hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.17. 01:40



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 350 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 350 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználóaz elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: get_user_name
HozzászólásElküldve:2013.07.09. 21:47 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott:2012.09.23. 20:29
Hozzászólások:325
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 87 alkalommal
Megoldva!

Probléma->
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. get_user_name(best, nev, nev[63])

Megoldás ->
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. get_user_name(best, nev ,63)


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Vinnice 2013.07.10. 22:50-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: get_user_name
HozzászólásElküldve:2013.07.09. 22:48 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott:2012.11.14. 15:20
Hozzászólások:449
Megköszönt másnak: 80 alkalommal
Megköszönték neki: 19 alkalommal
Név lekérése.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: get_user_name
HozzászólásElküldve:2013.07.10. 12:49 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott:2012.09.23. 20:29
Hozzászólások:325
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 87 alkalommal
Gatshow írta:
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=10&t=9230


Jólvan és akkor most nézd meg a példát azon a fórumon és nézd meg ezt a plugint. (szerinted milyen különbség van a kettő között?)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: get_user_name
HozzászólásElküldve:2013.07.10. 16:23 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2012.02.27. 09:42
Hozzászólások:2588
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
Próbáld ki
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. #include <amxmodx>
  3. #include <fakemeta>
  4. #include <hamsandwich>
  5. #include <ColorChat>
  6.  
  7. #define MAX_CLIENTS 32
  8.  
  9. new g_fwid
  10. new g_max_clients
  11.  
  12. new const g_guns_events[][] = {
  13. "events/awp.sc",
  14. "events/g3sg1.sc",
  15. "events/ak47.sc",
  16. "events/scout.sc",
  17. "events/m249.sc",
  18. "events/m4a1.sc",
  19. "events/sg552.sc",
  20. "events/aug.sc",
  21. "events/sg550.sc",
  22. "events/m3.sc",
  23. "events/xm1014.sc",
  24. "events/usp.sc",
  25. "events/mac10.sc",
  26. "events/ump45.sc",
  27. "events/fiveseven.sc",
  28. "events/p90.sc",
  29. "events/deagle.sc",
  30. "events/p228.sc",
  31. "events/glock18.sc",
  32. "events/mp5n.sc",
  33. "events/tmp.sc",
  34. "events/elite_left.sc",
  35. "events/elite_right.sc",
  36. "events/galil.sc",
  37. "events/famas.sc"
  38. }
  39.  
  40. new g_guns_eventids_bitsum
  41. new shoot, playershoot[33], nev[64]
  42. new best = 0
  43.  
  44. public plugin_precache() {
  45. g_fwid = register_forward(FM_PrecacheEvent, "fwPrecacheEvent", 1)
  46. }
  47.  
  48. public fwPrecacheEvent(type, const name[]) {
  49. for (new i = 0; i < sizeof g_guns_events; ++i) {
  50. if (equal(g_guns_events[i], name)) {
  51. g_guns_eventids_bitsum |= (1<<get_orig_retval())
  52. return FMRES_HANDLED
  53. }
  54. }
  55.  
  56. return FMRES_IGNORED
  57. }
  58.  
  59. public plugin_init() {
  60. register_plugin("Plugin", "1.0", "Valaki")
  61.  
  62. unregister_forward(FM_PrecacheEvent, g_fwid, 1)
  63.  
  64. register_forward(FM_PlaybackEvent, "fwPlaybackEvent")
  65.  
  66. register_logevent("reset",2,"1=Round_Start")
  67.  
  68. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "mutat", 1);
  69.  
  70. g_max_clients = global_get(glb_maxClients)
  71. }
  72.  
  73. public fwPlaybackEvent(flags, invoker, eventid) {
  74. if (!(g_guns_eventids_bitsum & (1<<eventid)) || !(1 <= invoker <= g_max_clients))
  75. return FMRES_IGNORED
  76.  
  77. shoot++
  78. playershoot[invoker]++
  79. for (new a = 0; a < shoot; ++a)
  80. {
  81. if (playershoot[a] > playershoot[best])
  82. {
  83. new best = a
  84. get_user_name(best, nev, nev[63])
  85. }
  86. }
  87. log_amx("%d %d", shoot, playershoot[invoker])
  88.  
  89. return FMRES_HANDLED
  90. }
  91. public reset(id)
  92. {
  93. new players[32], count;
  94. get_players(players, count);
  95. for(new i=0; i<count; i++)
  96. {
  97. new id = players[i];
  98. playershoot[id] = 0;
  99. }
  100. shoot = 0
  101. playershoot[best] = 0
  102. }
  103. public mutat(id)
  104. {
  105. new name[32]
  106. get_user_name(id, name, 31)
  107. new text[192]
  108. format(text, charsmax(text),"[AMXX]^4 Előző körben ^3%d^4 golyót löttek el összesen. Legtöbbet: ^3%s ^4, ^3%d^4 darabot. Te: ^3%d",shoot, nev, playershoot[best],playershoot[id])
  109. ColorChat(id, RED, text);
  110. }
  111.  
  112.  

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: get_user_name
HozzászólásElküldve:2013.07.10. 20:28 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Aki nem ért hozzá, offol, az 1nap bant kap. Aki próbál segíteni, de nem tuti a dolgaban az tesztelje le, nem kell rosz kodokat postolni!!!!

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 4 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole