Hali,
Valaki meg csinálná azt nekem hogy a boltomba bele írná azt hogy ha rá megy a fegyverekre valaki akkor ki ad még 1 menüt és ott van hogy pl abban az USP-ben kevesebb a lőszer és igy kevesebb pont mint az alap.Alatta meg kiírja hogy usp alap lőszer 100 pont és a többinél is így kellene a fegyvereknél.
H valaki megcsinála annak megy a gomb !
előre is köszi.
Kód:
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "Extra Bolt"
#define VERSION "2.0"
#define AUTHOR "Tomii'ˇ~"
new hp[33]=1, gyorsasag[33]=1, ujraeledes[33]=1, lathatatlansag[33]=1, kameleon[33]=1
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /menu","fragbolt")
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1)
register_event("ResetHUD","RoundStart","b")
}
public fwHamPlayerSpawnPost(id)
{
hp[id]=1
gyorsasag[id]=1
ujraeledes[id]=1
lathatatlansag[id]=1
kameleon[id]=1
}
public fragbolt(id){
new acim[121]
format(acim, charsmax(acim), "Extra Bolt^nFragok: %d", get_user_frags(id))
new menu = menu_create(acim, "menu_handler" )
menu_additem(menu,"\r+50 HP \w(420 pont)","1",0)
menu_additem(menu,"\yGyorsasag \w(7 pont)","2",0)
menu_additem(menu,"\rUjraeledes \w(5 pont)","3",0)
menu_additem(menu,"\yLathatatlansag \w(15 pont)","4",0)
menu_additem(menu,"\rKameleon (Ellenseg kinezet) \w(17 pont)","5",0)
menu_additem(menu,"\yAk47 \w(170 pont)", "6", 0)
menu_additem(menu,"\rM4a1 \w(150 pont)", "7", 0)
menu_additem(menu,"\yDeagle \w(7 pont)", "8", 0)
menu_additem(menu,"\rUSP \w[alap l.] \y(140 pont)", "9", 0)
menu_additem(menu,"\yUSP \w[keves l.] \y(90 pont)", "10", 0)
}
public menu_handler(id,menu,item){
if(item==MENU_EXIT){
menu_cancel(id)
return PLUGIN_HANDLED
}
new data[6],name[64]
new acces,callback
menu_item_getinfo(menu,item,acces,data,charsmax(data),name,charsmax(name),callback)
new key = str_to_num(data)
switch(key){
case 1:{
if(get_user_frags(id)>=23&&hp[id]==1){
hp[id]=0
set_user_health(id,get_user_health(id)+50)
set_user_frags(id,get_user_frags(id)-23)
}else return PLUGIN_CONTINUE
}
case 2:{
if(get_user_frags(id)>=7&&gyorsasag[id]==1){
gyorsasag[id]=0
set_user_maxspeed(id, 500.0)
set_user_frags(id,get_user_frags(id)-7)
}else return PLUGIN_CONTINUE
}
case 3:{
if(get_user_frags(id)>=5&&ujraeledes[id]==1){
ujraeledes[id]=0
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id);
set_user_frags(id,get_user_frags(id)-5)
}else return PLUGIN_CONTINUE
}
case 4:{
if(get_user_frags(id)>=15&&lathatatlansag[id]==1){
lathatatlansag[id]=0
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha , 0);
set_user_frags(id,get_user_frags(id)-15)
}else return PLUGIN_CONTINUE
}
case 5:{
if(get_user_frags(id)>=17&&kameleon[id]==1){
kameleon[id]=0
if (get_user_team(id)==1)
cs_set_user_model(id, "urban")
if (get_user_team(id)==2)
cs_set_user_model(id, "guerilla")
set_user_frags(id,get_user_frags(id)-17)
}else return PLUGIN_CONTINUE
}
case 6: {
if(get_user_frags(id)>=170){
give_item(id, "weapon_ak47")
cs_set_user_bpammo(id,CSW_AK47,90)
set_user_frags(id,get_user_frags(id)-170)
}else return PLUGIN_CONTINUE
}
case 7: {
if(get_user_frags(id)>=150){
give_item(id, "weapon_m4a1")
cs_set_user_bpammo(id,CSW_M4A1,90)
set_user_frags(id,get_user_frags(id)-150)
}else return PLUGIN_CONTINUE
}
case 8: {
if(get_user_frags(id)>=7){
give_item(id, "weapon_deagle")
cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
set_user_frags(id,get_user_frags(id)-7)
}else return PLUGIN_CONTINUE
}
case 9: {
if(get_user_frags(id)>=140){
give_item(id, "weapon_usp")
cs_set_user_bpammo(id,CSW_USP,20)
set_user_frags(id,get_user_frags(id)-140)
}else return PLUGIN_CONTINUE
}
case 10: {
if(get_user_frags(id)>=90){
give_item(id, "weapon_usp")
cs_set_user_bpammo(id,CSW_USP,60)
set_user_frags(id,get_user_frags(id)-90)
}else return PLUGIN_CONTINUE
}
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
public RoundStart(id)
{
cs_reset_user_model(id)
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/