hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.06. 00:32



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 230 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 230 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső
41 találat

Szerző Üzenet

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Skin compile hiba
Elküldve: 2016.10.01. 21:32 

Megnyitod az eredetit HLMV-vel, bepipálod a kívánt effektet majd File / Save Model As... menüpontból elemented a kívánt névre és kész.

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Skin compile hiba
Elküldve: 2016.10.02. 14:10 

Mert nem jó a képfájlod, ha simán beimportálod HLMV-vel akkor is kiírja hogy nem megfelelő, illetve a chrome.bmp effekt van rárakva a teljes késre, így azis befolyásolja hogy fog kinézni a végleges textúra.

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: idő lekérése
Elküldve: 2016.10.08. 09:23 

le van kérve

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: idő lekérése
Elküldve: 2016.10.08. 10:11 

$weeT írta:
saját időt hogy tudom megnézni azt kérdeztem


  1. get_user_time(id)

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: idő lekérése
Elküldve: 2016.10.08. 11:04 

Másodpercbe fogja menteni, viszont órában és percben megtudod jeleníteni egy hud-ban vagy ahol akarod.

A mentése az update résznél pedig így történik:

  1. "Masodpercek = ^"%i^", ", Masodpercek[id]+get_user_time(id));

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: chatre írás
Elküldve: 2016.10.24. 13:14 

Kezdjük ott, hogy nem ez a handler: new menu = menu_create(String, "ladakh" ) De tessék írtam egy példát (vagy lehet, hogy inkább megoldás): //Tegyük fel, hogy te constba tárolod a kések neveit, tehát: new const KesNevek[10][] = { { "Kés 1" }, { "Kés 2" }, { &qu...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: néző
Elküldve: 2016.12.14. 16:35 

sziasztok azt hogy tudom megcsinálni csgo módba hogy akit nézek annak lássam a rankját ölésést pénzét rangid olesid dollarid re gondolok #include <amxmodx> #include <dhudmessage> #include <cstrike> new Rang[33],Oles[33],Dollar[33],Hudsyn public plugin_init() { register_plugin("jól ...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: néző
Elküldve: 2016.12.14. 18:25 

$weeT írta:
rosszúl értetted nező aki meghalt vagy specből nézi a játékost és úgy

nem értelmeztem rosszul!

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: fegyver hang
Elküldve: 2017.04.12. 14:11 

13s keresés.

https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=200539

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: fegyver hang
Elküldve: 2017.04.12. 14:49 

$weeT írta:
hogy írjam bele pluginba


Minden oda levan írva.
Oldal: 3 / 5 [ 41 találat ]



Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole