| 
						 \* Leírás */ (ZP 5.0.8 megjelenése: 2012. január 6.)
  -A már jól ismert zombie plague mód következő szériájában, a zombie plague 5.0-ban sokat változtattak a "hagyományos" 4.3-hoz képest. Többek között a parancsokat, CVAR-okat. Felmerülhet a kérdés: Zombie plague 4.3 pluginokkal nem is kompatibilis? A fejlesztő(k) szerencsére erre is gondoltak. Írtak egy külön plugint csak arra, hogy sok régi parancs jó legyen az 5.0-ban is.
  -Egy új mód is elhelyezésre került: armageddon mód. Lényege: a játékosok átváltoznak nemesissé/túlélővé. A többi opcióról CVAR van, módosítható.
  -Megjegyzés: akad olyan 4.3-ra tervezett plugin, ami sehogy sem kompatibilis az 5.0-val!!!
  \* Telepítés */
  * zp50_core.amxx --> addons/amxmodx/plugins mappa * zp50_core.sma --> addons/amxmodx/scripting mappa * zombieplague508.zip --> 1. bontsd ki 2. a kapott mappát másold be a cstrike mappába * A plugins.ini-be nem kell beírnod semmit! * Alapbeállításként a lőszercsomag rendszer van bekapcsolva. Ha a normális CS pénz rendszert szeretnéd használni a zombie plague-ben is, akkor az addons/amxmodx/configs mappában található "plugins-zp50_loszercsomag.ini" fájl nevét "kikapcsolt-zp50_loszercsomag.ini"-re a "kikapcsolt-zp50_penz.ini" fájl nevét, pedig "plugins-zp50_penz.ini"-re írd át.
  /*------------
  Cvarok: [ablak]// Nemesis jellemzők // ----------------------
  zp_nemesis_health 0				// Élet [0 = alap élet szorozva a játékosok számával] zp_nemesis_base_health 2000 			// Alap élet zp_nemesis_speed 1.05			// Sebesség zp_nemesis_gravity 0.5			// Gravitáció zp_nemesis_glow 1				// "Fénylés" effekt (0 = ki / 1 = be) zp_nemesis_aura 1				// Aura effekt (0 = ki / 1 = be) zp_nemesis_aura_color_R 150			// Aura szín (piros) [0-255] zp_nemesis_aura_color_G 0			// Aura szín (zöld) [0-255] zp_nemesis_aura_color_B 0			// Aura szín (kék) [0-255] zp_nemesis_damage 2.0			// Sebzés szorzó zp_nemesis_kill_explode 1			// Gib robbanás effekt, amikor a nemesis meghal (0 = ki / 1 = be) zp_nemesis_grenade_frost 0			// A nemesist befolyásolja a fagyasztó gránát (0 = ki / 1 = be) zp_nemesis_grenade_fire 1			// A nemesist befolyásolja az égető gránát (0 = ki / 1 = be)
  // Túlélő jellemzők // --------------------
  zp_survivor_health 0				// Élet [0 = alap élet szorozva a játékosok számával] zp_survivor_base_health 100			// Alap élet zp_survivor_speed 0.95			// Sebesség zp_survivor_gravity 1.25			// Gravitáció zp_survivor_glow 1				// "Fénylés" effekt (0 = ki / 1 = be) zp_survivor_aura 1				// Aura effekt (0 = ki / 1 = be) zp_survivor_aura_color_R 0			// Aura szín (piros) [0-255] zp_survivor_aura_color_G 0			// Aura szín (zöld) [0-255] zp_survivor_aura_color_B 150			// Aura szín (kék) [0-255] zp_survivor_weapon "weapon_m249"		// A túlélő alap fegyvere zp_survivor_weapon_block 1			// Minden fegyver blokkolása (kivéve az alap fegyver) (0 = ki / 1 = be)
  // Játékmód kezelő // --------------------
  zp_gamemode_delay 10			// Másodpercek száma, mielőtt elkezdődik egy játékmód zp_round_start_show_hud 1			// "A vírus elkezdett terjedni..." HUD üzenet mutatása (0 = ki / 1 = be) zp_prevent_consecutive_modes 1		// A játékmód ismétlődés, két körben egymás után blokkolása (0 = ki / 1 = be)
  // Normál fertőzés mód // --------------------------
  zp_infection_chance 1			// Valószínűség (1 az X-hez, X = cvar értéke) zp_infection_min_players 0			// Szükséges játékosok száma, a mód indításához zp_infection_show_hud 1			// Első fertőzés HUD üzenet mutatása (0 = ki / 1 = be) zp_infection_allow_respawn 1			// Újraéledés engedélyezése ebben a játékmodban (0 = ki / 1 = be) zp_respawn_after_last_human 1		// Játékosok újraélesztése, ha már csak egy ember maradt életben (0 = ki / 1 = be) zp_zombie_first_hp_multiplier 2.0		// Első zombi HP szórzó
  // Nemesis mód // -----------------
  zp_nemesis_chance 20			// Valószínűség (1 az X-hez) zp_nemesis_min_players 0			// Szükséges játékosok száma, a mód indításához zp_nemesis_show_hud 1			// Nemesis HUD üzenet mutatása (0 = ki / 1 = be) zp_nemesis_sounds 1			// Nemesis mód indítási hang lejátszása (0 = ki / 1 = be) zp_nemesis_allow_respawn 0			// Újraéledés engedélyezése ebben a játékmódban (0 = ki / 1 = be)
  // Túlélő mód // --------------
  zp_survivor_chance 20			// Valószínűség (1 az X-hez) zp_survivor_min_players 0			// Szükséges játékosok száma, a mód indításához zp_survivor_show_hud 1			// Túlélő HUD üzenet mutatása (0 = ki / 1 = be) zp_survivor_sounds 1			// Túlélő mód indítási hang lejátszása (0 = ki / 1 = be) zp_survivor_allow_respawn 0			// Újraéledés engedélyezése ebben a játékmódban (0 = ki / 1 = be)
  // Többszörös fertőzés mód // --------------------------------
  zp_multi_chance 20				// Valószínűség (1 az X-hez) zp_multi_min_players 0			// Szükséges játékosok száma, a mód indításához zp_multi_min_zombies 2			// Minimum zombik száma zp_multi_ratio 0.15				// Fertőzési arány (zombik száma = cvar értéke szorozva a játékosok számával) zp_multi_show_hud 1			// Többszörös fertőzés HUD üzenet mutatása (0 = ki / 1 = be) zp_multi_sounds 1				// Többszörös fertőzés mód indítási hang lejátszása (0 = ki / 1 = be) zp_multi_allow_respawn 1			// Újraéledés engedélyezése ebben a játékmódban (0 = ki / 1 = be)
  // Raj mód // ----------
  zp_swarm_chance 20			// Valószínűség (1 az X-hez) zp_swarm_min_players 0			// Szükséges játékosok száma, a mód indításához zp_swarm_show_hud 1			// Raj HUD üzenet mutatása (0 = ki / 1 = be) zp_swarm_sounds 1				// Raj mód indítási hang lejátszása (0 = ki / 1 = be) zp_swarm_allow_respawn 0			// Újraéledés engedélyezése ebben a játékmódban (0 = ki / 1 = be)
  // Pestis mód // --------------
  zp_plague_chance 20			// Valószínűség (1 az X-hez) zp_plague_min_players 0			// Szükséges játékosok száma, a mód indításához zp_plague_ratio 0.5				// Fertőzési arány (zombik száma = cvar értéke szorozva a játékosok számával) zp_plague_nemesis_count 1			// Nemesisek száma zp_plague_nem_hp_multi 0.5			// Nemesis HP szorzó zp_plague_survivor_count 1			// Túlélők száma zp_plague_surv_hp_multi 0.5			// Túlélő HP szorzó zp_plague_show_hud 1			// Pestis HUD üzenet mutatása (0 = ki / 1 = be) zp_plague_sounds 1				// Pestis mód indítási hang lejátszása (0 = ki / 1 = be) zp_plague_allow_respawn 0			// Újraéledés engedélyezése ebben a játékmódban (0 = ki / 1 = be)
  // Armageddon mód // ----------------------
  zp_armageddon_chance 20			// Valószínűség (1 az X-hez) zp_armageddon_min_players 0			// Szükséges játékosok száma, a mód indításához zp_armageddon_ratio 0.5			// Nemesisek száma a túlélők számához arány (nemesisek száma = cvar értéke szorozva a játékosok számával) zp_armageddon_nem_hp_multi 0.25		// Nemesis HP szorzó zp_armageddon_surv_hp_multi 0.25		// Túlélő HP szorzó zp_armageddon_show_hud 1			// Armageddon HUD üzenet mutatása (0 = ki / 1 = be) zp_armageddon_sounds 1			// Armageddon mód indítási hang lejátszása (0 = ki / 1 = be) zp_armageddon_allow_respawn 0		// Újraéledés engedélyezése ebben a játékmódban (0 = ki / 1 = be)
  // Extra cucc: ellenszer // -------------------------
  zp_antidote_round_limit 5			// Maximálisan vásárolható ellenszerek száma
  // Extra cucc: fertőző gránát // --------------------------------
  zp_infection_bomb_round_limit 3		// Maximálisan vásárolható fertőző gránátok száma
  // Extra cucc: zombi "drog" // -------------------------------
  zp_zombie_madness_time 5.0			// Bedrogozott állapot hossza másodpercben mérve zp_madness_aura_color_R 150			// Aura szín (piros) [0-255] zp_madness_aura_color_G 0			// Aura szín (zöld) [0-255] zp_madness_aura_color_B 0			// Aura szín (kék) [0-255]
  // Admin parancsok // ---------------------
  zp_log_admin_commands 1			// Használt admin parancsok elkönyvelése "ZombiePlague_[dátum].log" fáljba (0 = ki / 1 = be)
  // Admin modellek // --------------------
  zp_admin_models_human_player 1		// Ember típusú admin modell engedélyezése (0 = ki / 1 = be) zp_admin_models_human_knife 1		// Ember típusú admin kés modell engedélyezése (0 = ki / 1 = be) zp_admin_models_zombie_player 1		// Zombi típusú admin modell engedélyezése (0 = ki / 1 = be) zp_admin_models_zombie_knife 1		// Zombi típusú admin kés modell engedélyezése (0 = ki / 1 = be)
  // Vásárló menü // -----------------
  zp_random_primary 0			// A játékosok véletlenszerűen kapjanak elsődleges fegyvert (0 = ki / 1 = be) zp_random_secondary 0			// A játékosok véletlenszerűen kapjanak másodlagos fegyvert (0 = ki / 1 = be) zp_random_grenades 0			// A játékosok véletlenszerűen kapjanak gránátot (0 = ki / 1 = be)
  zp_buy_custom_time 15			// A ZP vásárló menü kör eleji használatának hossza, másodpercben mérve zp_buy_custom_primary 1			// A játékosok vásárló menüben választhatnak elsődleges fegyvert  (0 = ki / 1 = be) zp_buy_custom_secondary 1			// A játékosok vásárló menüben választhatnak másodlagos fegyvert (0 = ki / 1 = be) zp_buy_custom_grenades 0			// A játékosok vásárló menüben választhatnak gránátot (0 = ki / 1 = be) zp_give_all_grenades 1			// A játékosok automatikusan kapnak gránátot, mint a ZP 4.3-ban (0 = ki / 1 = be)
  // Vásárló zónák // -----------------
  zp_buyzone_time 15				// CS vásárló zóna használatának engedélyezése, annak hossza másodpercben mérve zp_buyzone_humans 1			// CS vásárló zóna engedélyezése az emberek számára (0 = ki / 1 = be) zp_buyzone_zombies 0			// CS vásárló zóna engedélyezése a zombik számára (0 = ki / 1 = be)
  zp_buy_ammo_human 1			// Lőszercsomag vásárlás engedélyezése az emberek számára, miután a vásárló zóna kikapcsolt (0 = ki / 1 = be) zp_buy_ammo_cost 100			// 1db lőszercsomag ára (dollárban)
  // Frag, élet jutalmak // ----------------------
  zp_frags_zombie_killed 1			// 1 zombi megöléséért járó frag szám az embernek zp_frags_human_killed 1			// 1 ember megöléséért járó frag szám a zombinak zp_frags_human_infected 1			// 1 ember megfertőzéséért járó frag szám a zombinak zp_frags_nemesis_ignore 0			// Nemesis fragjeinek számolásának mellőzése (0 = ki / 1 = be) zp_frags_survivor_ignore 0			// Túlélő fragjeinek számolásának mellőzése (0 = ki / 1 = be)
  zp_infection_health_bonus 100			// 1 fertőzés után járó +élet a zombinak zp_human_last_health_bonus 50		// Utolsó embernek járó +élet
  // Pénz jutalmak // -----------------
  zp_money_winner 1000			// A győztes csapatnak járó pénz zp_money_loser 500				// A vesztes csapatnak járó pénz
  zp_money_damage 100			// Sebzés után járó pénz zp_money_zombie_damaged_hp 500		// Pénz adása - X sebzés után - az embernek (X = cvarban megadott érték) zp_money_human_damaged_hp 250		// Pénz adása - X sebzés után - a zombinak (X = cvarban megadott érték) zp_money_zombie_killed 200			// 1 zombi megöléséért járó pénz az embernek zp_money_human_killed 200			// 1 ember megöléséért járó pénz a zombinak zp_money_human_infected 200			// 1 ember megfertőzéséért járó pénz a zombinak zp_money_nemesis_ignore 0			// Nemesisnek járó pénz jutalmak mellőzése (0 = ki / 1 = be) zp_money_survivor_ignore 0			// Túlélőnek járó pénz jutalmak mellőzése (0 = ki / 1 = be)
  // Lőszercsomag jutalmak // -----------------------------
  zp_ammop_winner 3				// A győztes csapatnak járó lőszercsomag zp_ammop_loser 1				// A vesztes csapatnak járó lőszercsomag
  zp_ammop_damage 1			// Sebzés után járó lőszercsomag zp_ammop_zombie_damaged_hp 500		// Lőszercsomag adása - X sebzés után - az embernek (X = cvarban megadott érték) zp_ammop_human_damaged_hp 250		// Lőszercsomag adása - X sebzés után - a zombinak (X = cvarban megadott érték) zp_ammop_zombie_killed 1			// 1 zombi megöléséért járó lőszercsomag az embernek zp_ammop_human_killed 1			// 1 ember megöléséért járó lőszercsomag a zombinak zp_ammop_human_infected 1			// 1 ember megfertőzéséért járó lőszercsomag a zombinak zp_ammop_nemesis_ignore 0			// Nemesisnek járó lőszercsomag jutalmak mellőzése (0 = ki / 1 = be) zp_ammop_survivor_ignore 0			// Túlélőnek járó lőszercsomag jutalmak mellőzése (0 = ki / 1 = be)
  // Deathmatch // --------------
  zp_deathmatch 0				// Deathmatch mód, újraéledési típus: (0-ki // 1-ember // 2-zombi // 3-véletlenszerű // 4-kiegyenlített) zp_respawn_delay 5				// Újraéledés előtti idő másodpercben mérve zp_respawn_zombies 1			// Halott zombik újraélesztése (0 = ki / 1 = be) zp_respawn_humans 1			// Halott emberek újraélesztése (0 = ki / 1 = be) zp_respawn_on_suicide 0			// Játékos újraélesztése, ha önmagától halt meg
  // Véletlenszerű újraéledési hely // -----------------------------------
  zp_random_spawning_csdm 1			// CSDM lerakópontok használata (0 = ki, eredeti lerakópontok használata / 1 = be)
  // Újraéledési védelem // ------------------------
  zp_spawn_protection_time 3			// Védelem ideje másodpercben mérve (0 = ki) zp_spawn_protection_humans 1		// Engedélyezés az emberek számára (0 = ki / 1 = be) zp_spawn_protection_zombies 1		// Engedélyezés a zombik számára (0 = ki / 1 = be)
  // Zombi jellemzők // --------------------
  zp_zombie_fov 110				// Egyéni látásmező (0 = alapbeállítás, nincs változás) zp_zombie_silent 1				// Csendes mozgás (0 = ki / 1 = be) zp_zombie_bleeding 1			// Véres lábnyomok/vérfoltok hagyása a zombik után (0 = ki / 1 = be)
  // Zombi hangok // ------------------
  zp_zombie_sounds_pain 1			// Egyéni fájdalom hangok zp_zombie_sounds_attack 1			// Egyéni támadás hangok zp_zombie_sounds_idle 1			// Mozdulatlan/AFK zombi hangok
  // Zombi sebzés // -----------------
  zp_zombie_defense 0.75			// Zombi védelem szorzó (0.75 = a zombik 75%-osan sebződnek az alapértékhez képest) zp_zombie_hitzones 0			// Zombi hitbox beállítása (pl: fej + mellkas = 2 + 4 = 6) [0 = kikapcsolva]
  // Zombi hitboxok: // 1 - generic, 2 - fej, 4 - mellkas, 8 - gyomor, 16 - bal kar, 32 - jobb kar, 64 - bal láb, 128 - jobb láb
  // Végtelen lőszer // -------------------
  zp_human_unlimited_ammo 0			// Végtelen lőszer emberek számára [0-ki // 1-újratöltéssel // 2-végtelen tár] zp_survivor_unlimited_ammo 1			// Végtelen lőszer túlélők számára [0-ki // 1-újratöltéssel // 2-végtelen tár]
  // Páncél // --------
  zp_human_armor_protect 1			// A páncél ellenáll a fertőzésnek, addig míg szét nem kaparják a zombik (0 = ki / 1 = be) zp_human_armor_default 0			// Alapból minden játékosnak kiosztott páncél mennyiség zp_armor_protect_nemesis 1			// A páncél ellenáll a nemesisnek, amíg bír (0 = ki / 1 = be) zp_survivor_armor_protect 1			// A páncél megvédi a túlélőt (0 = ki / 1 = be)
  // Zseblámpa // -------------
  zp_flashlight_starting_charge 100		// Elem/akkumulátor feltöltöttségének alapállapota [0-100] zp_flashlight_custom 0			// Egyéni zseblámpa engedélyezése (0 = ki / 1 = be) zp_flashlight_radius 10			// Egyéni zseblámpa fényének szétterülő nagysága [sugár] zp_flashlight_distance 1000			// Egyéni zseblámpával elérhető maximális megvilágítható távolság zp_flashlight_show_all 1			// Az egyéni zseblámpa fényét minden játékos látja (0 = ki / 1 = be) zp_flashlight_drain_rate 1			// Elem/akkumulátor lemerülési foka [0 = végtelen töltés] zp_flashlight_charge_rate 5			// Elem/akkumulátor feltöltődési foka [0 = elem (nem töltődik)] zp_flashlight_color_R 100			// Fény színe (piros) [0-255] zp_flashlight_color_G 100			// Fény színe (zöld) [0-255] zp_flashlight_color_B 100			// Fény színe (kék) [0-255]
  // Éjjellátó // ---------
  zp_nvision_custom 0			// Egyéni éjjellátó engedélyezése (0 = ki / 1 = be) zp_nvision_radius 80				// Egyéni éjjellátó látósugara
  zp_nvision_zombie 2				// Éjjellátó adása a zombiknak [0-ki // 1-csak adás // 2-adás és bekapcsolás] zp_nvision_zombie_color_R 0			// Egyéni éjjellátó színe - zombiknak (piros) [0-255] zp_nvision_zombie_color_G 150		// Egyéni éjjellátó színe - zombiknak (zöld) [0-255] zp_nvision_zombie_color_B 0			// Egyéni éjjellátó színe - zombiknak (kék) [0-255]
  zp_nvision_human 0				// Éjjellátó adása az embereknek [0-ki // 1-csak adás // 2-adás és bekapcsolás] zp_nvision_human_color_R 0			// Egyéni éjjellátó színe - embereknek (piros) [0-255] zp_nvision_human_color_G 150		// Egyéni éjjellátó színe - embereknek (zöld) [0-255] zp_nvision_human_color_B 0			// Egyéni éjjellátó színe - embereknek (kék) [0-255]
  zp_nvision_spec 2				// Éjjellátó adása a nézőknek [0-ki // 1-csak adás // 2-adás és bekapcsolás] zp_nvision_spec_color_R 0			// Egyéni éjjellátó színe - nézőknek (piros) [0-255] zp_nvision_spec_color_G 150			// Egyéni éjjellátó színe - nézőknek (zöld) [0-255] zp_nvision_spec_color_B 0			// Egyéni éjjellátó színe - nézőknek (kék) [0-255]
  zp_nvision_nemesis 2			// Éjjellátó adása a nemesisnek [0-ki // 1-csak adás // 2-adás és bekapcsolás] zp_nvision_nemesis_color_R 150		// Egyéni éjjellátó színe - nemesisnek (piros) [0-255] zp_nvision_nemesis_color_G 0			// Egyéni éjjellátó színe - nemesisnek (zöld) [0-255] zp_nvision_nemesis_color_B 0			// Egyéni éjjellátó színe - nemesisnek (kék) [0-255]
  zp_nvision_survivor 0			// Éjjellátó adása a túlélőnek [0-ki // 1-csak adás // 2-adás és bekapcsolás] zp_nvision_survivor_color_R 0			// Egyéni éjjellátó színe - túlélőnek (piros) [0-255] zp_nvision_survivor_color_G 0			// Egyéni éjjellátó színe - túlélőnek (zöld) [0-255] zp_nvision_survivor_color_B 150		// Egyéni éjjellátó színe - túlélőnek (kék) [0-255]
  // "Távolugrás" // ----------------
  zp_leap_zombie 3				// Távolra ugrás engedélyezése zombiknak [0-ki // 1-be // 2-csak az első zombi // 3-csak az utolsó zombi] zp_leap_zombie_force 500			// Előrelökés zp_leap_zombie_height 300			// Felfelelökés zp_leap_zombie_cooldown 10.0		// Két távolugrás közötti időintervallum másodpercben mérve - zombiknak zp_leap_nemesis 1				// Távolra ugrás engedélyezése nemesisnek zp_leap_nemesis_force 500			// Előrelökés zp_leap_nemesis_height 300			// Felfelelökés zp_leap_nemesis_cooldown 5.0		// Két távolugrás közötti időintervallum másodpercben mérve - nemesisnek zp_leap_survivor 0				// Távolra ugrás engedélyezése túlélőnek zp_leap_survivor_force 500			// Előrelökés zp_leap_survivor_height 300			// Felfelelökés zp_leap_survivor_cooldown 5.0		// Két távolugrás közötti időintervallum másodpercben mérve - túlélőnek
  // Pain Shock Free // --------------------
  zp_painshockfree_zombie 1			// "fájdalom mentes sokk" a zombiknak [0-ki // 1-be // 2-csak az első zombi // 3-csak az utolsó zombi] zp_painshockfree_human 0			// "fájdalom mentes sokk" az embereknek [0-ki // 1-be // 2-csak az utolsó ember] zp_painshockfree_nemesis 0			// "fájdalom mentes sokk" a nemesisnek (0 = ki / 1 = be) zp_painshockfree_survivor 1			// "fájdalom mentes sokk" a túlélőnek (0 = ki / 1 = be)
  // Visszalökés // --------------
  zp_knockback_damage 1			// Sebzés mértékének alkalmazása a visszalökés kiszámításakor (0 = ki / 1 = be) zp_knockback_power 1			// Fegyver erejének alkalmazása a visszalökés kiszámításakor (0 = ki / 1 = be) zp_knockback_obey_class 1			// Zombi típus egyéni visszalökés szorzójának alkalmazása a visszalökés kiszámításakor (0 = ki / 1 = be) zp_knockback_zvel 0			// A visszalökés befolyásolja a függőleges mozgást, ugrásokat (0 = ki / 1 = be) zp_knockback_ducking 0.25			// Visszalökés szorzó a guggoló zombik esetében [0 = visszalökés kikapcsolása] zp_knockback_distance 500			// Maximum távolság, amíg még befolyásolja a zombit a visszalökés zp_knockback_nemesis 0.25			// Nemesis visszalökődés szorzó [0 = visszalökés kikapcsolása a nemesis számára]
  // Fegyver eldobás/elrejtés // -----------------------------
  zp_zombie_drop_weapons 3			// Fegyverek eldobása fertőzés után [0-ki // 1-csak az elsődlegest // 2-csak a másodlagost // 3-mind a kettőt] zp_zombie_strip_weapons 0			// Fegyverek eltűntetése fertőzés után [0-ki // 1-csak az elsődlegest // 2-csak a másodlagost // 3-mind a kettőt] zp_zombie_strip_grenades 1			// Gránátok eltűntetése fertőzés után (0 = ki / 1 = be) zp_zombie_strip_armor 1			// Páncél eltűntetése fertőzés után (0 = ki / 1 = be) zp_zombie_block_pickup 1			// Fegyver felvétel blokkolása a zombiknak (0 = ki / 1 = be) zp_remove_dropped_weapons 0		// Eldobott fegyverek törlése előtti idő másodpercben mérve [0 = kikapcsolva]
  // Fertőzés effektek // ---------------------
  zp_infect_show_hud 1			// Fertőzés - HUD üzenet mutatása (0 = ki / 1 = be) zp_infect_show_notice 1			// Fertőzés - chat üzenet mutatása (0 = ki / 1 = be) zp_infect_sounds 1				// Fertőzés - hangok bejátszása (0 = ki / 1 = be)
  zp_infect_screen_fade 1			// Színes képernyő átfedés fertőzéskor (0 = ki / 1 = be) zp_infect_screen_fade_R 0			// Képernyő átfedés szín (piros) [0-255] zp_infect_screen_fade_G 150			// Képernyő átfedés szín (zöld) [0-255] zp_infect_screen_fade_B 0			// Képernyő átfedés szín (kék) [0-255] zp_infect_screen_shake 1			// Képernyő remegés a megfertőzött játékosnak (0 = ki / 1 = be) zp_infect_hud_icon 1			// Kis HUD ikon mutatása fertőzéskor (0 = ki / 1 = be) zp_infect_tracers 1				// Jelölés fertőzéskor (0 = ki / 1 = be) zp_infect_particles 1				// "Részecskék" fertőzéskor (0 = ki / 1 = be) zp_infect_sparkle 1				// Szikrázás fertőzéskor (0 = ki / 1 = be) zp_infect_sparkle_R 0			// Szikra szín (piros) zp_infect_sparkle_G 150			// Szikra szín (zöld) zp_infect_sparkle_B 0			// Szikra szín (kék)
  // Cure effektek // ----------------
  zp_cure_show_hud 1			// Cure HUD üzenet mutatása (0 = ki / 1 = be) zp_cure_sounds 1				// Cure hangok bejátszása (0 = ki / 1 = be)
  // Fény effektek // -----------------
  zp_lighting "d"				// Pálya fényerősség ["a"-sötétedő// "z"-világosodó // ""-alapbeállítás // "0"-ki] zp_thunder_time 0				// Villámlás időköze másodpercben mérve [0 = kikapcsolva] zp_triggered_lights 1				// A pályán előforduló változó fények engedélyezése (0 = ki / 1 = be)
  // Játékmenet: javítások // --------------------------
  zp_remove_doors 0				// Ajtók törlése a pályán [0-ki // 1-csak a forgóajtókat // 2-minden ajtót] zp_block_pushables 1			// +USE (alapbeállítás: E) gomb használatának blokkolása (0 = ki / 1 = be) zp_block_suicide 1				// Játékosok öngyilkosságának blokkolása (0 = ki / 1 = be) zp_worldspawn_kill_respawn 1			// Játékos újraélesztése, ha az meghalt a kör elején (0 = ki / 1 = be) zp_disable_minmodels 1			// cl_minmodels opció kikapcsolása a játékosokon, amikor felcsatlakoztak (0 = ki / 1 = be) zp_keep_hp_on_disconnect 1			// Amikor egy nemesis/túlélő kilép, akkor a választott játékosnak ugyanannyi élete lesz mint elődjének (0 = ki / 1 = be)
  // Csapat pontozás // --------------------
  zp_winner_show_hud 1			// "Nyertes" HUD üzenet mutatása (0 = ki / 1 = be) zp_winner_sounds 1				// "Nyertes" körvégi zene bejátszása (0 = ki / 1 = be)
  // Lőszercsomagok // ---------------------
  zp_starting_ammo_packs 5			// Kezdő lőszercsomag mennyiség zp_disable_money 1				// CS pénz kikapcsolása amikor a lőszercsomag rendszer be van kapcsolva (0 = ki / 1 = be)
  // Flashbang gránát // ---------------------
  zp_grenade_flashbang_color_R 0		// Képernyő átfedés színe (piros) zp_grenade_flashbang_color_G 150		// Képernyő átfedés színe (zöld) zp_grenade_flashbang_color_B 0		// Képernyő átfedés színe (kék) zp_grenade_flashbang_nemesis 0		// Flashbang befolyásolja a nemesist (0 = ki / 1 = be)
  // Égető/Tűz gránát // ---------------------
  zp_grenade_fire_duration 10			// Égés időtartama másodpercben mérve zp_grenade_fire_damage 5			// Égés által szerzett sebzés (minden 0.2 másodpercben) zp_grenade_fire_slowdown 0.5			// Égés okozta lassulás - szorzó [0 = kikapcsolva] zp_grenade_fire_hudicon 1			// Kis HUD ikon mutatása a játékosnak, amikor ég (0 = ki / 1 = be) zp_grenade_fire_explosion 0			// Az eredeti HE gránát robbanásának használata (0 = ki / 1 = be)
  // Fagyasztó gránát // ---------------------
  zp_grenade_frost_duration 3			// Fagyott állapot időtartama másodpercben mérve zp_grenade_frost_hudicon 1			// Kis HUD ikon mutatása a játékosnak, amikor meg van fagyva (0 = ki / 1 = be)
  // Világitó gránát // -----------------
  zp_grenade_flare_duration 60			// A gránát világitásának időtartama másodpercben mérve zp_grenade_flare_radius 25			// A gránát fényének sugara (nagysága) zp_grenade_flare_color 0			// A gránát színe [0-fehér // 1-piros // 2-zöld // 3-kék // 4-teljesen véletlenszerű // 5-véletlenszerű p, z, k között]
  // ZP 4.3 Sub-plugin Kompatibilitás // ------------------------------
  zp_ammopack_to_money_enable 1		// Lőszercsomagok kezelése, mint pénz, ha a lőszercsomag rendszer ki van kapcsolva zp_ammopack_to_money_ratio 160		// Lőszercsomag a pénzhez arány (eredeti: 1 lőszercsomag = 160$)[/ablak] Teszt megvolt, működik, magyarosítva. 						
  
						
					 |