hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.17. 01:33



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 361 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 360 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [6 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Ember osztály
HozzászólásElküldve:2013.07.15. 03:21 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.12.28. 00:35
Hozzászólások:2736
Megköszönt másnak: 56 alkalommal
Megköszönték neki: 275 alkalommal
Hali.

Valaki ki tudná úgy javítani, hogy működjön is:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <cstrike>
  3. #include <fun>
  4. #include <fakemeta>
  5. #include <hamsandwich>
  6. #include <colorchat>
  7.  
  8. new g_player_class[33]
  9. new bh_human_health
  10.  
  11. public plugin_init()
  12. {
  13. register_plugin("[bio] Addon: Human Classes", "1.1", "fiendshard + Ryokin")
  14. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1)
  15. bh_human_health = register_cvar( "bh_human_health", "250");
  16. }
  17.  
  18. public fwHamPlayerSpawnPost(id)
  19.  
  20. {
  21. set_task(get_cvar_float("bh_starttime")+5.0, "ClCmdSelectModel",id)
  22. }
  23.  
  24. public ClCmdSelectModel(id, menuid)
  25. {
  26.  
  27. {
  28. return PLUGIN_HANDLED;
  29. }
  30.  
  31.  
  32. {
  33. return PLUGIN_HANDLED;
  34. }
  35.  
  36. {
  37. human_menu(id)
  38. }
  39. return PLUGIN_CONTINUE;
  40. }
  41.  
  42. public human_menu(id)
  43. {
  44. new menu = menu_create("\rJust CSO Styles Válasz osztályt:", "human_menu_handler")
  45. menu_additem(menu, "\wArmorer (50 Pajzs)", "1", 0)
  46. menu_additem(menu, "\wPounder (300 Élet)", "2", 0)
  47. menu_additem(menu, "\wJumper (Gravitáció ++)", "3", 0)
  48. menu_additem(menu, "\wFrost Soldier (Vakító Gránát X 5)", "4", 0)
  49. menu_additem(menu, "\wFirebat (Robannó Gránát X 5)", "5", 0)
  50. menu_additem(menu, "\wLight Handler (Füst Gránát X 5 + Villágító Búrok)", "6", 0)
  51. menu_additem(menu, "\wStealth Warrior (+ Lopakodás)", "7", 0)
  52. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
  53. menu_display(id, menu, 0)
  54.  
  55. }
  56. public human_menu_handler(id, menu, item)
  57. {
  58. if( item == MENU_EXIT )
  59. {
  60. menu_destroy(menu)
  61. return PLUGIN_HANDLED
  62. }
  63. new data[6], iName[64]
  64. new access, callback
  65. menu_item_getinfo(menu, item, access, data, 5, iName, 63, callback)
  66. new key = str_to_num(data)
  67. switch(key)
  68. {
  69. case 1:
  70. {
  71.  
  72. g_player_class[id] = 1
  73. set_user_health(id, get_pcvar_num(bh_human_health))
  74. set_user_armor(id, 50)
  75. set_user_gravity(id, 1.00)
  76. ColorChat(id, GREEN,"[CSO STYLES]^1 Te kiválasztotad az Armorer osztályt! (50 Pajzs)")
  77. }
  78. case 2:
  79. {
  80.  
  81. g_player_class[id] = 2
  82. set_user_health(id, 300)
  83. set_user_armor(id, 0)
  84. set_user_gravity(id, 1.00)
  85. ColorChat(id, GREEN,"[CSO STYLES]^1 Te kiválasztotad a Pounder (300 Élet)");
  86. }
  87. case 3:
  88. {
  89.  
  90. g_player_class[id] = 3
  91. set_user_health(id, get_pcvar_num(bh_human_health))
  92. set_user_armor(id, 0)
  93. set_user_gravity(id, 0.50)
  94. ColorChat(id, GREEN,"[CSO STYLES]^1 Te kiválasztotad a Jumper (Gravitáció ++)");
  95. }
  96. case 4:
  97. {
  98.  
  99. g_player_class[id] = 4
  100. set_user_health(id, get_pcvar_num(bh_human_health))
  101. set_user_armor(id, 30)
  102. set_user_gravity(id, 1.00)
  103. cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 5)
  104. ColorChat(id, GREEN,"[CSO STYLES]^1 Te kiválasztotad a Frost Soldier (+5 Vakító Gránát)");
  105. }
  106. case 5:
  107. {
  108.  
  109. g_player_class[id] = 5
  110. set_user_health(id, get_pcvar_num(bh_human_health))
  111. set_user_armor(id, 40)
  112. set_user_gravity(id, 1.00)
  113. cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 5)
  114. ColorChat(id, GREEN,"[CSO STYLES]^1 Te kiválasztotad a Firebat (+5 Robannó Gránát)")
  115. }
  116. case 6:
  117. {
  118.  
  119. g_player_class[id] = 6
  120. set_user_health(id, get_pcvar_num(bh_human_health))
  121. set_user_armor(id, 0)
  122. set_user_gravity(id, 1.00)
  123. cs_set_user_bpammo(id, CSW_SMOKEGRENADE, 5)
  124. set_pev(id, pev_effects, pev(id, pev_effects) | EF_BRIGHTLIGHT)
  125. ColorChat(id, GREEN,"[CSO STYLES]^1 Te kiválasztotad a Light Handler (+5 Füst Gránát + Villágító Búrok)");
  126. }
  127. case 7:
  128. {
  129.  
  130. g_player_class[id] = 7
  131. set_user_health(id, get_pcvar_num(bh_human_health))
  132. set_user_armor(id, 0)
  133. set_user_gravity(id, 1.00)
  134. set_user_rendering(id,kRenderFxNone,0,0,0,kRenderTransAlpha,127)
  135. ColorChat(id, GREEN,"[CSO STYLES]^1 Te kiválasztotad az Stealth Warrior (+ Lopakodás)");
  136. }
  137. }
  138. menu_destroy(menu)
  139. return PLUGIN_HANDLED
  140. }

Előre is köszi.

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ember osztály
HozzászólásElküldve:2013.07.15. 11:29 
Offline
Őstag

Csatlakozott:2011.06.12. 20:51
Hozzászólások:1089
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
ennek a résznek meg mi értelme?
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public ClCmdSelectModel(id, menuid)
  2. {
  3.  
  4. {
  5. return PLUGIN_HANDLED;
  6. }
  7.  
  8.  
  9. {
  10. return PLUGIN_HANDLED;
  11. }
  12.  
  13. {
  14. human_menu(id)
  15. }
  16. return PLUGIN_CONTINUE;
  17. }


ez ennek felel meg, aminek szintén nincs értelme
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public ClCmdSelectModel(id, menuid)
  2. {
  3. return PLUGIN_HANDLED
  4. }



ja és írd le a hibát

_________________
[img]semmi[/img]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ember osztály
HozzászólásElküldve:2013.07.15. 18:33 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.12.28. 00:35
Hozzászólások:2736
Megköszönt másnak: 56 alkalommal
Megköszönték neki: 275 alkalommal
Semmi hibát nem ír, de ez eredeti kód:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <cstrike>
  3. #include <fun>
  4. #include <fakemeta>
  5. #include <hamsandwich>
  6. #include <colorchat>
  7. #include <biohazard>
  8.  
  9. new g_player_class[33]
  10. new bh_human_health
  11.  
  12. public plugin_init()
  13. {
  14. register_plugin("[bio] Addon: Human Classes", "1.1", "fiendshard + Ryokin")
  15. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1)
  16. bh_human_health = register_cvar( "bh_human_health", "100");
  17. }
  18.  
  19. public fwHamPlayerSpawnPost(id)
  20.  
  21. {
  22. set_task(get_cvar_float("bh_starttime")+5.0, "ClCmdSelectModel",id)
  23. }
  24.  
  25. public ClCmdSelectModel(id, menuid)
  26. {
  27. if(is_user_zombie(id))
  28. {
  29. return PLUGIN_HANDLED;
  30. }
  31.  
  32. else if(!is_user_alive(id))
  33. {
  34. return PLUGIN_HANDLED;
  35. }
  36. else
  37. {
  38. human_menu(id)
  39. }
  40. return PLUGIN_CONTINUE;
  41. }
  42.  
  43. public human_menu(id)
  44. {
  45. new menu = menu_create("\rJust CSO Styles Válasz osztályt:", "human_menu_handler")
  46. menu_additem(menu, "\wArmorer \y(50 Pajzs)", "1", 0)
  47. menu_additem(menu, "\wPounder \y(300 Élet)", "2", 0)
  48. menu_additem(menu, "\wJumper \y(Gravitáció ++)", "3", 0)
  49. menu_additem(menu, "\wFrost Soldier \y(Vakító Gránát X 5)", "4", 0)
  50. menu_additem(menu, "\wFirebat \y(Robannó Gránát X 5)", "5", 0)
  51. menu_additem(menu, "\wLight Handler \y(Füst Gránát X 5 + Villágító Búrok)", "6", 0)
  52. menu_additem(menu, "\wStealth Warrior \y(+ Lopakodás)", "7", 0)
  53. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
  54. menu_display(id, menu, 0)
  55.  
  56. }
  57. public human_menu_handler(id, menu, item)
  58. {
  59. if( item == MENU_EXIT )
  60. {
  61. menu_destroy(menu)
  62. return PLUGIN_HANDLED
  63. }
  64. new data[6], iName[64]
  65. new access, callback
  66. menu_item_getinfo(menu, item, access, data, 5, iName, 63, callback)
  67. new key = str_to_num(data)
  68. switch(key)
  69. {
  70. case 1:
  71. {
  72. if(is_user_zombie(id)) return PLUGIN_HANDLED;
  73. g_player_class[id] = 1
  74. set_user_health(id, get_pcvar_num(bh_human_health))
  75. set_user_armor(id, 50)
  76. set_user_gravity(id, 1.00)
  77. ColorChat(id, GREEN,"[CSO STYLES]^1 Te kiválasztotad az Armorer osztályt! (50 Pajzs)");
  78. }
  79. case 2:
  80. {
  81. if(is_user_zombie(id)) return PLUGIN_HANDLED;
  82. g_player_class[id] = 2
  83. set_user_health(id, 300)
  84. set_user_armor(id, 0)
  85. set_user_gravity(id, 1.00)
  86. ColorChat(id, GREEN,"[CSO STYLES]^1 Te kiválasztotad a Pounder osztályt (300 Élet)");
  87. }
  88. case 3:
  89. {
  90. if(is_user_zombie(id)) return PLUGIN_HANDLED;
  91. g_player_class[id] = 3
  92. set_user_health(id, get_pcvar_num(bh_human_health))
  93. set_user_armor(id, 0)
  94. set_user_gravity(id, 0.50)
  95. ColorChat(id, GREEN,"[CSO STYLES]^1 Te kiválasztotad a Jumper osztályt (Gravitáció ++)");
  96. }
  97. case 4:
  98. {
  99. if(is_user_zombie(id)) return PLUGIN_HANDLED;
  100. g_player_class[id] = 4
  101. set_user_health(id, get_pcvar_num(bh_human_health))
  102. set_user_armor(id, 30)
  103. set_user_gravity(id, 1.00)
  104. cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 5)
  105. ColorChat(id, GREEN,"[CSO STYLES]^1 Te kiválasztotad a Frost Soldier osztályt (+5 Vakító Gránát)");
  106. }
  107. case 5:
  108. {
  109. if(is_user_zombie(id)) return PLUGIN_HANDLED;
  110. g_player_class[id] = 5
  111. set_user_health(id, get_pcvar_num(bh_human_health))
  112. set_user_armor(id, 40)
  113. set_user_gravity(id, 1.00)
  114. cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 5)
  115. ColorChat(id, GREEN,"[CSO STYLES]^1 Te kiválasztotad a Firebat osztályt (+5 Robannó Gránát)");
  116. }
  117. case 6:
  118. {
  119. if(is_user_zombie(id)) return PLUGIN_HANDLED;
  120. g_player_class[id] = 6
  121. set_user_health(id, get_pcvar_num(bh_human_health))
  122. set_user_armor(id, 0)
  123. set_user_gravity(id, 1.00)
  124. cs_set_user_bpammo(id, CSW_SMOKEGRENADE, 5)
  125. set_pev(id, pev_effects, pev(id, pev_effects) | EF_BRIGHTLIGHT)
  126. ColorChat(id, GREEN,"[CSO STYLES]^1 Te kiválasztotad a Light Handler osztályt (+5 Füst Gránát + Villágító Búrok)");
  127. }
  128. case 7:
  129. {
  130. if(is_user_zombie(id)) return PLUGIN_HANDLED;
  131. g_player_class[id] = 7
  132. set_user_health(id, get_pcvar_num(bh_human_health))
  133. set_user_armor(id, 0)
  134. set_user_gravity(id, 1.00)
  135. set_user_rendering(id,kRenderFxNone,0,0,0,kRenderTransAlpha,127)
  136. ColorChat(id, GREEN,"[CSO STYLES]^1 Te kiválasztotad a Stealth Warrior osztályt (+ Lopakodás)");
  137. }
  138. }
  139. menu_destroy(menu)
  140. return PLUGIN_HANDLED
  141. }
  142.  

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ember osztály
HozzászólásElküldve:2013.07.15. 20:18 
Offline
Őstag

Csatlakozott:2011.06.12. 20:51
Hozzászólások:1089
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <cstrike>
  3. #include <fun>
  4. #include <fakemeta>
  5. #include <hamsandwich>
  6. #include <colorchat>
  7.  
  8. new g_player_class[33]
  9. new bh_human_health
  10.  
  11. public plugin_init()
  12. {
  13. register_plugin("[bio] Addon: Human Classes", "1.1", "fiendshard + Ryokin")
  14. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1)
  15. bh_human_health = register_cvar( "bh_human_health", "250");
  16. }
  17.  
  18. public fwHamPlayerSpawnPost(id)
  19.  
  20. {
  21. set_task(get_cvar_float("bh_starttime")+5.0, "ClCmdSelectModel",id)
  22. }
  23.  
  24. public ClCmdSelectModel(id, menuid)
  25. {
  26.  
  27. if(!is_user_alive(id))
  28. return PLUGIN_HANDLED;
  29.  
  30. human_menu(id)
  31.  
  32. return PLUGIN_CONTINUE;
  33. }
  34.  
  35. public human_menu(id)
  36. {
  37. new menu = menu_create("\rJust CSO Styles Válasz osztályt:", "human_menu_handler")
  38. menu_additem(menu, "\wArmorer (50 Pajzs)", "1", 0)
  39. menu_additem(menu, "\wPounder (300 Élet)", "2", 0)
  40. menu_additem(menu, "\wJumper (Gravitáció ++)", "3", 0)
  41. menu_additem(menu, "\wFrost Soldier (Vakító Gránát X 5)", "4", 0)
  42. menu_additem(menu, "\wFirebat (Robannó Gránát X 5)", "5", 0)
  43. menu_additem(menu, "\wLight Handler (Füst Gránát X 5 + Villágító Búrok)", "6", 0)
  44. menu_additem(menu, "\wStealth Warrior (+ Lopakodás)", "7", 0)
  45. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
  46. menu_display(id, menu, 0)
  47.  
  48. }
  49. public human_menu_handler(id, menu, item)
  50. {
  51. if( item == MENU_EXIT )
  52. {
  53. menu_destroy(menu)
  54. return PLUGIN_HANDLED
  55. }
  56. new data[6], iName[64]
  57. new access, callback
  58. menu_item_getinfo(menu, item, access, data, 5, iName, 63, callback)
  59. new key = str_to_num(data)
  60. switch(key)
  61. {
  62. case 1:
  63. {
  64.  
  65. g_player_class[id] = 1
  66. set_user_health(id, get_pcvar_num(bh_human_health))
  67. set_user_armor(id, 50)
  68. set_user_gravity(id, 1.00)
  69. ColorChat(id, GREEN,"[CSO STYLES]^1 Te kiválasztotad az Armorer osztályt! (50 Pajzs)")
  70. }
  71. case 2:
  72. {
  73.  
  74. g_player_class[id] = 2
  75. set_user_health(id, 300)
  76. set_user_armor(id, 0)
  77. set_user_gravity(id, 1.00)
  78. ColorChat(id, GREEN,"[CSO STYLES]^1 Te kiválasztotad a Pounder (300 Élet)");
  79. }
  80. case 3:
  81. {
  82.  
  83. g_player_class[id] = 3
  84. set_user_health(id, get_pcvar_num(bh_human_health))
  85. set_user_armor(id, 0)
  86. set_user_gravity(id, 0.50)
  87. ColorChat(id, GREEN,"[CSO STYLES]^1 Te kiválasztotad a Jumper (Gravitáció ++)");
  88. }
  89. case 4:
  90. {
  91.  
  92. g_player_class[id] = 4
  93. set_user_health(id, get_pcvar_num(bh_human_health))
  94. set_user_armor(id, 30)
  95. set_user_gravity(id, 1.00)
  96. cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 5)
  97. ColorChat(id, GREEN,"[CSO STYLES]^1 Te kiválasztotad a Frost Soldier (+5 Vakító Gránát)");
  98. }
  99. case 5:
  100. {
  101.  
  102. g_player_class[id] = 5
  103. set_user_health(id, get_pcvar_num(bh_human_health))
  104. set_user_armor(id, 40)
  105. set_user_gravity(id, 1.00)
  106. cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 5)
  107. ColorChat(id, GREEN,"[CSO STYLES]^1 Te kiválasztotad a Firebat (+5 Robannó Gránát)")
  108. }
  109. case 6:
  110. {
  111.  
  112. g_player_class[id] = 6
  113. set_user_health(id, get_pcvar_num(bh_human_health))
  114. set_user_armor(id, 0)
  115. set_user_gravity(id, 1.00)
  116. cs_set_user_bpammo(id, CSW_SMOKEGRENADE, 5)
  117. set_pev(id, pev_effects, pev(id, pev_effects) | EF_BRIGHTLIGHT)
  118. ColorChat(id, GREEN,"[CSO STYLES]^1 Te kiválasztotad a Light Handler (+5 Füst Gránát + Villágító Búrok)");
  119. }
  120. case 7:
  121. {
  122.  
  123. g_player_class[id] = 7
  124. set_user_health(id, get_pcvar_num(bh_human_health))
  125. set_user_armor(id, 0)
  126. set_user_gravity(id, 1.00)
  127. set_user_rendering(id,kRenderFxNone,0,0,0,kRenderTransAlpha,127)
  128. ColorChat(id, GREEN,"[CSO STYLES]^1 Te kiválasztotad az Stealth Warrior (+ Lopakodás)");
  129. }
  130. }
  131. menu_destroy(menu)
  132. return PLUGIN_HANDLED
  133. }
  134.  

_________________
[img]semmi[/img]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ember osztály
HozzászólásElküldve:2013.07.15. 22:32 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.12.28. 00:35
Hozzászólások:2736
Megköszönt másnak: 56 alkalommal
Megköszönték neki: 275 alkalommal
Most működni működik, csak a gránátokat nem adja oda.

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ember osztály
HozzászólásElküldve:2013.07.16. 10:12 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2012.02.27. 09:42
Hozzászólások:2588
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
Próbáld meg
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. #include <amxmodx>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <fun>
  5. #include <fakemeta>
  6. #include <hamsandwich>
  7. #include <colorchat>
  8. #include <csx>
  9. new g_player_class[33]
  10. new bh_human_health
  11. new counthe[33]
  12. new countfl[33]
  13. new countsm[33]
  14. public plugin_init()
  15. {
  16. register_plugin("[bio] Addon: Human Classes", "1.1", "fiendshard + Ryokin")
  17. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1)
  18. bh_human_health = register_cvar( "bh_human_health", "250");
  19.  
  20. }
  21.  
  22. public fwHamPlayerSpawnPost(id)
  23.  
  24. {
  25. counthe[id] = 0
  26. countfl[id] = 0
  27. countsm[id] = 0
  28. set_task(get_cvar_float("bh_starttime")+5.0, "ClCmdSelectModel",id)
  29. }
  30.  
  31. public ClCmdSelectModel(id, menuid)
  32. {
  33.  
  34. if(!is_user_alive(id))
  35. return PLUGIN_HANDLED;
  36.  
  37. human_menu(id)
  38.  
  39. return PLUGIN_CONTINUE;
  40. }
  41.  
  42. public human_menu(id)
  43. {
  44. new menu = menu_create("\rJust CSO Styles Válasz osztályt:", "human_menu_handler")
  45. menu_additem(menu, "\wArmorer (50 Pajzs)", "1", 0)
  46. menu_additem(menu, "\wPounder (300 Élet)", "2", 0)
  47. menu_additem(menu, "\wJumper (Gravitáció ++)", "3", 0)
  48. menu_additem(menu, "\wFrost Soldier (Vakító Gránát X 5)", "4", 0)
  49. menu_additem(menu, "\wFirebat (Robannó Gránát X 5)", "5", 0)
  50. menu_additem(menu, "\wLight Handler (Füst Gránát X 5 + Villágító Búrok)", "6", 0)
  51. menu_additem(menu, "\wStealth Warrior (+ Lopakodás)", "7", 0)
  52. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
  53. menu_display(id, menu, 0)
  54.  
  55. }
  56. public human_menu_handler(id, menu, item)
  57. {
  58. if( item == MENU_EXIT )
  59. {
  60. menu_destroy(menu)
  61. return PLUGIN_HANDLED
  62. }
  63. new data[6], iName[64]
  64. new access, callback
  65. menu_item_getinfo(menu, item, access, data, 5, iName, 63, callback)
  66. new key = str_to_num(data)
  67. switch(key)
  68. {
  69. case 1:
  70. {
  71.  
  72. g_player_class[id] = 1
  73. set_user_health(id, get_pcvar_num(bh_human_health))
  74. set_user_armor(id, 50)
  75. set_user_gravity(id, 1.00)
  76. ColorChat(id, GREEN,"[CSO STYLES]^1 Te kiválasztotad az Armorer osztályt! (50 Pajzs)")
  77. }
  78. case 2:
  79. {
  80.  
  81. g_player_class[id] = 2
  82. set_user_health(id, 300)
  83. set_user_armor(id, 0)
  84. set_user_gravity(id, 1.00)
  85. ColorChat(id, GREEN,"[CSO STYLES]^1 Te kiválasztotad a Pounder (300 Élet)");
  86. }
  87. case 3:
  88. {
  89.  
  90. g_player_class[id] = 3
  91. set_user_health(id, get_pcvar_num(bh_human_health))
  92. set_user_armor(id, 0)
  93. set_user_gravity(id, 0.50)
  94. ColorChat(id, GREEN,"[CSO STYLES]^1 Te kiválasztotad a Jumper (Gravitáció ++)");
  95. }
  96. case 4:
  97. {
  98.  
  99. g_player_class[id] = 4
  100. set_user_health(id, get_pcvar_num(bh_human_health))
  101. set_user_armor(id, 30)
  102. set_user_gravity(id, 1.00)
  103. give_item(id, "weapon_flashbang")
  104.  
  105. countfl[id] += 1
  106. ColorChat(id, GREEN,"[CSO STYLES]^1 Te kiválasztotad a Frost Soldier (+5 Vakító Gránát)");
  107. }
  108. case 5:
  109. {
  110.  
  111. g_player_class[id] = 5
  112. set_user_health(id, get_pcvar_num(bh_human_health))
  113. set_user_armor(id, 40)
  114. set_user_gravity(id, 1.00)
  115. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  116.  
  117. counthe[id] += 1
  118. ColorChat(id, GREEN,"[CSO STYLES]^1 Te kiválasztotad a Firebat (+5 Robannó Gránát)")
  119. }
  120. case 6:
  121. {
  122.  
  123. g_player_class[id] = 6
  124. set_user_health(id, get_pcvar_num(bh_human_health))
  125. set_user_armor(id, 0)
  126. set_user_gravity(id, 1.00)
  127. give_item(id, "weapon_smokegrenade")
  128. countsm[id] += 1
  129. set_pev(id, pev_effects, pev(id, pev_effects) | EF_BRIGHTLIGHT)
  130. ColorChat(id, GREEN,"[CSO STYLES]^1 Te kiválasztotad a Light Handler (+5 Füst Gránát + Villágító Búrok)");
  131. }
  132. case 7:
  133. {
  134.  
  135. g_player_class[id] = 7
  136. set_user_health(id, get_pcvar_num(bh_human_health))
  137. set_user_armor(id, 0)
  138. set_user_gravity(id, 1.00)
  139. set_user_rendering(id,kRenderFxNone,0,0,0,kRenderTransAlpha,127)
  140. ColorChat(id, GREEN,"[CSO STYLES]^1 Te kiválasztotad az Stealth Warrior (+ Lopakodás)");
  141. }
  142. }
  143. menu_destroy(menu)
  144. return PLUGIN_HANDLED
  145. }
  146. public grenade_throw( id , greid , wId )
  147. {
  148. if( wId == CSW_HEGRENADE && counthe[id] <= 5)
  149. {
  150. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  151. counthe[id] += 1
  152. }
  153. if( wId == CSW_SMOKEGRENADE && countsm[id] <= 5)
  154. {
  155. give_item(id, "weapon_smokegrenade")
  156. countsm[id] += 1
  157. }
  158. if( wId == CSW_FLASHBANG && countfl[id] <= 5)
  159. {
  160. give_item( id , "weapon_flashbang" );
  161. countfl[id] += 1
  162. }
  163. }
  164.  

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [6 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 24 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole