hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.19. 04:00



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 238 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 237 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 9 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: GHW_Entspawner
HozzászólásElküldve: 2013.07.27. 13:30 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2013.07.15. 22:44
Hozzászólások: 43
Megköszönt másnak: 11 alkalommal
Megköszönték neki: 8 alkalommal
Hogy kell létrehozni táblákat? Valaki részletesen elmagyarázná?
Nem ilyen táblát akarok csak most random találtma egy képet rá:
Kép
Ilyesmi táblákat akarnék létrehozni pl:A-plantnál hosszú fele egyet meg stb..

_________________
[steam]stampiKaa[/steam]
Amennyiben megválaszoltam a kérdésedet, csak nyomd meg a Kép gombot..!!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: GHW_Entspawner
HozzászólásElküldve: 2013.07.28. 10:27 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
viewtopic.php?f=34&t=4717
Letöltöd,kiválasztod a neked megfelelő tábla modellt.
Megnyitod a .mdl fájlt HLMV -vel

Egy kép a programról:
[ablak]Kép[/ablak]

Megnyitod a programon belül a Textures menüpontot.

Kiválasztod a textúrát,utána export image,elmented.
Megnyitod a letöltött textúrát egy képszerkesztő programmal majd ráírsz amit akarsz,elmented,majd visszamész a programba és rámész az import gombra.Ha megakarod nézni hogy minden jó-e vissza mész a Model Display-ra.Ha minden megfelelő akkor a program ablakán felül rámész a file fülre és Save Model As (azthiszem)

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA

Ők köszönték meg ultraibolya nek ezt a hozzászólást: stampii92 (2013.07.28. 12:24)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: GHW_Entspawner
HozzászólásElküldve: 2013.07.28. 12:25 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2013.07.15. 22:44
Hozzászólások: 43
Megköszönt másnak: 11 alkalommal
Megköszönték neki: 8 alkalommal
Köszönöm szépen de hogy kell létrehozni? Táblákat? Ha már mindez kész van amit leírtál..

_________________
[steam]stampiKaa[/steam]
Amennyiben megválaszoltam a kérdésedet, csak nyomd meg a Kép gombot..!!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: GHW_Entspawner
HozzászólásElküldve: 2013.07.28. 12:27 
Offline
Felfüggesztve
Avatar

Csatlakozott: 2013.06.09. 18:47
Hozzászólások: 2004
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 220 alkalommal
stampii92 írta:
Köszönöm szépen de hogy kell létrehozni? Táblákat? Ha már mindez kész van amit leírtál..



Tessék(itt válogathatsz :) ): http://hlmod.hu/viewtopic.php?f=34&t=4717

_________________
Ha elnyerte valamelyik témában a hozzászólásom a tetszésedet melyet olvastál, akkor egy egyszerű gombnyomással kifejezheted, hogy tetszett.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: GHW_Entspawner
HozzászólásElküldve: 2013.07.28. 12:31 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2013.07.15. 22:44
Hozzászólások: 43
Megköszönt másnak: 11 alkalommal
Megköszönték neki: 8 alkalommal
De ezt értem csak azt nem hogy cs-be hogy kell létrehozni pl:hosszúra egy táblát
Mit kell beírni vagy mi?

_________________
[steam]stampiKaa[/steam]
Amennyiben megválaszoltam a kérdésedet, csak nyomd meg a Kép gombot..!!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: GHW_Entspawner
HozzászólásElküldve: 2013.07.28. 12:36 
Offline
Felfüggesztve
Avatar

Csatlakozott: 2013.06.09. 18:47
Hozzászólások: 2004
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 220 alkalommal
stampii92 írta:
De ezt értem csak azt nem hogy cs-be hogy kell létrehozni pl:hosszúra egy táblát
Mit kell beírni vagy mi?


Van erre egy progi(plugin) a neve: GHW Entspawner ha jól tudom. A CVAR -al lehet állítani hogy letegye, hova tegye stb stb..

Kód:
Felmegyünk a szerverre majd beírjuk a konzolba:
amx_spawn_air "név" - ekkor oda teszi a modellt, ahol éppen vagyunk, akár a levegőbe is.
amx_spawn_floor "név" - ekkor pedig a földre fogja tenni akkor is, ha a levegőben vagyunk a spawnoláskor.


LINK: http://amxmodx.crys.hu/site/?p=pluginz&c=l&f=ghwentspawner2

_________________
Ha elnyerte valamelyik témában a hozzászólásom a tetszésedet melyet olvastál, akkor egy egyszerű gombnyomással kifejezheted, hogy tetszett.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: GHW_Entspawner
HozzászólásElküldve: 2013.07.28. 13:19 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
Ha levegőbe teszi akkor is ha floor-t írsz,akkor bindeld be magadnak hogy bind i "amx_spawn_floor tabla" és gugolj le és nyomd meg az i betűt,mert csak akkor teszi le a földre.Nekem is ez volt :)

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA

Ők köszönték meg ultraibolya nek ezt a hozzászólást (összesen 2): stampii92 (2013.07.28. 13:42) • Joke (2013.08.04. 16:06)
  Népszerűség: 4.55%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: GHW_Entspawner
HozzászólásElküldve: 2013.07.28. 13:26 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2013.07.15. 22:44
Hozzászólások: 43
Megköszönt másnak: 11 alkalommal
Megköszönték neki: 8 alkalommal
És amit készítettem táblát hova kell berakni melyik mappába hogy cs-be elő tudjam hívni?

_________________
[steam]stampiKaa[/steam]
Amennyiben megválaszoltam a kérdésedet, csak nyomd meg a Kép gombot..!!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: GHW_Entspawner
HozzászólásElküldve: 2013.07.28. 13:29 
Offline
Felfüggesztve
Avatar

Csatlakozott: 2013.06.09. 18:47
Hozzászólások: 2004
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 220 alkalommal
stampii92 írta:
És amit készítettem táblát hova kell berakni melyik mappába hogy cs-be elő tudjam hívni?

Példa:
models/player/gign/gign.mdl(A modell neve) gign all 0

_________________
Ha elnyerte valamelyik témában a hozzászólásom a tetszésedet melyet olvastál, akkor egy egyszerű gombnyomással kifejezheted, hogy tetszett.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 9 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 11 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole