hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.27. 20:28



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 530 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 528 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Majestic-12 [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 10 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: BB pontrendszer
HozzászólásElküldve: 2013.08.02. 15:00 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2013.08.02. 14:53
Hozzászólások: 91
Megköszönt másnak: 16 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
Hello, egy olyan pontrendszert+boltot szeretnék hogy:
Belehessen állitani olesert, fejlovesert menyi pontot kapjanak.
Bolt:
1.Vip menu(csak h joggal lehet megnyitni)
2.Fegyverek
3.Kepesegek

Fegyverekbe: awp, ct/t magozo, arany ak/m4/deagle, minigun és ha esetleg még tudsz ilyesmit.
Kepesegek: Gyorsasag, gravitacio, és egy hp vetel menu: 50hp 2pont, stb.
Vip menu: Abba is arany fegyverek csak olcsobban.

Ha lehet minden dologhoz a boltban egy cvart amivel belehet az arat allitani, de ha nem akkor majd sma-ban megoldom.
Köszönöm


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: BB pontrendszer
HozzászólásElküldve: 2013.08.02. 16:16 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
Tessék ittvan az alap nemírtam végig a menüket azt majd te :)
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. /* qKKKJ plugin
  3. *
  4. * (c) Készült: 2013 Készítette: qKKKJ
  5. * Minden jog fenntartva!
  6. *
  7. */
  8.  
  9. #include <amxmodx>
  10. #include <amxmisc>
  11. #include <cstrike>
  12. #include <fun>
  13. new pont[33]
  14. new hs,oles
  15. public plugin_init() {
  16. register_plugin("pontrendszer","1.0","qKKKJ")
  17. hs = register_cvar("HS", "10")
  18. oles = register_cvar("oles", "5")
  19. register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  20. register_clcmd("say /shop", "bolt")
  21.  
  22. }
  23. public halal()
  24. {
  25. new killer = read_data(1)
  26. new victim = read_data(2)
  27.  
  28. if(killer != victim && get_user_team(killer) != get_user_team(victim) && read_data(3))
  29. {
  30. pont[killer] += get_pcvar_num(hs)
  31. }
  32. if(killer != victim && get_user_team(killer) != get_user_team(victim))
  33. {
  34. pont[killer] += get_pcvar_num(oles)
  35. }
  36. return PLUGIN_CONTINUE
  37. }
  38. public bolt(id)
  39. {
  40. new menu = menu_create("Bolt ", "bolt_hand");
  41.  
  42. menu_additem(menu, "VIP menu", "", 0); // case 0
  43. menu_additem(menu, "Fegyverek", "", 0); // case 1
  44. menu_additem(menu, "Kepessegek", "", 0); // case 2
  45.  
  46. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  47.  
  48. menu_display(id, menu, 0);
  49.  
  50. return PLUGIN_HANDLED;
  51. }
  52.  
  53. public bolt_hand(id, menu, item)
  54. {
  55. if(item == MENU_EXIT)
  56. {
  57. menu_cancel(id);
  58. return PLUGIN_HANDLED;
  59. }
  60.  
  61. new command[6], name[64], access, callback;
  62.  
  63. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  64.  
  65. switch(item)
  66. {
  67. case 0: vipmenu(id)
  68. case 1: fegyverek(id)
  69. case 2: kepessegek(id)
  70. }
  71.  
  72. menu_destroy(menu);
  73.  
  74. return PLUGIN_HANDLED;
  75. }
  76. public vipmenu(id)
  77. {
  78. if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
  79. {
  80. new menu = menu_create("Vip menu", "vipmenu_hand");
  81.  
  82. menu_additem(menu, "item 1", "", 0); // case 0
  83. menu_additem(menu, "item2 ", "", 0); // case 1
  84. menu_additem(menu, "item3", "", 0); // case 2
  85. menu_additem(menu, "item4", "", 0); // case 3
  86.  
  87. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  88.  
  89. menu_display(id, menu, 0);
  90.  
  91. return PLUGIN_CONTINUE
  92. }
  93. else client_print(id, print_chat, "Nincs elerhetoseged ehhez a menuhoz")
  94. }
  95. public vipmenu_hand(id, menu, item)
  96. {
  97. if(item == MENU_EXIT)
  98. {
  99. menu_cancel(id);
  100. return PLUGIN_HANDLED;
  101. }
  102.  
  103. new command[6], name[64], access, callback;
  104.  
  105. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  106.  
  107. switch(item)
  108. {
  109. case 0: client_print(id, print_chat, "You have selected item 1");
  110. case 1: client_print(id, print_chat, "You have selected item2 ");
  111. case 2: client_print(id, print_chat, "You have selected item3");
  112. case 3: client_print(id, print_chat, "You have selected item4");
  113. }
  114.  
  115. menu_destroy(menu);
  116.  
  117. return PLUGIN_HANDLED;
  118. }
  119. public fegyverek(id)
  120. {
  121. new menu = menu_create("Fegyver menu", "fegyver_hand");
  122.  
  123. menu_additem(menu, "AWP", "", 0); // case 0
  124. menu_additem(menu, "M4", "", 0); // case 1
  125. menu_additem(menu, "Deagle", "", 0); // case 2
  126.  
  127. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  128.  
  129. menu_display(id, menu, 0);
  130.  
  131. return PLUGIN_HANDLED;
  132. }
  133.  
  134. public fegyver_hand(id, menu, item)
  135. {
  136. if(item == MENU_EXIT)
  137. {
  138. menu_cancel(id);
  139. return PLUGIN_HANDLED;
  140. }
  141.  
  142. new command[6], name[64], access, callback;
  143.  
  144. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  145.  
  146. switch(item)
  147. {
  148. case 0:
  149. {
  150. if(pont[id] >= 30)
  151. {
  152. give_item(id, "weapon_awp")
  153. pont[id] -= 30
  154. }
  155. }
  156. case 1:
  157. {
  158. if(pont[id] >= 70)
  159. {
  160. give_item(id, "weapon_m4a1")
  161. pont[id] -= 70
  162. }
  163. }
  164. case 2:
  165. {
  166. if(pont[id] >= 10)
  167. {
  168. give_item(id, "weapon_deagle")
  169. pont[id] -= 10
  170. }
  171. }
  172. }
  173.  
  174. menu_destroy(menu);
  175.  
  176. return PLUGIN_HANDLED;
  177. }
  178. public kepessegek(id)
  179. {
  180. new menu = menu_create("Kepesseg menu", "kep_hand");
  181.  
  182. menu_additem(menu, "gyorsasag", "", 0); // case 0
  183. menu_additem(menu, "gravitacio", "", 0); // case 1
  184.  
  185. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  186.  
  187. menu_display(id, menu, 0);
  188.  
  189. return PLUGIN_HANDLED;
  190. }
  191.  
  192. public kep_hand(id, menu, item)
  193. {
  194. if(item == MENU_EXIT)
  195. {
  196. menu_cancel(id);
  197. return PLUGIN_HANDLED;
  198. }
  199.  
  200. new command[6], name[64], access, callback;
  201.  
  202. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  203.  
  204. switch(item)
  205. {
  206. case 0:
  207. {
  208. if(pont[id] >= 50)
  209. {
  210. set_user_maxspeed(id, 500.0)
  211. pont[id] -= 50
  212. }
  213. }
  214. case 1:
  215. {
  216. if(pont[id] >= 50)
  217. {
  218. set_user_gravity(id, 0.8)
  219. pont[id] -= 50
  220. }
  221. }
  222.  
  223. }
  224.  
  225. menu_destroy(menu);
  226.  
  227. return PLUGIN_HANDLED;
  228. }
  229.  

_________________
Kép

Ők köszönték meg CrB nek ezt a hozzászólást: misu88 (2013.08.02. 16:27)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: BB pontrendszer
HozzászólásElküldve: 2013.08.02. 17:25 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2013.08.02. 14:53
Hozzászólások: 91
Megköszönt másnak: 16 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
Ugy értem hogy irja valahol: Pl.: bal felul irja pontok: ...
Alatta ha lehet: Adminok: reservation joguak
Alatta ha lehet: Vipek: t joguak


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: BB pontrendszer
HozzászólásElküldve: 2013.08.02. 18:32 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
kibővítve mentéssel és /pont paranccsal ami kiírja a pontjaidat itemeket is megcsinálom ha felfogom h mit kérsz :D
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2.  
  3. /* qKKKJ plugin
  4. *
  5. * (c) Készült: 2013 Készítette: qKKKJ
  6. * Minden jog fenntartva!
  7. *
  8. */
  9.  
  10. #include <amxmodx>
  11. #include <amxmisc>
  12. #include <cstrike>
  13. #include <fun>
  14. #include <nvault>
  15. new pont[33]
  16. new hs,oles
  17. new g_vault
  18. public plugin_init() {
  19. register_plugin("pontrendszer","1.0","qKKKJ")
  20. hs = register_cvar("HS", "10")
  21. oles = register_cvar("oles", "5")
  22. register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  23. register_clcmd("say /shop", "bolt")
  24. register_clcmd("say /pont", "pontjaim")
  25. g_vault = nvault_open("pontmentes")
  26.  
  27.  
  28. }
  29. public client_connect(id)
  30. {
  31.  
  32. LoadData(id)
  33. }
  34. public client_disconnect(id)
  35. {
  36.  
  37. SaveData(id)
  38.  
  39. }
  40. public SaveData(id)
  41. {
  42. new name[32]
  43. get_user_name(id, name, 31)
  44.  
  45. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  46. format(vaultkey,63,"%sBBPONT", name)
  47.  
  48. format(vaultdata,255,"%i",pont[id])
  49.  
  50. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  51. return PLUGIN_CONTINUE
  52. }
  53. public LoadData(id)
  54. {
  55. new name[32]
  56. get_user_name(id, name, 31)
  57. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  58. format(vaultkey,63,"%sBBPONT", name)
  59. format(vaultdata,255,"%i",pont[id])
  60. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  61. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  62. new pontok[33]
  63. parse(vaultdata, pontok)
  64. pont[id] = str_to_num(pontok)
  65. return PLUGIN_CONTINUE
  66. }
  67. public pontjaim(id)
  68. {
  69. client_print(id, print_chat, "Pontjaid: %d", pont[id])
  70. }
  71. public halal()
  72. {
  73. new killer = read_data(1)
  74. new victim = read_data(2)
  75.  
  76. if(killer != victim && get_user_team(killer) != get_user_team(victim) && read_data(3))
  77. {
  78. pont[killer] += get_pcvar_num(hs)
  79. }
  80. if(killer != victim && get_user_team(killer) != get_user_team(victim))
  81. {
  82. pont[killer] += get_pcvar_num(oles)
  83. }
  84. return PLUGIN_CONTINUE
  85. }
  86. public bolt(id)
  87. {
  88. new menu = menu_create("Bolt ", "bolt_hand");
  89.  
  90. menu_additem(menu, "VIP menu", "", 0); // case 0
  91. menu_additem(menu, "Fegyverek", "", 0); // case 1
  92. menu_additem(menu, "Kepessegek", "", 0); // case 2
  93.  
  94. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  95.  
  96. menu_display(id, menu, 0);
  97.  
  98. return PLUGIN_HANDLED;
  99. }
  100.  
  101. public bolt_hand(id, menu, item)
  102. {
  103. if(item == MENU_EXIT)
  104. {
  105. menu_cancel(id);
  106. return PLUGIN_HANDLED;
  107. }
  108.  
  109. new command[6], name[64], access, callback;
  110.  
  111. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  112.  
  113. switch(item)
  114. {
  115. case 0: vipmenu(id)
  116. case 1: fegyverek(id)
  117. case 2: kepessegek(id)
  118. }
  119.  
  120. menu_destroy(menu);
  121.  
  122. return PLUGIN_HANDLED;
  123. }
  124. public vipmenu(id)
  125. {
  126. if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
  127. {
  128. new menu = menu_create("Vip menu", "vipmenu_hand");
  129.  
  130. menu_additem(menu, "item 1", "", 0); // case 0
  131. menu_additem(menu, "item2 ", "", 0); // case 1
  132. menu_additem(menu, "item3", "", 0); // case 2
  133. menu_additem(menu, "item4", "", 0); // case 3
  134.  
  135. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  136.  
  137. menu_display(id, menu, 0);
  138.  
  139. return PLUGIN_CONTINUE
  140. }
  141. else client_print(id, print_chat, "Nincs elerhetoseged ehhez a menuhoz")
  142. }
  143. public vipmenu_hand(id, menu, item)
  144. {
  145. if(item == MENU_EXIT)
  146. {
  147. menu_cancel(id);
  148. return PLUGIN_HANDLED;
  149. }
  150.  
  151. new command[6], name[64], access, callback;
  152.  
  153. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  154.  
  155. switch(item)
  156. {
  157. case 0: client_print(id, print_chat, "You have selected item 1");
  158. case 1: client_print(id, print_chat, "You have selected item2 ");
  159. case 2: client_print(id, print_chat, "You have selected item3");
  160. case 3: client_print(id, print_chat, "You have selected item4");
  161. }
  162.  
  163. menu_destroy(menu);
  164.  
  165. return PLUGIN_HANDLED;
  166. }
  167. public fegyverek(id)
  168. {
  169. new menu = menu_create("Fegyver menu", "fegyver_hand");
  170.  
  171. menu_additem(menu, "AWP", "", 0); // case 0
  172. menu_additem(menu, "M4", "", 0); // case 1
  173. menu_additem(menu, "Deagle", "", 0); // case 2
  174.  
  175. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  176.  
  177. menu_display(id, menu, 0);
  178.  
  179. return PLUGIN_HANDLED;
  180. }
  181.  
  182. public fegyver_hand(id, menu, item)
  183. {
  184. if(item == MENU_EXIT)
  185. {
  186. menu_cancel(id);
  187. return PLUGIN_HANDLED;
  188. }
  189.  
  190. new command[6], name[64], access, callback;
  191.  
  192. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  193.  
  194. switch(item)
  195. {
  196. case 0:
  197. {
  198. if(pont[id] >= 30)
  199. {
  200. give_item(id, "weapon_awp")
  201. pont[id] -= 30
  202. }
  203. }
  204. case 1:
  205. {
  206. if(pont[id] >= 70)
  207. {
  208. give_item(id, "weapon_m4a1")
  209. pont[id] -= 70
  210. }
  211. }
  212. case 2:
  213. {
  214. if(pont[id] >= 10)
  215. {
  216. give_item(id, "weapon_deagle")
  217. pont[id] -= 10
  218. }
  219. }
  220. }
  221.  
  222. menu_destroy(menu);
  223.  
  224. return PLUGIN_HANDLED;
  225. }
  226. public kepessegek(id)
  227. {
  228. new menu = menu_create("Kepesseg menu", "kep_hand");
  229.  
  230. menu_additem(menu, "gyorsasag", "", 0); // case 0
  231. menu_additem(menu, "gravitacio", "", 0); // case 1
  232.  
  233. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  234.  
  235. menu_display(id, menu, 0);
  236.  
  237. return PLUGIN_HANDLED;
  238. }
  239.  
  240. public kep_hand(id, menu, item)
  241. {
  242. if(item == MENU_EXIT)
  243. {
  244. menu_cancel(id);
  245. return PLUGIN_HANDLED;
  246. }
  247.  
  248. new command[6], name[64], access, callback;
  249.  
  250. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  251.  
  252. switch(item)
  253. {
  254. case 0:
  255. {
  256. if(pont[id] >= 50)
  257. {
  258. set_user_maxspeed(id, 500.0)
  259. pont[id] -= 50
  260. }
  261. }
  262. case 1:
  263. {
  264. if(pont[id] >= 50)
  265. {
  266. set_user_gravity(id, 0.8)
  267. pont[id] -= 50
  268. }
  269. }
  270.  
  271. }
  272.  
  273. menu_destroy(menu);
  274.  
  275. return PLUGIN_HANDLED;
  276. }
  277.  
  278.  

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: BB pontrendszer
HozzászólásElküldve: 2013.08.02. 18:47 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2013.08.02. 14:53
Hozzászólások: 91
Megköszönt másnak: 16 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
Oké, akkor elmagyarázom :D
A Fegyverekhez: rakj be hogy lehessen venni: magozok, awp, és ha lehet arany fegyverek:ak/m4/deagle
A kepesegekhez: lehesen venni: gyorsasag, gravitacio, orok loszer
A Vip menuhoz: Csak arany fegyvekeret rakj be, de azzok olcsobbak legyenek, mint a fegyvereknél.
És ha lehet: akkor irja a dolgok melett hogy menyibe keruljenek.

+A pontrendszerhez, ha megol valakit akkor kiirja: Ez megert 5pontot stb.
+A /adas-t belehet rakni? (csak az imunitas jogu admin tudjon)
+Akkor bal felul irja: Hogy Pontjaid, Adminok, Vipek?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: BB pontrendszer
HozzászólásElküldve: 2013.08.02. 19:01 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
Kibővítve: mentés , /pont parancsal kiirja a pontjaid, arany fegyverek
Ha még kell valami szólj
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2.  
  3. /* qKKKJ plugin
  4. *
  5. * (c) Készült: 2013 Készítette: qKKKJ
  6. * Minden jog fenntartva!
  7. *
  8. */
  9.  
  10. #include <amxmodx>
  11. #include <amxmisc>
  12. #include <cstrike>
  13. #include <fun>
  14. #include <nvault>
  15. #include <hamsandwich>
  16. #include <engine>
  17. new pont[33]
  18. new hs,oles
  19. new g_vault
  20. new bool:g_aranyak[33] = false
  21. new bool:g_aranym4[33] = false
  22. new bool:g_aranydezi[33] = false
  23. public plugin_init() {
  24. register_plugin("pontrendszer","1.0","qKKKJ")
  25. hs = register_cvar("HS", "10")
  26. oles = register_cvar("oles", "5")
  27. register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  28. register_clcmd("say /shop", "bolt")
  29. register_clcmd("say /pont", "pontjaim")
  30. g_vault = nvault_open("pontmentes")
  31. register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1")
  32. RegisterHam( Ham_TakeDamage , "player" , "PlayerHurt", 0);
  33. register_event("HLTV", "event_new_round", "a", "1=0", "2=0")
  34.  
  35.  
  36. }
  37. public plugin_precache()
  38. {
  39. precache_model("models/aranyak/v_aranyak.mdl")
  40. precache_model("models/aranyak/p_aranyak.mdl")
  41. precache_model("models/aranydezi/p_aranydezi.mdl")
  42. precache_model("models/aranydezi/v_aranydezi.mdl")
  43. precache_model("models/aranydm4/v_aranym4.mdl")
  44. precache_model("models/aranydm4/p_aranym4.mdl")
  45.  
  46. }
  47. public event_new_round(id)
  48. {
  49. g_aranyak[id] = false
  50. g_aranym4[id] = false
  51. g_aranydezi[id] = false
  52. }
  53. public client_connect(id)
  54. {
  55.  
  56. LoadData(id)
  57. }
  58. public client_disconnect(id)
  59. {
  60.  
  61. SaveData(id)
  62.  
  63. }
  64. public SaveData(id)
  65. {
  66. new name[32]
  67. get_user_name(id, name, 31)
  68.  
  69. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  70. format(vaultkey,63,"%sBBPONT", name)
  71.  
  72. format(vaultdata,255,"%i",pont[id])
  73.  
  74. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  75. return PLUGIN_CONTINUE
  76. }
  77. public LoadData(id)
  78. {
  79. new name[32]
  80. get_user_name(id, name, 31)
  81. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  82. format(vaultkey,63,"%sBBPONT", name)
  83. format(vaultdata,255,"%i",pont[id])
  84. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  85. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  86. new pontok[33]
  87. parse(vaultdata, pontok)
  88. pont[id] = str_to_num(pontok)
  89. return PLUGIN_CONTINUE
  90. }
  91. public pontjaim(id)
  92. {
  93. client_print(id, print_chat, "Pontjaid: %d", pont[id])
  94. }
  95. public halal()
  96. {
  97. new killer = read_data(1)
  98. new victim = read_data(2)
  99.  
  100. if(killer != victim && get_user_team(killer) != get_user_team(victim) && read_data(3))
  101. {
  102. pont[killer] += get_pcvar_num(hs)
  103. }
  104. if(killer != victim && get_user_team(killer) != get_user_team(victim))
  105. {
  106. pont[killer] += get_pcvar_num(oles)
  107. }
  108. return PLUGIN_CONTINUE
  109. }
  110. public bolt(id)
  111. {
  112. new menu = menu_create("Bolt ", "bolt_hand");
  113.  
  114. menu_additem(menu, "VIP menu", "", 0); // case 0
  115. menu_additem(menu, "Fegyverek", "", 0); // case 1
  116. menu_additem(menu, "Kepessegek", "", 0); // case 2
  117.  
  118. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  119.  
  120. menu_display(id, menu, 0);
  121.  
  122. return PLUGIN_HANDLED;
  123. }
  124.  
  125. public bolt_hand(id, menu, item)
  126. {
  127. if(item == MENU_EXIT)
  128. {
  129. menu_cancel(id);
  130. return PLUGIN_HANDLED;
  131. }
  132.  
  133. new command[6], name[64], access, callback;
  134.  
  135. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  136.  
  137. switch(item)
  138. {
  139. case 0: vipmenu(id)
  140. case 1: fegyverek(id)
  141. case 2: kepessegek(id)
  142. }
  143.  
  144. menu_destroy(menu);
  145.  
  146. return PLUGIN_HANDLED;
  147. }
  148. public vipmenu(id)
  149. {
  150. if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
  151. {
  152. new menu = menu_create("Vip menu", "vipmenu_hand");
  153.  
  154. menu_additem(menu, "AWP [10] pont", "", 0); // case 0
  155. menu_additem(menu, "CT/T Magozo [20] pont", "", 0); // case 1
  156. menu_additem(menu, "Arany AK [30] pont", "", 0); // case 2
  157. menu_additem(menu, "Arany M4 [30] pon", "", 0); // case 3
  158. menu_additem(menu, "Arany Dezi [30] pont", "", 0); // case 4
  159.  
  160.  
  161. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  162.  
  163. menu_display(id, menu, 0);
  164.  
  165.  
  166. }
  167. else client_print(id, print_chat, "Nincs elerhetoseged ehhez a menuhoz")
  168. return PLUGIN_CONTINUE
  169. }
  170. public vipmenu_hand(id, menu, item)
  171. {
  172. if(item == MENU_EXIT)
  173. {
  174. menu_cancel(id);
  175. return PLUGIN_HANDLED;
  176. }
  177.  
  178. new command[6], name[64], access, callback;
  179.  
  180. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  181.  
  182. switch(item)
  183. {
  184. case 0:
  185. {
  186. if(pont[id] >= 10)
  187. {
  188. give_item(id, "weapon_awp")
  189. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 35)
  190. pont[id] -= 10
  191. client_print(id, print_chat, "Sikeres vasarlas")
  192. }
  193. else client_print(id, print_chat, "Nincs eleg pontod")
  194. }
  195. case 1:
  196. {
  197. if(pont[id] >= 20 && cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
  198. {
  199. give_item(id, "weapon_sg550")
  200. cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG550, 120)
  201. pont[id] -= 20
  202. client_print(id, print_chat, "Sikeres vasarlas")
  203. }
  204. if(pont[id] >= 20 && cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
  205. {
  206. give_item(id, "weapon_sg552")
  207. cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG552, 120)
  208. pont[id] -= 20
  209. client_print(id, print_chat, "Sikeres vasarlas")
  210. }
  211. else client_print(id, print_chat, "Nincs eleg pontod")
  212. }
  213. case 2:
  214. {
  215. if(pont[id] >= 30)
  216. {
  217. g_aranyak[id] = true
  218. pont[id] -= 30
  219. client_print(id, print_chat, "Sikeres vasarlas")
  220. }
  221. else client_print(id, print_chat, "Nincs eleg pontod")
  222. }
  223. case 3:
  224. {
  225. if(pont[id] >= 30)
  226. {
  227. g_aranym4[id] = true
  228. pont[id] -= 30
  229. client_print(id, print_chat, "Sikeres vasarlas")
  230. }
  231. else client_print(id, print_chat, "Nincs eleg pontod")
  232. }
  233. case 4:
  234. {
  235. if(pont[id] >= 30)
  236. {
  237. g_aranydezi[id] = true
  238. pont[id] -= 30
  239. client_print(id, print_chat, "Sikeres vasarlas")
  240. }
  241. else client_print(id, print_chat, "Nincs eleg pontod")
  242. }
  243. }
  244.  
  245. menu_destroy(menu);
  246.  
  247. return PLUGIN_HANDLED;
  248. }
  249. public fegyverek(id)
  250. {
  251. new menu = menu_create("Fegyver menu", "fegyver_hand");
  252.  
  253. menu_additem(menu, "AWP [30] pont", "", 0); // case 0
  254. menu_additem(menu, "CT/T Magozo [50] pont", "", 0); // case 1
  255. menu_additem(menu, "Arany AK [80] pont", "", 0); // case 2
  256. menu_additem(menu, "Arany M4 [80] pon", "", 0); // case 3
  257. menu_additem(menu, "Arany Dezi [80] pont", "", 0); // case 4
  258.  
  259. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  260.  
  261. menu_display(id, menu, 0);
  262.  
  263. return PLUGIN_HANDLED;
  264. }
  265.  
  266. public fegyver_hand(id, menu, item)
  267. {
  268. if(item == MENU_EXIT)
  269. {
  270. menu_cancel(id);
  271. return PLUGIN_HANDLED;
  272. }
  273.  
  274. new command[6], name[64], access, callback;
  275.  
  276. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  277.  
  278. switch(item)
  279. {
  280. case 0:
  281. {
  282. if(pont[id] >= 30)
  283. {
  284. give_item(id, "weapon_awp")
  285. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 35)
  286. pont[id] -= 30
  287. client_print(id, print_chat, "Sikeres vasarlas")
  288. }
  289. else client_print(id, print_chat, "Nincs eleg pontod")
  290. }
  291. case 1:
  292. {
  293. if(pont[id] >= 50 && cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
  294. {
  295. give_item(id, "weapon_sg550")
  296. cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG550, 120)
  297. pont[id] -= 50
  298. client_print(id, print_chat, "Sikeres vasarlas")
  299. }
  300. if(pont[id] >= 50 && cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
  301. {
  302. give_item(id, "weapon_sg552")
  303. cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG552, 120)
  304. pont[id] -= 50
  305. client_print(id, print_chat, "Sikeres vasarlas")
  306. }
  307. else client_print(id, print_chat, "Nincs eleg pontod")
  308. }
  309. case 2:
  310. {
  311. if(pont[id] >= 80)
  312. {
  313. g_aranyak[id] = true
  314. pont[id] -= 30
  315. client_print(id, print_chat, "Sikeres vasarlas")
  316. }
  317. else client_print(id, print_chat, "Nincs eleg pontod")
  318. }
  319. case 3:
  320. {
  321. if(pont[id] >= 80)
  322. {
  323. g_aranym4[id] = true
  324. pont[id] -= 30
  325. client_print(id, print_chat, "Sikeres vasarlas")
  326. }
  327. else client_print(id, print_chat, "Nincs eleg pontod")
  328. }
  329. case 4:
  330. {
  331. if(pont[id] >= 80)
  332. {
  333. g_aranydezi[id] = true
  334. pont[id] -= 30
  335. client_print(id, print_chat, "Sikeres vasarlas")
  336. }
  337. else client_print(id, print_chat, "Nincs eleg pontod")
  338. }
  339. }
  340.  
  341. menu_destroy(menu);
  342.  
  343. return PLUGIN_HANDLED;
  344. }
  345. public kepessegek(id)
  346. {
  347. new menu = menu_create("Kepesseg menu", "kep_hand");
  348.  
  349. menu_additem(menu, "Gyorsasag [20] pont", "", 0); // case 0
  350. menu_additem(menu, "Gravitacio [20] pont", "", 0); // case 1
  351. menu_additem(menu, "+50hp [2] pont", "", 0); // case 2
  352.  
  353. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  354.  
  355. menu_display(id, menu, 0);
  356.  
  357. return PLUGIN_HANDLED;
  358. }
  359.  
  360. public kep_hand(id, menu, item)
  361. {
  362. if(item == MENU_EXIT)
  363. {
  364. menu_cancel(id);
  365. return PLUGIN_HANDLED;
  366. }
  367.  
  368. new command[6], name[64], access, callback;
  369.  
  370. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  371.  
  372. switch(item)
  373. {
  374. case 0:
  375. {
  376. if(pont[id] >= 20)
  377. {
  378. set_user_maxspeed(id, 500.0)
  379. pont[id] -= 20
  380. client_print(id, print_chat, "Sikeres vasarlas")
  381. }
  382. else client_print(id, print_chat, "Nincs eleg pontod")
  383. }
  384. case 1:
  385. {
  386. if(pont[id] >= 20)
  387. {
  388. set_user_gravity(id, 0.8)
  389. pont[id] -= 20
  390. client_print(id, print_chat, "Sikeres vasarlas")
  391. }
  392. else client_print(id, print_chat, "Nincs eleg pontod")
  393. }
  394. case 2:
  395. {
  396. if(pont[id] >= 2)
  397. {
  398. set_user_health(id, get_user_health(id)+50)
  399. pont[id] -= 2
  400. client_print(id, print_chat, "Sikeres vasarlas")
  401. }
  402. else client_print(id, print_chat, "Nincs eleg pontod")
  403. }
  404. }
  405.  
  406. menu_destroy(menu);
  407.  
  408. return PLUGIN_HANDLED;
  409. }
  410. //Arany fegyverek cuccai
  411. public Event_CurWeapon(id)
  412. {
  413. new weapon = get_user_weapon(id)
  414. new vModel[56],pModel[56]
  415. if(weapon == CSW_AK47 && g_aranyak[id])
  416. {
  417. format(vModel,55,"models/aranyak/v_aranyak.mdl")
  418. format(pModel,55,"models/aranyak/p_aranyak.mdl")
  419. }
  420. if(weapon == CSW_M4A1 && g_aranym4[id])
  421. {
  422. format(vModel,55,"models/aranym4/v_aranym4.mdl")
  423. format(pModel,55,"models/aranym4/p_aranym4.mdl")
  424. }
  425. if(weapon == CSW_DEAGLE && g_aranydezi[id])
  426. {
  427. format(vModel,55,"models/aranydezi/v_aranydezi.mdl")
  428. format(vModel,55,"models/aranydezi/p_aranydezi.mdl")
  429.  
  430. }
  431. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vModel)
  432. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, pModel)
  433. }
  434. public PlayerHurt( victim,inflictor,attacker,Float:damage, DamageBits )
  435. {
  436. new weapon = get_user_weapon(attacker)
  437. if(weapon == CSW_AK47 && g_aranyak[attacker])
  438. {
  439. SetHamParamFloat(4, damage * 1.50);
  440. }
  441. if(weapon == CSW_M4A1 && g_aranym4[attacker])
  442. {
  443. SetHamParamFloat(4, damage * 1.50);
  444. }
  445. if(weapon == CSW_DEAGLE && g_aranydezi[attacker])
  446. {
  447. SetHamParamFloat(4, damage * 1.50);
  448. }
  449. }
  450.  
  451.  

_________________
Kép

Ők köszönték meg CrB nek ezt a hozzászólást: misu88 (2013.08.02. 19:17)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: BB pontrendszer
HozzászólásElküldve: 2013.08.02. 19:06 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
nem engedi már editelni modellek ittvannak:
https://www.dropbox.com/s/1ncq4feyhcvlh ... fegyok.rar

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: BB pontrendszer
HozzászólásElküldve: 2013.08.02. 19:57 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2013.08.02. 14:53
Hozzászólások: 91
Megköszönt másnak: 16 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
Beraktam mukodik is, de a jatekosoknak nincs kezuk, de amikor epitenek késsel, se a zombiknak.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: BB pontrendszer
HozzászólásElküldve: 2013.10.12. 08:34 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.27. 06:02
Hozzászólások: 93
Megköszönt másnak: 14 alkalommal
Megköszönték neki: 8 alkalommal
És ehez a pluginhoz vki eltudná nekem küldeni mappa szerint a modelleket?
AranyM4-et
AranyAK-t
Stb....


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: BB pontrendszer
HozzászólásElküldve: 2013.10.12. 08:43 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2013.08.02. 14:53
Hozzászólások: 91
Megköszönt másnak: 16 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
Ez már nagyon rég volt, és nem tudom hogy ez javitva-e van. Mert ennel nem volt keze a jatekosoknal, hanem javitani kellett csak azt assziszem meg privatba kuldte el regen. A modelekk mar megsincsenek, de amugy levan irva ott hogy melyik modelt hova kell, csak leszedsz egy olyan modelt :)
precache_model("models/aranyak/v_aranyak.mdl")
precache_model("models/aranyak/p_aranyak.mdl")
precache_model("models/aranydezi/p_aranydezi.mdl")
precache_model("models/aranydezi/v_aranydezi.mdl")
precache_model("models/aranydm4/v_aranym4.mdl")
precache_model("models/aranydm4/p_aranym4.mdl")
Sok sikert.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 10 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 27 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole