaxa]^x03 Famas packot valasztottal");
  210. }
  211. case 7:
  212. {
  213.  
  214. give_player_grenades(id);
  215. give_item(id, "weapon_knife");
  216. give_item(id, "weapon_deagle");
  217. give_item(id, "ammo_50ae");
  218. give_item(id, "ammo_50ae");
  219. give_item(id, "ammo_50ae")
  220. give_item(id, "weapon_galil");
  221. give_item(id, "ammo_556nato");
  222. give_item(id, "ammo_556nato");
  223. give_item(id, "ammo_556nato");
  224. ColorChat(id, GREEN, "[Metaxa]^x03 Galil packot valasztottal");
  225. }
  226. case 8:
  227. {
  228.  
  229. give_player_grenades(id);
  230. give_item(id, "weapon_knife");
  231. give_item(id, "weapon_deagle");
  232. give_item(id, "ammo_50ae");
  233. give_item(id, "ammo_50ae");
  234. give_item(id, "ammo_50ae")
  235. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  236. give_item(id, "ammo_9mm");
  237. give_item(id, "ammo_9mm");
  238. give_item(id, "ammo_9mm");
  239. ColorChat(id, GREEN, "[Metaxa]^x03 Smg packot valasztottal");
  240. }
  241. case 9:
  242. {
  243.  
  244. give_player_grenades(id);
  245. give_item(id, "weapon_knife");
  246. give_item(id, "weapon_deagle");
  247. give_item(id, "ammo_50ae");
  248. give_item(id, "ammo_50ae");
  249. give_item(id, "ammo_50ae")
  250. give_item(id, "weapon_xm1014");
  251. give_item(id, "ammo_buckshot");
  252. give_item(id, "ammo_buckshot");
  253. give_item(id, "ammo_buckshot");
  254. ColorChat(id, GREEN, "[Metaxa]^x03 AutoShotgun packot valasztottal");
  255. }
  256. case 10:
  257. {
  258.  
  259. give_player_grenades(id);
  260. give_item(id, "weapon_knife");
  261. give_item(id, "weapon_deagle");
  262. give_item(id, "ammo_50ae");
  263. give_item(id, "ammo_50ae");
  264. give_item(id, "ammo_50ae")
  265. give_item(id, "weapon_m3");
  266. give_item(id, "ammo_buckshot");
  267. give_item(id, "ammo_buckshot");
  268. give_item(id, "ammo_buckshot");
  269. ColorChat(id, GREEN, "[Metaxa]^x03 Shotgun packot valasztottal");
  270. }
  271. case 11:
  272. {
  273.  
  274. give_player_grenades(id);
  275. give_item(id, "weapon_knife");
  276. give_item(id, "weapon_deagle");
  277. give_item(id, "ammo_50ae");
  278. give_item(id, "ammo_50ae");
  279. give_item(id, "ammo_50ae")
  280. give_item(id, "weapon_scout");
  281. give_item(id, "ammo_762nato");
  282. give_item(id, "ammo_762nato");
  283. give_item(id, "ammo_762nato");
  284. ColorChat(id, GREEN, "[Metaxa]^x03 Scout packot valasztottal");
  285. }
  286. }
  287. return PLUGIN_HANDLED;
  288. }
  289.  
  290. stock give_player_grenades(index)
  291. {
  292. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  293. give_item(index, "weapon_flashbang");
  294. give_item(index, "weapon_flashbang");
  295. give_item(index, "weapon_smokegrenade");
  296. give_item(index, "item_thighpack");
  297. give_item(index, "item_assaultsuit");
  298. }

_________________
COD:MW3 szerver hamarosan...
Egyedi mód
: 85%

Kész konfig: 90%
Több kaszt: 100%
Szint limit: 100%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Névre szoló fegyvermenu
HozzászólásElküldve: 2013.04.10. 17:23 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.28. 20:32
Hozzászólások: 561
Megköszönt másnak: 59 alkalommal
Megköszönték neki: 56 alkalommal
Ezt irja ki:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

/tmp/textt6TFmg.sma(3) : fatal error 100: cannot read from file: "colorchat"

Compilation aborted.
1 Error.

_________________
Kép

[steam]alfaaaa[/steam]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Névre szoló fegyvermenu
HozzászólásElküldve: 2013.04.10. 17:24 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.01. 22:19
Hozzászólások: 1697
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 302 alkalommal
alfanero írta:
Ezt irja ki:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

/tmp/textt6TFmg.sma(3) : fatal error 100: cannot read from file: "colorchat"

Compilation aborted.
1 Error.


amint írtam az elöbb:
colorchat.inc-et töltsd le és rakd be a fordítódba vagy:
http://www.amxmodx.org/webcompiler.cgi

_________________
Valami új kezdete...
Kép
Egyedi pluginok készítése pénzért (Banki átutalás, PayPal) -> Privát üzenet


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Névre szoló fegyvermenu
HozzászólásElküldve: 2013.04.10. 17:35 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.28. 20:32
Hozzászólások: 561
Megköszönt másnak: 59 alkalommal
Megköszönték neki: 56 alkalommal
hogy erted h rakjam be forditoba?

_________________
Kép

[steam]alfaaaa[/steam]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Névre szoló fegyvermenu
HozzászólásElküldve: 2013.04.10. 17:37 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.01. 22:19
Hozzászólások: 1697
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 302 alkalommal
megkeresed ezt:
C:\Program Files (x86)\AMX Mod X\files\base\scripting\include
letöltöd a colorchat.inc-et és bemásolod a mappába.

_________________
Valami új kezdete...
Kép
Egyedi pluginok készítése pénzért (Banki átutalás, PayPal) -> Privát üzenet


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Névre szoló fegyvermenu
HozzászólásElküldve: 2013.04.10. 17:44 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.28. 20:32
Hozzászólások: 561
Megköszönt másnak: 59 alkalommal
Megköszönték neki: 56 alkalommal
de en nekem nincs gepemen amx mod x

_________________
Kép

[steam]alfaaaa[/steam]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Névre szoló fegyvermenu
HozzászólásElküldve: 2013.04.10. 17:52 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.28. 20:32
Hozzászólások: 561
Megköszönt másnak: 59 alkalommal
Megköszönték neki: 56 alkalommal
es ha beraktam a colorchat init utana?

_________________
Kép

[steam]alfaaaa[/steam]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 20 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 26 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole