hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.16. 12:56



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 339 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 337 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Lezárt fórum A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Javitás
HozzászólásElküldve:2013.07.10. 09:17 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott:2013.03.07. 14:30
Hozzászólások:158
Megköszönt másnak: 13 alkalommal
Megköszönték neki: 9 alkalommal
Tiszteltem!

Ebben az általam fabrikált pluginban egy dolog nem megy, egy pedig nem tudom mit akar.
Szóval, valaki kitudná ezeket javítani?
1. Valamiért nem számolja a köröket. Mindig '0' az érték.
2. Dob egy hibát a 216-os sorban.


SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  3.  
  4. #include <amxmodx>
  5. #include <amxmisc>
  6. #include <fun>
  7. #include <fakemeta>
  8. #include <hamsandwich>
  9. #include <cstrike>
  10. #include <zmvip>
  11. #include <zombieplague>
  12. #include <zp50_colorchat>
  13.  
  14. #define is_valid_player(%1) (1 <= %1 <= 32)
  15.  
  16. new Times[33];
  17. new bool:UseMenu[33]
  18.  
  19. new DEAGLE_V_MODEL[64] = "models/zombie_plague/v_golden_deagle.mdl"
  20. new DEAGLE_P_MODEL[64] = "models/zombie_plague/p_golden_deagle.mdl"
  21.  
  22. new cvar_dmgmultiplier, cvar_goldbullets, cvar_custommodel, cvar_uclip
  23.  
  24. new bool:g_HasDeagle[33]
  25. new g_hasZoom[33]
  26. new bullets[33]
  27. new m_spriteTexture
  28.  
  29. const Wep_deagle = ((1<<CSW_DEAGLE))
  30.  
  31. public plugin_init()
  32. {
  33. register_plugin("[ZP] Vip Menu", "1.0.1", "JohanCorn");
  34. register_logevent("eRound", 2, "0=World triggered", "1=Round_End");
  35. register_clcmd("say /vm", "MenuFunctions");
  36. register_clcmd("say /vipmenu", "MenuFunctions");
  37. register_clcmd("vipmenu", "MenuFunctions");
  38.  
  39. cvar_dmgmultiplier = register_cvar("goldendeagle_dmg_multiplier", "5");
  40. cvar_custommodel = register_cvar("goldendeagle_custom_model", "1");
  41. cvar_goldbullets = register_cvar("goldendeagle_gold_bullets", "1");
  42. cvar_uclip = register_cvar("goldendeagle_unlimited_clip", "1");
  43.  
  44. register_event("DeathMsg", "Death", "a")
  45. register_event("WeapPickup","checkModel","b","1=19");
  46. register_event("CurWeapon","checkWeapon","be","1=1");
  47. register_event("CurWeapon", "make_tracer", "be", "1=1", "3>0");
  48. RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_TakeDamage");
  49. register_forward( FM_CmdStart, "fw_CmdStart" );
  50. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1);
  51. }
  52.  
  53. public client_connect(id)
  54. {
  55. g_HasDeagle[id] = false
  56. }
  57.  
  58. public client_disconnect(id)
  59. {
  60. Times[id] = 0;
  61. g_HasDeagle[id] = false
  62. }
  63.  
  64. public Death()
  65. {
  66. g_HasDeagle[read_data(2)] = false
  67. }
  68.  
  69. public fwHamPlayerSpawnPost(id)
  70. {
  71. g_HasDeagle[id] = false
  72. }
  73.  
  74. public plugin_precache()
  75. {
  76. precache_model(DEAGLE_V_MODEL)
  77. precache_model(DEAGLE_P_MODEL)
  78. m_spriteTexture = precache_model("sprites/dot.spr")
  79. precache_sound("weapons/zoom.wav")
  80. precache_sound("mp3/no.wav")
  81. precache_sound("mp3/ok.wav")
  82. precache_sound("mp3/vipmenu.wav")
  83. }
  84.  
  85. public checkModel(id)
  86. {
  87. if ( !g_HasDeagle[id] )
  88. return PLUGIN_HANDLED
  89.  
  90. new szWeapID = read_data(2)
  91.  
  92. if ( szWeapID == CSW_DEAGLE && g_HasDeagle[id] == true && get_pcvar_num(cvar_custommodel) )
  93. {
  94. set_pev(id, pev_viewmodel2, DEAGLE_V_MODEL)
  95. set_pev(id, pev_weaponmodel2, DEAGLE_P_MODEL)
  96. }
  97. return PLUGIN_HANDLED
  98. }
  99.  
  100. public checkWeapon(id)
  101. {
  102. new plrClip, plrAmmo, plrWeap[32]
  103. new plrWeapId
  104.  
  105. plrWeapId = get_user_weapon(id, plrClip , plrAmmo)
  106.  
  107. if (plrWeapId == CSW_DEAGLE && g_HasDeagle[id])
  108. {
  109. checkModel(id)
  110. }
  111. else
  112. {
  113. return PLUGIN_CONTINUE
  114. }
  115.  
  116. if (plrClip == 0 && get_pcvar_num(cvar_uclip))
  117. {
  118. get_weaponname(plrWeapId, plrWeap, 31)
  119. give_item(id, plrWeap)
  120. engclient_cmd(id, plrWeap)
  121. engclient_cmd(id, plrWeap)
  122. engclient_cmd(id, plrWeap)
  123. }
  124. return PLUGIN_HANDLED
  125. }
  126.  
  127. public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage)
  128. {
  129. if ( is_valid_player( attacker ) && get_user_weapon(attacker) == CSW_DEAGLE && g_HasDeagle[attacker] )
  130. {
  131. SetHamParamFloat(4, damage * get_pcvar_float( cvar_dmgmultiplier ) )
  132. }
  133. }
  134.  
  135. public fw_CmdStart( id, uc_handle, seed )
  136. {
  137. if( !is_user_alive( id ) )
  138. return PLUGIN_HANDLED
  139.  
  140. if( ( get_uc( uc_handle, UC_Buttons ) & IN_ATTACK2 ) && !( pev( id, pev_oldbuttons ) & IN_ATTACK2 ) )
  141. {
  142. new szClip, szAmmo
  143. new szWeapID = get_user_weapon( id, szClip, szAmmo )
  144.  
  145. if( szWeapID == CSW_DEAGLE && g_HasDeagle[id] == true && !g_hasZoom[id] == true)
  146. {
  147. g_hasZoom[id] = true
  148. cs_set_user_zoom( id, CS_SET_AUGSG552_ZOOM, 0 )
  149. emit_sound( id, CHAN_ITEM, "weapons/zoom.wav", 0.20, 2.40, 0, 100 )
  150. }
  151.  
  152. else if ( szWeapID == CSW_DEAGLE && g_HasDeagle[id] == true && g_hasZoom[id])
  153. {
  154. g_hasZoom[ id ] = false
  155. cs_set_user_zoom( id, CS_RESET_ZOOM, 0 )
  156.  
  157. }
  158.  
  159. }
  160. return PLUGIN_HANDLED
  161. }
  162.  
  163. public make_tracer(id)
  164. {
  165. if (get_pcvar_num(cvar_goldbullets))
  166. {
  167. new clip,ammo
  168. new wpnid = get_user_weapon(id,clip,ammo)
  169. new pteam[16]
  170.  
  171. get_user_team(id, pteam, 15)
  172.  
  173. if ((bullets[id] > clip) && (wpnid == CSW_DEAGLE) && g_HasDeagle[id])
  174. {
  175. new vec1[3], vec2[3]
  176. get_user_origin(id, vec1, 1) // origin; your camera point.
  177. get_user_origin(id, vec2, 4) // termina; where your bullet goes (4 is cs-only)
  178.  
  179.  
  180. //BEAMENTPOINTS
  181. message_begin( MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
  182. write_byte (0) //TE_BEAMENTPOINTS 0
  183. write_coord(vec1[0])
  184. write_coord(vec1[1])
  185. write_coord(vec1[2])
  186. write_coord(vec2[0])
  187. write_coord(vec2[1])
  188. write_coord(vec2[2])
  189. write_short( m_spriteTexture )
  190. write_byte(1) // framestart
  191. write_byte(5) // framerate
  192. write_byte(2) // life
  193. write_byte(10) // width
  194. write_byte(0) // noise
  195. write_byte( 255 ) // r, g, b
  196. write_byte( 215 ) // r, g, b
  197. write_byte( 0 ) // r, g, b
  198. write_byte(200) // brightness
  199. write_byte(150) // speed
  200. message_end()
  201. }
  202.  
  203. bullets[id] = clip
  204. }
  205.  
  206. }
  207.  
  208. public CmdBuyDeagle(id)
  209. {
  210. if ( !is_user_alive(id) )
  211. {
  212. return PLUGIN_HANDLED
  213. }
  214.  
  215. give_item(id, "weapon_deagle")
  216. g_HasDeagle[id] = true
  217. }
  218.  
  219. stock drop_prim(id)
  220. {
  221. new weapons[32], num
  222. get_user_weapons(id, weapons, num)
  223. for (new i = 0; i < num; i++) {
  224. if (Wep_deagle & (1<<weapons[i]))
  225. {
  226. static wname[32]
  227. get_weaponname(weapons[i], wname, sizeof wname - 1)
  228. engclient_cmd(id, "drop", wname)
  229. }
  230. }
  231. }
  232.  
  233. public eRound(id)
  234. {
  235. Times[id] += 1;
  236. UseMenu[id] = false;
  237. }
  238.  
  239. public MenuFunctions(id)
  240. {
  241. if (zv_get_user_flags(id) & ZV_MAIN)
  242. {
  243. if( !zp_get_user_zombie(id) && !zp_get_user_nemesis(id) && !zp_get_user_survivor(id))
  244. {
  245. if(UseMenu[id] == false)
  246. {
  247. client_cmd(id, "^"spk^" ^"sound/mp3/vipmenu.wav^"")
  248. ExtraMenu(id)
  249. }
  250. else
  251. {
  252. client_cmd(id, "^"spk^" ^"sound/mp3/no.wav^"")
  253. zp_colored_print(id, "Ebből a Menüböl körönknét csak egyszer választhatsz.");
  254. }
  255. }
  256. else
  257. {
  258. client_cmd(id, "^"spk^" ^"sound/mp3/no.wav^"")
  259. zp_colored_print(id, "Ezt csak ember használhatja.");
  260. }
  261. }
  262. else
  263. {
  264. client_cmd(id, "^"spk^" ^"sound/mp3/no.wav^"")
  265. zp_colored_print(id, "Ezt csak Vip használhatja.");
  266. }
  267. }
  268.  
  269. public ExtraMenu(id)
  270. {
  271. static Item[64];
  272.  
  273. formatex(Item, charsmax(Item),"\y[ZP] Vip | Extra Cuccok^n[ZP] Vip | Köreid: %d", Times[id]);
  274. new Menu = menu_create(Item, "ExtraItem");
  275.  
  276. if (Times[id] < 3)
  277. formatex(Item, charsmax(Item),"\d Éjjellátó \r[ Min: 3 Kör ]");
  278. if (Times[id] >= 3)
  279. formatex(Item, charsmax(Item),"\w Éjjellátó \r[ Min: 3 Kör ]");
  280. menu_additem(Menu, Item, "1");
  281.  
  282. if (Times[id] < 3)
  283. formatex(Item, charsmax(Item),"\d Fagyasztó Gránát Csomag \r[ Min: 3 Kör ]");
  284. if (Times[id] >= 3)
  285. formatex(Item, charsmax(Item),"\w Fagyasztó Gránát Csomag \r[ Min: 3 Kör ]");
  286. menu_additem(Menu, Item, "2");
  287.  
  288. if (Times[id] < 4)
  289. formatex(Item, charsmax(Item),"\d +50 Páncél \r[ Min: 4 Kör ]");
  290. if (Times[id] >= 4)
  291. formatex(Item, charsmax(Item),"\w +50 Páncél \r[ Min: 4 Kör ]");
  292. menu_additem(Menu, Item, "3");
  293.  
  294. if (Times[id] < 5)
  295. formatex(Item, charsmax(Item),"\d M249 MachineGun \r[ Min: 5 Kör ]");
  296. if (Times[id] >= 5)
  297. formatex(Item, charsmax(Item),"\w M249 MachineGun \r[ Min: 5 Kör ]");
  298. menu_additem(Menu, Item, "4");
  299.  
  300. if (Times[id] < 7)
  301. formatex(Item, charsmax(Item),"\d G3SG1 Auto-Sniper \r[ Min: 7 Kör ]");
  302. if (Times[id] >= 7)
  303. formatex(Item, charsmax(Item),"\w G3SG1 Auto-Sniper \r[ Min: 7 Kör ]");
  304. menu_additem(Menu, Item, "5");
  305.  
  306. if (Times[id] < 12)
  307. formatex(Item, charsmax(Item),"\d Arany Deagle \r[ Min: 12 Kör ]");
  308. if (Times[id] >= 12)
  309. formatex(Item, charsmax(Item),"\w Arany Deagle \r[ Min: 12 Kör ]");
  310. menu_additem(Menu, Item, "6");
  311.  
  312. menu_setprop(Menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  313. menu_display(id, Menu);
  314.  
  315. return PLUGIN_HANDLED;
  316. }
  317.  
  318. public ExtraItem(id, menu, item)
  319. {
  320. if( item == MENU_EXIT )
  321. {
  322. menu_destroy(menu);
  323. return PLUGIN_HANDLED;
  324. }
  325. new data[6], iName[64];
  326. new access, callback;
  327. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback);
  328.  
  329. new key = str_to_num(data);
  330.  
  331. switch(key)
  332. {
  333. case 1:
  334. {
  335. if (Times[id] >= 3 && is_user_alive(id))
  336. {
  337. give_item(id, "item_ngvs");
  338. client_cmd(id, "^"spk^" ^"sound/mp3/ok.wav^"")
  339. zp_colored_print(id, "Megkaptad a kiválasztott Extra Cuccot:^x04 Éjjellátó");
  340. UseMenu[id] = true;
  341. }
  342. else
  343. {
  344. client_cmd(id, "^"spk^" ^"sound/mp3/no.wav^"")
  345. zp_colored_print(id, "Ehez még játszanod kell néhány kört.");
  346. }
  347.  
  348. }
  349. case 2:
  350. {
  351. if (Times[id] >= 3 && is_user_alive(id))
  352. {
  353. give_item(id, "weapon_flashbang");
  354. cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 5);
  355. client_cmd(id, "^"spk^" ^"sound/mp3/ok.wav^"")
  356. zp_colored_print(id, "Megkaptad a kiválasztott Extra Cuccot:^x04 Fagyasztó Gránát Csomag");
  357. UseMenu[id] = true;
  358. }
  359. else
  360. {
  361. client_cmd(id, "^"spk^" ^"sound/mp3/no.wav^"")
  362. zp_colored_print(id, "Ehez még játszanod kell néhány kört.");
  363. }
  364. }
  365. case 3:
  366. {
  367. if (Times[id] >= 4 && is_user_alive(id))
  368. {
  369. set_user_armor(id, get_user_armor(id)+50)
  370. client_cmd(id, "^"spk^" ^"sound/mp3/ok.wav^"")
  371. zp_colored_print(id, "Megkaptad a kiválasztott Extra Cuccot:^x04 +50 Páncél");
  372. UseMenu[id] = true;
  373. }
  374. else
  375. {
  376. client_cmd(id, "^"spk^" ^"sound/mp3/no.wav^"")
  377. zp_colored_print(id, "Ehez még játszanod kell néhány kört.");
  378. }
  379. }
  380. case 4:
  381. {
  382. if (Times[id] >= 5 && is_user_alive(id))
  383. {
  384. give_item(id, "weapon_m249");
  385. cs_set_user_bpammo(id, CSW_M249, 300);
  386. client_cmd(id, "^"spk^" ^"sound/mp3/ok.wav^"")
  387. zp_colored_print(id, "Megkaptad a kiválasztott Extra Cuccot:^x04 M249 MachineGun");
  388. UseMenu[id] = true;
  389. }
  390. else
  391. {
  392. client_cmd(id, "^"spk^" ^"sound/mp3/no.wav^"")
  393. zp_colored_print(id, "Ehez még játszanod kell néhány kört.");
  394. }
  395. }
  396. case 5:
  397. {
  398. if (Times[id] >= 7 && is_user_alive(id))
  399. {
  400. give_item(id, "weapon_g3sg1");
  401. cs_set_user_bpammo(id, CSW_G3SG1, 90);
  402. client_cmd(id, "^"spk^" ^"sound/mp3/ok.wav^"")
  403. zp_colored_print(id, "Megkaptad a kiválasztott Extra Cuccot:^x04 G3SG1 Auto-Sniper");
  404. UseMenu[id] = true;
  405. }
  406. else
  407. {
  408. client_cmd(id, "^"spk^" ^"sound/mp3/no.wav^"")
  409. zp_colored_print(id, "Ehez még játszanod kell néhány kört.");
  410. }
  411. }
  412. case 6:
  413. {
  414. if (Times[id] >= 12 && is_user_alive(id))
  415. {
  416. CmdBuyDeagle(id)
  417. client_cmd(id, "^"spk^" ^"sound/mp3/ok.wav^"")
  418. zp_colored_print(id, "Megkaptad a kiválasztott Extra Cuccot:^x04 Arany Deagle");
  419. UseMenu[id] = true;
  420. }
  421. else
  422. {
  423. client_cmd(id, "^"spk^" ^"sound/mp3/no.wav^"")
  424. zp_colored_print(id, "Ehez még játszanod kell néhány kört.");
  425. }
  426. }
  427. }
  428. menu_destroy(menu);
  429. return PLUGIN_HANDLED;
  430. }


Aki segít Like. Köszi

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Javitás
HozzászólásElküldve:2013.07.10. 12:07 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2012.02.07. 23:34
Hozzászólások:2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
témanév

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Lezárt fórum A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 4 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole