hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.29. 01:39



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 242 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 240 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 10 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Élet töltő
HozzászólásElküldve: 2013.07.01. 12:23 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2013.06.23. 12:08
Hozzászólások: 126
Megköszönt másnak: 20 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
Sziasztok egy olyan plugin-t szeretnék ami ezt tudja: Ha meg ölsz egy embert +15 kapsz ha fejbe meg ölsz valakit +30 töltödik a hp-d ezt a plugint el tudná nekem valaki küldeni vagy elkésziteni?

_________________
Hi My Name Is BANG BANG BANG!

Facebook:fb.com/kis.csaki.97

[steam]http://steamcommunity.com/profiles/76561198105363185[/steam]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Élet töltő
HozzászólásElküldve: 2013.07.01. 12:46 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
Nem hiszem h jó (google)
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. #include <amxmodx>
  3. #include <amxmisc>
  4. #include <fun>
  5.  
  6. #define PLUGIN "New Plug-In"
  7. #define VERSION "1.0"
  8. #define AUTHOR "author"
  9. new g_oles
  10. new g_hs
  11.  
  12. public plugin_init() {
  13. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  14. g_oles = register_cvar("Oles+", "15")
  15. g_hs = register_cvar("HS+", "30")
  16. register_event("DeathMsg", "death", "a")
  17. }
  18. public death()
  19. {
  20. new killer = read_data(1)
  21. new victim = read_data(2)
  22. new headshot = read_data(3)
  23. new iTeam = get_user_team(victim)
  24. if(killer != victim && get_user_team(killer) != iTeam)
  25. {
  26. set_user_health(killer, get_user_health(killer)+get_pcvar_num(g_oles))
  27. }
  28. if(headshot ==1 &&killer != victim && iTeam != get_user_team(killer))
  29. {
  30. set_user_health(killer, get_user_health(killer)+get_pcvar_num(g_hs))
  31. }
  32. }
  33.  

_________________
Kép


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára CrB 2013.07.01. 13:25-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Élet töltő
HozzászólásElküldve: 2013.07.01. 13:13 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2013.06.23. 12:08
Hozzászólások: 126
Megköszönt másnak: 20 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
Hát igen ez valóban nem jó :'(

_________________
Hi My Name Is BANG BANG BANG!

Facebook:fb.com/kis.csaki.97

[steam]http://steamcommunity.com/profiles/76561198105363185[/steam]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Élet töltő
HozzászólásElküldve: 2013.07.01. 20:32 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
nem értem a csapat lékerő részt xd


SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fun>
  4.  
  5. public plugin_init() {
  6. register_event("DeathMsg","eDeath","a")
  7. }
  8. public eDeath(){
  9. new att=read_data(1)
  10. set_user_health(att,get_user_health(att)+15)
  11. if(read_data(3)){
  12. set_user_health(att,get_user_health(att)+30)
  13. }
  14. }

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Élet töltő
HozzászólásElküldve: 2013.07.01. 20:40 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2012.08.03. 01:07
Hozzászólások: 91
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 8 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2.  
  3. #include <fun>
  4.  
  5.  
  6.  
  7. // Plugin Info
  8.  
  9. new const PLUGIN[] = "HP Award For Kill"
  10.  
  11. new const VERSION[] = "0.8c" // released 25.01.2008
  12.  
  13. new const AUTHOR[] = "Argus"
  14.  
  15.  
  16.  
  17. new award_hp, award_hp2, hp_MsgSync
  18.  
  19.  
  20.  
  21. public plugin_init()
  22.  
  23. {
  24.  
  25. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  26.  
  27. register_event("DeathMsg" , "event_DeathMsg" , "a" , "1>0" , "2>0");
  28.  
  29. register_cvar("hp_award","1")
  30.  
  31. register_cvar("hp_award_hp","30") // head kill
  32.  
  33. register_cvar("hp_award_hp2","15") // body kill
  34.  
  35. register_cvar("hp_award_show","1")
  36.  
  37. hp_MsgSync = CreateHudSyncObj()
  38.  
  39. }
  40.  
  41.  
  42.  
  43. public event_DeathMsg()
  44.  
  45. {
  46.  
  47.  
  48.  
  49. if(!get_cvar_num("hp_award"))
  50.  
  51. return PLUGIN_HANDLED
  52.  
  53.  
  54.  
  55. new id = read_data(1)
  56.  
  57. new bool:killhead = bool:read_data(3)
  58.  
  59. new player_hp = get_user_health(id)
  60.  
  61.  
  62.  
  63. award_hp = get_cvar_num("hp_award_hp")
  64.  
  65. award_hp2 = get_cvar_num("hp_award_hp2")
  66.  
  67.  
  68.  
  69. if((killhead) && (award_hp>0) && (is_user_alive(id))) // head kill
  70.  
  71. {
  72.  
  73. if((player_hp + award_hp) > 100)
  74.  
  75. set_user_health(id , 100)
  76.  
  77. else
  78.  
  79. set_user_health(id , player_hp+award_hp)
  80.  
  81.  
  82.  
  83. if(get_cvar_num("hp_award_show"))
  84.  
  85. {
  86.  
  87. set_hudmessage(200, 200, 50, -1.0, 0.36, 2, 0.2, 0.2, 0.025, 0.02, -1)
  88.  
  89. ShowSyncHudMsg(id, hp_MsgSync, "+%i^n", award_hp)
  90.  
  91. }
  92.  
  93. }
  94.  
  95.  
  96.  
  97. if((!killhead) && (award_hp2>0) && (is_user_alive(id)))// body kill
  98.  
  99. {
  100.  
  101. if((player_hp + award_hp2) > 100)
  102.  
  103. set_user_health(id , 100)
  104.  
  105. else
  106.  
  107. set_user_health(id , player_hp + award_hp2)
  108.  
  109.  
  110.  
  111. if(get_cvar_num("hp_award_show"))
  112.  
  113. {
  114.  
  115. set_hudmessage(50, 200, 50, -1.0, 0.36, 2, 0.2, 0.2, 0.02, 0.02, -1)
  116.  
  117. ShowSyncHudMsg(id, hp_MsgSync, "+%i^n", award_hp2)
  118.  
  119. }
  120.  
  121. }
  122.  
  123.  
  124.  
  125. return PLUGIN_CONTINUE
  126.  
  127. }


Tessék!(:

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Élet töltő
HozzászólásElküldve: 2013.07.01. 21:16 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
de minek ember??? ott az enyém...az is jó...Minek túlragozni?

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Élet töltő
HozzászólásElküldve: 2013.07.02. 13:05 
Offline
Őstag

Csatlakozott: 2011.06.12. 20:51
Hozzászólások: 1089
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
ultraibolya írta:
nem értem a csapat lékerő részt xd


SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fun>
  4.  
  5. public plugin_init() {
  6. register_event("DeathMsg","eDeath","a")
  7. }
  8. public eDeath(){
  9. new att=read_data(1)
  10. set_user_health(att,get_user_health(att)+15)
  11. if(read_data(3)){
  12. set_user_health(att,get_user_health(att)+30)
  13. }
  14. }


ha fejest lő akkor 45hpt ad és lekellene ellenőrizni hogy att vaild-e

_________________
[img]semmi[/img]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Élet töltő
HozzászólásElküldve: 2013.07.04. 09:22 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott: 2009.04.21. 09:33
Hozzászólások: 3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Nem, mivel fejlövésnél 45 hpt fog kapni, s alapvető szűrések sincsenek. (csapattársad lelövöd, kapsz hpt...)

ultraibolya írta:
de minek ember??? ott az enyém...az is jó...Minek túlragozni?

_________________
Kód:
I'm back

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Élet töltő
HozzászólásElküldve: 2013.07.04. 12:36 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.18. 10:40
Hozzászólások: 671
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 20 alkalommal
http://amxmodx.crys.hu/site/?p=pluginz&c=l&f=vampire

Csak lazán! :D

_________________
Kép

Ők köszönték meg CeDee nek ezt a hozzászólást: ultraibolya (2013.07.04. 13:19)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Élet töltő
HozzászólásElküldve: 2013.07.04. 16:05 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.07. 23:34
Hozzászólások: 2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
CeDee írta:

kecske fentebb, leírta a rendes plugint....
pont ezért töröltem maxi hozzászólását is.

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 10 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 8 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole